Mindy-ajattelupeli

Aloittaja Killahead, 02.05.12 - klo:19:17

« edellinen - seuraava »

Killahead

www.kammo.net/mindy

Tuossa pelissä pääsee aina seuraavalle tasolle, kun kkeksii vastauksen kysymykseen/arvoitukseen.

Itse olen päässyt tasollle 31 joka on viimeinen, mutta en millään keksi siihen salasanaa.

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Meninpä tota kokeilemaan ja jäinpäs sitten jumiin. En edes kehtaa myöntää kuinka alhaselle tasolle... :D

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 06.05.12 - klo:23:19
Meninpä tota kokeilemaan ja jäinpäs sitten jumiin. En edes kehtaa myöntää kuinka alhaselle tasolle... :D

Olen keskustellut tästä pelistä parilla muullakin foorumilla ja tosi moni ei pääse edes ensimmäistä tasoa läpi. Moni on myös jumiutunut koordinaatistokysymyksiin.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 07.05.12 - klo:18:51
Olen keskustellut tästä pelistä parilla muullakin foorumilla ja tosi moni ei pääse edes ensimmäistä tasoa läpi. Moni on myös jumiutunut koordinaatistokysymyksiin.

No joo, ite onneks sentään vähän pidemmälle pääsin ekasta tasosta. :D En nyt enää muista tason numeroa, mutta siihen tyssäsin kun tuli vastaan näitä #FFFFFF hommia. :) Luulin vieläpä sen käsittäneeni, mutten silti vaan päässy seuraavalle tasolle vaikka mitä yritin vastata, joten enpä sitten vissiin kuitenkaan ainakaan oikein tajunnu. :D

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 07.05.12 - klo:22:40
siihen tyssäsin kun tuli vastaan näitä #FFFFFF hommia. :) Luulin vieläpä sen käsittäneeni, mutten silti vaan päässy seuraavalle tasolle vaikka mitä yritin vastata, joten enpä sitten vissiin kuitenkaan ainakaan oikein tajunnu. :D

Sen kohdan vastaus on joku Suomen lähellä oleva maa. #FFFFFF-hommat on värikoodeja.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 08.05.12 - klo:19:59
Sen kohdan vastaus on joku Suomen lähellä oleva maa. #FFFFFF-hommat on värikoodeja.

Juu värikoodeikshan mä ne käsitin, ja ilmeisesti ihan oikeen maan lipuks sen kekkasin, mutta enpä vaan päässy seuraavalle tasolle. D: Alkaa nyt epäilyttää että minkä hemmetin takia, kun kuulostaa kerran että oikeilla jäljillä kuitenkin olin.

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 09.05.12 - klo:01:27
Lainaus käyttäjältä: Killahead - 08.05.12 - klo:19:59
Sen kohdan vastaus on joku Suomen lähellä oleva maa. #FFFFFF-hommat on värikoodeja.

Juu värikoodeikshan mä ne käsitin, ja ilmeisesti ihan oikeen maan lipuks sen kekkasin, mutta enpä vaan päässy seuraavalle tasolle. D: Alkaa nyt epäilyttää että minkä hemmetin takia, kun kuulostaa kerran että oikeilla jäljillä kuitenkin olin.

Kirjoitithan sen maan nimen pienillä kirjaimillla?
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 09.05.12 - klo:16:53
Kirjoitithan sen maan nimen pienillä kirjaimillla?

Juu, pienillä ja isoilla ja molemmilla ja kokeilinpa vielä parilla eri kielelläkin. :D Ei vaan menny millään. Ehkä pitää kokeilla uusiks joskus jos siinä oli vaikka joku häiriö tai mikälie.

Nuubialainen Prinsessa


Ahaam..pitääkin käydä kurkistamassa, millaisesta pelistä on kyse :b
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Onko kukaan saanut pelatta Mindyä läpi? :D
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.