Tänään on torstai 02. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Anelma ja Unelma

Kirjoittaja Aihe: Mindy-ajattelupeli  (Luettu 8902 kertaa)

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
Mindy-ajattelupeli
« : 02.05.12 - klo:19:17 »
www.kammo.net/mindy

Tuossa peliss psee aina seuraavalle tasolle, kun kkeksii vastauksen kysymykseen/arvoitukseen.

Itse olen pssyt tasollle 31 joka on viimeinen, mutta en milln keksi siihen salasanaa.

Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
Vs: Mindy-ajattelupeli
« Vastaus #1 : 06.05.12 - klo:23:19 »
Meninp tota kokeilemaan ja jinps sitten jumiin. En edes kehtaa mynt kuinka alhaselle tasolle... :D

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.12 - klo:18:51 »
Meninp tota kokeilemaan ja jinps sitten jumiin. En edes kehtaa mynt kuinka alhaselle tasolle... :D

Olen keskustellut tst pelist parilla muullakin foorumilla ja tosi moni ei pse edes ensimmist tasoa lpi. Moni on mys jumiutunut koordinaatistokysymyksiin.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
    • Profiili
« Vastaus #3 : 07.05.12 - klo:22:40 »
Olen keskustellut tst pelist parilla muullakin foorumilla ja tosi moni ei pse edes ensimmist tasoa lpi. Moni on mys jumiutunut koordinaatistokysymyksiin.

No joo, ite onneks sentn vhn pidemmlle psin ekasta tasosta. :D En nyt en muista tason numeroa, mutta siihen tysssin kun tuli vastaan nit #FFFFFF hommia. :) Luulin vielp sen ksittneeni, mutten silti vaan pssy seuraavalle tasolle vaikka mit yritin vastata, joten enp sitten vissiin kuitenkaan ainakaan oikein tajunnu. :D

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #4 : 08.05.12 - klo:19:59 »
siihen tysssin kun tuli vastaan nit #FFFFFF hommia. :) Luulin vielp sen ksittneeni, mutten silti vaan pssy seuraavalle tasolle vaikka mit yritin vastata, joten enp sitten vissiin kuitenkaan ainakaan oikein tajunnu. :D

Sen kohdan vastaus on joku Suomen lhell oleva maa. #FFFFFF-hommat on vrikoodeja.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5 : 09.05.12 - klo:01:27 »
Sen kohdan vastaus on joku Suomen lhell oleva maa. #FFFFFF-hommat on vrikoodeja.

Juu vrikoodeikshan m ne ksitin, ja ilmeisesti ihan oikeen maan lipuks sen kekkasin, mutta enp vaan pssy seuraavalle tasolle. D: Alkaa nyt epilytt ett mink hemmetin takia, kun kuulostaa kerran ett oikeilla jljill kuitenkin olin.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09.05.12 - klo:16:53 »

Juu vrikoodeikshan m ne ksitin, ja ilmeisesti ihan oikeen maan lipuks sen kekkasin, mutta enp vaan pssy seuraavalle tasolle. D: Alkaa nyt epilytt ett mink hemmetin takia, kun kuulostaa kerran ett oikeilla jljill kuitenkin olin.

Kirjoitithan sen maan nimen pienill kirjaimillla?

Nemesis

• Aloittelija
  • **
    • Profiili
« Vastaus #7 : 09.05.12 - klo:20:21 »
Kirjoitithan sen maan nimen pienill kirjaimillla?

Juu, pienill ja isoilla ja molemmilla ja kokeilinpa viel parilla eri kielellkin. :D Ei vaan menny milln. Ehk pit kokeilla uusiks joskus jos siin oli vaikka joku hiri tai miklie.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #8 : 09.05.12 - klo:22:59 »

Ahaam..pitkin kyd kurkistamassa, millaisesta pelist on kyse :b
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #9 : 31.01.13 - klo:19:20 »
Onko kukaan saanut pelatta Mindy lpi? :D

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.