Tänään on keskiviikko 26. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Joonatan

Kirjoittaja Aihe: Pukeutuminen  (Luettu 23931 kertaa)

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen
« Vastaus #30 : 17.05.08 - klo:19:36 »
Mun pukeutuminen on tllasta hevarirppri sekotusta. Eli vaatteet yleens aina mustaa mutta housut on sitte semmoset lkrit ja sit jku random huppaari plle :F
Pss tietysti BlingBlinglippis. Varsinaisia juhlavaatteita ei taija mulla ollakkaa vaa meen melkee kaikkiin juhliin iha normi arkivaatteissa :D ett semmosta.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #31 : 27.06.09 - klo:12:37 »

Tm aihe on nyt minulle "kuuma" erst syyst, eik vain siksi, ett on keskuuma:D Trmsin ylltyksekseni ilmin kateus ja paheksunta, joten toivoisin teilt kommentteja ja ajatuksia pukeutumiseen liittyen, vaikka siit onkin jo keskustelu tuolla hieman aiemmin.

Millaista pukeutumista pidtte paheksuttavana typaikalla, miss menee raja? Onko esimerkiksi avokauluksienen hihaton toppi huono asuste tyss asiakaspalvelussa? Siis, jos kaulus peitt kuitenkin rinnat ja paidan pll on neule tai jokin vastaava. Ent hame ja mink pituinen se saisi olla?

Otetaan viel esiin mies- ja naisnkkulma erot asiaan..
Voiko miehet tulla tihin lyhyiss shortseissa tai voiko naiset tulla tihin lyhyiss shortseissa ja jos voi niin millaisessa tyss se olisi sallittua?

Nit kyselen siksi, ett trmsin typaikallani toimistossa ernlaiseen arvosteluun pukeutumisesta,
jota olen itse pitnyt siistin ja hillittyn:S (suorat pitkt housut, neuletakki ja sen alla hihaton toppi)
ja siksi aihe rupesi minua askarruttamaan.

Ajatukset olisivat tervetulleita, kun tll on ollut niin hiljaistakin viimeaikoina :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #32 : 30.06.09 - klo:18:12 »

Tm aihe on nyt minulle "kuuma" erst syyst, eik vain siksi, ett on keskuuma:D Trmsin ylltyksekseni ilmin kateus ja paheksunta, joten toivoisin teilt kommentteja ja ajatuksia pukeutumiseen liittyen, vaikka siit onkin jo keskustelu tuolla hieman aiemmin.

Millaista pukeutumista pidtte paheksuttavana typaikalla, miss menee raja? Onko esimerkiksi avokauluksienen hihaton toppi huono asuste tyss asiakaspalvelussa? Siis, jos kaulus peitt kuitenkin rinnat ja paidan pll on neule tai jokin vastaava. Ent hame ja mink pituinen se saisi olla?

Voiko miehet tulla tihin lyhyiss shortseissa tai voiko naiset tulla tihin lyhyiss shortseissa ja jos voi niin millaisessa tyss se olisi sallittua?

Nit kyselen siksi, ett trmsin typaikallani toimistossa ernlaiseen arvosteluun pukeutumisesta,
jota olen itse pitnyt siistin ja hillittyn:S (suorat pitkt housut, neuletakki ja sen alla hihaton toppi)

Ajatukset olisivat tervetulleita, kun tll on ollut niin hiljaistakin viimeaikoina :)

Vois ajatella, ett nin kuumalla sais olla vhn vhemmiss vaatteissa. Hame esim. polviin, tai vhn alle, mutta kuitenkin niin pitk ettei lyhyempi ole vy. Sortsit sama kans, voi olla miehet ja naiset sortseissa. Paitana ajattelisin, ett jos olkapt on peitetty edes osaksi (esim hihaton paita), sit voi pit. Pukeutumisesi kuulostaa ihan hillitylt. "Naruolkaintoppi" kuulostaa vhn negatiivisemmalta, mutta... riippunee kans tystki. Tai sitten ihan "normaaleita t-paitoja" joita ei ole vapaa-aika ja polvet venyttneet kauhtanoiksi. :P Hmm jdmps miettimn lis...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #33 : 05.07.09 - klo:17:12 »

Vois ajatella, ett nin kuumalla sais olla vhn vhemmiss vaatteissa. Hame esim. polviin, tai vhn alle, mutta kuitenkin niin pitk ettei lyhyempi ole vy. Sortsit sama kans, voi olla miehet ja naiset sortseissa. Paitana ajattelisin, ett jos olkapt on peitetty edes osaksi (esim hihaton paita), sit voi pit. Pukeutumisesi kuulostaa ihan hillitylt. "Naruolkaintoppi" kuulostaa vhn negatiivisemmalta, mutta... riippunee kans tystki. Tai sitten ihan "normaaleita t-paitoja" joita ei ole vapaa-aika ja polvet venyttneet kauhtanoiksi. :P Hmm jdmps miettimn lis...

Theevilone, siulla on paljon vapaampi ajatus pukeutumisesta kuin erill vanhemman ikpolven naisedustajilla :)
Niin, miunkin mielestni kesll pitisi voida pukeutua hieman kevyemmin. Eihn me kuitenkaan elet vuosisatojen takaisia kymmeni sentn. Jokapuolella tuntuu olevan jo ihmisi, jotka pukeutuvat kevyesti, eik itsellni olisi tullut tss vhn aikaisemmin edes mieleenkn, ett joitain ihmisi saattaa hirit oma pukeutuminen. Nkjn naissukupuoli on se, joka hykk toisten naisten selkn helposti "puukko" kdess :S Mitenkhn miusta tuntuu, ett ne naiset paheksuisivat, vaikka sit pukeutuisi jteskkiin ;)

No joo, itseasiassa minua harmittaa usein sellainen sukupuolien vaikutus siihen mik on sallittua ja mik ei. Jos mennn ihan ruohonjuuri tasolle ja mietitn, niin eiks naisen pitsi olla ihan samanarvoinen kuin miehenkin. Miksi naisten rinnat ovat miehist niin "kuolattavia"? Nehn ovat ihan samanlaiset rinnat kuin miehillkin, isommat vain. Ja isot siksi, ett niill voi ruokkia lapsia. Miehet voivat kulkea ulkona ilman paitaa, mutta naiset eivt koska naisen rinnat ovat kaikkien mielest jollain tavalla syntiset?? Miksi niille on lyty sellainen leima?

No, ehk ilmaisin ajatuksen hieman painavasti, mutta harmittaa hieman. Vartalohan on vaatteiden alla vain vartalo, lihaa ja verta. Mit ihmeellist siin loppujen lopuksi on? Joskus hieman kadehdin niit sademetsien alkuperisheimoja, jotka eivt pid minknlaisia vaatteita ylln :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #34 : 06.07.09 - klo:16:29 »
Kyll toi asu kuulosti ihan siedettvlt.. Minua ei haittaisi vaikka ei olisi sit takkiakaan ollut siin pll. Jos naisten pukeutuminen on tuota tasoa, niin miehet tulevat sitten samalla tavalla pukeutuneina. eivt shortseissa tai muissa. Ei nin...
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.