Halloween

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 02.11.07 - klo:07:20

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Kuka juhlii halloweenia? Minkälaisia halloween juhlia järjestätte?


Meillä juhlitaan haamujuhlaa tänään lasten kanssa. Katsotaan joku lapsille sopiva jännäleffa ja mennää ulos hämärällä paistamaan makkaraa ja vaahtokarkkeja. Muksut on odottaneet tuota juhlaa jo kaksi viikkoa. Ovat piirrelleet jo hirmu kasan kaikenlaisia hämähäkkejä ja kummituksia :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Me ei taideta  juhlia Halloweenia ollenkaan. Ollaan vaan himassa ja ollaan mahdollisesti koneilla. Mä tosin saatan juhlistaa halloweenia laittamalla tuikkuja partsille illalla ja katsomalla kauhuleffoja, se riittää oikein hyvin.
Karkki tai kepponen meininki on sitten enemmän jo jenkkilän touhuja ja onhan se sielläkin mennyt vähän yli sen mitä se siellä on aikoinaan ollut. Mitään krääsää me ei osteta, koska ei ole varaa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Luulin että se meni jo? Ainakin viime viikonloppuna oltiin halloween-bileissä. Eipä jaksa oikeastaan SITÄ juhlia, on vaan syy juhlia =D
Strange but not twisted

Charmed

Minä julisin ammattikoulun asunnossa oli oikee mukava ilta.
Kekiviikkona on perinteinen juhla ja sunnuntaisin asti voi juhlia kunnolla.

Nemesis

Eipä sitä ihan juhlittua ole tultu tänä vuonna, johtuu kai siitä että täällä meillä ei oikeen muut kuin minä jaksa innostua kyseisestä juhlasta. Mutta koristelinpa sitten keskiviikkona oikeen kunnolla paikat ja poltin kynttilöitä ja sen sellasta. Koristeet on tietenkin vielä pystyssä mutta kynttilät paloi loppuun, jos sitten hankkisin uusia...

Tänään nyt sitten jonkinlaiset 'juhlat' kavereiden kanssa pidetään, toisin sanottuna kokoonnutaan vaan jonkun kaverin luo ja pidetään hauskaa yhdessä. :) Viime vuosina olen pukeutunutkin juhlan kunniaksi jollain tapaa, mutta tänä vuonna en... Ja tietenkin kauhuleffoja pitää katsoa!! :D 

Nuubialainen Prinsessa

Niin, myö päätettiin pitää juhlat perjantaina kun keskiviikkona ei voitu valvoa niin myöhään, vanhemmalla tytöllä on jo kouluvelvollisuudet. Miusta on hauska nähdä vähän vaivaa muksujen vuoksi. Tuommoset yhteiset perhejuhlat jää varmasti mieleen. Voivat vanhempana sitten muistella lämmöllä kaikkia tuommosia juttuja, joita ollaan yhdessä tehty.

Oli muuten ihana tunnelma illalla kun kaikkialla oli täysin pimeää. Kaksi ulkoroihua ja suuri nuotio loimusivat, eikä missään ollut ristinsieluakaan. Savun tuoksu levisi ilmassa ja kirkkaat tähdet loistivat taivaalla. Ihana ilta.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie se olenkin nyt yksin, kun avokki on kaverilla kuskina ja tulee vasta huomenna himaan. No ainahan mä voin laittaa tuikkuja partsille, mutta taidan jättää kauhuleffatsuosiolla väliin.
Liian vilkas mielikuvitus joka lähtee erittäin herkästi laukkaamaan, kun olen yksin. Hyödyllinen taito, silloin kun pitää kirjoittaa, muttei silloin kun on yksin.
Mutta joo, muksuille vois olla kiva pitää, jotain juhlaa, vaikka naamiset, sitten kun mulla joskus hamassa tulevaisuudessa sellaisia on. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Niin se on tosiaankin tuon mielikuvituksen ikävä puoli. Joskus kun olen tutkiskellut netissä kaikenlaisia kummallisia juttuja tai kirjoittanut jotain erityisen karmivaa kohtaa pöytälaatikkokirjaani yöllä, olen hyppinyt säikkynä jokaisen pikku rapsahduksen vuoksi. On se vaan niin jännä juttu, että pimeä yö ja hiljainen kämppä saa aikuisen ihmisen pelkämään olemattomia, vaikka tietääkin ettei mitään syytä ole pelätä :) Mutta toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos ei tuota mielikuvitusta olisi siivittämässä rutinoitunutta arkea, vai mitä?

Hauskaa iltaa ja pieniä pelonväreitä sinulle ja muillekin tänne jupliniin eksyville näin halloweenin kunniaksi :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Halloween halloween halloween... No, pyhäinmiestenpäivänä - tai iltana laitoin sitten kuitenkin kynttilöitä ylös parvekkeelle kun oli niin pimeääkin. Hautakynttilät jäi tänä vuonna viemättä kun en ollut siellä päin ja liian laiskakin olin lähteäkseni "muualle haudatut"-ristille.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."