Tänään on lauantai 15. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Sofia, Sonja ja Sohvi

Kirjoittaja Aihe: Heroes  (Luettu 6061 kertaa)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Heroes
« : 19.10.07 - klo:10:22 »

Niin tuli katsottua tuon sarjan ensimminen osa ja ajattelin sitten kysist teilt, ett
mits mielt olitte sarjasta?

Itse huomasin heti, ett minusta tulee sarjan innokas seuraaja :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Charmed

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 32
  • kATIE CASSIDY
    • Profiili
    • Kuva valikkot
Vs: Heroes
« Vastaus #1 : 19.10.07 - klo:11:32 »
Min seurasin sit mielenkiintoisena.Se on hyv sarja mun mielest.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.07 - klo:11:36 »
Jep :) yksi srja lis omaan seurattavien ohjelimeni listaan... joka on muuten mitttmn lyhyt. Ei mitenkn sykhdyttvn hyv mutta enemmn kuin tervetullut vaihtoehto JIM kanavan tyhjnpivisille tekopirteille amerikkalaisille tositv-rakennussarjoille, joita meidn taloudessa miehen johdolla katsotaan kun ei telkkarista tule muutakaan.. ns!
Strange but not twisted

Qppa

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.07 - klo:04:02 »
Aah, lis suosikkisarjojani (juuri naputtelin Dexter-threadiin). Ttkin seuraan jenkkiln tahtiin ja olen alusta asti nauttinut suunnattomasti tst sarjasta, ykkskausi oli silkkaa rautaa, loistavia hetki ja hienoa tarinaa mahtavasti kerrottuna. Kokonaisuutena uskomattoman hieno tekele.

Hauska juttu miten erilaisista ihmisist, joilla on kullakin erilaiset yliluonnolliset voimansa, on voitukin tehd lopulta niinkin uskottava sarja, vaikka tll ei ole todellisuuden kanssa yhtn mitn tekemist.. yleens nm supermiesjutut eivt kuitenkaan minua pahemmin kiinnosta, mutta tm vei mennessn tosiaan heti, nyttelijt osaavat hommansa ja kameran takana seisoskelijat myskin taitavat tiet mit tekevt.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.