Tänään on sunnuntai 05. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Selma

Kirjoittaja Aihe: Angel + Buffy  (Luettu 9289 kertaa)

nukka_

• Vieras
Angel + Buffy
« : 30.09.07 - klo:17:50 »
Saisko tnne mitenkn keskustelua kyseisist sarjoista? Itse olen katsomassa alusta alkaen molempia. Angelist katsoin juuri muistaakseni 2. tuotantokaudesta 9. jakson ja Buffyst katsoin 3. tuotantokauden 9. jakson... Ennen "vihasin" Buffy, mutta kerran sitten ajattelin ruveta katsomaan sit Angelin takia, ett selviisi senkin historiaa, mutta sitten katsottuani muutaman jakson aloin kyll pitmn itse Buffystkin vaikkakin vlill tuntuukin melko hmplt tuo sarja...

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Vs: Angel + Buffy
« Vastaus #1 : 28.10.07 - klo:02:29 »
Buffyn ensimmiset tuotantokaudet olivat ihan jees, loppupuoli meni vh hmpski, vaikkakin tehosteet oli paremmat. :) Angelia en ole pahemmin katsonut kuin muutaman jakson. Vhn sama juttu kuin Frendit ja Joey...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.07 - klo:16:44 »
Joo o, Buffy on yks suosikkisarjoistani ja Angeli mys mielellni seurasin. Muistaakseni en ole nhnyt Angelin ensimmist tuotantokautta lhes ollenkaan, ja jossain keskivaiheillakin on aukkoja mutta mutta... muuten kyll ahkerasti olen katsonut. :)

Buffyst taas olen nhnyt varmaankin lhes kaikki jaksot, vaikkakin loppupss alkoi menemn vhn veriksi ja kiinnostus romahti aika radikaalisti.
Kateltiin just viime kesn lopulla kavereiden kanssa oikeen urakalla ihan ensimmisest jaksosta alkaen Buffy videoilta, kaverillani kun on niit videoita paljolti. En muista kuinka pitklle pstiin mutta muutama tuotantokausi siin taisi tulla katsottua.

Ehdoton suosikkijaksoni Buffyst on 6. kauden 7. jakso (ainakin muistaakseni se oli toi). ;)

nukka_

• Vieras
« Vastaus #3 : 30.10.07 - klo:14:26 »
Angelia on tullu taas katottua aika tiuhaan tahtiin, ku tuli ostettua kodin anttilasta Angelin kolmas tuotantokausi =D Mahtavat lpt aina vlill tuosa Angelissa. Joskus saa revet ihan kunnolla =D

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #4 : 13.11.07 - klo:16:42 »
Angelista en tyknny melkeen ollenkaan, kun Angel ei kyttny vampyyripuoltaan ollenkaan, nssksi tehty koko tyyppi mun mielest.. Buffy olikin parempi, mutta tosiaan loppupuolella alko menn vhn liika veriks
If only I had a heart it would break - Oh sure

nukka_

• Vieras
« Vastaus #5 : 19.11.07 - klo:23:51 »
Itse tykkn Angelista nssn ja vihaan kun Angelus tulee kehiin *murr*  Eip ole taaskaan vhn aikaan tullut katsottua Angelia tai Buffy, koska dvd -soitin meni rikki :(

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #6 : 16.01.08 - klo:18:54 »
Tll on yksi iso Buffy & Angel-fanittaja :D   m suorastaan rrrrrrrrakastan molempia sarjoja. Ja nyt kun meille hankittiin nauhoittava digiboksi, niin saan nauhalle kaikki jaksot tst eteenpin. Tai no siis Angel ei en tuu telkkarista, mutta Buffyn jaksot nauhoitan.

Mun lempihahmot on kaiketi Angel/Angelus, Spike, Illyria, Drusilla ja Buffy.
No ly sit turpaan!

nukka_

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.08 - klo:15:04 »
Tulipa ostettua 2 seasonikin Kodin Ykksest. Pit yritt kert ne kaikki. Viel puuttuu 1,4 ja 5.

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #8 : 06.06.08 - klo:18:42 »
Oisin ostanu DVD-bokseja, mutta nyttivt maksavan sen verran ett saisin melko kauan sstell kuukausirahoja. Lysin netist aivan upeen paikan, jossa on Buffya jotain 198 jakson verran :)  katoin tnn n. puolet 4. tuotantokaudesta. 4, 5, 6 & 7 tuotantokausia en ole kokonaan nhnyt. Vain joitain "trkeimpi".
No ly sit turpaan!

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.