Vautsi, aika paljon porukkaa täällä käynyt. Yks ihan pikku juttu - josta mun on pakko nipottaa.
Jos korvikset on ammuttu semmosella "pyssyllä", ne on vaan korvareiät. Ampuminen on ensteks ihan jumalattoman epähygieenistä ja toiseks se sattuu enemmän kun lävistäminen. Lävistys on lävistysneulalla läpivedetty ja lävistäjän tekemä hökötys.
Itselläni on kulmakoru. Vuoden 2008 syyskuussa sanoin vielä, että lävärit on ällöjä. Mutta hupsista keikkaa, joululahjaksi kinuttu lävistys jököttää paikoillaan. Lävistykseen ehtii kiintyä. Ensin just joku kasvolävistys näyttää oudolta, itsekin oikeen säpsähdin ku näin kuvani ensi kertaa lävistyksen kanssa. Sitten siihen tottuu ja viikon päästä en muistanut miltä näytin ilman lävistystä. Kukaan ei oikeastaan ole kommentoinut pahaan tyyliin, paitsi yhden kaverini vanhemmat. Kaikkista huvittavinta on se, kun ihmiset väistää kadun toiselle puolen. Ehkä se johtuu myös siitä, että käytän esim. violetteja farkkuja, ns. "palestiinalaishuivia" kasvojen edellä, ja josku sattuu tummat silmämeikitkin olemaan. Mutta ihmiset on jotenkin kunnioittavampia, jos on lävistys tai tatuointi.
Mutta myös mun faija aikoo hankkia tatuoinnin ja yli 40 se sattuu olemaan. Eli ei mun mielestä näille jutuille ole rajoituksia.
Ja vielä huomautus; kulma- ja nenäkoru on kaikkein helpoimmat lävistyksistä. Huuli- ja kielikorujen kanssa pitää olla varovainen, ja valita oikea materiaali, ettei hammaskiille kulu tai ienraja vetäydy. Surface- ja microdermalit on varmaan niitä vaikeimpia. Surface siis tarkoittaa lävistystä kohdassa kohdassa, jossa ei ole valmista paikkaa, kuten vaikka korvassa tai kielessä. Yleensä aika moni ottaa rintaan tai niskaan.
Ja microdermalit on ihon alle, miltei ihan mihin vaan sijoitettavia "implantteja", joihin voi ruuvata erilaisia vaihtopäitä.
Ja Turun alueelta olen saanut tosi hyvää palvelua Individual Ink-nimisestä paikasta.