Tatuoinnit ja lävistykset

Aloittaja Floora, 26.09.07 - klo:10:53

« edellinen - seuraava »

Unissakulkija

2 tatskaa löytyy. Toinen oikeasta olkapäästä (lohikäärme) ja toinen alaselästä (engl.kielinen teksti). Lisää pitäisi hommailla, mutta kovin ovat kalliita nuo ihokuvat. :p

Läväreitä ei ole, en niistä liiemmin välitä. Edes korvissani ei ole reikiä.

Floora

Niin kauan sulla Mina kesti paraneminen kielilävärin otettuasi? Itselläni oli joskus kauhia tuska viisaudenhampaan poiston jälkeen joten olettaisin paranemisen olevan hankalaa osaltani :/ Se ei silti saa peräntymään.. rrkle
Strange but not twisted

Mina

No mulla oli viisurien poisto todella kivuton, mutta kieli oli kipee viis päivää ja about parisen viikkoa jouduin syömään todella varovasti etten vain pure sitä korua vahingossa :D Todella yksilöllistä, avokilla ei sattunut yhtään ja jo toisen päivän iltana söi leipää, mie en voinu kuvitellakaan mtn kiinteetä, jugurtilla mentiin :P
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Okei :/ noh toivotaan että kaikki menee hyvin.. Paha vaan kun ois yhdet valmistujaiset nyt lauantaina ja kolmet ens viikonloppuna. Ymmärsin että maitotuotteita pitäisi välttää sillä ne tuottavat jotain tiettyä limaa? Tiedä sitten olenko lukenut väärin.
Strange but not twisted

Mina

Emt, ei mulle ainakaan mtn tuollasta sanottu kun lävistyttämässä kävin, eikä hoito-ohjeissakaan mainittu muutakuin että voishan sitä Oral-Bllä purskutella aina syömisen jälkeen :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Käyn Helsingissä Skinkissä ottamassa ja nettisivuilla on ohjeet kirjattu ylös.

http://skink.fi/?page_id=7 ja tuolta löytyy perusteellista tietoa kielilävistyksestä ja sen hoidosta http://www.harness.fi/

Kerron maanantaina miten meni, todennäkösesti en pääse koneelle viikonloppuna kun en sellasta omista.
Strange but not twisted

Floora

No nyt on tappi kielessä ja jumankauta että on kipeä.. syötiin just kun olen siskoni valmistujaisissa niin sitä särkeekin vielä :/ turvoksissa on kuin mikäkin merimakkara! Eilen ei ollut ollenkaa kipeä... taitaapi kuulua asiaan.
Strange but not twisted

Mina

Mulla ei tuntunu missään oikeestaan ekana päivänä mut jessus tokana päivänä että teki kipeetä.. En edes viittiny yrittää mtn kiinteetä ekan pitsapalasen jälkeen kun suullisen pureskeleimseen meni lähemmäs 15 minuuttia :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Mullakaan ei ekana päivänä ollu ongelmaa, siis perjantaina mutta lauantaina oli syömisen kanssa aika lailla ongelmia. Siltkin tuli vedettyä muffinsia, jätskiä ja mansikoita :)

Nyt on jo paljon parempi, maanantaista lähtien ei oikeastaan ole ollut ongelmaa syödä leipää itseasiassa se oli melkeinpä helpompaa kun kieli oli turvoksissa eikä tappi siksi liikkunut suussa. Turvotus on kyllä jo lakannut ja voin syödä lähes mitä vaan :D
Strange but not twisted

susi-ihminen

Minulla ei ole lävistyksiä/tatuointeja, ei edes tavallisia korviksia. Asia korjautunee (toivon mukaan) vielä tämän vuoden puolella.

Haluaisin lävistyksen alahuuleen ja/tai kieleen, mutta ainakin huulikorun suhteen vastaus oli jyrkkä ei - kielikorusta en sitten tiedä, millaisen vastaanoton se saisi, kun ei kuitenkaan ois ns. "koko ajan näkyvillä". Nyt ihan lähiaikoina olisi kuitenkin tarkoitus ottaa vasempaan korvaan industrial.

Myäs Stam1nan hammaslogo olisi tarkoitus tatuoida johonkin käden nurkkaan - tähän sain itse asiassa vanhemmilta jopa suostumuksen, mikä on tietysti hieman outoa, kun järkeilee, että lävistyksestä sentään pääsee helposti eroo. Tatuointeja tulen varmasti hankkimaan useampiakin, mutta tuo hampaslogo nyt on ollut sellainen pidempiaikainen hullun haave.
Kauneusko makuasia?

Mina

Wiih, itelle tulossa taas kaks läväriä, kulmaan ja septum (eli siis ns. sonninrengas). Innolla ootan, tosin avokki ei tuosta septumista tykkää :( Mitä ootte mieltä, pitäiskö silti ottaa sellainen?

Susi-ihminen, hassua, mun äiti oli enempi kielikorua vastaan, kun sain lävärin vängättyä läpi, niin sano että mieluummin alahuuleen, kun se näkyykin sitten johonkin. Kieliläväriä sain sitte vinkua kauemmin ja 20v lahjaks äiti lupas tuon kulmalävärin ^^  Se vielä hiukan huolettaa, että ootko oikeesti miettiny tuota Stam1nan logoa, kun et välttämättä kuitenkaan koko ikääs ko. bändistä tykkää, niin tatuointia on vaikee saada pois jossei siitä tykkääkään. Mutta jos oikeesti olet miettiny ja sen haluat, niin siitä vaan :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Jos itse tykkäät niin miksei!! :) itse en septumista niinkään pidä. Se sopii aika harvalle ja voi pahimmillaan saada kasvot hyvin sotkuisen näköisiksi. itse puoltaisin enemmän kieli- kuin huulilävistystä juuri siksi kun se ei näy ja koska huulilävistys kuulemma rikkoo alahampaat (heh kuin kielikoru ei sitä tekisi).
Strange but not twisted

susi-ihminen

Juh, en todellakaan tiedä, miksi isä on niin jyrkästi kasvolävistyksiä (oikea termi?) vastaan, joten luulen tosiaan, ett se kielilävistys olisi pienempi paha (jos huomaisi moisen olemassaoloakaan) niistä kahdesta.

Lainaus käyttäjältä: Mina
Se vielä hiukan huolettaa, että ootko oikeesti miettiny tuota Stam1nan logoa, kun et välttämättä kuitenkaan koko ikääs ko. bändistä tykkää, niin tatuointia on vaikee saada pois jossei siitä tykkääkään. Mutta jos oikeesti olet miettiny ja sen haluat, niin siitä vaan :)
Onhan tuota tullut vakavasti harkittua. ^^ Ihmisiltä on tullut sen verran mielenkiintoisia reaktioita tämän suhteen, että on siinä saanut harkita useammin kuin kerran, että haluanko minä tosiaan kyseisen tatuoinnin ja mikä sen arvo/merkitys loppujen lopuksi on.
Kauneusko makuasia?

Mina

Lainaus käyttäjältä: Floora - 11.08.08 - klo:13:47
Jos itse tykkäät niin miksei!! :) itse en septumista niinkään pidä. Se sopii aika harvalle ja voi pahimmillaan saada kasvot hyvin sotkuisen näköisiksi. itse puoltaisin enemmän kieli- kuin huulilävistystä juuri siksi kun se ei näy ja koska huulilävistys kuulemma rikkoo alahampaat (heh kuin kielikoru ei sitä tekisi).

Huulikorussa voidaan käyttää bioplastia, eli eräänlaista muovia

Tämähetkisen tietämyksen mukaan Bioplast täyttää materiaalina lävistyskoruihin asetetut vaatimukset kaikkialla maailmassa.
* Bioplast on luonnonmukainen materiaali.
* Bioplast on joustava.
* Bioplast voidaan leikata mihin tahansa pituuten ja jengoittaa kaikille metalli- tai muovipalloille.
* Bioplastilla lävistetyillä tavataan vähemmän turvotusta ja tulehduksia.
* Bioplastilla tehdyt lävistykset paranevat nopeammin kuin muilla materiaaleilla tehdyt lävistykset.
* Bioplast ei aiheuta allergisia reaktioita (nikkelivapaa).
* Bioplast voidaa puhdistaa autoklaavissa 121 celsius asteeseen saakka.
* Bioplast on hinnaltaan erittäin kilpailukykyinen ja saatvana 8 värillä.
* Bioplast on yksi parhaista materiaaleista ensilävistyksiin.
* Vaikka Bioplast on testatessa todettu luonnonmukaiseksi, ei se anna takeita että koru sopisi 100 % varmuudella kaikille ihmisille. Jos saat Bioplastista oireita, valmistaja neuvoo kääntymään lääkärin puoleen.. :)

Lainasin Bald Fellowsin nettisivuilta (bfmyynti.fi) ja he ovat valmistajan sivuilta kopsineet tekstin :) Eli siis hammasystävällisempää materiaalia ja siksi suosinkin sitä kielikorussa :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Oho! Voihan viude jos olisin ton tienny olisin pyytänyt samantein bioplast pallon. Ei tämä kyllä vielä ole mitään vahinkoa aiheuttanut *koputtaa puuta*

Katselin netissä erilaisia palloja ja silmiin osui kaikennäköset pimeässä hohtavat ökkömönkijät :D kunhan pääsen tästä taloudellisesta ahdingostani niin pitää tilailla jotain.
Strange but not twisted