Tänään on keskiviikko 12. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Lotta

Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.  (Luettu 38969 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« : 08.09.07 - klo:11:39 »
Alkaako duuni ottamaan phn? Vituttaako asiakkaat? Jos vastasit kyll, niin tnne voit purkaa mieltsi, jos duunipiv on ollut erityisen v-minen.
Itse siis en ole asiakaspalvelija, mutta pyrin tietty kyttytymn kohteliaasti, kun asioin kaupassa tai muualla, sill tiedn, ettei asiakaspalivelijan ty oo mitn kivaa, kun kaikenmaailman ihmiset ryh nille ihan turhasta, kun se vika usemmiten onkin asiakkaassa.
Eli tst voimme ptell; ASIAKAS EI OLE AINA OIKEASSA.

Kun kone ei lue koodia tai tuotteesta puuttuu hinta, aina joku valop heitt "Se on sitte varmaan ilmainen!" HHHH.
Tiedoksi: Se on vitun vanha lpp ja saa kassassa aikaan vain kuplia vereen. Oikeasta lkityksest nauttiva saattaa vaivautua naurahtamaan.

Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siin, ett "m jtn tn pois".
Tiedoksi: Sen ptksen voi tehd aiemminkin, esimerkiksi, jos siell hyllyss mist tavaran ottaa ja laittaa sen kauniisti takaisin paikalleen. Kassa joutuu itse omalla tauollaan raahaamaan jtettyj kamoja paikoilleen.

"Paljos tst saa alennusta?" -jankutus.
Tiedoksi: Ei senttikn. Kassa ei pt alennuksista.

Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikvittuikinvittutuuhaistavittupaskavitunkortteines".
Tiedoksi: Pelkk "Ei" riitt.

Em. kortti lytyy, mutta se annetaan vasta siin vaiheessa, kun kassa on jo lynyt kuitin ulos.
Tiedoksi: Korjaaminen tapahtuu useimmissa paikoissa korjauskuitin kautta ja vie aikaa ja vituttaa.

Koko matka jonossa marmatetaan puolineen pitki jonoja ja sitten kassan kohdalle pstess kiekaistaan kovaan neen "Teill on ihan liian vhn kassoja tll!"
Tiedoksi: Se pieni tyttnen/poikanen, joka sit konetta npytt, ei omista paskaakaan ptsvaltaa kassojen mr koskevissa asioissa. Heit vituttaa ihan yht paljon kuin asiakkaita. Kassojen lukumrst ja tyvuoroista ptetn muualla.

Kassalle avaudutaan siit, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee vr hinta.
Tiedoksi: Kassahenkil ei syt tuotteiden hintoja koneelle, eik tll tavoin ole missn vastuussa tapahtuneesta. Hn ei voi osastojen ihmisten mokille mitn.

Luetaan lehdest, ett KKK-kaupassa on halpaa lihaa - mennn citymarkettiin ihmettele-mn ja valittamaan, kun tuotteet eivt olekaan siell tarjouksessa.
Tiedoksi: Mainoksissa kyll lukee, miss ne ovat voimassa.
Tiedoksi 2: Anttila ja Kodin Ykknen eivt ole sama asia.

Myyj aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei"! Asiakas vastaa "Muovikassi."
Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Asiakas pakkaa kamojaan hihnan pss ja pakkaa edelleen, kun kassa yritt loppusumman ilmoittamalla saada hnt maksamaan. Asiakas pakkaa sinnikksti ensin loppuun ja tulee sitten vasta maksamaan.
Tiedoksi: Koko jono odottaa ja syytt siit kassahenkil.

Kasataan hihnalle 10 tavaraa pllekkin ja valtaviin massoihin.
Tiedoksi: Hihna ei liiku kun tunnistimen edess on tavaraa. Kassan ty vaikeutuu, kun tavaroita joutuu tuuppimaan ja repimn.

Hedelmt ja vihannekset jtetn punnitsematta.
Tiedoksi: Unohdus tai ajattelemattomuus, sama seuraus: jono seisoo ja kassaa vituttaa.

Lhtee/lhett jonkun toisen hakemaan lis rahaa/lis tavaraa kesken kassatapahtuman.
Tiedoksi: taas se jono seisoo ja kaikki odottavat. Muut asiakkat syyttvt tst(kin) kas-sahenkil.

Antaa pentujen imeskell lakupatukkaa jo paketin lpi ja ojentaa kassalle limaa valuvan, muodottomaksi imetyn paketin ja ihmettelee, kun kassa ei muka saa siit viivakoodia. Tai avaa paketin jo valmiiksi ja repii viivakoodin.
Tiedoksi: Tmkin vituttaa ja on epkohteliasta

Kuvittelee ett "vain pivn lehdet" ostaessaan voi kiilata koko jonon ja vaan heitt rahat kassalle.
Tiedoksi: Vaikka jossain onkin lehdille pikakoodit ja tllainen periaatteessa onnistuu, silti kyts pist nyppimn. Useimmissa paikoissa lehti pit kuitenkin skannata viivakoodilla, niin kuin muutkin tuotteet. Niin.

Seisoo toisen kassan jonossa ja nkee kassahenkiln lhestyvn rahat kdess viereist. Kun kassa on viel 20 metrin pss kassasta, alkaa huutaa "AVAATS??!" Tulee sitten huohottamaan siihen portin taakse ja nykii ja repii sit ja tuijottaa koko ajan silmt kiiluen, ett "vauhtia siihen avaamiseen, vauhtia saatana".
Tiedoksi: Kassan avaamiseen kuluu tietty aika eik se nopeudu sill kyttmisell.

Kassa psee tauolle/kotiin ja yritt sulkea kassan. Aina siihen saapuu viel yksi, joka kerj "otathan viel mut?"
Tiedoksi: En ota!

Olen asiakaspalvelija - minulla on vhintn korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielest.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, ett se on tehty nimell, jonka ensimminen kirjain on "T" tai "A".
Olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on pivnselv, ett kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri tydellisesti hallussa, kun mrittelet ajankohdaksi "ei siit kauaa ole".

Olen asiakaspalvelija - totta kai, minhn valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole en jljell erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkn ole mitn vaivaa jrjest nopeasti 125 listuotet-ta haluamallasi erikoishinnalla ja totta kai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50 %:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteri, hoitamaan 5 tilausta sek vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedn tarkalleen, mit tehd misskin tilanteessa kyttmtt ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, sst, henkilkohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsinttyn vain kuullakseni sinun kertovan "ostin sen itse internetist ja sstin 25 euroa".

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtkki olettavat minun tietvn kaikki puhelinnumerot Turusta Ivaloon ihan vain pstni. Tiedn mys kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehn on itsestn selv.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitn tuotteita tai nimi, sill olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitn.

Min hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sek saan aikaan maailmanrauhan

KOSKA SAATANA OLEN ASIAKASPALVELIJA!!
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #1 : 10.09.07 - klo:09:34 »
Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikvittuikinvittutuuhaistavittupaskavitunkortteines".
Tiedoksi: Pelkk "Ei" riitt.

Kassalle avaudutaan siit, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee vr hinta.
Tiedoksi: Kassahenkil ei syt tuotteiden hintoja koneelle, eik tll tavoin ole missn vastuussa tapahtuneesta. Hn ei voi osastojen ihmisten mokille mitn.

Myyj aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei"! Asiakas vastaa "Muovikassi."
Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Hedelmt ja vihannekset jtetn punnitsematta.
Tiedoksi: Unohdus tai ajattelemattomuus, sama seuraus: jono seisoo ja kassaa vituttaa.

Lhtee/lhett jonkun toisen hakemaan lis rahaa/lis tavaraa kesken kassatapahtuman.
Tiedoksi: taas se jono seisoo ja kaikki odottavat. Muut asiakkat syyttvt tst(kin) kas-sahenkil.

Omien kokemusteni perusteella pient lisyst.

Jos ei kysykn etukorttia, marmatetaan puolineen kuinka kassan olisi pitnyt sit kysy tyyliin "meidn paikallisessa kaupassa kassat kyll kysyvt korttia aiina" ja katsotaan nyrpesti.

Alennustuotteet ja vastaavat normaalihintaiset tuotteet ovat vierekkin. Asiakas katsoo ett hei tmhn on alennuksessa ja ottaa ylemmlt/viereisest oman tutun tuotteen ja raivoaa sitten kassalle asioiden epselvyytt kun ei itse ole vaivautunut lukemaan MIK tuotteista oli alennuksessa.

Pieni kassa-asiakas kommunikaatio-opas.
Kassa: Hei!
Asiakas: Muovikassi!
Kassa: Se tekisi 35,60
Asiakas: Luotto (hn on siis aiemmin jttnyt ison kasan kortteja kassalle ja pakkaa itse kasseja)
Kassa: Saisinko viel allekirjoituksenne. Kiitos!
Asiakas: En ota kuittii!

Kassoilla kamalat jonot, asiakas unohtaa punnita vihannekset tai luuli munariisipasteijoita kappalehinnoitelluiksi. Jotta jonot kulkisivat viel vh hitaammin pyyt asiakas kassaa punnitsemaan "kun nm minun jalkani ovat niin huonot". Siin sitten juostaan toiselle puolen kaupaan jona aikana asiakas on latonut kaikki tavaransa hihnalle yhdeksi isoksi kasaksi jota on erittin hankala purkaa.

Kuuluttimista kaikuu: Liikkemme on suljettu, pyydmme teit ystvllisesti siirtymn kassoille. Asiakkaat reagoivat thn - eivt mitenkn! Kvelevt kuin ei mitn leiphyllyill ja miettivt "otetaanko me vaaleeta nkkri vai korppuja" ja mihinkn ei ole kiire!

Asiakas laittaa jugurttipurkit krryn pohjalle, lataa plle sitten maidot, mehut, perunat, leivt, juustot, voit ja vaipat. Kassalle pstyn huomaa jugurttipurkin kannen hajonneen (ne siis EIVT ole terst), asettaa tahmean ja yltplt jugurtissa olevan purkin hihnalle ja ilmoittaa paheksuvalla nensvyll ett jugurttipurkeissa on pakko olla jotakin vikaa. Huomautinpa kerran asiakkaalle ett kannattaa laittaa purkit ylimmiseksi koska kannet eivt kest painoa tai tervi kulmia jolloin asiakas tuhahti vain "ehkp, mutta kyll min uskon ett niiss on jotakin vikaa". *huoh*

Parikin kertaa on kynyt niin ett kassalle tuli vanhempi rouva joka oli repinyt neljn pakkauksissa myytvist vanukaspaketeista purkin irti, josta luonnollisesti puuttuu kaikki viivakoodit kun ei niit erikseen myyd. Kun olen yritin asiakkaalle kertoa ettei tuotetta myyd kuin neljn pakkauksissa tokaisi tm hieno rouva vain tykesti "MIN olen asiakas ja min haluan ostaa tmn, se on teill myytviss joten min ostan sen!" kun yritin kohteliaasti ilmoittaa viel kerran ettei se ole mahdollista tokaisi hn ett "Kuinka ryhke asiakaspalvelua, tahdon esimiehesi paikalle heti. Tst saat viel kuulla". Siin sitten soittelemaan osastoplliklle joka kertoo aivan saman asian tlle kyseiselle rouvalle kuin mit itse olen yrittnyt jo viisi minuuttia.

Pahimpia taitavat kuitenkin olla miehet (etenkin nuoret) jotka istuvat baarissa tai puistossa pivn ja pttvt sitten juopuneina lhte hakemaan viel yhdet myrkoirat kymment vaille yhdeksn, kun sielt tulee se ltkmatsikin. Kun sitten kassa sanoo ettei onnistu, herrat ovat ottaneet nhtvsti tarpeeksi, alkaa se jumalaton haukkuminen ja huorittelu jota kest siihen pisteeseen kunnes vartija tulee paikalle. Vanhemmat deekut kyvt yleens pivll ja hyvksyvt ehk vhn murahdellen sen ettei heille en myyd. Itsellni ei taida edes olla kokemusta kuin yhdest juopuneesta naisesta ja hn ei edes huomannut kun poistin siiderit hihnalta ilmoittaen etten aio myyd niit hnelle.

Aivan tavalliset ja muuten hyvkytksiset ihmiset muuttuvat tykeiksi tyhjpiksi samantein kun saapuvat kassalle. Miksi?
« Viimeksi muokattu: 10.09.07 - klo:10:09 kirjoittanut Nefertiti »
Strange but not twisted

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #2 : 10.09.07 - klo:10:25 »
Pahimpia taitavat kuitenkin olla miehet (etenkin nuoret) jotka istuvat baarissa tai puistossa pivn ja pttvt sitten juopuneina lhte hakemaan viel yhdet myrkoirat kymment vaille yhdeksn, kun sielt tulee se ltkmatsikin. Kun sitten kassa sanoo ettei onnistu, herrat ovat ottaneet nhtvsti tarpeeksi, alkaa se jumalaton haukkuminen ja huorittelu jota kest siihen pisteeseen kunnes vartija tulee paikalle. Vanhemmat deekut kyvt yleens pivll ja hyvksyvt ehk vhn murahdellen sen ettei heille en myyd. Itsellni ei taida edes olla kokemusta kuin yhdest juopuneesta naisesta ja hn ei edes huomannut kun poistin siiderit hihnalta ilmoittaen etten aio myyd niit hnelle.

Joku vuos sitten yhdess kaupassa, yksi vhn knninen ij yritti ostaa lis kaljaa itselleen, mutta myyj oli sit mielt ett t mies on ottanut jo tarpeeksi, eik myy tlle kaljoja. Tetty se ij saa raivarin ja heitt myyj pullolla. Onneks se pullo ei osunu myyjn vaan takana olevaan seinn. Muistaakseni tyypi lhti tn jlkeen litomaan, mutta kai se lopulta saatiin vastamaan tekosistaan.
Myyj on edelleen samassa paikassa tiss ja on ihme kyll silyttnyt iloisen ja mukavan asenteensa, vaikka osa asiakkaista on tysi k-pit, kuten siell suunnalla tuppaa olemaan ja paiakkiset deekut notkuuu siin kaupan ulkopuolella joka piv.

Aivan tavalliset ja muuten hyvkytksiset ihmiset muuttuvat tykeiksi tyhjpiksi samantein kun saapuvat kassalle. Miksi?

Heh, tuosta tuli mieleen se liikenne juttu, mik telkkarissakin on pyriny. Pitskhn kirjoittaa sellainen lappu isoin kirjaimin ja pist se jokaisen kaupan oveen ja kassan viereen, miss lukee;
"Mik meihin fiksuihin ihmisiin menee kaupassa/kassalla? Minne ne kystavat unohtuivat?"
« Viimeksi muokattu: 10.09.07 - klo:13:08 kirjoittanut Juplin »
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.07 - klo:08:37 »
Niinp. Ei ole asiakaspalvelijoiden elm helppoa ei.. Itse olen joskus tehnyt ns. asiakaspalvelutyt tallilla, jossa laitoin tytn hevosen valmiiksi. En viitsinyt menn ilmoittamaan, ett ei, talliavustajien EI kuulu laittaa kenenkn hevosta yksinn valmiiksi tunnille, vaan vain avustaa kokemattomampia tss, EI ole minun vikani jos ratsastaja tulee viitt minuuttia ennen tunnin alkua ja hevosta ei ole harjattu eik satuloitu koska kaikki luulivat ratsastajan jttvn tunnin vliin ilmoittamatta ja min EN voi sille mtn jos hevonen ei tykk kyseisest ratsastajasta ja puree tai sille ett sin et nyt saanut lempihevostasi, vaan joudut tyytymn siihen vakiotuntituuppariin, hevosta ei siltikn tarvitse tni ja kohdella niin ett hevonen varmaan huomaa ettet pid siit, jolloin se alkaa reagoida kytkseesi samanlaisella. Ei voi olla niin vaikeaa noudattaa tietty varovaisuutta niden n. 600-kiloisten elimien kanssa jotka voivat satuttaa sinua pahastikin. Eli siis emme mene tarhojen vliin (shkpaimen aidat btw) jolloin hevoset pystyvt meit puremaan ja niiden oma rauha hiriintyy. Ihan kuin kaikki jrki katoaisi matkalla tallille/kauppaan/kahvilaan/parturiin etc asiakaspalvelupaikkaan. Anteeksi kauhea heppavuodatus, innostuin taas oikeen kunnolla :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.07 - klo:20:29 »
Aika "hauskoja" juttuja teill. Noh, itsellni ei ole kovinkaan nuista poikkeavia juttuja kirjoittaa, mutta toivottavasti ette ole unohtaneet niit "normaalisti" kyttytyvi asikkaita. Monestikin on tullut hyv mieli kun joku on kysynyt neuova (silloinkin kun ei ole ollut tiss - varsinkaan siin liikkeess!) mutta on kuitenkin ehtinyt katselemaan ja neuvomaan. Tai kun tapahtuu joku virhe ja molemmat osapuolet vain naureskelevat asialle eik mitn raivoamista tapahdu. Asiakaspalvelijalla kyll tytyy olla hieman pinnaa ja monet varastot iloista mielt tynn. Koetetaan jaksaa.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.09.07 - klo:08:57 »
Ne kivat "asiakkaat" saa ainakin mut viel kymn tallilla ja auttamaan pienempini ja kokemattomampia.. ja sitten tietty se, ett saan aina harjata lempiheppaani tunnille kun pikkuset ei uskalla menn sen karsinaan kun "Neppari puree". Juu, jos sen antaa purra. Okeiokei, epreilu etu, n. 6v melkeen vaan NPll ratsinu ni ett ehk m osaan jo :D Ja jossei halua mtn kikattavaa pikkutyttlaumaa viereen niin ilmottaa vaan, ett nyt sitte rauhallisemmin, hiljaa ja pois NPn karsinan edest kun se puree ja ite linnottautuu siihen viereen.. Ei tietenkn niin ett heposta hirittis

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.07 - klo:09:10 »
Niin no, ne mukavat asiakkaat ovat oikeastaan ainoita joiden vuoksi jaksaa tyskennell. Nyt kun en en ole kaupassa mutta kuitenkin viel asiakaspalvelualalla, asiakaspalvelusihteeri/aulapalvelija, niin vlill tuntuu ett olisin "noussut" ihmisten silmiss. Siin miss spurgutkin katsoivat vlill ennen jopa alaspin kassalla, tulevat nyt pukumiehet ystvllisesti ilmoittautumaan yrityksen alaan tai tavalliset kansalaiset varovaisesti hymyillen kysymn neuvoa osoitteiden lytmiseen. Kassoja ei paljoa arvosteta, muttei arvosteta siivoojiakaan =(
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 03.10.07 - klo:21:52 »
Tuo on kyll harvinaisen totta.. Tosin yleens kassalta saa epkohteliasta palvelua. Siivoojia arvostan ihan eri tavalla oltuani sellainen pari kuukautta kestiss. Ei ole herkkua siivota ajattelemattomien roskia etc. pois tiukalla aikataululla. Hyvst palvelusta j hyv mieli, kaupan kassojen (en nyt syyt ketn ja koitan olla yleistmtt) pitisi muistaa tm. Otti hiukan phn lhi S-Marketissa kun myyj ei suostunut edes katsomaan pin palvellessaan.

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #8 : 05.10.07 - klo:08:23 »
Hyvst palvelusta j hyv mieli, kaupan kassojen (en nyt syyt ketn ja koitan olla yleistmtt) pitisi muistaa tm. Otti hiukan phn lhi S-Marketissa kun myyj ei suostunut edes katsomaan pin palvellessaan.

Heh =) Itse Kvin S-Marketissa ja kassa kyll juu katsoi kohti mutta katsoi kuin halpaa makkaraa. Ihan kuin olisi jonkun uhmateinin kanssa asioinut, sellainen asenne. Katse harhaili iknkuin silmipyrittelevn malliin kun kertoi loppusumman ja ilme oli jatkuvasti sellanen "tsch(semmonen maiskutus), t on just tt", kun kiitin kohteliaasti ja sanoin hei muuttui ilme "kuka s luulet olevas"-tyyliseks, liioittelevan sellaiseksi. Ei se ole niin kauheata se ty, eik hymy ainakaan pahenna asiaa.

Rasittavinta ja samalla vlill huvittavinta kun puhelinvaihdetta hoitaa on se kun vastaan puhelimeen "'Yrityksen nimi' VAIHDE hyv piv!" niin alkaa se jumalaton sepistys ett kun minulle on nyt lhetetty aivan vr lasku kun tilasin sit ja sit tuotetta joiden numero on 9847326367 ja 4985892672 ja laskun numero 894708hk8475286 ja pivmr se ja se viitenumerolla 8967056 voisitko valaista miksi lasku on taas vrin, kun vastaan ett pieni hetki yhdistn vaikkapa taloushallintoon psee asiakkaalta sellainen "thh just". Ymmrtkseni vaihde ei hoida laskutusasioita suuremmissa yrityksiss.
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 05.10.07 - klo:20:55 »
Niinp, eip taida hoitaa.. Ja sitten se ihmetytt, ett jos soitat johonkin, esim. johonkin lehteen ett peruuttaisit tilauksen, niin henkil linjan toisessa pss puhuu niin hiljaa ett.. Ehk olen sitten huonokorvainen, mutta lehtimyyjien kanssa saa aina laittaa puhelimen nenvoimakkuuden suurimmilleen ja ei aina riitkn :D Sitten taas normaalissa keskustelussa luuri melkein hiljaisimmalla

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #10 : 26.11.07 - klo:15:45 »
Asiakaspalvelutyt tuokin on eli senkus purkaudut vaan :) Ja niin surullisen totta tuo, monta kertaa nuo kaupan myyjt etc haukkuu sit joka on lhimpn, eli tuossa tapauksessa sinua joka ne leivt toit. Ja ei liukkaalla ainakaan voi kovinkaan kovaa ajaa jonkun aikataulujen takia, tulee viel kolari, viattomia sivullisia loukkaantuu ja sitten leivt taatusti myhstyvt kun auto kasassa tai nurin jossain ojan pohjalla..

nukka_

• Vieras
« Vastaus #11 : 26.11.07 - klo:21:41 »
Niinhn se on. Mutta voin kuvitella kyll, ett kassana joutuu varmasti kuuntelemaan jos jonkimoista marmatusta ja muuta. Kummastuttaa ne idit ja ist jotka antavat lastensa aukoa (tai itse aukaisevat) paketteja ja muuta... Eihn se viel ole ostettu joten pitisi malttaa odottaa edes maksuun asti...

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #12 : 28.11.07 - klo:11:58 »
Niinp, tai sitten kakarat repivt ostoskrryss istuessaan lelupaketin auki ja sitten idit huomaavat sen ja palauttavat lelun leluosastolle josta napataan mukaan avaamaton paketti. Ei ihan reilua toisia kohtaan toi

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 28.11.07 - klo:13:36 »
Jep jep! Juuri parisen viikkoa sitten todistin tapausta miss iti ja mummo olivat lapsen kanssa kaupassa. Lapsi istui sellaisissa autokrryiss joissa on istumapaikka lapselle ja kassalla ollessa lapsi roikkui ulos krryst ja rplsi kaikkea mit sai ksiins kassan luona seisseist telineist. Yhdess vaiheessa hn oli jo repimss auki sytkripakettia mutta heitti sen pois - ilmeisesti mielenkiinnon lopahdettua. Ainoa mit iti sai sanotuksi oli "ei me nyt oteta sit. l ota niit" ja tmn hn sanoi siis hyvin apaattisella nensvyll edes katsomatta lapseen, mummon seistess vieress hiljaa.. Olenko vain lyhytpinnainen vai onko joku muukin sit mielt ett iti olisi voinut hiiieman puuttua kullannuppunsa toimiin!? Sytkripakkaus ji revittyn lojumaan tasan siihen mihin lapsi oli sen jttnyt..
Strange but not twisted

nukka_

• Vieras
« Vastaus #14 : 30.11.07 - klo:13:59 »
Eikhn se sytkripakkaus olisi pitnyt korvata...?

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.