Tänään on lauantai 15. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Sofia, Sonja ja Sohvi

Kirjoittaja Aihe: Tim Burton's: The Nightmare Before Christmas  (Luettu 10223 kertaa)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Tim Burton's: The Nightmare Before Christmas
« : 03.09.07 - klo:13:45 »
Kuka nhnyt elokuvan? Oma ehdoton lempparini johon ihastuin heti kun sen kymmenisen vuotta sitten ensimmist kertaa nin. Nyt sain mieheltni sen pari vuotta sitten joululahjaksi =D mielipiteit!?!
Strange but not twisted

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
Vs: Tim Burton's: The Nightmare Before Christmas
« Vastaus #1 : 03.09.07 - klo:14:36 »
Joo! Ihana elokuva, en paljon muuta osaa sanoa. :) Siin on jotain niin suloista ja Jack Skellington on niin hps ja jotenkin omituisella tavalla ihana. :D Juoni on loistava ja elokuvassa on ihanat musiikit. Yksi lemppareistani!

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.09.07 - klo:15:26 »

Omistan ko. leffan ja pidn siit. Siin on jotekin sellaista ihanaa kieroa mustaa huumoria. :)
Samaa sarjaa on tuo Corpse Bride, jonka katsoin ihan vain siksi, ett tiesin ett yhten ne sattui olemaan Christopher Lee. Pidin leffasta, koska siinkin oli sellaista kieroa mustaa huumoria ja muutekin tehty silleen, ett elvt nytt enempi kuolleilta ja vrittmilt kuin kuolleet. Muuten jotenkin se pastori Galswells on melko lailla C.L:n nkinen. :D

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Dips

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 6
    • Profiili
« Vastaus #3 : 03.09.07 - klo:15:37 »
En ole nhnyt tuota elokuvaa mutta TIEDN ett se on hyv koska pidn Tim Burtonin elokuvista =)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.09.07 - klo:15:52 »

Omistan ko. leffan ja pidn siit. Siin on jotekin sellaista ihanaa kieroa mustaa huumoria. :)
Samaa sarjaa on tuo Corpse Bride, jonka katsoin ihan vain siksi, ett tiesin ett yhten ne sattui olemaan Christopher Lee. Pidin leffasta, koska siinkin oli sellaista kieroa mustaa huumoria ja muutekin tehty silleen, ett elvt nytt enempi kuolleilta ja vrittmilt kuin kuolleet.

Rakastan leffaa sen kokonaisuuden vuoksi. Hahmot ovat upeasti toteutetti ja karaktrisoituja (jos se nyt sattuu suomalainen sana olemaankaan), toteutus on mainio mutta on siihen aikaakin mennyt. Tt spektaakkelia jonka tekemiseen meni kaksi vuotta, jonka musiikki on mieleenpainuvaa ja tarina hellyttvll tavalla ironisen musta, voisi mielestni kuvailla yhdell sanalla - taideteos.

Corpse Bridenkin olen nhnyt ja pidin siit, en ehk samalla mittakaavalla mutta paljon kuitenkin. Muistan kun olin joskus kaupan kassalla tiss ja ers kundi oli maksamassa ostoksiaan kun huomasin hnell NBC-aiheisen lompakon. Ajattelin ett minun on pakko saada samanlainen! Sitten sit rupesi ilmestymn; laukkuja, lompakoita, pinssej, penaaleja, rannekkeita ja ties mit. Kaikilla rupesi olemaan niit tavaroita ja siit tuli jokin goottityttjen citch-villitys mutta jos menit kyselemn ett "wau, ihana laukku mits pidit elokuvasta" niin eivt olleet koko elokuvasta tietoisiakaan tai kiinnostuneita =( en koskaan ostanut mitn, tuli sellainen olo ett tavara menetti arvonsa tyystin.
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #5 : 13.11.07 - klo:16:44 »
Niin, nyo Nightmare Before Christmas kamat ovat kovin hienoja, mutta jostain syyst en ole leffaa halunnut katsoa vaikka se avokin DVDhyllyst lytyykin..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.10 - klo:19:05 »
Sain vuonna 1994 tai 1995 joululahjaksi Leijonakuningas-videon (olin sillloin kai 2 tai 3 vuotias) ja videon lopussa Hakuna Matata-musiikkivideon perss oli Painajainen ennen joulua-elokuvan mainos, ja ajattelin aina, ett haluan nhd tuon elokuvan (olin jo silloin kiinnostunut kaikenlaisista hirviist ja rkeist), ja kun olin muistaakseni 3.-luokalla, niin se elokuva tuli telkasta jouluaattona ja katsoin sen ja tykksin siit, tosin en tajunnut ihan kaikkia juttuja siit. Sitten olikohan se toissa jouluna, Painajainen ennen joulua tuli  pari piv ennen jouluaattoa (samana pivn kun koristelimme joulukuusen) ja oli aivan pako nauhoittaa se leffa. Sitten viime joulukuussa, kun olin itini kanssa Prismassa, niin siell oli Painajainen ennen joulua-tupla-DVD:it myynniss ja minulla ei ollut silloin edes kovinkaan paljon rahaa, mutta se oli kuitenkin aivan pakko ostaa, koska olin metsstnyt sit DVD:t monta vuotta, ja myhemmin olisi kaduttanut, jos en olisi ostanut sit, kun kerran oli hyv tilaisuus.

Mulla on muuten Jack Skellington-huppari, -T-paita ja -kaulakoru. Ja Barcelonan La Rambla (vai miten se kirjoitetaankaan, se kvelykatu, mill on niit "elvi patsaita"), niin siell psin samaan kuvaan Jackin kanssa ja oli silloin viel ihan sattumalta Jack-t-paita pll!
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.