Tänään on keskiviikko 26. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Joonatan

Kirjoittaja Aihe: Vapaa-aika  (Luettu 18533 kertaa)

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Vs: Vapaa-aika
« Vastaus #15 : 30.01.08 - klo:12:23 »
Kamala kun theevilone nyt rusikoi minua :D Olen huomannut kaikki mainitsemasi asiat, ja tiedn olevani joissain asioissa tysi paska ihmisen ja usein se "ei sun ongelmat oo mitn mun ongelmiin verrattuna" mentaliteetti tulee esiin. Olen mielestni pystynyt pitmn sen kuitenkin vain esill omassa pssni ja pohtinut asioita vain siell. Kuuluisa mutta, onhan se aika rasittavaa kun avokki on 5h pivss tiss ja valittaa ett kauhean raskasta etc. useammankin kerran jopa itini sanonut hnelle ett meneps kuule 8h tehtaaseen tihin tekemn niin paljon tit kuin vain pystyy ja seisomaan koko aika. Ei se herkkua ole, pitisi suhteuttaa.. nyt theevilone lopetetaan tm oftopic ;) (ei pahalla)
Toki jokainen kokee erilain kaikki. Toiset siet enemmn ja niin edelleen, mutta taidan kuitenkin ymmrt tuon valitusta tist -jutun. En kai kamalasti rusikoinut, eihn sattunut? Mieli juoksenteli ja niin edelleen. Lopetetaan vaan. :)

Keskiviikkoisin kyn partiossa, jossa ei oikeastaan tehd muuta kuin pelataan pokeria, sydn karkkia ja jutellaan kavereiden kanssa :)  Torstaisin on ratsastus, lauantaina tokoon, sunnuntaina agilityyn. Muina pivin lhilen kotona tai lenkkeilen metsss koiran kanssa. Jos olen nhnyt unen, alan kirjoittaa sit erseen vihkoon ja koetan sitten parhaani mukaan tulkita sen symboleja. Tietk kukaan, mit auton plykapseli voisi tarkoittaa?
Hassu partio. Mikn ei liene samanlaista kuin ennen. Unista on keskusteltu muualla (ajan puutteessa en ehdi katsomaan oliko se jo tll jossain vai ennen foorumin ... pivityst.)  Sinne vaan kaikki unimaakarit ;)
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:07:12 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #16 : 31.01.08 - klo:03:38 »
No niin laitoin unille oman hpttelyketjun tuonne myytteihin, joten mars sinne keskustelemaan unista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #17 : 23.04.08 - klo:09:32 »
Kamala kun theevilone nyt rusikoi minua :D Olen huomannut kaikki mainitsemasi asiat, ja tiedn olevani joissain asioissa tysi paska ihmisen ja usein se "ei sun ongelmat oo mitn mun ongelmiin verrattuna" mentaliteetti tulee esiin. Olen mielestni pystynyt pitmn sen kuitenkin vain esill omassa pssni ja pohtinut asioita vain siell. Kuuluisa mutta, onhan se aika rasittavaa kun avokki on 5h pivss tiss ja valittaa ett kauhean raskasta etc. useammankin kerran jopa itini sanonut hnelle ett meneps kuule 8h tehtaaseen tihin tekemn niin paljon tit kuin vain pystyy ja seisomaan koko aika. Ei se herkkua ole, pitisi suhteuttaa.. nyt theevilone lopetetaan tm oftopic ;) (ei pahalla)
Toki jokainen kokee erilain kaikki. Toiset siet enemmn ja niin edelleen, mutta taidan kuitenkin ymmrt tuon valitusta tist -jutun. En kai kamalasti rusikoinut, eihn sattunut? Mieli juoksenteli ja niin edelleen. Lopetetaan vaan. :)

Juu, ei sattunut :) Kunhan sanoin.. :P Niin, vapaa-aikana.. Mill vapaa-ajalla? Koulussa kaheksan tuntia pivss, sitten kotiin avokin kyydill joskus kuudelta, siin ruuanlaitto, ruokailu, kello onkin jo puol kahdeksan. Eip siin muuta kun koneelle nolifettmn :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #18 : 13.05.08 - klo:14:20 »
No nyt sain aloitettua ompelukurssin ja lytnyt innostuksen silt osin :) Olisi ihana aloittaa sill uralla suunnitellen ja valmistaen vaatteita. Lapsenkengisshn tm vasta mutta.. Muutenkin alkanut liikkua paljon ulkona joko ihan lenkill tai sitten (enimmkseen) kavereiden kanssa. Olen melkeinp koukussa seuraan!

Tulikin mieleeni onko kukaan muu jnyt koukkuun esim. facebookiin? Kauanko yleens viettte aikaa netiss pivss? Itse en kyt konetta kuin tiss mutta istunpahan silti netiss n. 6 tuntia pivss! :/ huolestuttavaa
Strange but not twisted

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
« Vastaus #19 : 17.05.08 - klo:19:42 »
Yleens vapaa-aika kuluu koneella istuessa tai kylill pyriess. viikonloppuna yleens aika kuluu juomassa tai kotona tylsistymss:F Mt harrastuksia ei oo ollu varmaa sitten ala-aste aikojen ku harrastin sillon jtn partioo mut siihenki kyllstyin.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #20 : 18.08.08 - klo:21:24 »
Hahhaa! Minps olen lytnyt itsestni laulajan ja saanut mys ystvni uuteen addiktiooni mukaan. xD Eli vapaa-aikani (jota on nykyn hirvittvn vhn) kuluu suurimmaksi osaksi joko yksin kotona hoilotellessa tai sitten kavereiden kanssa lauluja luritellessa. Ei ness tai laulutaidossa ole mitn erityist kehumista, mutta kummallisen koukuttavaa tm laulaminen on.
Olen alkanut opiskella japania netin opastuksella, ja siksip suoritankin suurimman osan laulamisestani kyseisell kielell. Tulee siin samassa vhn harjoitusta senkin suhteen. ^^
Laulamisvillityksestni huolimatta en ikimaailmassa uskaltautuisi julkisesti laulamaan, siit ei huolta! :D Mutta nettiin olen ystvieni kanssa uskaltautunut jopa pari "dubbausta" tunkemaan.
No mutta, se siit sitten. xD
Tn syksyn olisi tarkoitus aloittaa jooga tai jokin muu rauhoittava harrastus. Toivottavasti tll kertaa saan jotain mys aikaiseksi tss asiassa! ^^

evabraun94

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 2
    • Profiili
« Vastaus #21 : 06.12.08 - klo:13:26 »
Olen viiden tai kuuden vuoden aikana kyttnyt suuren osan vapaa-ajastani internetiss, muutama vuosi sitten tuli kntetty 5-8 tuntia pivittin (ja se tuntui liian vhlt). Olen kuitenkin pitnyt dataamisesta taukoa, johon osaltaan on syyn se, ett maanantaista perjantaihin olen sairaalan osastolla, jossa ei saa kytt konetta ilman valvontaa.
  Piirtminen ja maalaaminen on toinen rakas harrastus, joka on kulkenut lpi elmn. Ehk enimmkseen katselen kuitenkin muiden taidetta (Salvador Dal, Frida Kahlo, Samuli Heimonen jne). Kyn kaikissa kiehtovissa taidenyttelyiss, joinne pseen ja shoppaan kirjakauppojen alennusmyynneist taidekirjoja, joita minulla onkin jo pieni pino.

Lisksi luen kaikenlaista, soittelen kitaraa, kirjoitan kirjeit ym., juon Funlightin mehutiivistett...

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.09 - klo:02:05 »
Olisin aloittanut uuden keskustelun aiheesta harrastukset, mutta tmn tlt spottasin. Itse harrastelen Taekwon-Doa, ratsastusta, tykkn lukea kirjoja, katsella elokuvia, mangaakin lueskelen. Rakastan yli kaiken kirjoittamista ja piirtmist, mutta ne harrastukset ovat valitettavasti olleet katkolla, samoin kuin eri instrumenttien soittelu. Taukoilu johtuu isolta osin ajan ja inspiraationpuutteesta jota on kestnyt harmittavan pitkn. Mys erilaiset ksityt ja kaikki "luova" kiehtovat. Mun vuorokauteen tarvittaisiin kymmenen tuntia lis, ett ehtisin lhellekkn kaikkea, mik kiinnostaa. Erilainen itsens kehittminen innostaa mys ja voisin kuvitella itseni ikuiseksi opiskelijaksi. Nuoresta istni huolimatta olen mukana kaikenlaisessa, olen esimerkiksi Taekwon-Do seurani sihteeri. Lisksi pelailen kaikenlaista, aina kun aikaa ja innostusta on.

Joo'o, siin ainakin osa nist mielenkiinnonkohteista ja vapaa-ajan kytss. Jos muilla on hernnyt lis mielenkiinnon kohteita, olisi kiintoisaa lukea, toki tuo viestiketjun lukeminen ji kesken, ett niisskin piisaa. Kuitenkin ihmiset ja vapaa-ajankytt on voinut muuttua tss aikojen aikana, kun en ole ollut tll teidn iltojanne riivaamassa. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #23 : 05.12.09 - klo:02:28 »
Tervetuloa joukkoomme ja jos kirjoittaminen todellakin kiinnostaa niin tuolla kirjoittelu osastossa on jatkiksia, joita saa ihan vapaasti jatkaa jos huvittaa ja inspist vain on. Ja jos ei jatkikset innosta, niin kirjoittelee sitten jotakin omaa sinne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #24 : 05.12.09 - klo:02:33 »
Kiitoksia, kiitoksia. Jatkiksia silloin joskus kakarana tuppasin tllkin kirjoitella, ehk sit nyttemmin olisi ihan eri tavalla kypsyytt ja perspektiivi asioihin. Otanpa asian tyn alle, kun han on sopiva hetki ja aikaa tutustua valikoimaan. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #25 : 05.12.09 - klo:21:50 »

Hei ja tervetuloa minunkin puolestani.
Uutta verta aina kaivataan. Tulee uusia nkkantoja asioihin,
ja nuo tarinapuolenkin ketjut kaipaavat tosiaan lis ahkeria sormia :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #26 : 02.04.10 - klo:00:02 »
Vapaus on joskus kauhistuttavaa. Yo-kirjotukset oli ja meni, ja nyt ei parhaillaan tarvi tehd mitn, kun ei psykokeisiinkaan ole paljon luettavaa. Ja nyt sitten kun olisi pitkst aikaa paljon aikaa tehd kaikkea hauskaa, ei olekaan yhtn mitn tekemist. o.o Uloskaan en jaksa menn kun kaikkialla on mrk. Tuhlaanpa tss nyt sitten pienen harvinaisen vapauteni ja sitten vasta kun ei taas ole lainkaan aikaa mihinkn, muistan miten eletn. :D Hyv min!!

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.