Tänään on sunnuntai 05. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Selma

Kirjoittaja Aihe: karmea kokemus  (Luettu 39055 kertaa)

iti ja tytr

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 5
    • Profiili
karmea kokemus
« : 28.08.07 - klo:08:20 »
Onko kelln muulla kamalia kokemuksia Paraisilta kuin minulla?
Olimme lomailemassa Turun saaristossa. Yhdeksi yksi emme olleet varanneet etukteen mkki. Soittelimme leirintalueet ja muut majotuskohteet lpi, ja joka paikassa sanottiin ettei ole en tilaa. Sitten kartasta katsoimme, ett Paraisilla pn hostelli.Soitimme sinne ja jo trppsi. Ei kukaan ollut viel varannut yhtn huonetta. Menimme siis sinne. Tuli jo outo olo kun avasimme ulko- oven, vastaan tuli outo vanha haju. Saimme huoneet. Olimme siis matkassa ystvperheen kanssa.
Illalla sitten yritin saada pienint nukkumaan (1, 5 v). Poika alkoi kauhulla katsoa kattoon pin ja yritti lhte pois sngyst. Ei oikein uskaltanu edes itke. Itsellni oli mys outo olo. Lhdin lapseni kanssa muiden pariin, yksin tuohon huoneeseen en kyll j, sanoin. Sitten iltapalan jlkeen, yritimme menn uudelleen nukkumaan, silloin mukaani tuli mys kaksi muuta lastani tuon vauvan lisksi. 6 vuotias ei milln saanut unen pst kiinni, ja pyysin olemaan jo hiljaa. Aamulla kun taas oli aikainen hertys ett pstn jatkamaan matkaa. Silloin 6- vuotias tyttni veti peiton plleen ja sanoi: Okei, nukutaan sitten. Muutama sekuntti oli hiljaista. Silloin aloin tuntea outoa tunnetta. Aivan kuin joku nkymtn olisi alkanut sitoa minua snkyyn jaloista ja ksist kiinni ja tuntui kuin jonkun ksi olisi yrittnyt kuristaa kurkultani. Samaan aikaa tuo 6- v. tyttni alkoi huutaa. En saanut ksini irti sngyst, ottaakseni tytn syliini. Sain kysytty hnelt, mik hnen on. Itki ja itki ja lopuksi sai sanottua: iti, netk tuon kummituksen joka kiert meit ja yritt vied meidt. Vaikka ote oli kova kaulallani, sain huudettua mieheni huoneeseen. Tiesin, ett jos saan tnne huoneeseen tulemaan jonkun, tilanne raukeaa siihen. Joku tarina siihen rakennukseen kuuluu,sill se, joka paikkaa meille vuokrasi, empi et voisko se laittaa meidt siihen kyseiseen huoneeseen ysi. Huoneella oli viel vhn outo nimi. Suomennettuna Selman rauhattomuus. Tm vuokraaja lupas meille aamupalalla kertoa tarinan joka liittyy huoneeseen. Mutta sit tarinaa emme kuulleet.Ja syy siihen oli se, ett nin tmn naisen viel illalla ja tivasin siin vaiheessa tietoa, mit siin huoneessa joskus on tapahtunut.
Yn jouduimme kuitenkin olemaan tuossa hostellissa, sill muita paikkoja ei ollut vapaana. Kun muut jo nukkuivat, min valvoin. Kaksi kertaa viel uudelleen aloin tuntea kun minua ruvetaan sitomaan snkyyn kiinni. Silloin ponnahdin pystyyn sngyst ja tilanne molemmilla kerroilla raukesi siihen.En kyll saanut nukuttua, enk uskaltanutkaan. Jlkeenpin kotona tyttreni piirsi kuvan siit hostellista ja sen kummituksesta. Yhtn yt hn ei ole nukkunut omassa sngysn.
Kirjoitin tst mys Suomi 24:seen mutta sain osakseni vain hullun leiman. Lytyisik tlt ketn jolla olis vastaavia kokemuksi kyseisest paikasta. Asia on jnyt vaivaamaan, ja pelottamaan.En koskaan ennen ole kokenut mitn tllaista. Ja toivon etten koskaan en kokisikaan. Vai olenko tulossa hulluksi? Mutta miksi tyttreni koki samaa? voiko siis olla hulluutta.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Vs: karmea kokemus
« Vastaus #1 : 28.08.07 - klo:08:27 »
Hyyi! Sain kylmi vreit lukiessani tuota! En usko ett olet hullu kun kerta tyttresikin koki tilanteessa samoja kauhun tunteita enk usko ett kyse oli unihalvauksestakaan koska tosiaan pystyit itse "hermn" tilanteessa mik unihalvauksessa ei onnistu. Mikhn on saanut Selman niin levottomaksi, olisi mukava tiet tuo tarina! Olen lukenut lukuisia juttuja siit kuinka yll on yhtkki jokin nkymtn alkanut kuristaa tai painaa rintakeh tai repimn jaloista alas sngyst, joten on kauhian vaikeata uskoa ett niin moni ihminen puhuisi palturia, puhumattakaan siit ett tapahtumilla on usein todistajia!
Strange but not twisted

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.07 - klo:10:43 »
Kirjoitin tst mys Suomi 24:seen mutta sain osakseni vain hullun leiman. Lytyisik tlt ketn jolla olis vastaavia kokemuksi kyseisest paikasta. Asia on jnyt vaivaamaan, ja pelottamaan.En koskaan ennen ole kokenut mitn tllaista. Ja toivon etten koskaan en kokisikaan. Vai olenko tulossa hulluksi? Mutta miksi tyttreni koki samaa? voiko siis olla hulluutta.

Tervetuloa tnne jakamaan kokemuksesi.
Mit suoli, eikun siis suomi24:seen tuleen, niin siell noita viisastelijoita riitt, eik niit kannata vakavasti ottaa. Mutta siis tnne olet aina tervetullut hpttelemn, ihan niin kuin muutkin, jotka kyllstyvt edell mainitun foorumin meininkiin. :)

p.s Sorry offi, jatkakaatten
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

iti ja tytr

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.07 - klo:13:11 »
Niin, sit min olen pyytnyt sielt hostellista vastaamaan minulle, et mit siell rakennuksessa joskus on tapahtunut, mik on Selma ym. mutta vastausta en sielt jostain syyst ole saanut. Haluavatko salata jotain. Vai mist on kyse. Toki jos kummitusjuttu levi ko. paikasta, menisik sinne en asiakkaita. Min henkilkohtaisesti en sinne en jalallani astu. Sen verran oli karmea kokemus ja trauma jonka se jtti jlkeens. Mut eik se tst, piv kerrallaan parempaan suuntan...

Dips

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 6
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.09.07 - klo:09:16 »
Okei... Aika pelottavaa... En kyl usko et oot hullu ku ittelekki kyny tosi pelottavaa..

iti ja tytr

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 03.09.07 - klo:12:18 »
Okei... Aika pelottavaa... En kyl usko et oot hullu ku ittelekki kyny tosi pelottavaa..

Mit sin olet kokenut?

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #6 : 03.09.07 - klo:14:44 »
Kuulostaa kamalalta! Tosi pelottavaa jo pelkstn lukiessa. En usko minkn ett hullu olet, jos tyttresikin koki saman. Sen hostellin henkilkunta olisi kyll teille totuuden velkaa.

iti ja tytr

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : 04.09.07 - klo:08:09 »
Misthn sen totuuden saisi esiin? Olen yrittnyt heilt sielt hostellista kysy, mutta turhaan. Sen thdenhn tnne laitoinkin viestini, josko joku muu tietisi mit siell ko. paikassa on tapahtunut. Jos jollain muullakin olisi ollut vastaava tilanne, mutta taidan toivoa turhaa.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #8 : 04.09.07 - klo:08:18 »
Pitisikhn koettaa sellaista ett pyydt joko ystvsi tai suomalaisia para-tutkijoita utelemaan asiasta tutkimus-mieless. Saattaisivat olla avoimempia kun kyseess ei suoranaisesti ole asiakkaita tai jos suostuvat perti asiakkaiksi k.o. huoneeseen.. ? Ken ties
Strange but not twisted

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #9 : 04.09.07 - klo:14:49 »
Huhhuh, tuo stoori sai kyll melkoset kylmnvreet juokseen! Mahto olla kauhea kokemus lapselleki. Tuonne ois kyll mukava lhte utelemaan, ja koittaa olla ytki, jos vaan tohtis, ja sais jonku lhteen kaveriks sinne! Yksin en kyll todellakaan lhtis tuonne enn, ku tuosta kerroit. :)
Kari Tapio on ij!

iti ja tytr

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #10 : 04.09.07 - klo:16:48 »
Kokemus on ollut lapselleni kyll aika jrkyttv. Vielkn ei suostu nukkua omassa sngyss, vaikka tapahtuneesta on jo  kuukausi. M oon ihan oikeasti toivonut, ett joku muukin olis siell hostellissa kynyt ja kokenut jotain, mist olis voinu vaihtaa mielipiteit. Mut jotain siin hostellissa tytyy olla, jos lhialueilla kaikki mkit ja leirintalueet oli tynn, ja tss rakennuksessa ei ollut meidn lisksi kun joku saksalainen pariskunta. Jos se olis ihan tavallinen paikka, olishan siellkin ollut tugosta niin kuin edellisill saarilla oli (Korppoo- Nauvo). Ystvistni tuskin kukaan ko. paikkaan menis. Toivottavasti jostain lytyy viel vastauksia. Ketn en sinne kyll kskis menn. En halua muiden kokevan yht kamalaa kuin mit lapsemme kanssa koimme. Eik ainakaan sais ottaa kukaan lapsia mukaan, jos uteliaisuudella joku sinne meniskin.

nukka_

• Vieras
« Vastaus #11 : 26.10.07 - klo:20:06 »
Tuota noin. Menikhn mulla ohi, mutta mik oli paikan nimi?

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #12 : 21.11.07 - klo:12:53 »
Tosi pelottava juttu! Niin, paikan nime ei kyll mainittu.. M voisin kyll Jullen kaveriks sinne hostelliin kokeilemaan lhtekkin, senverta uteliaisuutta lytyy kyll. Ja iti ja tytr, henk. koht. en usko ett olette molemmat hulluja, se olis jo vhn liian kaukaa haettua, koska jos kerta molemmat nki/tunsi saman asian samalla hetkell, ni ei voi olla hulluudesta.. Tai tietty voi, mut kuten sanoin, mun mielest aika kaukaa haettua, ja kun tt ei muualla ole tapahtunut, niin enp usko. Henkilkunta olisi mielestni todellakin totuuden velkaa, viel kun kaikenlisksi lupasivat kertoa tarinan aamulla. Mielenkiintoinen juttu, vaikka iti ja tytr tuskin on samaa mielt ja ymmrrn kyll heit :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #13 : 13.02.08 - klo:13:57 »
Minul on aina yksin koton ollessa semmone olo, et joku on mun takan tuijottaas. Varsinki aina ku oon suihkus, ni tuntuu, et joku tuijottaa lauteitte alta, vai siel ei kuitenkaa ny mit. Vlill illal ku meen nukkumaa, ni alakerrasta kuuluu kovanis musiikkia, vaik siel ei ole ket. Viime yn makasin pitk valveilla sngys, ku en saanu unta. Olin selll ja sit yhtkkii tuntu ku joku paino mun jalkoi ja en saanu nostettuu niit, pystyin kyl liikuttaa ksi ihan normaalisti. Sit se loppu yhtkkii, mut en uskaltanu liikkua. No, hetken kuluttua aistin, kun 'se' tuli takas mun huoneesee ja ihan mun sggyn vieree. Sit se alko nostaa mua lantiost ylspin sillee, et selk nous jotain 10 cm ilmaa, en kuitenkaa tuntenu kunnol 'sen' ksii. Sit se vaa psti irti ja katos.
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

nukka_

• Vieras
« Vastaus #14 : 18.03.08 - klo:19:59 »
Onpas ollut karmea kokemus! Itse olisin kuollut jo kauhusta tuossa tilanteessa. Itsellni on tapana menn tarkistamaan ulko-ovi aina ennen nukkumaan menoa, ettei kukaan vaan tule sislle yn aikana. Tuskinpa kukaan edes tulisikaan, mutta oman rauhan takia pakko aina tarkistaa :)

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.