Pukeutuminen

Aloittaja Floora, 05.11.07 - klo:12:38

« edellinen - seuraava »

SuiSeli

Mun pukeutuminen on tällasta hevariräppäri sekotusta. Eli vaatteet yleensä aina mustaa mutta housut on sitte semmoset lökärit ja sit jku random huppaari päälle :F
Päässä tietysti BlingBlinglippis. Varsinaisia juhlavaatteita ei taija mulla ollakkaa vaa meen melkee kaikkiin juhliin iha normi arkivaatteissa :D että semmosta.

Nuubialainen Prinsessa


Tämä aihe on nyt minulle "kuuma" eräästä syystä, eikä vain siksi, että on kesäkuuma:D Törmäsin yllätyksekseni ilmiöön kateus ja paheksunta, joten toivoisin teiltä kommentteja ja ajatuksia pukeutumiseen liittyen, vaikka siitä onkin jo keskustelu tuolla hieman aiemmin.

Millaista pukeutumista pidätte paheksuttavana työpaikalla, missä menee raja? Onko esimerkiksi avokauluksienen hihaton toppi huono asuste työssä asiakaspalvelussa? Siis, jos kaulus peittää kuitenkin rinnat ja paidan päällä on neule tai jokin vastaava. Entä hame ja minkä pituinen se saisi olla?

Otetaan vielä esiin mies- ja naisnäkökulma erot asiaan..
Voiko miehet tulla töihin lyhyissä shortseissa tai voiko naiset tulla töihin lyhyissä shortseissa ja jos voi niin millaisessa työssä se olisi sallittua?

Näitä kyselen siksi, että törmäsin työpaikallani toimistossa eräänlaiseen arvosteluun pukeutumisesta,
jota olen itse pitänyt siistinä ja hillittynä:S (suorat pitkät housut, neuletakki ja sen alla hihaton toppi)
ja siksi aihe rupesi minua askarruttamaan.

Ajatukset olisivat tervetulleita, kun täällä on ollut niin hiljaistakin viimeaikoina :)







Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 27.06.09 - klo:12:37

Tämä aihe on nyt minulle "kuuma" eräästä syystä, eikä vain siksi, että on kesäkuuma:D Törmäsin yllätyksekseni ilmiöön kateus ja paheksunta, joten toivoisin teiltä kommentteja ja ajatuksia pukeutumiseen liittyen, vaikka siitä onkin jo keskustelu tuolla hieman aiemmin.

Millaista pukeutumista pidätte paheksuttavana työpaikalla, missä menee raja? Onko esimerkiksi avokauluksienen hihaton toppi huono asuste työssä asiakaspalvelussa? Siis, jos kaulus peittää kuitenkin rinnat ja paidan päällä on neule tai jokin vastaava. Entä hame ja minkä pituinen se saisi olla?

Otetaan vielä esiin mies- ja naisnäkökulma erot asiaan..
Voiko miehet tulla töihin lyhyissä shortseissa tai voiko naiset tulla töihin lyhyissä shortseissa ja jos voi niin millaisessa työssä se olisi sallittua?

Näitä kyselen siksi, että törmäsin työpaikallani toimistossa eräänlaiseen arvosteluun pukeutumisesta,
jota olen itse pitänyt siistinä ja hillittynä:S (suorat pitkät housut, neuletakki ja sen alla hihaton toppi)
ja siksi aihe rupesi minua askarruttamaan.

Ajatukset olisivat tervetulleita, kun täällä on ollut niin hiljaistakin viimeaikoina :)

Vois ajatella, että näin kuumalla sais olla vähän vähemmissä vaatteissa. Hame esim. polviin, tai vähän alle, mutta kuitenkin niin pitkä ettei lyhyempi ole vyö. Sortsit sama kans, voi olla miehet ja naiset sortseissa. Paitana ajattelisin, että jos olkapäät on peitetty edes osaksi (esim hihaton paita), sitä voi pitää. Pukeutumisesi kuulostaa ihan hillityltä. "Naruolkaintoppi" kuulostaa vähän negatiivisemmalta, mutta... riippunee kans työstäki. Tai sitten ihan "normaaleita t-paitoja" joita ei ole vapaa-aika ja polvet venyttäneet kauhtanoiksi. :P Hmm jäädäämpäs miettimään lisää...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 30.06.09 - klo:18:12
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 27.06.09 - klo:12:37

Tämä aihe on nyt minulle "kuuma" eräästä syystä, eikä vain siksi, että on kesäkuuma:D Törmäsin yllätyksekseni ilmiöön kateus ja paheksunta, joten toivoisin teiltä kommentteja ja ajatuksia pukeutumiseen liittyen, vaikka siitä onkin jo keskustelu tuolla hieman aiemmin.

Millaista pukeutumista pidätte paheksuttavana työpaikalla, missä menee raja? Onko esimerkiksi avokauluksienen hihaton toppi huono asuste työssä asiakaspalvelussa? Siis, jos kaulus peittää kuitenkin rinnat ja paidan päällä on neule tai jokin vastaava. Entä hame ja minkä pituinen se saisi olla?

Otetaan vielä esiin mies- ja naisnäkökulma erot asiaan..
Voiko miehet tulla töihin lyhyissä shortseissa tai voiko naiset tulla töihin lyhyissä shortseissa ja jos voi niin millaisessa työssä se olisi sallittua?

Näitä kyselen siksi, että törmäsin työpaikallani toimistossa eräänlaiseen arvosteluun pukeutumisesta,
jota olen itse pitänyt siistinä ja hillittynä:S (suorat pitkät housut, neuletakki ja sen alla hihaton toppi)
ja siksi aihe rupesi minua askarruttamaan.

Ajatukset olisivat tervetulleita, kun täällä on ollut niin hiljaistakin viimeaikoina :)

Vois ajatella, että näin kuumalla sais olla vähän vähemmissä vaatteissa. Hame esim. polviin, tai vähän alle, mutta kuitenkin niin pitkä ettei lyhyempi ole vyö. Sortsit sama kans, voi olla miehet ja naiset sortseissa. Paitana ajattelisin, että jos olkapäät on peitetty edes osaksi (esim hihaton paita), sitä voi pitää. Pukeutumisesi kuulostaa ihan hillityltä. "Naruolkaintoppi" kuulostaa vähän negatiivisemmalta, mutta... riippunee kans työstäki. Tai sitten ihan "normaaleita t-paitoja" joita ei ole vapaa-aika ja polvet venyttäneet kauhtanoiksi. :P Hmm jäädäämpäs miettimään lisää...

Theevilone, siulla on paljon vapaampi ajatus pukeutumisesta kuin eräillä vanhemman ikäpolven naisedustajilla :)
Niin, miunkin mielestäni kesällä pitäisi voida pukeutua hieman kevyemmin. Eihän me kuitenkaan eletä vuosisatojen takaisia kymmeniä sentään. Jokapuolella tuntuu olevan jo ihmisiä, jotka pukeutuvat kevyesti, eikä itselläni olisi tullut tässä vähän aikaisemmin edes mieleenkään, että joitain ihmisiä saattaa häiritä oma pukeutuminen. Näköjään naissukupuoli on se, joka hyökkää toisten naisten selkään helposti "puukko" kädessä :S Mitenkähän miusta tuntuu, että ne naiset paheksuisivat, vaikka sitä pukeutuisi jätesäkkiin ;)

No joo, itseasiassa minua harmittaa usein sellainen sukupuolien vaikutus siihen mikä on sallittua ja mikä ei. Jos mennään ihan ruohonjuuri tasolle ja mietitään, niin eikös naisen pitäsi olla ihan samanarvoinen kuin miehenkin. Miksi naisten rinnat ovat miehistä niin "kuolattavia"? Nehän ovat ihan samanlaiset rinnat kuin miehilläkin, isommat vain. Ja isot siksi, että niillä voi ruokkia lapsia. Miehet voivat kulkea ulkona ilman paitaa, mutta naiset eivät koska naisen rinnat ovat kaikkien mielestä jollain tavalla syntiset?? Miksi niille on lyöty sellainen leima?

No, ehkä ilmaisin ajatuksen hieman painavasti, mutta harmittaa hieman. Vartalohan on vaatteiden alla vain vartalo, lihaa ja verta. Mitä ihmeellistä siinä loppujen lopuksi on? Joskus hieman kadehdin niitä sademetsien alkuperäisheimoja, jotka eivät pidä minkäänlaisia vaatteita yllään :D




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Kyllä toi asu kuulosti ihan siedettävältä.. Minua ei haittaisi vaikka ei olisi sitä takkiakaan ollut siinä päällä. Jos naisten pukeutuminen on tuota tasoa, niin miehet tulevat sitten samalla tavalla pukeutuneina. eivät shortseissa tai muissa. Ei näin...
If only I had a heart it would break - Oh sure