Tänään on tiistai 18. toukokuuta 2021
Nimipäivää viettää Erkki, Eero, Eerik, Eerika, Erkka ja Eerikki

Kirjoittaja Aihe: Kirjoja  (Luettu 36949 kertaa)

Pryn

• Vieras
Vs: Kirjoja
« Vastaus #30 : 07.01.12 - klo:09:52 »
Nelj sanaa: Maa on syntinen laulu.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #31 : 28.02.12 - klo:20:44 »
Oot kyll saanut mut kiinnostumaan tuosta sarjasta, Nuubialainen. Taidan sen kasastaa, kunhan saan aikaiseksi.

Uusi lemppareita tll suunnalla! Lysin kirpparilta halvalla Uhrilampaat ja Hannibalin. OOOOOH, ihania, ihania kirjoja. Ylltyin, ett oli elokuviakin parempia.
Hei haloo, tottakai ne on parempia kirjoina! ;) Ite en oikeen innostunu leffoista kun olin jo luonu omat mielipiteeni henkilist ja kaikesta. :) Sama monessa muussaki elokuvassa, ei passais ikin kattoa ennen kuin on lukenu kirjan.

Sotakirjoista en njemm aiemmin kertonut pitvni. Sven Hasselia olen viimeaikona lueskellut ja voi miten tykkn! Huumoria ja realistista sodankerrontaa.
Sill menee kyll vlill niiiin yli kaikki, ett onkohan puoletkaan totta. Voi olla, ett kuunnellu muitten tarinoita ja vrittny niit ja lisilly itse lis. Siit oli tss joku aika sitten puhetta tllkin ja mietittiin ett miten asia on. "Ihan julkisestikin" koko tyypin tarinoita taidettiin epill... :P
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #32 : 11.08.12 - klo:20:09 »
Ite oon alkanu lukeen Ajanpyr kirjasarjaa! Joskus kakarana tullu hommattua ensimminen osa, mutta siihen se sitten ji, ku vaikutti aikanaan tylslt, mutta nyt pari viikkoa sitte luin ekan osan, ja kyll on mielipide muuttunu aika radikaalisti parempaan! :D Trken koukuttavaa lukemista ainakin thn asti ollut. Oon lukenu kohta kaikki 2 ekaa kirjaa lpi. ;)
Kari Tapio on ij!

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #33 : 31.01.13 - klo:19:22 »
Olen lukenut vuoden ajan lhes pelkki Stephen Kingin kirjoja (kauhua). Tykkn niist, parempia kuin leffat. Kohta on kirjaston valikoima kyty lpi.
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #34 : 03.02.13 - klo:04:00 »

Kingi on kyll kingi  ;D
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #35 : 03.02.13 - klo:04:30 »
Niin on, nimimerkki ala-aste ikisest asti suorastaan ahminu Kingin kirjoja. Itselt lytyy hyllyst Tulisilm, Carrie, Christine - tappaja auto, Uinu uinu lemmikkini, Hohto ja mun suosikikseni noussut Kalpea Aavistus. 8)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #36 : 07.02.13 - klo:20:18 »
Niin on, nimimerkki ala-aste ikisest asti suorastaan ahminu Kingin kirjoja. Itselt lytyy hyllyst Tulisilm, Carrie, Christine - tappaja auto, Uinu uinu lemmikkini, Hohto ja mun suosikikseni noussut Kalpea Aavistus. 8)

Multa lytyy Christine tappaja-auto, Cujo, Uneton y, Talismaani (en ole viel lukenut) ja Eptoivon kaupunki (kohta luettu!). Kirjastosta olen lainannut nm: Uinu, uinu lemmikkini, Hohto, Ihmissuden vuosi, Piina, Buick 8, Kauhun vuodenajat (se eka), Kosketus, Carrie, Julma leikki ja Kuulolla.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #37 : 15.02.13 - klo:13:57 »
Itsellnikin oli komia King - kokoelma, ennenku meni edellisen ukon kanssa lusikat jakoon. Joutui tekemn aika paljon kompromissej asioiden suhteen, kuuden vuoden aikana tuli hommattua "yhteiseksi" kaikennkist. Aiemmin mainituissa monia helmi, itselle eniten sydnt lhell juuri nyt on Kingin novellikokoelmat, joita olen lukenut useita. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2098
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #38 : 15.02.13 - klo:14:37 »
Hei mukava nhd suakin tll vlill Mustang.  :D

Unohdin mainita Piinan ja joskus mulla oli toi tukikohta ja Anteeksi oikea numero, mut molemmat oon tyhmyyttni menny viemn divariin. Pit joskus hommata takas. Kirjastosta taas oon lainaillu Ennen Aamunkoittoa ja Jlkeen Keskiyn opukset aikoinaan. Pitisi varmaan nekin hommata itelle joskus.
Muutaman muunkin opuksen vois hankkia. Kattelin tss jokuaika sitten tuon Uniensiepparin ja innostuin sitten sen verran, ett lainasin opuksen ja luin. Kirja ja leffa oli kumpikin ihan hyvi. M ainakin tykksin.
Ai joo Kolkuttajat (Tommyknockers) vois kans hommata. Leffa on hyv ja kirja kans taattua Kingin tyyli.

Piinasta vois viel sanoa, ett kirjana aikapaljon parempi, mut kyll leffakin on hyv ja onnistunut. Kathy Bates veti roolinsa lpi hyvin, ett hyvin ansaitsi Oscarinsa tuosta roolistaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #39 : 12.03.13 - klo:17:38 »
Kattelin tss jokuaika sitten tuon Uniensiepparin ja innostuin sitten sen verran, ett lainasin opuksen ja luin. Kirja ja leffa oli kumpikin ihan hyvi. M ainakin tykksin.

M luin eilen loppuun Unensiepparin. Tnn alkaa Painajainen.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #40 : 13.03.13 - klo:21:48 »

Kattelin tss jokuaika sitten tuon Uniensiepparin ja innostuin sitten sen verran, ett lainasin opuksen ja luin. Kirja ja leffa oli kumpikin ihan hyvi. M ainakin tykksin.

M luin eilen loppuun Unensiepparin. Tnn alkaa Painajainen.

Oi, melkein tekis lukea itsekkin - jos ennttisi  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #41 : 05.04.13 - klo:19:39 »
Noniin, kohta on Pime puoli luettu!

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #42 : 05.04.13 - klo:21:26 »
Loisto-opus, Killahead! Eka King, jonka luin teini-ikisen. Tarvis varmaan taas ottaa tyn alle, ei muista tarkalleen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #43 : 19.04.13 - klo:23:23 »
Pari piv sitten luin loppuun Kingin Jlkeen keskiyn-kirjan, jossa on novellit Usva, Tll tiikereit on, Apina, Kain karkasi kimppuun, Rouva Toddin oikotie, Jauntti, Hkeikka, Vainoharhainen: Loitsu ja Lautta.

Mielestni parhaimmat novellit olivat ehdottomasti Usva, Jauntti ja Lautta. Apina oli muuten ihan kiva, mutta minulla meni henkilt koko ajan sekaisin ja ekat aukeamat olin ihan pihalla siit, kuka kukin on. Tll tiikereit on-novellista en tyknnyt Ja Rouva Toddin oikotien alku oli tosi tyls, mutta se muuttui onneksi mielenkiintoisemmaksi.

Huomenna taas kirjastoon!

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #44 : 20.04.13 - klo:14:19 »

Lukeminen on hauskaa puuhaa, kun sit vain ennttisi harrastaa  :)

--> Tll hetkell useampikin keskenerinen kirja, joista aktiivisimmin lueskelun kohteena on ollut viime viikkoina "Elmni Nomadina".

Lapsissa asuu rakkaus.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.