• Etusivu
  • Sivuston sisältö
    • Referenssit
    • Sarjakuvat
    • Kirjoitelmat
  • Vieraskirja
    • Lue vieraskirjaa
    • Kirjoita vieraskirjaan
  • Osallistu keskusteluun
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:19:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Keskustelufoorumin ulkoasua päivitetty
(Päiväys 19.01.2010)
Ulkoasua päivitettiin siten, että sivuston yläosan saa halutessaan piilotettua, klikkaamalla navigaatiolinkkien vasemmalla puolella olevaa nuolipainiketta.
4923 viestiä 180 aihetta kirjoittanut 88 jäsentä
Uusin jäsen: Mustikka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Juplin.net
|-+  Keskustelu
| |-+  Leffaluukku
| | |-+  Kauhuleffat
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kauhuleffat  (Luettu 7680 kertaa)
Nami
Tulokas
*

Vs: Kauhuleffat
« Vastaus #45 : 20.03.10 - klo:03:39 »

Sauna!
Katselin sen pari viikkoa sitten, ja jätti muuten hirveen ahdistuneisuuden moneksi päiväksi!
Leffa ei kikkaile erikoistehosteilla, ei yritä mitään uutta (paitsi olemalla suomalainen kauhu), mutta saakelin sekava ja outo se kyllä oli.
Mutta suosittelen kyllä myös.:)
tallennettu
Mustang
Erittäin aktiivinen
Sukupuoli: nainen

« Vastaus #46 : 20.03.10 - klo:14:12 »

Tuota Saunaa en olekkaan vielä nähnyt, vaikka onkin pitänyt katsella. Paranorman activityn katselin pari viikkoo sitten, enkä ymmärrä, mikä siinä niin kovin pelottaa. Lopuu oli kyllä hyvin rakennettu, mutta minua ei elokuva saanut tuntemaan juuri mitään. Hmmh. Ehkä olen vain liian outo.
tallennettu

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Nemesis
Aloittelija
**

« Vastaus #47 : 05.04.10 - klo:23:31 »

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 20.03.10 - klo:14:12
Paranorman activityn katselin pari viikkoo sitten, enkä ymmärrä, mikä siinä niin kovin pelottaa. Lopuu oli kyllä hyvin rakennettu, mutta minua ei elokuva saanut tuntemaan juuri mitään. Hmmh. Ehkä olen vain liian outo.

Yhdyn tähän. :D Katoin leffan viime viikolla itsekseni, kun kaveri kehui niin pelottavaksi ettei uskalla enää nukkua yksinään. Hiukan pettynyt olin kun ei se sitten ollutkaan lainkaan niin hirvittävä kuin olin toivonut...
tallennettu
Killahead
Kokenut

« Vastaus #48 : 06.04.10 - klo:13:30 »

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 05.04.10 - klo:23:31
Lainaus käyttäjältä: Mustang - 20.03.10 - klo:14:12
Paranorman activityn katselin pari viikkoo sitten, enkä ymmärrä, mikä siinä niin kovin pelottaa. Lopuu oli kyllä hyvin rakennettu, mutta minua ei elokuva saanut tuntemaan juuri mitään. Hmmh. Ehkä olen vain liian outo.

Yhdyn tähän. :D Katoin leffan viime viikolla itsekseni, kun kaveri kehui niin pelottavaksi ettei uskalla enää nukkua yksinään. Hiukan pettynyt olin kun ei se sitten ollutkaan lainkaan niin hirvittävä kuin olin toivonut...

Katoitteko leffateatteriversion vai netistä ladatun? Ku ne on erilaiset ne leffat.
tallennettu

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.
Mustang
Erittäin aktiivinen

« Vastaus #49 : 07.04.10 - klo:23:22 »

En yhtään tiedä, netistä katselin, mutten ladannut.
tallennettu

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Nemesis
Aloittelija
**

« Vastaus #50 : 07.04.10 - klo:23:37 »

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 06.04.10 - klo:13:30
Katoitteko leffateatteriversion vai netistä ladatun? Ku ne on erilaiset ne leffat.

Molemmat on nähty, netistä katselin yksikseni ja myöhemmin kavereiden kanssa vuokratun eli ilmeisesti leffateatteriversion. Ei niissä paljon eroa tuntunut olevan loppua lukuunottamatta, joka oli mielestäni nettiversiossa parempi. :)

tallennettu
Mustang
Erittäin aktiivinen

« Vastaus #51 : 23.06.10 - klo:21:23 »

Katselin juuri ystävättäreni suosittelemana Repo! The genetic operan. Kukaan nähnyt? IHANAIHANAIHANA! Näitä sarjassamme pirun omituiset kauhumusikaalit. :D Kannattaa katsoa, jos haluaa nähdä Paris Hiltonin "arvoisessaan" roolissa.
tallennettu

Nefertiti
Yleisvalvoja

« Vastaus #52 : 30.08.10 - klo:06:57 »

Hoo, enpä oo tässä keskustelussa hetkeen vieraillu.
Elikkäs joo, Repo on nähty, tosin vähän sivusilimällä katsottuna (viimevuonna kaverin synttäreillä, tänä vuonna ei katottu mitään kun sen dvd-laite levis), eikä se ainakaan muhun iskeny. Muutama tuttu naama näytti leffassa vilahtavan Parisin lisäksi.

Vaikken varsinaisesti ole splatterin ystävä, menee se välillä aivot narikkaan viihteenä. Nyt tässä on tullu katottua mm Resident Evil-leffoja ja Dawn of the Deadin(uusinta filmatisointi Romeron jostain Zombie leffasta).

Resident Evilit on ihan mukavaa katsottavaa ja juoni koottu yllättävän hyvin zombieleffaks, vaikka tuo tahtookin lipsua enimmäkseen toiminta puolelle. Ykkönen oli ihan jees, kakkonen (Apocalypse) myös hyvä ja kolmonen(Extinction) siedettävä. Sinänsä mielenkiintoista, että Alicella oli myös yliluonnollisia kykyjä, mutta toisaalta mitä tekemistä niillä oli zombien kanssa. Niin ja nythän on tulossa neljäskin Resident Evil leffa, Resident Evil - Afterlife.
Joskus on tullu vähän pelattua tätä peliä, josta noi leffat on tehty ja se oli ainakin kiva peli. Vähän tyyliä Doom, eli aivot-narikkaan-räiskintää, joskin tässä Resident Evilissä oli vähän enemmän juonta ja muuta kuin Doomissa.

Hm, Doominkin vois liittää tähän jatkoksi vaikka sekin menee enempi toiminnan puolelle, mutta ihan kiva tämäkin oli, vaikkei mikään huppuluokan leffa olekaan. Pelinäkin ihan ok, vaikkei nyt kovin ihmeellinen olekaan.

Dawn of the Dead edusti sitten tätä perinteisempää kuolleet-herää-henkiin-eikä-kukaan-tiedä-miksi yyppiä. Tosin oli sielläkin joku jotain lääkettä/ainetta tehnyt ja testi lähteny lapasesta ja lopunhan me tiedämme. Elokuva oli selkeesti aika hepposesti kasattu ja osa hahmoista oli vain lähinnä ärsyttäviä kusipäitä. Plussana vahva naispääosa. :) Muutama tuttu naamakin oli leffassa mukana.

Intouduin mä tuossa kattomaan yksi päivä kaikki kolme Scream leffaa putkeen. Ihan viihdyttäviä ja ilmeisen itseironisia leffoja. Meinaan enemmän ne huvitti kuin pelotti ja tosiaan piruilua kaikista niistä perus kliseistä, mitä kauhuleffat yleensä vilisee.
Sinänsä nuo on hyviä leffoja, kun niissä tulee esille kaikki kliseet, leffojen olematta silti kovin huonoja vaikka muuten perus halki, poikki, pinoon ja viipaleiksi meininkiähän ne on.
tallennettu

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Sivuja: 1 2 3 [4] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: