Tänään on perjantai 21. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Aune, Oona, Netta ja Auni

Kirjoittaja Aihe: Dani Sparkle (Saattaa olla K 18)  (Luettu 6044 kertaa)

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
Dani Sparkle (Saattaa olla K 18)
« : 05.11.10 - klo:17:27 »
Vuosi oli 1948. Oli jouluaattoilta. Makasin pimen hotellihuoneeni sngyll yksin. Agenttini, joka oli varannut kyseisen huoneen minulle Los Angelesista muutaman kiertuekeikan ajaksi, oli juuri lhtenyt toivoteltuaan ensin hyvt joulut. Ei ollut vaikea arvata, mit keski-ikinen, kaljuuntuva ja lihavahko mies minusta oikeasti halusi. Knnytin hnet matkoihinsa, kuten niin monta kertaa ennenkin. Se ainoa mies, jonka kanssa todella halusin jouluni viett, oli jttnyt minut toisen naisen vuoksi. Taas. Miten vihasinkaan Harrya - ja miten paljon kuitenkin rakastin. Tunsin, miten lkkeiden ja halvan viskin aiheuttama turtumus levisi hiljalleen koko vartalooni sumentaen samalla mieleni. Ainakaan minun ei tarvinnut itke Harryn pern viel tnn. Juuri ennen nukahtamistani tunsin vahvojen, lohduttavien ksivarsien kietoutuvan ymprilleni. Minun ei siis myskn tarvinnut hert yksin. Voi, kultainen Jack. Kunpa voisin kertoa sinulle, miten paljon rakastan sinua juuri nyt.

Jack Brown oli toiminut turvamiehenni kahden vuoden ajan ja oli aina hoitanut tyns moitteettomasti. Tidens ohella Jack teki minulle muitakin palveluksia, joita en koskaan erikseen pyytnyt. Hn jaksoi aina kuunnella minua ja hn oli aina paikalla kermss sydmeni sirpaleet, kun joku yleens Harry oli kohdellut minua kaltoin. Jack oli mys monissa tilaisuuksissa avecini, koska yleens poikaystvni olivat edustuskelvottomia renttuja ja suhteeni muutenkin itsetuhoisia.
Minut tunnettiin nimell Dani Sparkle. Vanhempani olivat brittilisi uusrikkaita, jotka tulivat 20-luvulla Amerikkaan hyrylaivalla toivoen loisteliasta elm valtameren toisella puolella. Aluksi kaikki menikin kuten suunniteltua isni keinotellessa osakemaailmassa ja rikastuttaessa perhett. Min synnyin vuonna 1928 ja sain nimen Michelle. 1920 luvun lopulla talouden kasvu kuitenkin hiljalleen laantui ja lokakuussa 1929 New Yorkin prssi romahti johtaen Yhdysvallat ja lopulta suurimman osan muusta maailmasta 30-luvun lamaan. Vanhempani joutuivat myymn kytnnllisesti katsoen koko omaisuutensa ja muutimme pieneen rhjiseen kerrostaloasuntoon vuokralle. Lapsuuteni ei ollut hppinen. Vanhempieni oli vaikea sopeutua tyvenluokkaan rikastumistaan seuranneiden yltkyllisyyden vuosien jlkeen. Koulu ji minulta kesken, sill minunkin typanostani tarvittiin perheen kulujen kattamiseen. En min koskaan silti ollut erityisen katkera vanhemmilleni. Ei lama heidn syytn ollut ja meidn pieni perheemme ei todellakaan ollut ainoa, joka tilanteesta krsi.
Min rakastin laulamista jo pienen. Vanhempani kertoivat, ett olin alusta saakka ollut kova esiintymn ja vuonna 1942 sain pivtideni lisksi pestin pienest pianobaarista. Min lauloin ja tanssin joka ilta. Vaikka oli sota, baarissa riitti silti asiakkaita, ehk sota jopa vilkastutti juomakulttuuria. Seuraavina vuosina esiinnyin lukuisissa eri baareissa ja lopulta mys isommissa ja hienommissa ykerhoissa, jolloin otin taiteilijanimen Dani Sparkle. Isni ei pitnyt tystni yhtn, enk voinut hnt moittiakaan. Miehet piirittivt minua ja tarjosivat ilmaisia juomia. Aika ajoin alkoholi maistui minulle hieman liiankin hyvin. En kuitenkaan antanut sen est tyntekoani. Vuonna 1946 sota oli viimein ohi ja sain managerini kautta pienen levytyssopimuksen. Musiikkiani soitettiin radiossa ja lopulta aloin saada isompia konserttikeikkoja.

Aamu oli jo valjennut harmaaseen ja sateiseen pivn, kun viimein herilin suu kuivana sikest unestani. Jack ei ollut vieressni, mutta aistin huoneistoni keittist kantautuvan hennon kahvin tuoksun. Nousin yls ja puin plleni kevyen, lpikuultavan aamutakin. Kvelin keittin, jossa Jack valmisti aamupalaa taaskin pyytmtt ja nytti hyvin kodikkaalta. Jack kntyi minuun pin sanomatta sanaakaan ja ojensi minulle lasin vett ja pnsrkylkett. Otin ne kiitollisena vastaan ja istuuduin tuoliin, jota Jack tarjosi minulle. Hn istui hymyillen minua vastapt ja asetti pienen, sievn paperiin krityn lahjapaketin pydlle. Sitten hn katsoi silmiini odottaen. 
Voi, Jack. Sinun ei olisi pitnyt vastustelin.
Mutta min halusin, hn vastasi edelleen hymyillen. Otin lahjapaketin kteeni ja avasin sit kiertvn hopeisen nauhan hitaasti. Avasin lahjapaperin varoen, yritten silytt sen ehjn. Jack katsoi sinisill silmilln krsimttmsti, henken pidtellen. Paperin alta paljastui pieni sininen rasia. Avasin rasian kannen. Siell oli siro kultaketju, jossa roikkui pienin, upotetuin timantein koristeltu sydn. Henkisin ja tunsin silmieni levivn jrkytyksest. Kivet olivat selvsti aitoja. Reaktioni sai Jackin voitonriemuiseksi. Hn otti korun ksiins ja kiersi taakseni kiinnittmn sit kaulaani. Tunsin Jackin hengityksen vreilevn ihollani hnen kuljettaessa huuliaan kaulaani pitkin. Hn silitti hiuksiani ja suukotti poskeani. Antauduin tunteelle, vaikka tiesin, etten olisi saanut ja hivelin kdellni hnen vahvaa niskaansa. Tunsin hnen ktens kiertyvn vytrlleni vain vaivoin rintojen alapuolelle. Hn kuiskasi korvaani khesti:
Pidtk siit?  Nousin seisomaan, knnyin hnt kohti ja kiersin kteni hnen niskaansa. Katsoin Jackia silmiin.
Pidn, vastasin sitten ja suukotin miehen suupielt. Hn hyvili vaaleanpunaisen aamutakin verhoamaa vartaloani samalla, kun sormeni npersivt auki hnen kauluspaitansa nappeja. Jack tysi minua hellsti edelln kohti makuuhuonetta. Annoin hnen paitansa pudota huolettomasti lattialle. Jack kaatoi minut hitaasti sngylle ja tuli itse perss. Hn suuteli minun kaulaani ja avasi aamutakkini nyrin. Hn oli juuri saanut auki rintaliivieni hakaset, kun huoneiston ovi aukesi ryminll. Harry ryntsi sisn ja nki meidt paikallemme jhmettynein.
Huora!, hn sylkisi huuliensa vlist juopuneella nell ja lhti kvelemn vuodetta kohti. Hn oli tuskin saanut lausuttua sanan loppuun, kun Jack jo oli hnen vierelln ja tarttui rauhoitellen humalaisen hartioista. Sanaakaan sanomatta Harry painoi ktens nyrkkiin ja li sen voimalla vasten Jackin kasvoja. Jack horjahti taaksepin iskun voimasta, jolloin itse loikkasin yls sngyst kohti Harry.
Lopeta!, kiljuin Harrylle tniessni tt kohti ovea. Tunsin kovan kmmenseln osuvan tervsti kasvoihini. Vajosin itkuisena maahan kasvojani pidellen. Harry lhti minua kohti, mutta Jack ryntsi vliin. Hn tnsi Harryn kumoon ja istui miehen plle hajareisin iskien nyrkkin useita kertoja miehen kasvoihin. Ksirysy kesti jonkin aikaa, kunnes ymmrsin soittaa hotellin sispuhelimella vartijat paikalle ja hakea plleni vaatetta. Vartijat tulivatkin pian ja erottivat riitapukarit toisistaan. Kskin heit viemn Harryn ulos. Mies psisi poliisiasemalle selvimn humalastaan.
Hetken kuluttua vartijat palasivat huoneeseen ja varmistivat, ett olin kunnossa ja kyselivt, halusinko nostaa syytett Harrya vastaan. Sanoin miettivni asiaa. Sain mys takaisin Harrylle antamani huoneen avaimen. Olin toivonut, ett mies tulisi jrkiins ja palaisi luokseni. Sen hn oli lopulta tehnytkin. Harmi vain, ett se tapahtui juuri, kun herkkn hetken sorruin Jackin lohduttavaan syliin. Vartijoiden lhdetty Jack kietoi ktens ymprilleni ja antoi minun itke olkaansa vasten. Sin iltana olin hyvin masentunut ja onneton. Tiesin, ett satutin kahta miest samaan aikaan. Tiesin mys, ett valitsisin Harryn taas, jos hn vain minut viel huolisi. Samalla satuttaisin Jackia, sill tiesin, ett tmkin oli rakastunut minuun. Sin iltana nukahdin Jackin lmpimn syliin, kyynelten kastelemalle tyynylle ja odotin kauhulla seuraavaa piv. Silloin minun olisi torjuttava Jack ja varauduttava menettmn yksi harvoista tosiystvistni.

Loppujen lopuksi minun ei tarvinnutkaan pelt seuraavaa piv. En nhnyt Jackia. Hn oli lhtenyt sviitist ennen kuin hersin. En kyll nhnyt sen puoleen Harryakaan. Minulle kerrottiin hnen lhteneen poliisin putkasta tumman naisen kanssa, joka oli tullut hnt asemalle jo valmiiksi vastaan. Niin tyypillist. Ptin pirist itseni kymll muutamassa kalliissa vaateliikkeess ja olla miettimtt yht ainutta miest, ennen kuin palaisin yksin masentavaan hotellihuoneeseeni. Kvelin pitkin katua ja poltin samalla savuketta. Joulukuun kostea, harmaa s synkensi mieltni entisestn. Hidastin kapakan kohdalla ja kurkistin sisn. Paikka oli viel tyhjnpuoleinen, vain jokunen liikemies vietti siell pitk lounastaan. Ptin hylt alkuperisen suunnitelmani. Astuin sisn ja menin tiskille. Tilasin tuplaviskin. Sain juoman eteeni ja nostin lasin huulilleni. Maistoin kitker nestett, josta oli viime vuosina tullut hyv ystvni. Kaivoin kirjekuorilaukustani esille savukkeen. Vieressni tiskill istuva mies kntyi minua kohden ja sytytti savukkeeni. Vedin savua syvn keuhkoihini ja puhalsin sen sitten verkkaan pois.
Kiitos, sanoin sitten ja knnyin takaisin viskini pariin. Nostin etusormeni pystyyn kiinnittkseni baarimikon huomion.
Sallikaa minun tarjota, sanoi savukkeeni sytyttnyt mies. Kohautin olkiani. Olin jo tottunut saamaani huomioon.
Mit tahtoisitte juoda? vieras mies kysyi sitten.
Voisin ottaa uuden viskin, vastasin hnelle viilen etisesti. Hn tilasi juomat. Siemaisin lasistani hieman. Viski oli selvsti kallista. Tiesin, ett mies yrittisi viel kontaktia minuun, eihn kukaan huvikseen tarjoile juomia tuntemattomille.
Sopiikos neidin nime kysy? mies jatkoi itsepintaisesti. Hn ei aikoisi jtt minua rauhaan viel hetkeen.
Dani, Vastasin mahdollisimman lyhyesti ja ohimennen.
Min arvelinkin tunnistavani teidt jostain. Dani Sparkle, eik totta? mies katsoi minua syvlle silmiin hymyillen. Vasta se katse pysytti minut ja huomasin, kuinka tavattoman komea tuo tuntematon mies oli. Tumma tukka oli kammattu siististi taaksepin ja kaksirivinen harmaa puku nytti kalliilta. Hienostuneiden kulmien alta minua katsoi kiinnostuneesti kaksi valpasta ruskeaa silm. Niiden katse oli ystvllinen. Havahduin tuijotuksestani ja punastuin hieman.
Anteeksi. Mit te kysyittekn?, sanoin hieman vhemmn kylmll nell.
Ei se ollut trke. Michael Eddings, hn sanoi ojentaen kttn minulle.
Dani Sparkle, vastasin tarttuessani hnen kteens. Kteltymme hn knsi kmmenselkni ylspin ja antoi siihen suudelman. Eleess oli kaikesta kliseisyydestn huolimatta jotakin hyvin herttaista.
Hauska tutustua, sanoin hymyillen Michaelin pstess kdestni irti.
Jatkoimme juomista ja keskustelua. Selvisi, ett Michael oli vanhan pankinjohtajan poika. Hnen isns omisti yhden maan suurimmista pankkiketjuista. Mies ei siis ollut vain tumma ja komea, vaan mys rikas. Join muutaman lasillisen liikaa, sill se ei maksanut minulle mitn. Otimme taksin kohti hotellia. Michaelilla kvi sin iltana tuuri. Jonakin muuna iltana olisin antanut miehelle saman tien pakit, mutta juuri nyt mieskuvioni olivat muutenkin niin solmussa, etten jaksanut vlitt. Hotellilla Michael heitti hattunsa pois ja alkoi riisua takkiani. Kdet khmivt jopa hieman kovakouraisesti vartaloani joka puolelta. Hn avasi vaaleansinisen leninkini vetoketjun ja antoi sen pudota maahan jden katsomaan puolialastonta vartaloani tyytyvisen. Michael vei minut makuuhuoneeseen, jossa hn kiivaasti suudellen kaatoi minut snkyyn. Hn siveli ksilln reisieni sispintaa ja puristeli rintojani. Alusvaatteeni riisuttuaan hn riisui nopeasti itsens. Minulle tuli huono omatunto siit, mit oli tapahtumassa ja yritin tynt innokasta miest pois. Olin kuitenkin niin humalassa, etten saanut hnt liikkumaan. Luovutin ja annoin hnen tynty sisni. Michaelin vartalo vreili kiihkosta ja halusta minua kohtaan. Arvelin, ett hn oli joskus jopa saattanut fantasioida minusta. Lopulta miehen edestakainen liike hidastui ja voihkiva ni kertoi hnen saaneen kyllikseen. Mies kellahti huohottavana viereeni ja sammui. Katsoin miest hiljaa. Kuumat kyynelet vierivt pitkin poskiani. Menin puhelimelle ja valitsin Jackin huoneen numeron. Puhelin ehti hlytt kaksi kertaa.
Niin? vastasi Jackin uninen ni sitten.
Jaksaisitko tulla kymn? kysyin itkuisesti. Jack sikhti ntni ja lupasi tulla heti huoneelleni.

Jackin saavuttua selitin, ett haluaisin sngyssni olevan miehen ulos. Nit tilanteita oli tullut aika-ajoin ennenkin. Humalaisen naisen pitisi olla varuillaan ja mietti kytstn enemmn, kuin min ikin tein. Jack kantoi Michaelin kytvlle ja heitti vaatteet perss. Michael alkoi pikkuhiljaa virota ja ymmrt tilannetta. Ennen kuin mies ehti nostaa minknlaista meteli, Jack veti oven kiinni. Sen jlkeen hn huokaisi syvn, saattoi minut snkyyn, johon hn peitteli minut.
Ethn mene? kysyin huolestuneesti ja samassa vihasin itseni. Olin itseks, kun aina vain pidin kiinni Jackista, kun itse sit eniten tarvitsin.
En tietenkn, Jack sanoi hymyillen hieman. Hn nosti peittoa ja tuli taakseni kyljelleen makaamaan. Hn kietoi ktens ymprilleni. Jackin hengitys muuttui tasaiseksi ja tiesin miehen nukahtaneen. Vaivuin pian itsekin uneen humalaisten ajatusteni kanssa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
Vs: Dani Sparkle (Saattaa olla K 18)
« Vastaus #1 : 06.11.10 - klo:23:17 »
Hersin ikkunasta kajastavaan auringonvaloon. Hymyilin kohentuneelle stilalle itsekseni, kunnes muistin edellisillan tapahtumat. Yritin tynt muiston pois mielestni. Samassa Jack asteli huoneeseen kahden hyryvn kahvikupillisen kanssa. Hn ojensi toisen minulle istuuduttuaan sngyn reunalle.
Nytt kamalalta. Meidn pitisi saada sinut kuntoon illaksi, tnn on rouva Stantonin hyvntekevisyysillalliset, ellet ole unohtanut, Jack lksytti minua lempesti. Voihkaisin. En kokenut olevani kovin edustava ja seurallinen juuri sill hetkell. Vain itseni sain siit toki syytt.
Nitk Saitko sin juteltua Harryn kanssa eilen? Jack kysyi vaivautuneena knten katseensa muka huolettomasti pois.
Itse asiassa en. Hn oli ehtinyt lhte poliisilaitokselta naisseurassa, sanoin nyrpesti.
Vakavasti puhuen, Dani. Mit sin oikein haet siit juoposta? Jack sanoi katsoen minua tiiviisti. Tarkoitan, ett mit sin oikein net hness? Milloin viimeksi olit onnellinen hnen kanssaan?
Menin aivan sanattomaksi. Me emme koskaan Jackin kanssa puhuneen tllaisista asioista. Hnen sanansa satuttivat niin paljon, varsinkin kun tiesin syvll sisimmssni hnen olevan oikeassa. En vain aikonut mynt sit. En viel.
Min Se on ihan oma asiani eik kuulu sinulle mitenkn! tiuskaisin rumemmin, kuin minun oli tarkoitus. Jack oli vaiti ja tuijotti lattiaa.
Anteeksi, sanoin sitten hiljaa. Yksininen kyynel karkasi silmkulmastani, vaikka kuinka yritin sit est.
Hei Jack lohdutti ja pyyhki kyynelen pois. Tnn ei itket. Sit punoitusta minkn en saa pois, hn lissi leikitellen. Naurahdin, mutta itkuisessa olotilassani se kuulosti pikemminkin nyyhkisylt. Sin pivn Jack juotti minulle paljon vahvaa kahvia. Kvin pitkss kuumassa kylvyss rentoutumassa ja sain kuin sainkin meikattua itseni yllttvn edustavan nkiseksi iltaa varten. Puin plleni ylellisen silkkisen mekon, jonka leve helmaa kannatteli vannehame ja joka oli nyritetty selst. Ylosan smaragdinvihre kangasta verhoili samanvrinen lpikuultava pitsi, joka himmensi puvun kiiltvyytt kauniisti. Alaosa oli kauniisti laskostettu. Vuosikymmenen lopussa muoti muodosti rajun vastakohdan sodan pula-ajan snnstelylle. Yhdysvalloissa kankaista ei ollut yht kovaa pulaa sodan aikana ja pukeutuminen oli hieman vapaampaa. Silti soveltamisesta ja ompelutaidoista tuli jokanaisen ystv. Kiitin onneani, ett olin syntynyt Amerikkaan Iso-Britannian sijasta, sill siell oli sodan aikaan tarkat mrykset, montako nappia takkiin sai kytt, millaiset taskut asuissa sai olla ja kuinka monta sentti kangasta oli sallittua tuhlata tiettyyn vaatteeseen.
Asustin leninkini Jackilta saamallani timanttiriipuksella, samaan tyyliin sopivilla kultaisilla timanttikorvakoruilla ja mustilla silkkihansikkailla. Rita Hayword tyylist lainekampaustani piristin pukuun teetetyll mustavihrell pikkuhatulla. Kirkkaanpunainen huulipuna piristi asua. Tulin ulos makuuhuoneestani, jossa oli vaatekomeroni ja peilipytni. Jack vetisi kahvin vrn kurkkuun minut nhdessn. Siit tiesin olevani varsin kelvollisen nkinen. Mys Jack nytti tyrmvn hyvlt mustassa frakissaan. Vaaleanruskea tukka oli kammattu huolitellun huolettomasti taaksepin. Hn nousi yls tuolistaan ja ojensi koukistetun ktens minulle, kuin herrasmies ikn. Tartuin kteen ja lhdimme huoneistosta.
Alhaalla hotellin etuovella meit odotti uusi, kiiltvnmusta Ford Deluxe kuskeineen. Kuski avasi meille oven ja auttoi meidt kohteliaasti autoon.

Hyvntekevisyysillalliset olivat jymymenestys. Min sain kaikesta masennuksesta ja mielipahasta huolimatta kasattua itseni ja Jack oli oma hurmaava itsens. Aika ajoin minulla oli jopa ihan mukavaa illalliskutsuilla. Tein mys lahjoituksen Los Angelesin vhosaisten hyvksi, kuten kaikki muutkin. Iltaan kuului tanssia, hyv ruokaa, kuohuviini ja savukkeita. Lauloin mys yhden omista kappaleistani yleisn pyynnst. Illan jlkeen Jack saattoi minut huoneistoni ovelle. Pyshdyimme katselemaan toisiamme.
Oli mukavaa, sanoin viimein vaivautuneesti, kun en keksinyt mitn muutakaan.
Niin oli, Jack vastasi hymyillen. Ennen kuin ehdin tehd tai sanoa mitn hn varasti suudelman huuliltani. Sitten hn jo otti askelia poispin katsellen minua kaivaten. Seisoin hetken paikoilleni jhmettyneen. Sitten viimein tein ptkseni ja lhdin Jackin pern.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.11 - klo:23:09 »
Saavutin Jackin juuri ennen kuin tm ehti sulkea huoneensa oven ja kiersin kummatkin kteni miehen niskaan. Kurotuin varpailleni ja suutelin miest intohimoisesti. Yllttyneisyydestn selvittyn Jack vastasi suudelmaan.
Voisimmeko kenties siirty pois tst kytvlt? kysyin Jackilta, kun huulemme erkanivat. Jack hymyili minulle. Sanaakaan sanomatta Jack kiersi kden vytisilleni ja veti minut sisn huoneeseen samalla, kun hn painoi oven perssmme kiinni. Avasin Jackin rusetin ja hapuilin valkean liivin nappeja. Frakin takki sai jd lattialle lojumaan. Jackilta vei oman aikansa avata juhla-asuni selknyrit ja minulla oli hyv aikaa riisua hnen kauluspaitansa ja ihastella sen alta paljastuvaa lihaksikasta vartaloa. Sivelin kirkkaanpunaisiksi maalatuilla kynsillni hellsti miehen selk ja tunsin liikkeen aiheuttamat kylmnvreet sormissani. Jack suuteli kaulaani. Hengitys tuntui hyvlt iholla.
Lopulta leninki putosi yltni lattialle ja astuin ulos siit, yh lhemms Jackia. Harjaantunut pieni liike ksillni ja mys Jackin housut lojuivat lattialla hengettmin. Jack nosti minut ksivarsilleen, kuin neidon hdss, lempesti ja samalla lujan suojelevasti. Hn kantoi minut sngylle, jolle hn laski minut, kuin kukkasen. Hn hivuttautui kyljelleen vierelleni ja kumartui ylleni suutelemaan minua. Miehen sormet lipuivat hellsti ihollani ensin sri pitkin ja lopulta yh ylemms kehollani. Kylmnvreet kulkivat hnen kosketuksensa perss. Hn avasi tottuneesti rintaliivieni hakaset ja hyvili sitten rintojani. Laskin kteni Jackin lihaksikkaalle sellle ja vedin hnet plleni. Suutelimme toisiamme ja antauduin tysin Jackin syleilyyn. Hnen ktens vaelsivat halukkaasti reisillni ja npersivt alushousujeni reunaa. Hn irrottautui suudelmasta hieman haluttomasti ja ji katsomaan minua pieneksi hetkeksi. Hnen silmissn oli hieman surumielinen katse ja arvasin hnen miettivn, kauanko hnen hyv tuuriaan tll kertaa kestisi.
Se katse satutti minua enemmn, kuin mitkn sanat ja ptin ainakin yritt luopua Harrysta. Havahduin ajatuksistani, kun Jack suuteli kaulaani ja siirtyi hiljalleen alemmas vartaloani pitkin, yh suudellen. Hn riisui alushousuni hitaasti, nautiskellen minussa aiheuttamastaan odotuksen tuskasta. Sitten hn tuli takaisin yls, kiersi ktens niskaani ja suuteli minua lujasti. Omat kteni askartelivat vuorostaan hnen alushousujensa kimpussa. Hell, kutittava kosketukseni sai hnen vartalonsa vrisemn. Tunsin kdessni hnen kovuutensa, hnen halukkuutensa ja tunsin omankin haluni kasvavan. 
Odotus oli juuri kymss minulle sietmttmksi, kun viimein Jack tynsi jalkojani levemmlle ja asettui itse niiden vliin. Tukahtunut voihkaisu karkasi huuliltani Jackin painautuessa minua vasten koko miehisyydessn. Mielihyv kasvoi kasvamistaan mukautuessani hnen liikkeeseens. Oli kuin vartalomme olisivat hetken ajan olleet yht ja kaikki tuntui oikeammalta, kuin ikuisuuksiin. Jokainen ajatukseni pyyhkiytyi pois tunteen ottaessa vallan aivotoiminnalta. Ajantajuni katosi kokonaan, ehk rakastelimme minuutteja, ehk tunteja. Lopulta vapauttava huipennus tuli ja rojahdimme molemmat hikisin, huohottavina ja kaikkemme antaneina vierekkin vuoteelle.

Ikkunoiden takana alkoi jo sarastaa, vaikka en ollut viel ehtinyt edes nukahtamaan. Katselin vieressni rauhassa nukkuvaa miest ja tunsin itseni onnellisemmaksi kuin aikoihin. Minun ja Jackin vlisest suhteesta oli vuosien varrella juoruiltu luultavasti enemmn, kuin saatoin edes aavistaa. Kuitenkaan en ollut koskaan pstnyt suhdettamme syvenemn romanttisessa mieless, emmek olleet aiemmin maanneet yhdess. Muutaman kerran se oli kuitenkin kynyt lhell, vlillmme oli aina ollut ainutlaatuista, selittmtnt kemiaa.
Huonojen mieskokemusteni vuoksi en tahtonut pst ketn liian lhelle. Jos mies sai kuitenkin minut jotenkin avaamaan itseni, olin huono pstmn irti, kuten suhteeni Harryyn kertoi. Minulla oli ollut jonkinasteisia tunteita mys Jackia kohtaan jo jonkin aikaa, mutta pelksin sydmeni srkyvn taas. Harrylta saamaani kohteluun olin jo tottunut ja hnen katoamisensa ja henkinen vkivaltansa olivat pikemminkin snt, kuin poikkeus. Ne olivat siksi mahdollisia siet, varsinkin kun minulla oli aina ollut Jack tukenani. Jos heittytyisin suhteeseen Jackin kanssa, ei minulla olisi ketn, joka ottaisi minut kiinni, kun pudotus lopulta tulisi. Hivuttauduin lhemms Jackia voidakseni aistia tmn kehon lmmn. Suukotin hnen poskeaan hiljaa ja annoin itseni vaipua uneen.

Ikkunasta kajastava, silmini rsyttv valo hertti minut maanantaipivn. Venyttelin puutuneita raajojani. Jack ei ollut en vuoteessa. Nousin yls ja kvelin Jackin vaatekaapille. Valitsin ylleni yhden siisteist kauluspaidoista, edellisiltainen mekkoni oli aivan liian tyls puettava leppoisaan vapaapivn. Seuraava konserttini olisi vasta perjantaina, uudenvuodenaattona. Menin huoneiston pieneen keittin. Jack oli ilmeisesti ulkona. Ptin jd odottamaan hnt ja aloin keitt kahvia. Kylm kahvipannu kertoi Jackin lhteneen ulos jo varhain.
Sieppasin pydll lojuvan vanhan sanomalehden ja selailin sit hajamielisesti. Laitoin radion plle hakiessani kahvia itselleni. Join kaikessa rauhassa kaksi kupillista kahvia ja nautin kiireettmyyden tunteesta. En voinut muistaa, koska viimeksi olisin hernnyt yht hyvinvoivana, ilman krapulaa ja henkist pahaa oloa. Aika ajoin Harry vilahti mielessni, mutta sain systty ajatuksen helposti syrjn ajatellessani edellist yt ja Jackia. Ihastukseni miest kohtaan oli syventynyt ja odotin ikvissni tmn paluuta. Kolmannen kahvikupillisen jlkeen kuulin avaimen naksahtavan lukossa ja sydmeni yltyi hurjaan laukkaan. Oli ihana nhd Jackin kasvojen sulavan hymyyn minut nhdessn. Kvelin hnt vastaan ja annoin hnelle suudelman.
Tuohan sopii sinulle paremmin, kuin minulle, Jack kiusoitteli nykien pllni olevan paidan kaulusta. Hymyilin kauniisti vastaukseksi, yh kdet miehen ymprill. En vain milln malttanut pst irti.
Valitettavasti minun on kuitenkin pyydettv sinua pukeutumaan hieman sdyllisemmin, sill olen varannut meille pydn ravintolasta, Jack sanoi hetken minua syleiltyn. Yritin nurista jotakin vastaukseksi mutta lopulta lhdin omaan huoneeseeni laittautumaan pivllist varten.
Valitsin ylleni yksinkertaisen, kauniin punaisen mekon, joka toi hoikan vytrni esiin. Tiesin Jackin pitvn erityisesti juuri siit mekosta. Olin juuri saanut meikkini viimeistelty, kun oveltani kuului koputus. Nappasin laukkuni ja takkini ja kiiruhdin avaamaan. Jack seisoi oven takana, yht hurmaavana, kuin aina. Hn vaikutti olevan asuvalinnastani mielissn. Hn tarjosi minulle kttn, johon tartuin mielellni. Autonkuljettajani odotti meit hotellin edustalla. Hn ajoi kaupungin maineikkaimman ravintolan eteen ja psti meidt sitten kohteliaasti ulos. Ravintolan ovella portieeri avasi meille oven hulppeaan eteisaulaan. Katosta roikkui valtava kristallinen kattokruunu, joka kimalteli kauniisti valoissa. Matto oli ylellisen punainen ja vaaleilla seinill oli kultaisia yksityiskohtia. Hovimestari tervehti meit ystvllisesti ja ohjasi meidt intiimiin kahden hengen pytn. Jack auttoi minut istumaan ja kiersi sitten pydn vastakkaiselle puolelle.
Annoin Jackin hoitaa tilaukset, sill en oikein pystynyt keskittymn ruokalistaan katseeni harhaillessa kerran toisensa jlkeen miehen komeisiin kasvoihin. Pient silmpeli lukuun ottamatta yritimme pysytell asialinjalla. Kvin Jackin kanssa usein symss, joten illassa ei ollut mitn kummallista ulkopuolisen silmiin. Me kumpikin tiesimme parisuhteideni yleens olevan varsin monimutkaisia, joten sanattomasta sopimuksesta yritimme kyttyty mahdollisimman normaalisti. Juuri siit Jackissa pidin niin kovasti. Minun ei yleens tarvinnut sanoa sanaakaan ja silti hn ymmrsi minua. Ruoka oli erinomaista ja viini sai minut rentoutumaan. Ruoan jlkeen poltimme rauhassa savukkeet. Jack hoiti laskun, vaikka me kumpikin tiesimme, ett hnen palkkansa oli vain murto-osa tuloistani.

Jack saattoi minut huoneelleni hotellille palattuamme. Ovella mies ji katselemaan minua hieman ahdistuneen ja eptietoisen nkisen, kuin miettien, oliko hn tervetullut kanssani huoneeseen. Pidin hnt viel hetken jnnityksess avatessani ovea verkkaan sanomatta sanaakaan. Jack nytti jo maansa myyneelt, kun en ollut pyytnyt hnt ypymn kanssani. Emme olleet puhuneet mitn suhteemme laadusta autonkuljettajan ja hotellihenkilkunnan kuullen.
Sin hlm, sanoin tarraten miest kdest hymyillen. Luulitko tosiaan, ett minulla olisi ollut sydnt jtt sinut nuolemaan nppejsi kahden edellisen illan jlkeen?
Talutin hnet sislle huoneeseen ja istutin olohuoneen sohvalle. Olin juuri saanut riisuttua takkini, kun Jack veti minut sohvalle syliins. Hn otti kdestni kiinni ja ujutti sormensa minun sormieni lomaan. Hn suukotti kttni hellsti katsoen minua silmiin. Min hymyilin Jackille ja painauduin sitten tiukemmin hnen syliins. Siin oli turvallinen ja mukava olla. Potkaisin kengt jalastani ja nousin seisomaan. Jack nousi nopeasti perssni ja otti minusta takaapin kiinni. Kvelimme hitaasti keinuen makuuhuoneeseen.
Sin iltana otimme edellist yt rauhallisemmin. Jack harjoitti sormenpilln helli tutkimusmatkoja ympri vartaloani, kuin opetellakseen tuntemaan jokaisen lihaksen, painauman ja muodon ulkoa. Min haroin sormillani Jackin vaaleahkoa tukkaa ja tunnustelin vahvaa niskaa, hartioita ja selk. Jack huokaisi tyytyvisen. Nukahdimme sin yn aikaisin.

Hersin aamulla virken. Nostin pni Jackin lihaksikkaalta rinnalta ja suikkasin miehen poskelle mrn suukon. Hn havahtui lopullisesti minun livahtaessani pois peiton alta pukemaan aamutakkia plleni. Mies tuhahti unisena ja venytteli sitten nautinnollisesti haukotellen. Jin hetkeksi vastaamaan syvnsinisten silmien katseeseen. Sitten poistuin keittin valmistamaan aamupalaa. Olin juuri voitelemassa voileipi, kun Jack ilmestyi taakseni alushoususillaan. Hn painoi huulensa kaulalleni, asetti ktens vytrlleni ja haisteli tuoksuani.
Kyllps sit ollaan pirtein heti aamusta, hn sanoi matalalla sointuisalla nelln.
Pitisikin olla, tnn on Voguen muotikuvaukset, vastasin hnelle tynten samalla paahtoleip miehen kouraan. Kaadoin kahvia kuppeihin ja tarjosin toista Jackille.
Meinasin unohtaa, Jack vastasi nieltyn ensimmisen suupalan leivstn. Mahdat olla innoissasi asiasta, yleens min saan olla muistuttamassa sinua menoistasi.
Vastasin miehen hymyyn nykten. Aamiaisen jlkeen puimme pllemme. En kyttnyt aikaani meikkiin ja tukkaan, sill kuvauspaikalla maskeeraaja ja kampaaja tekisivt kaiken tarpeellisen. Jack lhti mukaani puhtaasti virkansa vuoksi, vaikka olinkin varma, ett hn olisi halunnut tukea minua joka tapauksessa.
Auto saapui kuvauspaikalle ja nousimme ulos. Minua alettiin saman tien laittaa valmiiksi kuvauksia varten. Jossakin vaiheessa kesken ehostuksen paikalle saapui lipev nuori mies. Hn esittytyi ranskalaisella aksentilla Jacques Bourdiniksi, valokuvaajaksi, ja suuteli kmmenselkni.
Pitkin piv minua kuvattiin lukuisissa kalliissa muotiluomuksissa eri asennoissa ja eri kuvakulmista. Taukoja pidettiin useita ja kuvauksiin kului tuntikausia. Joka tauolla Bourdin tuli juttelemaan minun kanssani. Nuorukaisen silmt loistivat hnen puhuessaan tauotta. Hn yritti liukkaalla kielelln imarrella minua kaikin mahdollisin tavoin ja kosketti vlill ihoani muka ohimennen. En saanut mielestni ajatusta, ett tm oli kenties tottunut makaamaan malliensa kanssa.
Katseeni hakeutui vlill Jackin suuntaan, joka tuijotti meit mustasukkaisen nkisen etmmlt. Olin yllttynyt, sill vaikka olin aiemmin itse osoittanut kiinnostusta muita miehi kohtaan, ei Jack ollut ikin nyttnyt mustasukkaisuuttaan.

Iltapivll menin yksin pukuhuoneeseen vaihtamaan viimeisen kuvattavan asun plleni. Olin juuri riisunut edellisen muotiluomuksen, hienostuneen syvnsinisen iltapuvun, kun Bourdin yhtkki ilmestyi pukuhuoneeseen. Hn tuijotti lhes alastonta vartaloani hyvin estottomasti. Yritin vet iltapukua hieman kehoni suojaksi ja punastuin. Tunsin oloni epmukavaksi Bourdinin astellessa yh lhemms naureskellen ja vakuutellen, ettei olisi mitn hvettv. Olin hiljalleen vetytynyt lhemms huoneen nurkkaa, sill en halunnut tunnustaa, ett miehen kyts ahdisti minua hieman. Bourdin oli jo melkein kosketusetisyydell kun Jack harppoi huoneeseen aivan tyhjst, knsi miehen hartioista itsen kohti ja latasi tydell voimalla nyrkkins pin nuorukaisen nen. Inhottava rusahdus ja veri kertoivat Bourdinin nenn murtuneen. Mies vajosi lattialle nenns pidellen. Jack kumartui Bourdinin puoleen ja otti tt rinnuksista kiinni.
Jack! kirkaisin syksyessni ottamaan uudelleen kohotetusta nyrkist kiinni juuri ajoissa. Riitt jo!
Huohottaen Jack antoi ktens laskeutua ja irrotti vertavuotavasta kuvaajasta. Pari avustajaa ryntsi nten houkuttamana huoneeseen ja menivt tarkastelemaan Bourdinin kuntoa. Jack harppoi ovesta ulos rauhoittumaan. Min sieppasin omat vaatteeni ja puin ne nopeasti plleni. Pyysin nolona avustajilta anteeksi vlikohtausta ja pyysin heit ottamaan yhteytt, mikli kuvat viimeisest puvusta olivat vlttmttmt. Sitten lhdin kulkemaan autolle, jolla Jack minua odotteli.
Annoin miehen avata minulle oven ja istuuduin autoon. Knsin katseeni ulos ikkunasta ja olin kuin en huomaisikaan koko miest, joka yritti pahoillaan saada katsekontaktia kanssani. Hotellilla hyppsin nopeasti ulos autosta ennen kuin ovea ehdittiin edes avata ja harpoin kiivaasti kohti huonettani. Jack tuli itsepintaisena perss ja pyysi minua pyshtymn. Huoneeni ovella hn lopulta tavoitti minut.
Odota nyt, Dani. Ymmrrn kyll, ett olet vihainen, mutta se Bourdin on tysi nilkki Jack aloitti yritten selitt outoa kiivastumistaan.
Ja sin olet brutaali luolamies! keskeytin pamauttaen oven kiinni hnen kasvojensa edest. Yritin saada sek hengitykseni, ett mielentilani tasoittumaan. Kvelin huoneistoni baarikaapille ja kaadoin lasin tyteen viski. Join kolmasosan lasin sisllst kertasiemaisulla ja henkisin syvn.
Alkuillan Jack vietti oveni takana koputellen ja pyydellen koko ajan eptoivoisemmin anteeksi. Kvin taistelua itseni kanssa. Toinen puoli minusta halusi kvell ovelle, avata sen ja antaa koko sotkun anteeksi. Toinen puoleni kveli radiolle ja vnsi nenvoimakkuuden niin kovalle, etten kuullut Jackin nt en. Ovelta kuului kova tmhdys, luultavasti Jackin turhautunut potku tmn luovuttaessa silt illalta. Hetken kuluttua suljin radion ja hiljaisuus laskeutui huoneeseeni. Join itseni humalaan saakka, otin pari rauhoittavaa lopulta sammuin sngylle.

Hersin seuraavana pivn alakuloisena. Huonepalvelu toi minulle pivn lehden. Se julisti kaiken maailman hlynply minun, Jackin ja Bourdinin kolmiodraamasta, aivan kuin olin arvellutkin. Tunsin kiukkuni taas yltyvn.  Ovelta kuului koputus. Hieroskelin srkev otsaani mennessni avaamaan oven. Sen takaa paljastui nuori kukkalhetti valtavan ruusukimpun kera. Kiitin lhetti ja palasin huoneeseeni.
 Avasin kukkien mukana tulleen kortin, jossa Jack edelleen pyyteli anteeksi ja sanoi olleensa idiootti. Laitoin ruusut maljakkoon, en raaskinut heitt niit pois. Ptin kuitenkin, etten itse lhestyisi Jackia, vaikka saattaisinkin tmn ilmaantuessa harkita anteeksiantoa. Ptin ryhdistyty, sin pivn en joisi. Meinasin kuitenkin illansuussa muuttaa mieltni kesken kaiken, kun Jackista ei odotuksestani huolimatta kuulunut yhtn mitn. Ptin luovuttaa ja menn aikaisin nukkumaan.
En tied, miten kauan olin nukkunut, kun havahduin ovelta kuuluvaan ryminn. Puin nopeasti aamutakin plleni ja kiiruhdin ovelle. Kytvss kaksi hotellin turvamiest oli painanut hyvin humalaisen Jackin sein vasten. Kskin vartijoita irrottamaan otteensa Jackista ja lupasin huolehtia miehen nukkumaan. Vartijoiden lhdetty raahasin vaivoin Jackin sohvalle selvimn. En ollut ikin nhnyt hnt siin kunnossa, enk uskonut, ett en haluaisinkaan nhd. Kun olin varmistunut siit, ett Jack oli pllisin puolin kunnossa ja nukkui, menin itse makuuhuoneeseen jatkamaan uniani. Nukuin aamuun saakka keskeytyksitt.

Herttyni tunsin oloni energiseksi. Edellisen pivn tunteiden vuoristorata oli tullut ptkseens ja ptin, etten pstisi Jackia helpolla. Keitin kahvia mahdollisimman kovalla metelill, jotta voisin horjuttaa Jackin sike juoponunta. Lopulta kuulin olohuoneesta liikehdint ja kvelin katsomaan. Huonovointisen ja vsyneen nkinen Jack oli noussut istumaan ptn pidellen. Jin ovensuuhun katselemaan sanaakaan sanomatta. Hetken kuluttua Jack huomasi minut. Sinisten silmien katse oli surullinen, kenties jopa hieman anova. Nky oli niin slittv, ett knnyin kannoillani hakemaan miehelle srkylkett. Ojensin lkkeen ja vesilasin Jackille ja istuuduin hnen viereens sohvalle puhumatta vielkn mitn. Jack otti lkkeen, joi veden ja ji sitten pyrittelemn tyhj vesilasia ksissn, kuin miettien mit sanoa. Minkn en oikein lytnyt tilanteeseen sopivia sanoja.
Jack oli 29-vuotias ja min olin yhdeksn vuotta hnt nuorempi. Olin aina pitnyt itseni vanhemmista, omanikisini poikia kypsemmist miehist ajatellen, ett asioiden selvittminen ja niist puhuminen olisi jotenkin helpompaa. Olin kuitenkin jo huomannut olevani vrss. Oli kamala katsoa vierest miehen sisist kamppailua, henkist ja fyysist pahaa oloa, sek olemusta joka oikein huusi olevansa pahoillaan kaikesta. Ptin luopua tiukasta linjastani Jackin suhteen. Hivuttauduin ihan hnen viereens istumaan ja otin hnet halaukseen, joka viesti anteeksiantoa. Hn vastasi halaukseeni lujasti, kuin olisin ollut hukkuvan viimeinen oljenkorsi.  En vlittnyt vanhan viinan hajusta, siihen olin tottunut Harryn seurassa.
Menin sohvan nurkkaan istumaan ja otin Jackin pn syliini. Silittelin hiljaa miehen hiuksia. Sanoja ei tarvittu. Jack taisi jossakin vaiheessa nukahtaa hetkeksi, min valvoin ja jatkoin silittely. Sin pivn lehdess oli jatkettu rypytyst huhutusta kolmiodraamasta. Julkisuudessa kaikki olivat katkeria toisilleen. Jos sattui jotakin ikv, kaikki yrittivt mustamaalata toisen osapuolen ja itse nyttyty marttyyrin. Jackin hertty menin sispuhelimelle ja kskin agenttiani etsimn minulle uuden autonkuljettajan vanhan tilalle, sill uusimmasta lehdest lytyivt miehen kommentit minun ja Jackin riidasta ja viilest matkasta hotellille. Meidn olisi turha en piilotella, jos aioimme yritt jonkinlaista suhdetta. Tilasin huonepalvelusta ruokaa, ollessani jo valmiiksi puhelimen ress. Jack oli niin huonossa kunnossa vielkin, ettei hnt mitenkn voisi vied ulos symn. Toisaalta en pistnyt omaa rauhaa pahakseni, seuraavana pivn olisi uudenvuodenaatto ja iso esiintyminen seurapiirijuhlissa, ja joutuisin joka tapauksessa kohtaamaan kaikki huhut ja miettimn, miten kommentoisin. Olin kyll tottunut miesseikkailuistani saamaani lokaan. Ihmiset rakastivat skandaaleja ja pienetkin julkisuuteen tulleet yksityiskohdat huomioitiin. Tuntui ett Yhdysvallat oli jopa odottanut edes pienint ja hatarinta vahvistusta minun ja Jackin suhteelle. Olin tunnettu laulaja kotimaassani. Euroopassa en ollut yht tunnettu ja siell minut tiedettiin pikemminkin valokuvamallina.
Huonepalvelu toi tilaamani ruuat. Kiitin, annoin juomarahaa ja aloin sitten asetella ruokia keittin pydlle. Jack tuli mys keittin. Hn seisahtui ovelle katselemaan touhuiluani.
Anteeksi, Dani. Ihan kaikesta, hn sanoi lopulta hiljaa. Tunsin, ett hn oli koko ajan halunnut sanoa sen, vaikka olinkin jo antanut anteeksi. Kvelin miehen luokse, tartuin tt kdest ja johdatin hnet pytn.
Sinun tytyy syd jotain, sanoin Jackille. Tm huokaisi ja istui pytn. Simme hiljaisuuden vallitessa. Tuntui ett Jackin olo koheni hieman tarjoamastani ruuasta ja anteeksipyynnst, jonka hn oli viimein saanut esitetty. Kokosin ruuat pois symisen jlkeen ja passitin Jackin kylpyyn. Odotellessani laitoin radion plle ja kaadoin itselleni lasillisen viini. Sytytin savukkeen. Kvin mielessni lpi seuraavaa piv ja tulevaa esiintymistni. Se jopa televisioitaisiin ja minua jnnitti kovin.
Jack alkoi kylvyss virkistyttyn vaikuttaa kutakuinkin itseltn, mist olin hyvin helpottunut. En oikein osannut katsella aikuista miest niin avuttomana ja eksyneen.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 22.03.11 - klo:17:11 »
Jack alkoi kylvyss virkistyttyn vaikuttaa kutakuinkin itseltn, mist olin hyvin helpottunut. En oikein osannut katsella aikuista miest niin avuttomana ja eksyneen. Hn tuli lihaksikas ylvartalo paljaana, pyyhe vytisille kietaistuna olohuoneeseen. Hn hymyili valloittavasti kvellessn kohti sohvaa. Laskin viinilasin kdestni ja nousin seisomaan. Tunsin vahvat ksivarret ymprillni kuljettaessani sormiani kostean hiuskuontalon lvitse. Jack painoi huulensa huuliani vasten. Vastasin suudelmaan. Annoin miehen johdattaa minut makuuhuoneeseen. Tynsin Jackin sngylle makaamaan ja nousin hajareisin miehen plle istumaan. Huoneessa vietetyn pivn vuoksi en ollut vaivautunut pukemaan plleni muuta, kuin aamutakin. Suutelin Jackin tytelist suuta ja annoin hnen ksiens vaeltaa ihollani. Ne tapasivat hoikat reiteni, liukuivat siit lanteilleni ja yh ylspin kohti rintoja. Hnen ktens hakeutuivat hartioilleni ja tynsivt sitten aamutakin pois paljastaen vaalean ihoni. Jack katseli minua hetken ilme tynn ihailua. Sitten hn kierhti lempesti plleni knten minut samalla sellleni. Pyyhe putosi hnen ympriltn liikkeen seurauksena.
Mielihyv ja yhteenkuuluvuuden tunne olivat hyvin tervetulleita pyyhkimn edellisten pivien negatiiviset tunteet mennessn. Ajatukseni ja tunteeni olivat kntyneet kokonaan Jackin taajuudelle, ja minusta tuntui, ettei maailmaani sill hetkell mahtunut mitn muuta. Tuntemani intohimo sai ajatukset tulevasta ja menneest pyyhkiytymn mielestni, oli vain tm hetki. Toivoin sen jatkuvan ikuisesti. Toiveeni oli tietenkin naiivi ja eprealistinen.
Hengityksemme tasaannuttua katselimme toisiamme kdest piten hmrss huoneessa. Jack hyvili nenlln kasvojani. En voinut olla hymyilemtt hnelle. Jack vakavoitui ylltten.
Mit nyt? kysyin huolestuneena.
Mietin vain Mit aiot kertoa huomenna kyselijille meist? Sehn on sinun ptksesi. On aina ollut, Jack vastasi hymyillen hieman katkerasti. Mietin hetken hiljaa, mit vastaisin. En ollut itse juurikaan pohtinut asiaa, mutta tiesin, ett oli aika ptt, mit oikein halusin Jackista. Ajatus tuntui vaikealta, sill olisin halunnut rauhassa katsoa, tuleeko koko jutusta mitn. En tiennyt, olinko kyllin rohkea antamaan tunteilleni vallan ja rakastumaan Jackiin lopullisesti. Tiesin mys, ett ellen tekisi sit nyt, menettisin mahdollisuuteni ja Jackin luottamuksen iksi. Jack katsoi minua kysyvsti. Hn aikoi kaivaa minusta vastauksen tnn.
Min aion kertoa heille totuuden, aloitin. Jack kuunteli tarkkaavaisena odottaen, mit tuleman piti.
Aion kertoa, ett olen pitkn kieltnyt tunteeni, enk ole aina edes tiennyt niiden olemassaolosta.
Kerron mys, ett ensimmist kertaa olen antanut tunteilleni vallan ja sallinut itseni toimia niiden mukaan. Olen antanut itseni ihastua sinuun, ptin puheeni hiljaa katsoen hieman poispin. Kersin rohkeuteni ja kohtasin sinisten silmien katseen. Ne katselivat lempesti takaisin. Hn silitti kasvojani tyytyvisen, antoi huulilleni pehmen suudelman, hymyili ja painoi silmns kiinni. Hn veti minut lhemms itsen nautiskellen lheisyydest ja nukahti sitten levollisesti. Itse tunsin helpotusta. Olin pitkn jahkailun jlkeen valinnut elmlleni jonkinlaisen suunnan.

Ensimminen asia, mink nin herttyni uudenvuoden aattona, oli Jackin valpas ja tutkiskeleva katse.
Olet kaunis nukkuessasi, Jack sanoi hymyillen. Oli ihana hert aamulla ja nhd ensimmisen tuttu, trke ihminen. Harryn kanssa jokainen aamu toi mukanaan eptietoisuuden tulevasta. Se tunne puuttui nyt kokonaan, enk jnyt sit kaipaamaan. Vietimme aamupivn sngyss imeliss merkeiss kuherrellen ja jutellen, niin kuin tuoreet pariskunnat yleens tekevt. Lopulta kello oli niin paljon, ett oli aika nousta vuoteesta, pukea plle, tilata huonepalvelusta purtavaa ja alkaa valmistautua illan juhlia varten. Jack vetytyi omaan huoneeseensa pukeutumaan.
Minulle oli tilattu mittatilaustyn Pariisista puku erityisesti juuri tuota iltaa varten. Puku oli pitk, kauniisti laskeutuva samppanjanvrinen satiiniunelma. Vartalonmytinen ylosa oli koristeltu lukuisin kimaltavin strassein ja paljetein ja se toi uudenvuoden ilotulituksen mieleen. Kengt olivat samaa samppanjansvy ja yht kimaltavat, kuin puhun ylosa. Punainen tukkani kammattiin tyylilleni uskollisesti hienostuneille laineille. Koruiksi valitsin nyttvt helmet.
Jack tuli noutamaan minut huoneestani, kun oli aika lhte. Hn kehui ulkonkni vuolaasti. Hn ei nyttnyt itsekkn hassummalta mustassa smokissaan. Auto odotti meit taas pihalla uuden kuljettajansa kera. Kuljettaja oli kohtelias nuori mies, varmaankin minua nuorempi. Pstymme istumaan Jack kntyi puoleeni. Hn nosti ktens poskelleni ja painoi suudelman punaisille huulilleni. Nin kuljettajan katsovan meit taustapeilin kautta hymyillen. Punastuin hieman. Jack naurahti hiljaa.
Saavuimme perille juhlapaikalle. Paikalla olisi koko julkisuuden kerma, elokuvathti, malleja ja muusikoita. Oma esiintymiseni olisi vain yksi monista loisteliaista ohjelmanumeroista. Parhaillaan lavalla soitti orkesteri tanssimusiikkia ja minulla oli jokunen tunti aikaa seurustella muiden vieraiden kanssa. Kuten aina, mys Jack sai hyvin lmpimn vastaanoton, vaikka hn tyskentelikin minulle. Hn oli tuttu kasvo seurapiirijuhlissa ja tottunut edustamaan. Agenttini kveli meit kohti pian sisn pstymme.
Dani!, hn huudahti ja suikkasi poskelleni suukon. Hyv nhd sinua. Voisimmeko hetken jutella? Jack sanoi hakevansa meille juotavaa, kun min puolestani kvelin Percyn kanssa sivummalle keskustelemaan.
Mit asiaa sinulla oli? kysisin kepesti Percylt.
Aikamoisia huhuja liikkuu, Percy aloitti hieman vaivaantuneena. Arvasin, mit miehell oli sanottavanaan.
Sinusta olisi parempi, etten myntisi suhdettani Jackin kanssa, sanoin hyvin kiresti hymyillen.
Juuri niin. Minusta se ei tee julkisuuskuvallesi hyv, mies mynsi. Kiivastuin siin hetkess.
Ja pttmt huhut sitten tekevt? Tai Harry? huusin agentilleni. Min teen elmllni mit ikin lystn!
Kyll, kyll. l herranen aika huuda, Percy sanoi katsellen vaivautuneena ymprilleen ja huokaisi sitten. Hyv on. Tee mit tahdot, mutta Dani kiltti, koetahan katsoa, ett suhde tll kertaa kest, hn jatkoi alistuneesti ja luikki matkoihinsa. Lhdin etsimn Jackia yritten samalla rauhoittaa sananvaihdon aiheuttamaa kiukkua. Kiukkuni vain yltyi lytessni Jackin. Hnen seurassaan oli kaunis vaalea nainen, jota en ollut ennen nhnyt. Hn nauroi teennisen makeasti jollekin, mit Jack oli sanonut. Naisesta nkyi kilometrien phn, mit tll oli mielessn ja mielestni hn seisoi tarpeettoman lhell Jackia. Kvelin heidn luokseen.
Mists tll juoruillaan? yritin kysy kepesti, saadakseni keskustelijoiden huomion, mutten onnistunut peittmn mustasukkaisuuden aiheuttamaa kireytt nessni.  Vaalea nainen spshti ja kntyi katsomaan minua. Jack kytti tilaisuuden hyvkseen ja livahti viereeni ja kiersi ktens ymprilleni.
Neiti Blackstock, saanen esitell seuralaiseni, neiti Sparklen, Jack esitteli minut vieraalle naiselle. Nainen ojensi ktens hymyillen teennisesti.
Amanda Blackstock, hauska tutustua, nainen esittytyi sitten, vaikka tapaamisessa ei ollut kummankaan mielest mitn hauskaa. Amanda toivotteli meille hyvt illanjatkot ja liukeni paikalta. Jack tarjosi ksivarttaan minulle virnuillen levesti.
Mik on noin hauskaa? kysyin sitten kiukkuisesti.
Olenko aivan vrss, jos vitn aistivani rahtusen mustasukkaisuutta? Tm onkin ihan uusi tilanne, Jack sanoi nauraen. Hn knsi minut hartioista itsen kohti ja katsoi sinisin silmin. Minua itsenikin alkoi naurattaa.
Ei kestnyt kauankaan, kun ensimminen utelias kersi rohkeutensa ja tuli tiedustelemaan minulta suhteestani Jackiin. Kuten olin edellisen iltana luvannut, mynsin meidn olevan enemmn, kuin ystvi. Moni tuli onnittelemaan meit, jotkut vaikuttivat aivan vilpittmilt. Kun kissa oli saatu nostettua pydlle, saatoimme kyttyty vapaammin, vaihtaa suudelmia ja tanssia toistemme kanssa.
Esiintymiseni meni erinomaisesti ja yleisni oli haltioissaan. Lauloin vanhoja menestyskappaleitani ja pari uutta, tulevalle levylleni tulevaa kappaletta. Uudetkin laulut saivat hyvn vastaanoton yleislt. Poistuin lavalta aplodien saattelemana. Jack odotti minua lavan sivustalla ja syleili minua. Oli aika siirty ulos vastaanottamaan tulevaa vuotta ilotulitusta katsellen. Ihmiset toivottelivat toisilleen hyv uutta vuotta vrikkiden valojen riskyess keskiisell taivaalla. Sain Jackilta pitkn, romanttisen suudelman. Ptin uudenvuodenlupauksena jatkaa elmni eteenpin ja keskitt energiani tulevan levyni nauhoituksiin ja parisuhteeseeni. Mietin kulunutta viikkoa. Oli jotenkin hassua ajatella, ett viel alle viikko sitten olin itkenyt Harryn pern. Se kaikki tuntui eptodelliselta nyt, kun Jack oli siin vieressni. Tunsin itseni surulliseksi miettiessni Harrya ja sit, ettei hn kertaakaan ollut ottanut yhteytt jouluaaton jlkeen. Ptin kuitenkin piristy, sill Harryn kaltainen juoppo ei ansaitsisi kyyneli, varsinkaan muuten niin tydellisen iltana.
Juhlat jatkuivat pikkutunneille. Juhlimme loppuun saakka ja meill oli hyvin hauskaa. Palasimme autokyydill hotelliimme. Olimme kumpikin vsyneit pstymme huoneeseeni. Riisuimme vaatteet ja nukahdimme miltei saman tien.

Seuraava piv meni lhinn levtess ja tavaroita pakatessa. Olimme viettneet Los Angelesissa kaksi viikkoa ja lopulta oli koittanut aika palata synnyinkaupunkiini, New Yorkiin. Siell aloittaisimme uuden levyni nittmisen paikallisella studiolla. Alkuvuodesta vietin kytnnss kaiken aikani yhdess Jackin kanssa. Hn hoiti edelleen tytni henkivartijanani suhteestamme huolimatta ja oli sen vuoksi mukana kaikessa mit tein. Hn mys vietti suurimman osan vapaa-ajastaan kaupunkilaishuoneistossani. Yhteenmuutosta emme kuitenkaan puhuneet koskaan kovin vakavasti. En kokenut viel olevani valmis niin suureen askeleeseen.
Alkuvuosi oli kiireist aikaa levynteon kanssa. Kevn tullessa ehdimme kuitenkin pariksi viikonlopuksi lomailemaan Mainen osavaltiossa sijaitsevaan vapaa-ajan asuntooni. Se oli idyllinen, pieni maalaistalo jrven rannalla. Oli ihanaa olla vlill vakaassa parisuhteessa, vaikka temperamenttini vuoksi riitelimmekin vlill. Mitn isompia ristiriitoja ei kuitenkaan tullut ja riitelimme posin hyvin pienist, mitnsanomattomista asioista. Kvimme paljon ulkona vlttksemme arkea.
Psiisen Jack vei minut vanhempiensa luokse symn. Minua ei ollut ikin aiemmin esitelty poikaystvieni vanhemmille ja jnnitin tilannetta paljon etukteen. Pelkoni oli kuitenkin turhaa, sill Jackin vanhemmat olivat erittin mukavia ja tulin varsinkin Jackin idin kanssa erittin hyvin toimeen. Suhteeni omiin vanhempiini oli tuolloin hyvin monimutkainen, enk pitnyt heihin paljonkaan yhteytt. itini kanssa minulla oli lmpimt vlit ja soittelimme toisillemme aina silloin tllin, mutta isn kanssa kyttydyimme viilen muodollisesti toistemme seurassa. Hn ei vielkn oikein sulattanut uravalintaani.
Pihteidenkyttni vheni huomattavasti Jackin myt. Minun ei tarvinnut en turruttaa itseni negatiivisten tunteiden vuoksi ja jaksoin muutenkin el elmni paremmin, kun rinnallani oli luotettava ihminen. Jack oli itsekin kohtuullisen raitis ihminen, mik mys vaikutti asiaan.

Ern iltana huhtikuun lopulla olimme Jackin kanssa viettmss iltaa ulkona. Kvimme symss viihtyisss tanssiravintolassa. Ruuan jlkeen tanssimme muutaman kappaleen ja meill oli mukavaa. Lhdimme aikaisin kotiin. Asunnollani korkkasimme viel pullon punaviini ja kuuntelimme radiota keskustelun lomassa. Viini sai veren virtaamaan vilkkaammin suonissamme. Jack nojautui lhemms minua ja suuteli halukkaasti huuliani. Vastasin suudelmaan. Jack avasi mekkoni vetoketjun minun npertessni auki hnen kauluspaitansa nappeja. Hn painoi minut sohvalle makaamaan ja kumartui ylleni. Tunsin raskaan, kuuman hengityksen kaulallani. Vrisin mielihyvst. Jackin toinen ksi hakeutui paljaalle reidelleni toisen lytess kiinten, pyren rinnan. Taivutin selkni kaarelle pstkseni lhemms Jackia. Jack kohottautui hetkeksi, riisui housunsa ja katsoi minua hetken. Nojauduin eteenpin ja vedin Jackin niskasta pidellen takaisin plleni. Sykkiv kiihko ympri meit ja antauduimme sen valtaan.
Intohimo ei ollut laantunut suhteessamme kuluneen neljn kuukauden aikana. Jack sai minut tuntemaan itseni halutuksi ja itse tahdoin kovasti miellytt hnt. Olin jo jonkin aikaa aistinut Jackista, ett hn kaipasi suhteeseemme syvyytt ja virallisuutta. Olin rakastunut, mutten silti ollut uskaltanut pst Jackia liian syvlle ajatuksiini ja tuntemuksiini. Pelksin edelleen yksin jmist ja sydmen srkymist. En ollut tottunut sitoutumaan.
Jack nosti pns rintani plt ja kohottautui kyynrpidens varaan voidakseen katsoa minua kunnolla silmiin.
Min rakastan sinua, hn sanoi hiljaa vakavalla ilmeell. Lause jhmetti minut tysin. En tiennyt mit ajatella. Minusta oli hienoa kuulla nuo sanat Jackin suusta, mutta en ollut valmis sanomaan niit takaisin. Jack huomasi killisen htnnykseni ja nousi istumaan hiuksiaan haroen.
Milloin sin oikein aiot aikuistua ja alkaa ajattelemaan tulevaisuuttasi? Sin tiedt mit min tunnen, hn sanoi minulle turhautuneena. Hn alkoi pukea lattialla lojuvia vaatteita plleen mitenkuten.  Hn nappasi takkinsa ja harppoi huoneen poikki ovea kohti.
Ilmoita, kun tiedt, mit oikein haluat minusta, Jack sanoi ja jtti minut yksin istumaan pimeyteen. Tunsin kuumien kyynelten vierivn poskelleni. Tiesin, ett Jackilla oli tysi oikeus olla loukkaantunut. En ollut sitoutumiskammossani antanut suhteellemme sen tarvitsemaa tilaa ja tulevaisuutta. Vaikka tiesin olleeni epreilu Jackia kohtaan, joka oli tysin valmis omistautumaan minulle, en voinut silti lakata slimst itseni. Sin iltana itkin itseni uneen pitkst aikaa ikuisuuksiin.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #4 : 22.03.11 - klo:23:28 »
Sin iltana itkin itseni uneen pitkst aikaa ikuisuuksiin.

Seuraavat pivt kuluivat sumussa ajelehtien. En oikein vielkn tiennyt, mit lopulta tahdoin. Jouduin pakottamaan itseni keskittymn tyntekoon. Jack oli ilmoittanut Percylle haluavansa pit hieman lomaa. Sain hnen tilalleen Simonin, raudanlujan ammattilaisen, jonka rinnalla kivenlohkarekin oli puhelias. Illat olivat pahinta aikaa. Silloin oli liikaa aikaa mietti asioita, en ollut ikin tuntenut itseni yht yksiniseksi. Jack ei ottanut minuun mitn yhteytt. Tiesin, ett hn odotti minun ratkaisuani ja sit, ett min lhestyisin hnt.
Oli kulunut viikko siit, kun olin viimeksi nhnyt Jackin, enk ollut vielkn saanut ajatustytni ptkseen. Halusin joka piv soittaa Jackille ja pyyt anteeksi, mutten voinut tehd sit ennen kuin olin varma, ett voisin sanoa hnelle takaisin aikamme kolme maagisinta sanaa. Join kahvia tuijotellen kattohuoneistoni ikkunasta New Yorkin vilin. Puhelin soi. Meinasin pudottaa puolityden kahvikupin kdestni rynntessni vastaamaan. Nostin kuulokkeen.
Haloo? kysyin hengstyneen.
Hei. Harry tll, karhea miehen ni sanoi langan toisessa pss. En tiennyt olinko pettynyt vai iloinen.
Ai hei. Mit kuuluu? Kuulostat eprin viimeisen sanan kohdalla.
Selvlt? Harry ptti lauseeni naurahtaen. Sit olen ollut kohta kolme kuukautta.
Hyv kuulla, sanoin ja tarkoitin sit. Vlillmme oli hetken vaivautunut hiljaisuus.
Kuule. Soitin, sill satun juuri olemaan New Yorkissa. Usko tai l, minun on ollut ikv sinua, Harry sanoi viimein. Sydmeni hakkasi lujempaa. Kaikki haudatut tunteet nousivat pintaan. Tm oli jotain, mit viimeiseksi juuri nyt kaipasin. Rykisin, saadakseni neni taas toimimaan.
Miss haluaisit nhd? kuulin itseni kysyvn, vaikka toinen ni sisllni kirkui, etten saisi.

Lhdin kvellen kaupungille, ensimmist kertaa moneen pivn. Katukahvila, jossa Harry minua odotti, oli vain muutaman korttelin pss kotoani. Sytytin savukkeen ja vedin keuhkoni tyteen savua. Puhalsin sen pois hitaasti rauhoittuakseni. Hidastin korttelin pss kahvilasta ja poltin savukkeen loppuun ja nakkasin tumpin pois. Lhdin jatkamaan matkaani. Astuin sislle kahvilaan ja katselin ymprilleni Harrya etsien. Nin hnen istuvan suojaisessa nurkkapydss. Harry nousi seisomaan ja tervehti minua poskisuudelmalla. Hn nytti paremmalta kuin koskaan. Raitistuminen oli tehnyt hnen olemukselleen hyv. Ohikiitvn hetken ajan nin hness miehen, johon alun perin rakastuin.
Tilasin tarjoilijalta kahvin pstyni istumaan. Juttelimme pari tuntia niit nit ja vaihdoimme kuulumisia. Kerroin uuden levyni ilmestyvn piakkoin. Hn puolestaan kertoi saaneensa tit isosta rakennusyhtist. Vlillmme oli niin suuri kuilu kaiken tapahtuneen ja viimekuukausien yhteyskatkoksen jlkeen, ett jtin tarkoituksella kysymtt hnen motiiveistaan tehd parannus. Lopulta keskustelu tyrehtyi ja kumpikin tyytyi hetken tuijottamaan ulos ikkunasta. Mietin kuumeisesti, mit sanoa seuraavaksi. Harry tarttui pydll lepvn kteeni. Knnyin katsomaan miest.
Onko minulla en mitn mahdollisuuksia saada sinut takaisin? Harry kysyi katsoen minua silmiin.
Enp tied, Harry, sanoin vrisevll nell ja vedin kteni pois. Anteeksi. Nousin yls pydst ja lhdin kvelemn poispin. Harry ji istumaan pytn perni tuijottaen.
Kotiin pstyni pistin television plle taustahlinksi ja hautasin kasvoni ksiin. En tiennyt, mit tehd. Tapaaminen Harryn kanssa oli jrkyttnyt minua kovin. Normaalisti olisin tllaisessa tilanteessa kntynyt viskipullon ja Jackin puoleen. Nyt olin suututtanut Jackin perin pohjin ja tiesin, etten voisi turvata hneen, ennen kuin olin valintani tehnyt. Vihasin tunnetta, joka veti minua kahteen vastakkaiseen suuntaan.
Nousin yls sohvalta ja vedin syvn henke. Kvelin puhelimen luokse ja nostin kuulokkeen. Valitsin numeron ulkomuistista. Puhelin hlytti kerran, toisenkin.
Jack Brown puhelimessa, tuskallisen tuttu ni kuului korvaani. En tiennyt, mit sanoa. Laskin luurin takaisin paikalleen ja tunsin kasvojeni kostuvan kyynelist, ties miten monetta kertaa kuluneen viikon aikana. Sytytin savukkeen, mutta se ei riittnyt rauhoittamaan oloani. En voinut olla miettimtt, ett kenties oli jo liian myhist. Olin lyknnyt ptksentekoa kytnnss jo vuosia. Jack ei odottaisi minua ikuisesti.

Vietin viel muutaman pivn yksin kotona viruen, kunnes ptin syst itseslini syrjn. Valitsin vaatteet huolella ja meikkasin itseni kauniiksi. Halusin antaa itsestni hyvn vaikutelman. Soitin autonkuljettajani hakemaan minut. Ajoimme kaupungin halki hiljaisempaan keskiluokan kaupunginosaan. Annoin kuljettajalle loppupivn vapaata, sill arvelin asioiden hoitoon kuluvan aikaa. Kvelin sisn isoon kerrostaloon ja valitsin hississ oikean kerroksen. Kvelin kytv pitkin ja seisahduin yhden oven kohdalla. Huokaisin ja koputin oveen reippaasti. Jack avasi sen. Ihana Jack, ylvartalo paljaana ja tukka huolettomasti sekaisin.
Dani hn henkisi ja nytti yllttyneelt. Sitten hn hieroi vaivautuneena niskaansa.
Kuule, nyt ei ole oikein hyv hetki, Jack sanoi sitten.
Ei ole hyv hetki? Milloin sitten on? kysyin. En tiennyt, mit oikein olin odottanut, mutten ainakaan tt. Kurkistin peremmlle asuntoon ja nin ovea lhestyvn hahmon. Se oli vhpukeinen Amanda Blackstock. Kuva kauniista vaaleaverikst seksikkiss alusvaatteissaan kulkeutui verkkokalvoiltani tajuntaani nanosekunnissa ja tuntui nyrkiniskulta kasvoihin. Haukoin henke uskomatta nkemni todeksi. Juuri ennen kuin ehdin knty ja juosta pois paikalta, nin Amandan maalattujen huulten kaartuvan julmaan hymyyn.
Pstyni ulos toukokuun alun auringonpaisteeseen aloin vapista kuin haavan lehti. Pakonomaiset nyyhkykset saivat minut paniikkiin, kun hengitys ei kulkenut kunnolla. Lhdin kvelemn katua pitkin. Kvelin useita kilometrej yritten olla ajattelematta mitn. Silti kerta toisensa jlkeen kuva Amandasta Jackin tutussa asunnossa palasi mieleeni. Poikkesin kadulta hmrn kuppilaan, joka oli joskus ollut kantapaikkani. Tnn en kestisi olla selvn yksin ajatusteni kanssa.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #5 : 23.03.11 - klo:21:45 »
Pstyni ulos toukokuun alun auringonpaisteeseen aloin vapista kuin haavan lehti. Pakonomaiset nyyhkykset saivat minut paniikkiin, kun hengitys ei kulkenut kunnolla. Lhdin kvelemn katua pitkin. Kvelin useita kilometrej yritten olla ajattelematta mitn. Silti kerta toisensa jlkeen kuva Amandasta Jackin tutussa asunnossa palasi mieleeni. Poikkesin kadulta hmrn kuppilaan, joka oli joskus ollut kantapaikkani. Tnn en kestisi olla selvn yksin ajatusteni kanssa. Kumosin niin monta lasillista viski, etten edes itse pysynyt laskuissa. Maailmaltani oli juuri pudonnut pohja. Olin aina kuvitellut, ett voisin luottaa Jackiin ikuisesti. Viimeistn sill hetkell tajusin, ett olin todella rakastanut hnt. Toivoin todella, ett olisin tajunnut sen paljon aikaisemmin.

Juomaputkeni venyi neljn pivn mittaiseksi peltessni niin kovasti selvimist ja omien ajatusteni kohtaamista. Pelkoni oli kuitenkin turha. En tuntenut mitn. Ostin huoneistooni kiiltvn mustan flyygelin. Aina vlill masennus sai raotettua turtumuksen paksua verhoa. Ne ajat kytin pianoani soitellen ja uusia lauluja svelten. Tm uusi tekemni musiikki muodosti valtavan kontrastin vanhalle kepelle ja viihteelliselle tyylilleni. Uudet kappaleet olivat kauniita pianoballadeja, jotka kertoivat menetetyst rakkaudesta. Ne antoivat sijaa aivan erilaiselle tulkinnalle. Sveltminen oli hyvin terapeuttista. Sain vuodattaa tuskallisimmat tuntemukseni paperille, josta voisin rauhassa niit myhemmin tutkiskella.
Agenttini piti uudesta tyylistni, vaikka arvasikin mist aiempaa synkemmt teemat kumpusivat. Simon luonnollisesti korvasi Jackin henkivartijanani. Me emme koskaan suuremmin tutustuneet toisiimme, saati ystvystyneet. Harry yritti ottaa minuun yhteytt useaan otteeseen, mutta torjuin hnet. En ollut valmis uuteen suhteeseen. Toipuminen ilman Jackin jrkkymtnt tukea oli vaikeaa ja hidasta.
Heinkuun neljnten, Yhdysvaltain itsenisyyspivn, jrjestettisiin suuret seurapiirijuhlat pkaupungissa. Minun oli mr ottaa osaa juhlintaan ja esiinty siell. Kyyti odotti minua lentokentll. Katselin Washington D.C:n katuja auton ikkunasta matkalla hotellille. Menin hotellin tiskille kirjautumaan sisn ja annoin apupoikien ottaa matkatavarani huolehdittavikseen. Sain avaimet huoneeseeni. Kvelin kohti hissi. Se oli juuri lhdss ylspin. Ehdin mukaan juuri ja juuri. Ovien sulkeuduttua ja hissin lhdetty ylspin, huomasin Jackin ja Amandan olevan mys kyydiss. Yritin pit itseni tyynen ja nykksin heille kohteliaasti. Knsin kasvoni hissin ovelle, enk nhnyt, vastattiinko tervehdykseeni. Hissi pyshtyi viimein oikeaan kerrokseen. Se oli mys Amandan ja Jackin kerros. Kuinka sopivaa, ajattelin katkerasti. Sulkeuduin huoneeseeni niin nopeasti, kuin kykenin vaikuttamatta htilevlt.
Kun viimein olin saanut itseni jlleen kasattua, vaihdoin vaatteet ja menin hotellin ravintolaan illalliselle. Sin ruokani rauhassa yksikseni. Tilasin lasillisen hyv viini. Jlkiruoan jlkeen join kupillisen kahvia ja poltin savukkeen. Palasin huoneeseeni ja aloin valmistella itseni ypuulle. Seuraavasta pivst tulisi varmasti pitk ja henkisesti hyvin raskas. Olin odottanut, ett joutuisin hakemaan unta pitkn, mutta samettinen pimeys armahtikin minut yllttvn pian ja sain nukkua yni rauhassa.
Nukuin pitkn seuraavana aamulla ja tunsin itseni levnneeksi ja vahvaksi hyvin nukutun yn jljilt. Tilasin aamiaisen vuoteeseen, sill minulla ei ollut kiire minnekn viel tuntikausiin. Ptin, etten antaisi Jackin ja Amandan lannistaa minua. Olin kaksi viikkoa aiemmin kuullut heidn menneen kihloihin. En myskn suostunut olemaan iloinen heidn puolestaan. Minusta Amanda oli vain tervkyntinen syjtr, joka oli saapunut haaskalle juuri oikeaan aikaan.

Iltapivll aloin valmistautua iltaa varten. Kampasin yn yli kuivuneet sormikiharat huolitelluksi lainekampaukseksi. Ptin kiusata itseni ja laittaa kaulaani Jackilta saamani sydnriipuksen, joka nkyisi pitklle paljaalta dekolteeltani. Minulla oli iltaa varten varattuna satumaisen upea kohtalokkaan punainen olkaimeton iltapuku, jossa oli hyvin pitk ja leve helma. Mys huulet ja kynnet saivat kirkkaan punaisen svyn. Menisin juhliin provosoivasti ilman kavaljeeria. En ollut vlittnyt etsi sellaista itselleni, kun paikalla olisi muitakin parittomia. Min saisin varmasti huomiota sit halutessani. Tunsin olevani turvallisesti piilossa kaiken ehostuksen ja asusteiden takana ja tunsin oloni yllttvn itsevarmaksi.
Lopulta kello tuli puoli kuusi ja oli aika lhte. Juhlat pidettiin ulkosalla ja s oli mit ihanin. Kuuluisan vanhan nyttelijherran kartanon puutarha oli koristeltu tuhansin lyhdyin ja lampuin, jotka sytytettisiin, kun ilta pimenisi tarpeeksi. Tarjolla oli ruokaa ja juomaa. Puutarhaan oli rakennettu vliaikainen lava ja tanssilattia, jolla risteili jo pariskuntia ristiin rastiin. Kvelin kiinnostuneiden katseiden saattelemana puutarhan poikki kohti juomapyt. Seurustelin muiden vieraiden kanssa ja tapasin monia vanhoja tuttuja, joita en ollut nhnyt pitkn aikaan. Nauroin lukuisille hauskoille tarinoille, joita kuulin ja flirttasin estottomasti kiinnostuneiden miesten kanssa. Nautin tysin rinnoin saamastani huomiosta olin taas elementissni.
Katseeni osui sattumalta Jackiin. Hn seisoi Amandan vierell tmn esitelless innostuneena vkijoukolle kihlasormustaan. Jack ei vaikuttanut asiasta kovin kiinnostuneelta. Hnen katseensa hakeutui vhn vli minun suuntaani ja nin siin tutun mustasukkaisuuden pilkahduksen. Havainto sai minut viel enemmn hyvilleni tilanteesta. Tuskin kuuntelin miest, jonka kanssa olin aiemmin keskustellut. Tilannetajuni kuitenkin kertoi hnen sanoneen jotakin hauskaa. Laitoin peliin kaiken viehtysvoimani ja nauroin sydmellisesti miehen kanssa laskien samalla kteni tmn ksivarrelle. Vilkuilin syrjkarein Jackia, jonka ilme oli synkennyt entisestn. Tiesin olevani julma, mutten vlittnyt siit. Haavoitettu nainen oli vaarallinen vihollinen. Ptin kiusata Jackia viel lis. Orkesteri alkoi juuri soittaa hidasta tanssikappaletta ja tuntematon seuralaiseni pyysi minua tanssiin. Suostuin ja annoin miehen johdattaa minut tanssilattialle ja laittaa kdet lanteilleni. Nostin omat kteni miehen niskaan ja hengitin kevyesti tmn korvaan.
Jack sanoi kiireesti jotakin tuoreelle kihlatulleen ja harppoi sitten kiireell pois paikalta katsomatta en minun suuntaani. Yhden tanssin jlkeen keksin verukkeen, jolla psisin tuntemattomasta miehest eroon hn ei todellisuudessa kiinnostanut minua. Ilta oli jo hmrtynyt ja puutarhan valot sytytetty, kun oli minun vuoroni esiinty. Lauloin ensin Yhdysvaltojen kansallislaulun ja sen jlkeen esitin uusia, romanttisia balladeitani. Iso joukko tanssi niiden tahtiin pariensa kera, mys poissaolevan nkinen Jack Amandan kanssa. Tavoittelin tulkinnassani mahdollisimman tuskaista, sydnt srkev svy. Lauloin voimakkaasti hieman khell nellni. Yleis palkitsi minut ruhtinaallisilla aplodeilla ja suosionosoituksilla.
Esiintymiseni jlkeen oli perinteinen itsenisyyspivn ilotulitus. Kaikki katselivat taivaalle haltioituneina. Kultaiset thtisateet ja vrikkt rjhdykset halkoivat pime taivasta julistaen kovalla nell itsenisyyden ilosanomaa. Min kvelin valtavan puutarhan lpi kenenkn huomaamatta lht tehden. Ptin vetyty nukkumaan hotellille, olin todistanut kyllin hyvin prjvni mainiosti yksikseni. Autoon pstyni annoin naamioni sulaa pois. Yksininen kyynel karkasi kirvelevien luomieni vlist.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 24.03.11 - klo:00:18 »
Olin pttnyt jd Washingtoniin viel muutamaksi pivksi tavatakseni muutamia vanhoja ystvi ja sopiakseni uutta levyni seuraavasta kiertueesta. Istuin pienen viehttvn katukahvilan terassilla juoden pivkahvia, lehte lukien. Lempe tuulenviri vreili ihollani. Minulla ei ollut mihinkn kiire. Nautin pilvettmlt taivaalta paistavan auringon lmmst kasvoillani. Polttelin nautiskellen savuketta odottaessani tarjoilijan palaavan uuden kahvikupillisen kanssa. Maisemanvaihdos tuntui tekevn hyv.
Kiitin tarjoilijaa saatuani kahvini. Maistoin sen hienoa aromia ja knnyin takaisin lehteni puoleen. Hetken kuluttua ylleni lankesi varjo.
Viitsisitk milln siirty pois aurinkoni edest? kysyin rtyissti riisuen aurinkolasini. Samassa huomasin tuijottavani Jackin sinisiin silmiin. re ilmeeni kuoli kasvoiltani jdessni tuijottamaan miest. Htkhdin kisti jtyneest tunnelmasta, kulautin kahvin kerralla alas ja iskin pydlle aivan liian suuren setelin. En vlittnyt siit, halusin vain kki pois paikalta. Jack ehti kuitenkin tarrata ksivarteeni, ennen kuin psin hnen ohitseen.
Pst irti minusta! tiuskaisin.
Dani kiltti, yritetn olla aikuisia, Jack vastasi rsyttvn rauhallisella nell irrottamatta otettaan minusta. Sislleni nousi miltei vastustamaton halu huutaa, lyd tai solvata tuota miest. Mit vain, mik satuttaisi hnt yht paljon ja jrkyttisi hnen mielenrauhaansa samalla tavalla kuin hnen ilmestymisens minua.
Miss on ihastuttava morsiamesi? kysyin sarkastisesti, kun en keksinyt parempaakaan.
Hn palasi New Yorkiin valokuvattavaksi, Jack vastasi asiallisesti.
Psttk sitten kdestni irti jos suostun tulemaan kanssasi lounaalle keskustelemaan? Luulen, ett siihen tulee muuten mustelma, kysyin sitten hiljaa. Jack irrotti otteensa vlittmsti ja punastui hieman. Hn ei nyttnyt edes tajunneen, ett hn oli edelleen puristanut kttni lujasti.
Anteeksi, hn pyysi sitten.

Kvelin alistuneena Jackin perss. Annoin hnen valita ravintolan. Olin tutkivinani ruokalistaa. Vilkuilin Jackia vaivihkaa listani takaa. Hiljaisuus kiusasi minua, mutten tiennyt mit sanoa. Lopulta tyydyin tilaamaan pelkn salaatin. Jack kaatoi meille viini. Lopulta en en pystynyt pitmn suutani kiinni.
Mit sin oikein tahdot minusta? Sinulla on nyt tulevaisuus. Sithn sin halusit, sanoin miehelle paljastaen minua kiusaavan kysymyksen. Jack katsoi minua vielkin hiljaa. Se tuntui epmukavalta.
En tied oikein itsekkn. Jutella. Pyyt anteeksi, Jack sanoi lopulta. Ruokamme saapui. Nykin salaattiani haluttomasti ja murustelin hajamielisen patonkia sen joukkoon. Viinilasini tyhjeni nopeasti. Jack tytti sen uudestaan.
Sin pakotit minut thn, joten on sinun tehtvsi pit keskustelua yll, nurisin tyytymttmn.
Olet oikeassa. Anteeksi, Jack sanoi ja hymyili minulle vhn. Sitten hn vakavoitui taas.
Olen monet kerrat miettinyt, mit sanoisin sinulle jos tapaisimme. Valitettavasti en muista niit sanoja en. Tunsin sykkeeni kiihtyvn Jackin sanojen vuoksi. Hn oli ajatellut minua. Nin Jackin katseen lasittuvan hnen tuijottaessa lautastaan.
Oletko onnellinen? kuulin itseni kysyvt, ennen kuin ehdin est. Jack havahtui katsomaan minua ja pyshtyi hieman liian pitkksi aikaa miettimn.
Totta kai olen, hn vastasi sitten yritten tavoitella itsevarmaa nensvy.
Ent itse? Jack kysyi sitten haastavasti.
Voin ihan hyvin, kiitos kysymst, sanoin ja kuulin kovuuden nestni. Jack kuuli sen mys ja kohensi asentoaan tuntien olonsa selvsti epmukavaksi. Pieni hymynkare hiipi huulilleni. Emme pystyisi huijaamaan toisiamme. Jack tilasi toisen pullon viini.
En mitenkn voi jd, vastustelin. Minulla on trke tapaaminen. En onnistunut tavoittamaan kepe svy neeni. Jack katsoi minua uskomatta sanaakaan.
Sano ihmeess, jos teen olosi epmukavaksi, Jack sanoi kiusoitellen. Viini oli saanut minut hieman kiihdyksiin.
Totta hitossa sin teet oloni epmukavaksi! Mit oikein kuvittelet? huudahdin. Syv puna hiipi kasvoilleni. Se siit mielikuvasta, ett prjsin elmssni ihan hienosti. Nostin kdet kasvoilleni yritten selvitt vallattomat ajatukseni. Jack luuli minun itkevn ja laski ktens nettmst naurusta hytkyvlle hartialleni. Nauruni yltyi korvin kuultavaksi ja pttyi sitten itkuiseen tyrskhdykseen. En muistanut koskaan tunteneeni oloani yht hysteeriseksi.
Minun pitisi palata hotellille, sanoin rauhoituttuani hieman. Painelin kankaisella lautasliinalla kosteita silmkulmiani, jotta en sotkisi meikkini ja kokosin itseni lopullisesti. Ptin yritt suhtautua tilanteeseen aikuismaisesti ja suostua Jackin ehdotukseen jakaa taksi hotellille. Matkamme oli kuitenkin sama.

Kumpikaan ei sanonut sanaakaan koko matkalla. Hiljaisuus alkoi jlleen kyd hermoilleni kvellessmme edelleen samaa matkaa hissiin. Viimein hissi pyshtyi oikeassa kerroksessa. Lhdin kvelemn huonettani kohti sanaakaan sanomatta. Jack pysytti minut tarraten jlleen kteeni. Hn vetisi minut kevyesti rintaansa vasten, piteli kttn niskassani ja suuteli minua. Olin niin jrkyttynyt, etten tehnyt elettkn estkseni hnt. Kuukausien kaipaus purkautui siin samassa ja ennen kuin tajusinkaan, kteni olivat kietoutuneet Jackin ymprille ja jatkoin kiihke suutelua. Jack tynsi minut sein vasten ja painoi huulensa lujasti kaulalleni. Havahduimme paheksuvaan tuhahdukseen. Keski-ikinen, arvokkaan nkinen rouva kveli ohitsemme kytvll pudistellen ptn jrkyttyneen. Oioin polvipituista mekkoani Jackin kohentaessa solmiotaan nolona. Puhkesin kikattamaan rouvan kadottua nkyvist. Jack kumartui lhemms painaakseen kevyen suudelman huulilleni. Knsin pni viime hetkell pois ja Jackin kuumat huulet osuivat poskelleni.
Emme milln voi, sanoin surullisena. Jack ei kuunnellut minua. Hn nykkisi leikkissti korvaani ja hyvili nenlln kaulaani. Hengitys kutitteli ihoani aiheuttaen kylmt vreet. Kykyni ajatella jrkevsti pyyhkiytyi pois Jackin kosketuksen myt. Avasin huoneeni oven. Astuimme sisn irrottamatta toisistamme. Vaatteet tipahtelivat yksitellen lattialle hyvillessmme toisiamme matkalla sijatulle vuoteelle. Lopulta oli vain kaksi alastonta vartaloa toisiinsa kietoutuneena. Liike ja haudatut tunteet sitoivat meidt yhdeksi ainoaksi elvksi olennoksi. Ajattelimme, hengitimme ja liikuimme tsmlleen samanaikaisesti. Tunsimme samat tunteet. Ymmrsimme toisiamme tavalla, jolla kukaan ei koskaan voisi meit ymmrt. Saavutimme yhdess huipun, joka oli niin suloinen ja nautinnollinen, ett se teki melkein kipe.
Uupumus lhestyi jossakin tajuntani rajamailla. Aistin Jackin tutun tuoksun ja kehon lmmn. Hn nousi kisti istumaan. Hn tarttui kaksin ksin hiuksiinsa.
Mit min oikein olen mennyt tekemn, Jack voihkaisi katuvasti. Minun ei kuuluisi olla tll, hn jatkoi nousten seisomaan ja kermn vaatteitaan lattialta. Olin aivan sanaton. Tunsin sydmeni srkyvn uudestaan kohdista, joita olin saanut paikkailtua musiikilla ja tynteolla. Jin yksin makaamaan pimeyteen Jackin poistuttua huoneesta. Annoin kyynelten kastella tyynyni. Tunsin itseni petetyksi ja likaiseksi. Lopulta kyyneli ei en tullut. Vsymys oli kasvanut kestmttmksi. Vaivuin voimattomana syvn uneen.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 11.04.11 - klo:00:14 »
Jack oli kirjautunut ulos hotellista ja palannut suunnittelemaan tulevia hitn, enk ehtinyt nhd hnt ennen hnen lhtn. Olin siit tavallaan hyvillni. Pienen ohikiitvn hetken ajan olin kuvitellut Jackin jvn luokseni. Jlkikteen tunsin itseni hyvin typerksi. Elmni muututtua yh vain monimutkaisemmaksi en en edes harkinnut palaavani New Yorkiin. Vuokrasin itselleni vliaikaisen asunnon Washingtonista. Halusin rauhassa selvitell ajatuksiani ja saada hieman etisyytt liian pieneksi kyneisiin maisemiin. Kaikki New Yorkissa muistuttaisi minua menneest ja Jackista. Tiesin, ett minun pitisi jatkaa elmni vihdoin eteenpin. Aloin pitkst aikaa tapailla miehi. Ehk joskus viel trmisin elmni rakkauteen. En tainnut kyd yhdenkn miehen kanssa edes kahta kertaa ulkona en, ennen kuin tapasin Davidin.
David oli herttainen 25-vuotias nyttelij. Hn nki ruskeine silmineen heti lvitseni ja huomasi, miten pahasti minua oli loukattu. Srkynyt sydmeni sai miehen suojeluvietin hermn. Hn halusi parantaa minut. Vlillmme ei ollut mitn kovin vakavaa. Hn oli minulle ernlainen laastari ja tiesi sen itsekin. David ei koskaan vaatinut minulta sen enemp. Fyysinen kontaktimmekin rajoittui pieneen suukotteluun ja kdest pitmiseen. Vietimme aikaa lhinn televisiota katsellen, min olin turvassa maailmalta hnen lmpimss kainalossaan. Tulimme hyvin toimeen.
Aloin tapailla Davidia nelj viikkoa sen jlkeen, kun Jack palasi New Yorkiin. Ensimminen viikko Davidin kanssa meni tutustuessa. Saavutin jonkinlaisen mielenrauhan hnen seurassaan, enk ajatellut Jackia en niin usein. Seurustelumme toisella viikolla olimme yt piv yhdess. Aloin kiinty mieheen. Vlimme olivat kuitenkin pikemminkin ystvlliset, kuin sellaiset, ett meit olisi voinut luonnehtia rakastavaisiksi.
Seuraavalla viikolla aloin kyllsty kotona nyhjmiseen ja kvimme paljon ulkona symss. Ailahtelevainen luonteeni alkoi tulla taas esiin. Helpotuksekseni David sieti kytstni paremmin, kuin hyvin. Olin aina ollut hyvin elvinen persoona. Mielialani kiihtyi usein nollasta sataan alle sekunnissa.
Kes oli kntynyt alkusyksyyn. Ilmat pysyivt kuitenkin lmpimin ja auringonvaloon tuli kaunis kultainen hehku. David ja min olimme symss myhist aamupalaa ulkona. Sytyni itseni kylliseksi sytytin savukkeen. Minua alkoi heikottaa.
Oletko kunnossa? David kysyi huolissaan. Olet aivan kalpea. En kuitenkaan ehtinyt vastata miehelle. Ryntsin kohti naistenhuonetta. Psin perille juuri ja juuri ennen kuin aamupalani syksyi ulos minusta. Avasin hanan ja valelin hikiset kasvoni viilell vedell. Huuhdoin sappinesteiden kuvottavan maun suustani. Palasin ravintolan puolelle ja sanoi Davidille haluavani kotiin lepmn. Hn maksoi laskun ripesti ja vei minut kotiin. Hn pisti minut sohvalle makaamaan ja silitteli hellsti hiuksiani. Nukahdin. Hertessni tunsin oloni jo paljon paremmaksi. David teki minulle kmpelsti pient purtavaa jkapista lytmistn aineksista. Ele oli erittin herttainen. Sin hyvll ruokahalulla. Sin iltana menimme aikaisin nukkumaan.
Seuraavana pivn tunsin oloni koko pivn heikoksi ja huonovointiseksi. Oksensin useita kertoja, eik mikn tuntunut pysyvn sisll.
Huomenna vien sinut vaikka vkisin lkriin, ellei olosi yhtn ole kohentunut, David sanoi minulle tiukasti. Hn oli minusta erittin huolissaan. Miehen huoli oli kuitenkin turha. Seuraavana pivn olin taas kutakuinkin oma itseni ja tunsin oloni loistavaksi. Lhdimme kvelylle lheiseen puistoon nauttimaan kauniista elokuun lopun pivst. Kvelimme hiljakseen pitkin puistoa. Tulimme puisen penkin luo ja istahdimme sille. Suljin silmni hetkeksi nauttien syksyisen auringon lmmst kasvoillani.
Hyv nhd sinun hymyilevn, David sanoi minulle. Avasin silmt ja osoitin hymyni tll kertaa suoraan hnelle. Hn kumartui suutelemaan huuliani hellsti.
Eikhn jatketa matkaa, hn totesi sitten. Nousimme seisomaan ja lhdimme kvelemn asuntoani kohti.

Dani! David huusi kylpyhuoneen oven takaa seuraavana aamuna. Hn oli siis kuullut oksentamiseni. Harmistuin vetessni vessan. Tm tarkoittaisi vistmttmsti lkrireissua, vaikka miten vakuuttaisin olevani kunnossa. Huuhdoin suuni ja avasin oven. En pitnyt lkreist.
Oletko kunnossa? David kysyi. Nykksin hnelle.
En ymmrr, eilen voit viel ihan hyvin. Parempi kyd nyttmss sinua kuitenkin klinikalla, mies sanoi minulle. En jaksanut vitt vastaan. Tiesin mys, ett David haluaisi ainoastaan minun parastani. Menin kuuliaisesti vaihtamaan yvaatteet pois pltni. Nappasin laukkuni pydlt ja vedin takin niskaani. Kadulla David nappasi meille taksin ja kski kuljettajaa ajamaan sairaalalle.
Psin nopeasti tutkittavaksi. Olin varma, ett sek Davidin, ett minun nimist oli hyty siin asiassa. Makasin sairaalavuoteella tylsistyneen. David oli lhtenyt hakemaan kahvia itselleen. Pahan olon aistimus kouraisi vatsanpohjaani. David palasi hyryvn kahvikupillisen kanssa ja istui tuoliin snkyni viereen. Hn hymyili minulle rohkaisevasti ja tarttui kteeni. Siin samassa lkri palasi koetulosten kanssa.
Te olette tysin terve, lkri sanoi. David huokaisi silminnhden helpotuksesta.
Netk nyt, hupsu? Minhn sanoin sinulle, totesin hymyillen Davidille.
Mys lapsi on terve, lkri jatkoi sitten. Tunsin silmieni laajenevan jrkytyksest.
Ettek tienneet? Anteeksi tahdittomuuteni. Onnea teille kummallekin, pyydn hoitajaa varaamaan teille ajan itiysneuvolaan, hn jatkoi ja lhti huoneesta. Katsoin varovasti Davidin suuntaan. Hn katsoi takaisin.
Lapsi ei voi mitenkn olla minun. Ehk Jack David aloitti, mutta keskeytti lauseensa nhdessn surullisen ilmeeni. Hn nousi ja istahti vuoteen reunalle, kietoen samalla ktens ymprilleni.
lhn nyt. Sin kyll tiedt, ett olen lapselle is, jos vain sit tahdot, David lohdutti minua ja painoi suudelman otsalleni. Purskahdin itkuun. David oli aivan liian kiltti. En voinut mitenkn vaatia hnelt sellaista uhrausta, johon hn oli juuri tarjoutunut. Olin uskonut hnelle synkimmt salaisuuteni ja tunteeni viimeisten viikkojen aikana ja olin kiitollinen hnen tuestaan ja seurastaan.
Lopulta sain luvan lhte sairaalasta. Kvelimme kotiin minun pyynnstni. Raitis ilma tekisi minulle hyv.
Kuule, sanoin Davidille tullessamme asuntoni luokse. Ehk on parempi, ett pysymme tst lhtien vain ystvin. Mies hymyili minulle.
Ymmrrn kyll. l ikin epri soittaa, jos sinulla on jotakin mielesi pll. Minulla on aina aikaa kuunnella, hn sanoi minulle, suikkasi suukon poskelleni ja kveli pois. Hn kntyi viel vilkuttamaan minulle, ennen kuin katosi kulman taakse. Davidin hymy oli tarttunut minuun. Olin viimein saanut todellisen ystvn.

Hymy ei kuitenkaan kestnyt ikuisesti. Olin taas yksin ja orastava raskauteni sai minut voimaan silloin tllin pahoin. Tunsin mys mielialojeni alkavan heittelehti. En oikein tiennyt, miten minun pitisi tilanteeni hoitaa. Aioin pit itsellni lapsen, joka oli saanut alkunsa Jackista. Aviottomia lapsia ei kuitenkaan katsottu kovin hyvll tuohon aikaan. David oli ainoa, joka tiesi tulevasta lapsesta. Minun teki joka piv mieli kertoa Jackille raskaudestani, mutta hn menisi pian naimisiin Amandan kanssa. Minulle oli jopa lhetetty hkutsu. Olin varma, ett se oli Amandan idea ja hnen viimeinen keinonsa yritt nujertaa minut lopullisesti.
Joka piv kvin kuviteltuja keskusteluja Jackin kanssa lapsestamme. Arvailin hnen reaktioitaan. Vlill olin vhll soittaa Davidille ja kysy vielk tmn tarjous toimia lapsen isn oli voimassa. Se sstisi minut niin monelta hpelt ja silt tuskalta, joka seuraisi Jackin kohtaamisesta. Luovuin kuitenkin aina ideasta. Olin tavallaan ansainnut krsimykseni, sill tmn liemen olin keittnyt aivan itse. Lopulta tulin siihen tulokseen, ett Jackin oli oikeus tiet tulevasta vauvasta. En jaksanut en pit salaisuutta sisllni ja Jack sai luvan jakaa sen kanssani, olihan hn yht syyllinen lapsen alullepanemiseen, kuin minkin.
Syyskuun toisella viikolla tartuin puhelimeen. Valitsin Jackin numeron. Muistin sen edelleen ulkoa. Puhelin alkoi hlytt. Aika tuntui hidastuvan odottaessani vastausta.
Jack Brown puhelimessa, kuulin tutun nen vastaavan juuri ennen kuin ehdin tulla katumaplle ja laskea luurin.
Hei. Dani tll, sanoin luuriin hiljaa.
Ai. Hei, kuului yht vaitonainen vastaus hetken hiljaisuuden ja pienen rykisyn jlkeen.
Mit asiaa? Jack kysyi lopulta karhealla nell. Tunsin sykkeeni kiihtyvn. Mietin kuumeisesti, miten esittisin asiani hnelle.
Min olen raskaana, sanoin sitten suoraan.
No mutta sehn on hienoa, Jack sanoi sitten epriden. Onnitteluni. Nostin kden silmilleni ja huokaisin syvn, rohkeutta kerten.
Lapsi on sinun, Jack, vastasin lopulta miehelle hieman krsimttmll nell. Jack henkisi tervsti. Sitten puhelimen toiseen phn laskeutui rikkumaton hiljaisuus.
Haloo? kysyin hetken kuluttua.
Olen viel tll, Jack vastasi. Mit minun oikein pitisi sanoa?
Enhn min tied!, voihkaisin. Anteeksi. Oli virhe soittaa, min䅔
Dani, kuuntele, Jack kski tomerasti. Oli oikein kertoa minulle. En vain ollut varautunut. Mit olet pttnyt tehd asialle? mies kysyi saatuaan ajatuksensa kasaan.
Min aion pit hnet, totesin.
Min tarvitsen aikaa ajatella, Jack sanoi takaisin. Soitan sinulle takaisin.
Laskin luurin jttmtt hyvstej. Olin helpottunut siit, ett puhelu oli ohi. Alahuuleni alkoi vptt. Kyynelet kihosivat silmiini, vaikka kuinka yritin niit est. Jack ei ollut sanonut palaavansa luokseni. Olin luottanut miehen velvollisuudentuntoon, jonka tiesin olevan vahva. Itsenisyyspivnjuhlien jlkeisen illan vuoksi arvelin mys, ett hn oli saattanut kaivata minua. Vajosin sngylle ja hautasin kasvoni tyynyyn. Nyyhkytykset ravistivat vartaloani. Miksi elmn piti olla niin vaikeaa?

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #8 : 12.04.11 - klo:00:14 »
Jackista ei kuulunut mitn viiteen pivn. Aloin tuntea oloni toden teolla petetyksi. En voinut tulevan lapsen vuoksi turruttaa heittelehtivi tunnetiloja alkoholilla ja vlill tuntui, etten mitenkn selviisi. Tupakointia olin vhentnyt, mutten ollut kyennyt lopettamaan kokonaan. En ollut vielkn kertonut raskaudesta kenellekn Jackin ja Davidin lisksi, vaikka muotoni alkoivatkin jo hieman pyristy. Olin vajonnut slittvn turtaan tyhjyyteen, josta en nhnyt pakokeinoa. Pivt ajelehtivat ohi sumussa, joka ei tuntunut milln hlvenevn. David kvi usein katsomassa minua ja hn sai jopa minut ulos asunnosta snnllisin vliajoin. En ollut tyskennellyt pariin kuukauteen ollenkaan, vitin Percylle ajaneeni itseni niin loppuun viedessni uraani eteenpin, ett tarvitsisin hetken aikaa henght. Hnell ei ollut mitn sit vastaan.
Syyskuun toisen viikon lauantaina lojuin yksin asunnossani televisiota katsellen. David oli luvannut tulla katsomaan minua, enk ollut vaivautunut vaihtamaan ypaitaani pois. David oli nhnyt minut niin usein aivan kamalan nkisen, etten osannut en hvet itseni hnen seurassaan. Ovikello soi. Nousin yls sohvalta ja kvelin rauhallisesti eteiseen. Avasin oven ja sydmeni meinasi pyshty siihen paikkaan. Jack seisoi ovellani kaikessa komeudessaan. En osannut muuta, kuin tuijottaa miest. Minut valtasi suunnaton halu paiskata ovi kiinni miehen kasvojen edest, mutta hillitsin paniikkini. Jack siirsi painoa jalalta toiselle tuntien selvsti olonsa epmukavaksi.
Etk kutsuisi minua sisn? hn kysyi lopulta rikkoen hauraan hiljaisuuden vliltmme. Siirryin pois ovensuusta.
Totta kai. Ole hyv ja ky sisn, sanoin sitten selvimtt edelleenkn jrkytyksestni. Ohjasin Jackin olohuoneeseen ja pakenin keittmn kahvia ja vaihtamaan vaatteita. Siistin nopeasti vsyneelt nyttv olemustani ja yritin ryhdistyty tulevaa varten. Lopulta minun oli pakko palata olohuoneeseen, jossa Jack minua odotteli katsellen televisiota puolihuolimattomasti ajatusten vaeltaessa muualla. Laskin miehen eteen kahvikupin, jolloin hn havahtui. Hn kiitti ja maistoi kahvia. Tutuksi tullut hiljaisuus laskeutui taas, kumpikaan ei tiennyt mit sanoa. Lopulta tein ptkseni ja rikoin hiljaisuuden.
Mit sin oikein teet tll? Miss Amanda on? Tietk hn? Sinunhan piti vain soittaa, en osannut yhtn varautua tllaiseen, sanoin psten kysymysten tulvan valloilleen. Sisllni oli tuhansia ajatuksia ja tunteita, jotka riitelivt keskenn ja suorastaan kiljuivat saadakseen vastauksia.
Amanda tekee tit New Yorkissa. Hn ei tied viel mitn. Minusta meidn on parasta selvitt asiat ensin keskenmme, minulla ei ole hajuakaan mit edes tahdot minusta, Jack vastasi.
Sill ei taida olla paljonkaan vli, mit min haluan. Sinhn olet meist se, joka on menossa naimisiin, vastasin krkksti. Jack huokaisi syvn ja tuki pn ksiins. Kesti jonkin aikaa, ennen kuin hn suoristautui uudelleen.
Olen aivan sekaisin juuri nyt, Jack vastasi vsyneesti. Jokunen kuukausi sitten olisin ollut lapsesta aivan riemuissani.
Kukaan ei pakottanut sinua aloittamaan suhdetta Amandan kanssa ja sitten hyppmn minun snkyyni, vastasin hivenen syyttvsti. En ollut vielkn antanut Jackille anteeksi kaikkea tapahtunutta, vaikka tiesin, ett minussakin oli ollut vikaa.
Amanda ainakin tiet, mit haluaa ja on valmis toimimaan sen mukaisesti, Jack npytti takaisin. Tuskan ja raivon kyyneleet kihosivat polttavina silmiini. Miehen ilkeys ylltti minut tysin, tuntemani Jack ei ollut koskaan loukannut minua sanallisesti tahallaan.
Juokse sitten armaan tulevan vaimosi syliin ja anna minun olla! karjaisin tysin ajattelematta. Pudotin kahvikupin kdestni lattialle ja tunsin jonkinlaista tyydytyst sen menness pirstaleiksi. Jackin jrkyttynyt ilme antoi pontta raivolleni ja harpoin makuuhuoneeseeni. Paiskasin oven perssni kiinni ja painauduin hysteerisesti nyyhkytten snkyni ja ikkunan puoleisen seinn vliseen nurkkaan. Hetken pst ovi avautui hiljaa.
Dani Anna anteeksi, min䅔 kuului Jackin katuva ni.
Mene pois, keskeytin niiskuttaen. Jack ei vastannut pyyntni vaan kveli hitaasti luokseni ja istuutui viereeni kietoen ktens hartioilleni. Luovuin vastarinnasta ja nyyhkytin miest vasten. Lohduttava syli tuntui niin tutulta ja turvalliselta, etten voinut est muistoja tulvimasta mieleeni. Miten olimme ptyneet tllaiseen tilanteeseen? Mik oli mennyt vikaan? Minulle oli selvemp, kuin koskaan, ett tahdoin viett ikuisuuden Jackin kanssa ja olin vakuuttunut siit, ett kaikesta huolimatta kuuluimme yhteen. Minua kadutti enemmn, kuin koskaan ennen etten kertonut hnelle tunteistani, ennen kuin oli liian myhist.
Jack? kuiskasin kysyvsti.
No mit? hn vastasi.
Min rakastan sinua, sanoin hiljaa. Jack katsoi minua yllttyneen nkisen, eik pystynyt sanomaan mitn. Samassa ovikello soi taas. Nousin seisomaan ja kiiruhdin kohti ovea jtten Jackin yksin istumaan ja sulattelemaan sanomaani. Aloin itke uudestaan matkalla ovelle. Tunsin itseni typerksi. Olin olettanut hnen tahtovan kuulla nuo sanat minun suustani. Ilmeisesti aikaa ja tapahtumia oli tullut vliimme liikaa. Ovella oli David, ihan niin kuin hn oli luvannutkin.
Oletko sin ihan kunnossa? David kysyi huolestuneena nhdessn punoittavat, turvonneet silmni. Hn pyyhkisi kyyneleen poskeltani ja otti minut lujaan, lohduttavaan halaukseen.
Olen kunnossa, hieman sekaisin vain, vastasin hiljaa. Jack on tll.
Tunsin Davidin lihasten jnnittyvn ymprillni.
Min en pid tst, Dani. Hn pist sinut itkemn, David sanoi minulle kirell nensvyll.
Olen kiitollinen huolehtivaisuudestasi, mutta enkhn min prj, vastasin. David irrotti ktens ympriltni vastahakoisena. Vilkaisin olkani yli. Jack oli tullut huoneesta katsomaan, mihin olin jnyt. Tuttu mustasukkaisuus oli levinnyt miehen kasvoille. Tunnelma oli kire ja kaikkea muuta, kuin mukava.
Nhdn joku toinen kerta sitten, Dani. Tarjoukseni on edelleen voimassa, jos asiat menevt huonoon suuntaan, David sanoi, suikkasi pikaisen suukon poskelleni ja lhti. Katselin hnen perns. Suljin oven vasta, kun hn oli pssyt hissille ja nosti kttns hyvstiksi.

Kuka hn on?, Jack tiukkasi minulta kntyessni miehen puoleen.
David. Erittin hyv ystvni, vastasin. Olin varma, ett Davidin killinen ilmestyminen sytyttisi uuden riidan vlillmme.
Millainen ystv? Jack kysyi sarkastisella nell. Mustasukkaisuus paistoi edelleen hnen kasvoiltaan.
Sellainen, joka auttoi minua selvimn pahimman yli, kun heinkuussa jtit minut yksin sydnsuruineni, vastasin. Jackin posket punehtuivat hieman ja mustasukkainen ilme vaihtui hpen ja suruun.
Sen tytyi sattua. En tied, mik minuun meni, hn vastasi hiljaa ja kveli luokseni ja kosketti kttni anteeksipyytvsti. Vrhdin hnen kosketuksestaan, knsin katseeni pois ja kvelin ikkunalle ja tuijotin kaukaisuuteen. Kiedoin kteni suojelevasti ymprilleni. Jack tuli perssni ja seisahtui taakseni niin lhelle, ett tunsin hnen vrjvn hengityksens kaulallani. Suljin silmni ja odotin.
Tarkoititko sit, mit sanoit aiemmin? Jack kuiskasi karheasti korvaani. Nykksin hieman vastaukseksi. Tunsin vahvojen ksien tarttuvan hartioihini ja kntvn minut hellsti ympri. Avasin silmt. Jack nosti etusormellaan leukaani ylspin ja katseeni kntyi automaattisesti miehen sinisiin silmiin. Hn painoi huulensa huulilleni. Vetydyin nopeasti suudelmasta.
l tee noin, jos et tll kertaa tarkoita sit, sanoin vakavasti. Nyt on sinun vuorosi ptt, mit haluat. Min olen tysin sinun, jos vain tahdot niin.
En aikonut antaa Jackin satuttaa minua taas. Minulle olisi helpompaa, jos hn lhtisi saman tien ja saisin jatkaa elmni ilman hnt, kuin antaa toivoni hert taas turhaan. Tst viimeisest pudotuksesta en en selviisi. Jack ji hetkeksi miettimn sanojani. Hn tarttui ksiini.
Kyll min olen tll kertaa ihan tosissani, hn sanoi sitten katsoen minua suoraan silmiin. Hnen nessn ei ollut eprinti ja hnen olemuksensa vaikutti tysin vilpittmlt.
Min en pssyt sinusta ikin yli, Jack jatkoi kietoessaan ktens ymprilleni. En ole pystynyt saamaan sinua mielestni, vaikka olen miten yrittnyt. Amandan kanssa mikn ei ole yht vaivatonta ja luonnollista, kuin sinun kanssasi.
Vetydyin uudestaan miehen otteesta. Olin tekemss elmni suurinta ptst ja tahdoin olla tysin varma siit, mit juuri olin tekemss.
Voi herranen aika, Dani! Mit minun viel tytyy tehd, ett uskot minua? Jack kysyi tuskastuneena.
Sinun tytyy purkaa kihlauksesi ja perua ht, sanoin yllttyen itsekin siit, miten rauhallinen olin. Tahdon tehd kaiken oikein tll kertaa, jatkoin.
Hyv on, Jack sanoi. Min nytn sinulle, miten tosissani olen. Lennn New Yorkiin, selvitn asiat Amandan kanssa ja palaan luoksesi niin pian kuin mahdollista. Hn lhti kvelemn kohti eteist. Menin saattamaan miest. Hn kntyi puoleeni, hyvsteli minut suutelemalla ja hyvili hellsti hieman ulkonevaa vatsakumpuani. Sitten hn oli poissa.
Jackin lhdetty minut valtasi suunnaton epusko. Tunsin Jackin maun yh huulillani. En pystynyt milln ymmrtmn, ett hn oli juuri valinnut minut Amandan sijaan. Koko miehen vierailu tuntui hyvin eptodelliselta, kun hn ei ollut en paikalla. Seuraavana mieleeni tulvi levottomuus. Mikn meidn kahden vlill ei ollut mennyt niin kuin suunniteltua. Jackilla saattaisi menn monta piv, ennen kuin hn palaisi. Ptin, etten odottaisi liikoja. Ehk Amandan kohtaaminen kasvokkain olisi Jackille liian kova paikka ja jisin taas nuolemaan nppejni. Ptin yritt keskitt ajatukseni muihin asioihin, enk tekisi mitn johtoptksi, ennen kuin kuulisin Jackista seuraavan kerran. Otin takkini ja lhdin ulos tuulettamaan ajatuksiani. Ulkona oli kaunis piv ja puissa alkoi olla jo punaisia lehti. Nautin ulkoilmasta tysin siemauksin. En pitnyt mitn kiirett, ulkona oloni tuntui rauhallisemmalta, kuin asunnossani neljn seinn sisll. Poikkesin kahvilla ja pyrin vaateliikkeiss ostamatta kuitenkaan mitn. Lopulta pdyin lempiravintolaani symn. Sin rauhassa pitkn kaavan mukaan, ennen kuin palasin asunnolleni. Nukahdin aikaisin.

Seuraavana maanantaina havahduin mietteistni puhelimen pirahtaessa soimaan. Riensin vastaamaan.
Dani puhelimessa, vastasin.
Se olen min, vastasi Jackin matala ni linjan toisessa pss. Pidtin hengityst odottaessani, ett hn jatkaisi.
Min sain puhuttua Amandan kanssa. Purin kihlauksemme, hn jatkoi, kun en sanonut mitn. Suuri taakka tuntui vierhtvn pois sydmeni plt. Huokaisin syvn.
Aiot siis palata luokseni? kysyin varovasti. Kuului lyhyt naurahdus.
Totta kai aion. Tsthn min olen vuosikaudet haaveillut, Jack vastasi minulle. Tunsin huulteni kaartuvan hymyyn.
Kuinka Amanda otti uutisen? kysyin.
Hn oli tietenkin jrkyttynyt ja raivoissaan. Hnet on petetty. On rimmisen nyryyttv jtt hnet nin lhell hit, Jack sanoi hiljaa. Tiesin, ettei hn olisi halunnut loukata ketn. Itse en voinut olla tuntematta julmaa mielihyv ajatellessani ylimielisen hymyn pyyhkiytyvn naisen huulilta. Min olin saanut viimeisen sanan.
Koska palaat? kysyin miehelt sitten.
En osaa sanoa tarkalleen. Minun pit kert kaikki tavarani, Amanda ei sied niit silmissn, hn vastasi.
Yrit palata pian, sanoin ja hyvstelin miehen. Luurin laskettuani palasin sohvalle. Aurinko paistoi ulkona ja sisllni myllersi. Tunsin itseni maailman onnellisimmaksi ihmiseksi. Levottomuus iski minuun, en tahtonut tuhlata nin tydellist piv sisll oleskeluun. Laittauduin ntiksi ja soitin Davidille. Sovimme nkevmme keskustassa pieness ja viihtyisss ravintolassa. Kvelin nautiskellen kauniista sst. Nin Davidin seisovan ravintolan edess minua odottamassa. Hn katsahti minuun ja hnen komeat kasvonsa sulivat hymyyn.
Kyllp sin loistat! Mist moinen iloisuus? David kysyi nauraen.
Kaikki menee viimein niin kuin pit. Jack palaa luokseni, vastasin steillen. David halasi minua lujasti.
Onnea teille sitten, David sanoi. Min tarjoan pivllisen, tm on juhlistamisen arvoinen uutinen.
Kvelimme rinnatusten sislle ravintolaan. Tilasimme ruokaa, simme, nauroimme ja hassuttelimme. Ilta oli kaiken kaikkiaan onnistunut.
Ajatella. Dani Sparkle sitoutuu viimein, David sanoi miettelin ja hymyili sitten. Jack on kyll onnekas mies. Hn on onnistunut jossain, mist me muut voimme vain haaveilla.
Hymyilin takaisin. Olin iloinen Davidista, joka oli ystvni ehdoitta.
Haluaisitko sin lapsen kummisedksi? kysyin sitten. David nytti hkeltyneelt.
Mit Jack mahtaa tuumata? hn kysyi sitten vastaamatta kysymykseeni.
Olen aivan varma, ett hn hyvksyy sen, vastasin. Kerroin hnelle, miten paljon olet auttanut. No, miten on?
Suostun mielellni, David sanoi sitten hymyillen.

Jack palasi keskiviikkona. Hnell oli mukaan kaksi matkalaukkua, loput tavarat tuotaisiin myhemmin samalla viikolla. Halasin miest pitkn ja lujasti ja se tuntui hyvlt. Hn vastasi syleilyyni yht lujasti. Piinallinen odottelu ja kaipaus olivat viimein ohi. Jack kumartui suutelemaan huuliani ja vastasin innokkaasti suudelmaan. Lopulta huulemme erkanivat toisistaan.
Sanoit, ett tahdot tehd kaiken tll kertaa oikein, Jack totesi minulle. Hn tynsi kden taskuunsa ja polvistui eteeni. Taskusta paljastui pieni samettinen rasia. Nostin kden yllttyneen suuni eteen Jackin ottaessa kiinni toisesta kdestni.
Tulisitko vaimokseni, Jack kysyi vakavasti paljastettuaan rasiasta kauniin yksinkertaisen valkokultasormuksen, jossa oli kaunis upotettu timantti. Tunsin kyyneleiden valuvan poskilleni. En saanut sanaa suustani, nykksin vain. Jack pujotti sormuksen nimettmni ja suuteli kmmenselkni, ennen kuin nousi yls. Hn laittoi ktens vytisilleni ja suuteli otsaani. Sitten hn tarkasteli minua huolellisesti.
Nyt olet minun ikuisesti, Dani Brown, hn sanoi leikkissti sipaisten kurittoman suortuvan pois kasvoiltani. Hymyilin hnelle steillen kyynelteni takaa. Tll kertaa ne olivat onnen kyyneli.

Totesimme nykyisen asuntoni liian pieneksi meille kahdelle ja tulevalle vauvalle, joten seuraavan viikon vietimme ksi kdess ympri Washingtonia asuntoja katsellen. Syksy alkoi jo viilet, kun viimein lysimme mieleisemme talon erlt Washingtonin esikaupunkialueelta. En ollut ennen asunut omassa talossa, kaupunkilaisasunnot olivat riittneet minulle paremmin, kuin hyvin. Psimme muuttamaan taloon lokakuun alussa. Minusta tuntui, etten koskaan saisi kyllikseni Jackista ja rakkautemme kukoisti. En mennyt minnekn ilman Jackia.
Lapsen alulle panemisesta oli kulunut jo kolmetoista viikkoa ja raskautta alkoi olla vaikea salata. Minun oli pakko kertoa Percylle, ett minusta oli tulossa iti. Hn kvi katsomassa taloamme ja onnittelemassa meit. Pystyin raskaudesta huolimatta tekemn uutta musiikkia ja levyttmn, mutta tulevista kiertueista emme puhuneet viel mitn. Percy vaikutti helpottuneelta asioiden saamasta knteest. Hn tuntui olevan sit mielt, ett lapsi, asunto ja kihlaus pitisivt minut aisoissa uusien skandaalien varalta. Minulle ja Jackille oli sanomattakin selv, ett tahdoimme olla yhdess joka tapauksessa.
Vierailimme meidn kummankin vanhempien luona kertomassa tulevasta lastenlapsesta ja hist, joita suunnittelimme seuraavan vuoden keskuulle. Ylltyksekseni mys minun vanhempani olivat haltioissaan sitoutumisestani ja etenkin lapsesta. Isni ja minun vlilt katosi kaikki viileys, joka oli varjostanut suhdettamme vuosikausia. iti tapansa mukaan alkoi hsstt jo etukteen tulevasta lapsukaisesta. Mys Jackin vanhemmat ottivat uutiset hyvin vastaan ja kertoivat, etteivt olleet oikein pitneet Amandasta. Siit olin hyvillni. Sovimme viettvmme joukolla kiitospivn Jackin vanhempien luona, mys minun vanhempani tulisivat paikalle.
Elimme hieman eristyksiss muusta maailmasta ja keskityimme Jackin kanssa toisiimme. Elin elmni parasta aikaa ja tunsin tehneeni elmni parhaan valinnan pitessni lapsen. Sen myt olin saanut takaisin mys rakastamani miehen. Kiitospiv ja joulu tulivat ja menivt. Muotoni pyristyivt lapsen kasvaessa. Saimme kuulla sen olevan poika. Toivoin kovasti pienen pojan tulevan isns, sill Jack oli sill hetkell parasta, mit minulla oli. David vieraili meill snnllisin vliajoin ja hn ystvystyi Jackinkin kanssa tahmeasta alusta huolimatta.
Jack perusti oman vartiointitoimiston, jonka toimialaa oli lhinn thtien turvallisuuden varmistaminen. Jack oli tunnettu alallaan ja hyvin ptev tyssn. Hn sai yrityksen huimaan nousuun ja elimme hyvin vakaassa taloudessa. Harry otti minuun yhteytt kerran syksyn aikana ja suuttui, kun kerroin tilastani ja kihlauksestani Jackin kanssa. Hnest en kuullut mitn sen jlkeen. Selkmme takana juoruttiin paljon kaikenlaista. Se tosin oli arvattavissa, sill kuka tahansa tysjrkinen kykeni laskemaan, ett lapsi oli saanut alkunsa Jackin ollessa viel yhdess Amandan kanssa. Amanda ei pitnyt meihin mitn yhteytt, mist olin hyvin mielissni.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.