WC lukemista!

Aloittaja Julle, 02.10.10 - klo:23:19

« edellinen - seuraava »

Julle

Suoraan kysymykseen suora vastaus! Eli mitä luette vessassa?

Itse voisin alottaa tällä, että sain luettua juoppohullun päiväkirjat pois, ja hoksasin että Danten jumalainen näytelmä(kaikki kolme yksissä kansissa, ja vielä kuvitettuna) on kesken, joten nappasin sen mukaan ja sinne jäi, ja paremmin uppoaa siellä, kuin aamiais pöydässä tai unenpöpperössä punkassa! :D
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Julle - 02.10.10 - klo:23:19
Suoraan kysymykseen suora vastaus! Eli mitä luette vessassa?

Itse voisin alottaa tällä, että sain luettua juoppohullun päiväkirjat pois, ja hoksasin että Danten jumalainen näytelmä(kaikki kolme yksissä kansissa, ja vielä kuvitettuna) on kesken, joten nappasin sen mukaan ja sinne jäi, ja paremmin uppoaa siellä, kuin aamiais pöydässä tai unenpöpperössä punkassa! :D

Oho, onpas siulla vessalukemiset :O

Mie tappelin joskus isoveljen kanssa siitä, kumpi lukee ensin uusimman Aku Ankan, ja pitihän se sitten joskus kiikuttaa mukana vessaankin, ettei veli saa kähvellettyä sitä sillä välin. Muuten en kyllä ole lukenut oikein koskaan mitään vessassa, kun en yleensä viivy siellä pitkään :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Ihan, mitä on lukemisen alla sillä hetkellä. Ihan kaikkea mangasta vähän paksumpiikin opuksiin. Itse jään monesti lukemisieni vuoksi vessaan "jumiin". :D Kirjat on liian koukuttavia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Hep! Täällä myös yksi, joka lukee mielellään isompia asioita vessassa hoidellessaan. Millon sarjiksia(lähinnä Nemi albumeita tai Asterixeja tai Lucky Lukeja ja taskareita), millon kirjaa millon mitäkin. Harvemmin lehtiä.
Tai jos mulla on inspis menossa, niin sitten kirjoitan. Tosin pitää olla tarpeeksi iso ja kovakantinen kirja alustana, ettei vihko tai ruutupaperiarkki kärsi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Niin, tosiaan..jos inspiraatio sattuu, sitähän voisi raapustaa myös vessapaperiin vaikka runoja :DDD
No, joo..mie taidan olla vähän väsynyt kun taas on jutut tätä tasoa..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Hah, kyllähän noita erikoisia aktiviteetteja voi aina kehittää vessaankin. Itse tapasin nuorempana lauleskella vessassa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No mä nyt en ihan viitti vessapaperiin kirjottaa. Mieluummin vihkoon. :) Hmm... oon mä joskus innostunut piirteleekin ja piirustusvehkeet on  ollu veskissä mukana. :D Njoo, mut jos on oikeasti kiire, niin sitten kyllä en lue tai mitään muutakaan tee paitsi keskityn itse asiaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 06.10.10 - klo:00:33
Hah, kyllähän noita erikoisia aktiviteetteja voi aina kehittää vessaankin. Itse tapasin nuorempana lauleskella vessassa. :D

Mä laulan melkeen aina kun pesen käsiä.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.