Tänään on perjantai 21. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Aune, Oona, Netta ja Auni

Kirjoittaja Aihe: WC lukemista!  (Luettu 5750 kertaa)

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
WC lukemista!
« : 02.10.10 - klo:23:19 »
Suoraan kysymykseen suora vastaus! Eli mit luette vessassa?

Itse voisin alottaa tll, ett sain luettua juoppohullun pivkirjat pois, ja hoksasin ett Danten jumalainen nytelm(kaikki kolme yksiss kansissa, ja viel kuvitettuna) on kesken, joten nappasin sen mukaan ja sinne ji, ja paremmin uppoaa siell, kuin aamiais pydss tai unenppperss punkassa! :D
Kari Tapio on ij!

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Vs: WC lukemista!
« Vastaus #1 : 03.10.10 - klo:01:56 »
Suoraan kysymykseen suora vastaus! Eli mit luette vessassa?

Itse voisin alottaa tll, ett sain luettua juoppohullun pivkirjat pois, ja hoksasin ett Danten jumalainen nytelm(kaikki kolme yksiss kansissa, ja viel kuvitettuna) on kesken, joten nappasin sen mukaan ja sinne ji, ja paremmin uppoaa siell, kuin aamiais pydss tai unenppperss punkassa! :D

Oho, onpas siulla vessalukemiset :O

Mie tappelin joskus isoveljen kanssa siit, kumpi lukee ensin uusimman Aku Ankan, ja pitihn se sitten joskus kiikuttaa mukana vessaankin, ettei veli saa khvelletty sit sill vlin. Muuten en kyll ole lukenut oikein koskaan mitn vessassa, kun en yleens viivy siell pitkn :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.10.10 - klo:04:31 »
Ihan, mit on lukemisen alla sill hetkell. Ihan kaikkea mangasta vhn paksumpiikin opuksiin. Itse jn monesti lukemisieni vuoksi vessaan "jumiin". :D Kirjat on liian koukuttavia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #3 : 05.10.10 - klo:20:41 »
Hep! Tll mys yksi, joka lukee mielelln isompia asioita vessassa hoidellessaan. Millon sarjiksia(lhinn Nemi albumeita tai Asterixeja tai Lucky Lukeja ja taskareita), millon kirjaa millon mitkin. Harvemmin lehti.
Tai jos mulla on inspis menossa, niin sitten kirjoitan. Tosin pit olla tarpeeksi iso ja kovakantinen kirja alustana, ettei vihko tai ruutupaperiarkki krsi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #4 : 05.10.10 - klo:22:37 »

Niin, tosiaan..jos inspiraatio sattuu, sithn voisi raapustaa mys vessapaperiin vaikka runoja :DDD
No, joo..mie taidan olla vhn vsynyt kun taas on jutut tt tasoa..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #5 : 06.10.10 - klo:00:33 »
Hah, kyllhn noita erikoisia aktiviteetteja voi aina kehitt vessaankin. Itse tapasin nuorempana lauleskella vessassa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.10 - klo:10:41 »
No m nyt en ihan viitti vessapaperiin kirjottaa. Mieluummin vihkoon. :) Hmm... oon m joskus innostunut piirteleekin ja piirustusvehkeet on  ollu veskiss mukana. :D Njoo, mut jos on oikeasti kiire, niin sitten kyll en lue tai mitn muutakaan tee paitsi keskityn itse asiaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #7 : 10.10.10 - klo:19:53 »
Hah, kyllhn noita erikoisia aktiviteetteja voi aina kehitt vessaankin. Itse tapasin nuorempana lauleskella vessassa. :D

M laulan melkeen aina kun pesen ksi.
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.