Tänään on perjantai 21. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Aune, Oona, Netta ja Auni

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju  (Luettu 23783 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Esittelyketju
« : 16.08.07 - klo:21:49 »
Eli tnne voivat uudet ja vanhatkin jsenet esitell ittens, jos haluaa, pakko tietenkn ei ole, jos ei halua. Eik tarkoituksena ole kertoa oikeata nimen, osoitteitaan tai muutakaan henkilkohtaista tietoa, joka ei meille kuulu.

Mie alotan.:)

Hei, mie oon Nefertiti

M olen vuosimallia -79 ja asun yhdess avopuolisoni kanssa.
Tll netiss roikkumisen lisksi, harrastan mys simeily(sims 2:sen(pc) pelaamista), kirjoittamista, lukemista, piirtmist ja elokuvia(Lhinn dvd kokoelman kasvattamista ja leffa krsn kerily).
Pidn paljon kirjoittamisesta, jonka lysin jo yl-asteen alkupuolella, sen jlkeen olenkin kirjoitellut omaksi huvikseni ja nyttemmin nettiin muiden riesaksi kaikenlaista. Kirjottamin on hellpoa ja vaikeata, etenkin kun pss on paljon ajatuksia, mutta jotenkin niiden saaminen paperille ei aian luonnistu, mutta tulee niit todella-mahtavia-ajatuksiakin, jotka jopa joskus onnistun saaman kirjoitettuun muotoonkin.
En polta, eik alkoholikaan maistu. Kavereiden synttreill tai sitten uudenvuoden pippaloissa saatan nauttia sen yhden siihderin, mihin minun juomiseni jvt. On tullu seurattua omien vanhempien toilaluja, niin ettei itseni kiinnosta vet itten samanlaiseen nkyrn.
Rakastan kissoja ja koiria, mutta en allergian takia voi ottaa lemmikki, joten tytyy tyyty mutsin (tai siis se oli kyll mun, mutta edell mainitusta syyst jouduin sen sitten mutsilleni luovuttamaan) kissaa, Chrisua lellimn, kun kotikotona satun piipahtamaan.
Oon joskus vuonna keppi ja kivi lytnyt tnne, Foorumikin on ehtinyt kahdesti uusiutua jsenen oloaikanani. En edes muista en, mit kautta tmn paikan lysin, mutta viis siit sill tll on mukavan rauhallista meininki, verrattuna S24:seen.

Nyt jn odottamaan, sit seuraavaa rohkeata, joka uskaltaa esitell ittens.
« Viimeksi muokattu: 08.04.11 - klo:21:05 kirjoittanut Nefertiti »
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Vs: Esittely ketju
« Vastaus #1 : 17.08.07 - klo:08:35 »
Hei! Tmhn on mainio ketju! Kas kun en itse tullut kekanneeksi :D

Elikks min olen Floora ja olen ollut tll foorumilla kohta vuoden. Taisi googlen kautta eksy tnne kummitusjuttuja etsiess.

Ik minulla on 21 vuotta ja asun yhdess avopuolisoni kanssa pkaupunkiseudulla. Siskoja minulla on nelj muttei veljen velje :( nooh siskonpoika kyllkin. Harrastan piirtmist, sarjiksia, lukemista ja lhmist sek tottakai hauskanpitoa. Rakastan ruokaa ja erilaisia oluita mutten ole mikn juoppo kuitenkaan! :D Trkeit asioita elmssni ovat rakkaus, perhe, ystvt, rehellisyys, vilpittmyys ja elmst nauttiminen. Positiivisuuteenkin pyrin kovasti! Luonto on mys aina ollut lhell sydntni, samoin musiikki.
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.07 - klo:12:48 »

Jospa sitten minkin.

Mie oon Nuubialainen Prinsessa ja eksyin tnne googlen kautta minkin joskus joku vuosi sitten. En muista mit etsin, todennkisesti tietoa ensimmiseen pytlaatikkokirjaani tai ehk vain tietoa ihmissusista tai tarinoita kummitusjutuista ja poltergeistista. En edes muista miten pitkn olen ollut tn foorumin jsen, mut kirjoteltuu tnne on jo aika paljon.

Mie asustelen it-suomessa. Rakastan kirjoittamista, luontoa ja luonnossa liikkumista(sienestminen, marjastaminen, mkkeily yms.), kaiken maailman asioiden pohdiskelemista ja tutkimista ja tietenkin lukemista, vaikka aikaa ei koskaan tunnu olevan riittvsti niit tarpeeksi tekemn. Miulla on kotona kaksi erittin vilkasta, kovanist ja valtavan mielikuvituksen omaavaa tytrt, jotka vievt paljon aikaa kotona ollessani ja susiparin toinen puolikas(hih).

En pid alkoholin mausta missn muodossa ja jos juhlin, niin juon vain seuran vuoksi(nykyn noin kerran tai pari vuodessa) ja ylpen voin sanoa psseeni eroon muutama vuosi sitten tupakasta, jota poltin noin kymmenen vuotta.

Pidn kissoista ja lapsena minulla oli niit todella monta, koska asuin perinteisell maatilalla. Pidn mys mielt rauhottavasta musiikista ja hyvst ruuasta minkin. Soitan shkurkuja korvakuulolla, vaikkakin nykyn aika harvoin(kvin pienen pianotunneillakin, mut en jaksanut sitten paneutua paremmin nuotteihin).

Unelmoin paljon ja "nen pivunia", mink vuoksi minun onkin helppo kirjoittaa tarinoita.

Lisn myhemmin, jos tulee mieleen..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Phrase

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 26
  • Koe maailma lapsen tavoin.
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.07 - klo:23:52 »
Tmp onkin oikein mielenkiintoinen ketju, tytyy sanoa. Auttaa hieman profiloimaan kyttji toisilleen, viesteist kun ei vlttmtt aina koko kuvaa kirjoittajasta vlity. Hyvin vhn skeiset kuvaukset luettuani ennalta teistkn, armahat vakiojsenet, tiesin. :>

Ehk pienimuotoinen esittely minunkin puoleltani olisi paikallaan..

Phrase, 19, ja suoritan asepalvelusta paraikaa. Mahdollisuuksia tll foorumilla vierailuun on siis rajoitetusti, eik niillkn kerroilla pidempn ehdi viipy, jotta voisi mitn jrkev alkaa kirjoitella. Nille sivustoille pdyin joskus toukokuussa, kun etsin tietoa pyramideista. Ers linkki ohjasi minut Juplin.netin Myytit-osioon, johon perehdyttyni vilkaisin uteliaisuuttani tnne keskustelualueelle. Kiehtovat aiheet tempaisivat sittemmin mukaansa, ja jokusen viestin ehdinkin raapustaa ennen kuin pivitys uusi koko steissin.

Pohjois-Pohjanmaalla ovat juureni, ja tll asustelen ainakin siihen saakka, kunnes opiskelut vievt entistkin pohjoisemmaksi. Siihen kuitenkin menee viel tovi, koska valtio tahtoo pit huolen omistaan, eik tahtoisi pst minua lhtemn puolen vuoden jlkeen, vaan mahdollisesti pitisi lieassaan aina ensi kesn saakka. Sekin kyll selvi parin viikon kuluessa.

Varsinaisia harrastuksia en itselleni oikein miell listata, mutta jos jotain kuvaa pitisi antaa, niin juoksen, pelaan salibandya ja jalkapalloa sek harhailen internetin ihmeellisess maailmassa kovinkin mielellni. Pienen soitin vuoden tai useamman viulua, nykyisin koetan ilmaista tunteitani ja musiikillisia mieltymyksini pianoa soittamalla. Nuottien plle ymmrrn jonkin verran, mutta niist soittaminen on minulle liian tylst, joten annankin tulla aina korvakuulolta improvisoiden luovuutta tukahduttamatta.

Tupakkaa en ole elissni maistanut, alkoholiinkaan en aio langeta, vaikka siit kertaalleen olenkin humaltunut. Pelkss kokeilumieless tllinkin muutaman shotin kumosin, mutta olo ei ollut niin euforinen, ett ikisilleni tyypilliseen tapaan jaksaisin sen vuoksi viikonlopusta toiseen rvelt. No, huumeista nyt on turha edes puhua, psykoaktiiviset aineet kun eivt kuulu edes sielt laimeimmasta pst elmni. Absolutisti on kuitenkaan missn tapauksessa ole, mitn aatetta en nimittin pelkstn ideologisoitumisen takia kannata. Elmss on jnnityst ja ulottuvuuksia kerrakseen, jos ei tyydy vain varmistelemaan asemiaan ja elmn silmt sidottuina ja korvat tukittuina. Rinnalle ei kaipaa mitn teennist kemiallista helpotusta, elm itsessn on parasta huumetta.

Jos minut kadulla kohtaisi vastaan kvellen, tuskin nkisi kaikkea sit fyysisen olemuksen alta, jota itsessni varjelen. Pohtivuus ja asioiden ihmettely kuuluvat olennaisena osana luonteeseeni, vaikka joskus unohdunkin yksinkertaisten asioiden kanssa taistelemiseen. Kunpa osaisi priorisoida arkielmssnkin asiat niin, ett valinnat kohtaisivat kokonaisuudessaan oman arvomaailman. Humaanius ja korkeat periaatteet eivt mielestni ole vain korulauseita, ne ovat asioita, joita toteuttamalla saa maailmasta paremman. Niiden mukaan haluaisin itsekin toimia..

Kaikesta huolimatta olen vain ihminen, kaikessa pienuudessaan. I'm just a human being, not human doing.
Totuus on tarua ihmeellisemp.

outolintu

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 18
    • Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.07 - klo:15:48 »
Siisp:

Oon pikkasen yli 30, asun avomiehen kera pieness"mummonmkiss" keskell mets pohjoisessa. Meill on pari koiraa ja kissa, vaikka oonki allerginen (eihn niist raaski luopua). Lapsia ei viel oo siunaantunu, vaikka eihn sit koskaan tied saakokaan niit.
Tll hetkell oon tyttmn ja mietinnn alla on uusi ammatti. Hankalampaa, mit kuvittelis...
Tupakoin ja joskus maistelen vettvkevmpi, mut huumeisiin en koske tikullakaan.
Harrastuksina vois mainita kauhuelokuvat, antiikki ja nykyn ykkseksi on kiivenny tietsikka. Tulee naputeltua jokapiv jotain, koska t on viel iha lapsenkengis. Koneen (ensimmisen!) sain vasta pari kuukautta sitte, joten vielki tahtoo sormi menn summuu joissai hommisa. mut eikhn t tst ala suttautuu pikkuhilijaa ;)

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #5 : 28.08.07 - klo:10:26 »
Jaahans, no viimenikkini on ollu ainaki necropedophile, mutta ei siit sen enemp. ;) Huomena paukahtaa 20. mittariin, eik tunnu viel missn, eik sen vissiin oo tarkotuskaan ts vaiheesa. :) Oon kihloissa kauniin naaraspuolisen otuksen kanssa, ja hn toimii mun ohella laulajana bndissmme nimeltns fetus, jossa soitan mys kitaraa. Kitaraa soittaa mys serkkupoikani jolle keksimme artisti nimen Tuomio Reik. Aika jylh vai? :) Se tuliki vissiin selvks ett harrastan musiikkia muutenki ku kuuntelemalla sit ihanaista keksint, lisksi kirjoitan runoja ja svelln ja sanotan lauluja. Oon hyvin elinrakas kaveri, ja haluan itelle viel pari krmett, pari pitbullia ja muutaman kissan, ku edellinen kuoli ts n. vuosi sitten. Tatuointeja on yks, vasemmasa kdes "hauiksen" kohdilla. :) Lvistyksi ei oo viel, mutta kohta napautan ensimmisen, nenn, tuosta rustosta lpi, sitte silmkulmaan, huuleen 3 ja kieleen, ja oon pttny mys tmn, ett sitte ku pyrht 60v. tyteen, nii otan prinssi albertin! :D
Kari Tapio on ij!

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.07 - klo:09:42 »
Mie ja, mie ja! Entinen nickini oli LillyMunster eik siit sen enempi.. Olen 19v tytteli Hmeenlinnasta (aik. Paimiosta, vielkin kotikoti siell, t o vaa tllanen opiskelukoti tll naisvankilan leipeill) ja eksyin sivuille googlen kautta etsiessni tietoja vampyist. Harrastan lukemista, ratsastusta, leffoja (DVD-kokoelman kartuttamista), tiekkarilla rpeltely ja opiskelen tll hetkell tietokoneasentajaksi, ensimminen vuosi menossa KKTavastiassa. Musiikki lhell sydnt, vaikken muuta osaakkaan soittaa kuin suutani. Hiukset ovat mustat, muutenkin ulkonk suht metallinkuuntelijapainotteinen, lvistys keskell huulta ja kieless, korvissa molemmilla puolilla nelj ja kaks tatuointiakin tullu otettua, toinen, mielestni hienompi tatuointi eli lohikrme on oikeassa olkavarressa ja toinen eli skorpioni vasemmassa kdess, enemmn tai vhemmn ranteen kohdilla. Muita kiinnostuksenaiheita on goottipukeutuminen, -meikit ja tunnustan itsestni lytyvn jopa ns. kenkfetisistin. En kengist mtn seksuaalisia kiksej saa, mutta jonkinmoinen pakkomielle kenkuleihin on kehittynyt :D Korkoa, nahkaa, PVCt, stiletti. Kengt, mik ihana asia! Kuvia lytyy IRC-galleriasta (aijaij, teinix) nickill Shira jos jotakuta kiinnostaa, ketn en rupea pakottamaan, njette painajaisia viel reppanat :D Lemmikkej lytyy HML suunnalla pieni musta maatiaiskisu Luci, ja Paimiosta phalne Jerry ja norjalainen metskissa (tai norjalainen ryteikkrotta niinkuin iti sanoo) Spyros eli Spyrre. Kesll olis tarkotus saada Spyrren kasvattajalta toinenkin norskipentu :) Muita trkeit elimi ovat Ratsutalli Astorista lytyvt suomenhevosruuna Nellan Pasi "Neppari", new forestinponiruuna Bitterblue Wontomtom "Rizi" ja new forestinponiruuna Whirling Snow "Tuisku". Sitten "isona" olisi tarkoitus omaan kotiin saada kuningasboa, gerbiilej, devon rex-kisuja, cornish rex-kisuja, sfinx-kissoja ja amerikkalainen pitbullterrieri. Avokki vhn eri mielt elukoista, se ei haluis yhtkn nuista kissaroduista, vaan haluais norskis, maine coonin ja persialaisen. Norjalaiseen voin viel suostua mutta :D Ja koira pitisi olla phalne. Juu, mut herra pesee hauvvansa ihan ite joka kurekelilenkin jlkeen.. Se siit, puheripuli iski jlleen :D
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:08:36 kirjoittanut Mina »
If only I had a heart it would break - Oh sure

Qppa

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
Vs: Esittelyketju
« Vastaus #7 : 01.12.07 - klo:03:17 »
Eliks Qppa tlt varsinaissuomen metsist sanoo terve.
Mitp tss sitten kertoisi itsestn, no.. ik lhenee 26 vuotta, avoliitossa elelen, kaksi koiraa pyrii nurkissa.
Stephen King, kauhu- ja jnnityskirjallisuus intohimoni, metallimusiikki toinen ja nrttipuuhat kolmas. Luen paljon, (tai lukisin jos ehtisin), kirjoittamistakin olen joskus kokeillut, joskin aika vaihtelevalla menestyksell.

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #8 : 03.12.07 - klo:09:19 »
Tervetuloa joukkoomme vrikkseen Qppa! :)
Strange but not twisted

Kirke

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 7
    • Profiili
« Vastaus #9 : 06.12.07 - klo:18:58 »
 Kirke Etel-Suomesta hei!
  En muista milloin lysin Juplinin, mutta googlesta kun etsin tietoja jostain kummituksista. Olen 15 kesinen tytt. Parhaat ystvni lytyvt itin luota (kissa Iikka ja koira Muska) samoin isn luona minulla on 2 hyv ystv: kissa Miki ja koira Aaron. Lytyy minulta ihmisystvikin mutta nm 4 ovat minulle kaikki kaikessa. Sisaruksia minulta lytyy 3 kappaletta, kaikki nuorempia kuin min. Kaverit kutsuvat hipiksi pukeutumistyylini ja ajatuksieni takia. Olen tst saannut kuulla koulussa kun uskallan olla erillainen kuin kaikki muut. Lydn itseni Kaija Koon laulusta Tinakenktytt.

Harrastan lukemista, piirtmist, kirjoittamista (tosin en anna kenenkn lukea tarinoitani) ja noituutta, teen itse taikoja joitten ohjeet minulla on ylhll vihkossa. Rakastan luontoa ja elimi, ja asunkin maalla. Kuuntelen paljon musiikkia ja musiiki makuni onkin laaja. Olen hyvin lapsirakas, ja kyn mummoni luona hoitamassa lapsia, kun mummoni on perhepivhoitaja.

Minusta on tullut entist yksinisempi enk en kaipaa ihmiskavereitani samalla tavalla kuin ennen. Syy siihen on, ett jouduin yli 3 kuukautta sitten psykiatriseen sairaalaan paniikkihirist johtuvan masennuksen takia. Osastolla en kaipaa kenenkn seuraa. Paras joululahjani olisi se, ett he pstisivt minut pois sielt.

Olen hyvin kiinnostunut historiasta ja minulla on paljon historiasta kertovia kirjoja.

Ei nyt tule mitn muuta mieleen.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #10 : 07.12.07 - klo:03:36 »
Voisinpahan minkin nyt esittyty. :o

Eli eli, olen 16-vuotias tytt Satakunnasta. Jupliniin eksyin kun etsin tietoa vampyyreista, en nyt ihan varma ole ett milloin tm tapahtui.

Harrastuksiini kuuluu piirtminen, lukeminen, kirjoittaminen ja koneen vieress kkttminen, mitn virallisia harrastuksia ei ole ollut moniin vuosiin, kauheasti tekisi mieli aina aloittaa jotain mutta siit ei sitten tule mitn. Hamstraan kauheasti tavaraa ymprilleni, erilaisia koriste-esineit, kirjoja sun muuta, sitten ahdistun tavaranpaljoudesta mutten kuitenkaan mistn suostu luopumaan. Erityisen paljon pidn afrikkalaisista patsaista ja naamareista, sek kaikesta aasialaistyylisest tavarasta.

Kaveripiirini on melko suppea, mutta vlit niihin muutamiin ystviini ovatkin sitkin paremmat ja lheisemmt, eli heidn kanssaan voin tehd mit vaan ja puhua mist vaan. Perheeseeni kuuluu vanhempien lisksi isosisko ja pikkuveli, sek meidn suloinen kissamme! Rakastan kaikkia elimi ja tuskin koskaan opin arvostamaan ihmisi samalla tavalla kuin elimi. :D Eniten kaikista rakastan kissoja, kotikissoista leijoniin ja niinpinpois...

Kuten Kirke, olen minkin kiinnostunut historiasta. Koulussa historia kuuluukin lempiaineisiini, vaikka ei ihan kaikki opetettu kiinnostakaan, esim. taloushistoria saa meiklisen hermot kirelle...  Muita kiinnostuksen kohteita ovat kaikenlaiset myytit, erilaiset kulttuurit (erityisesti aasialaiset), kielet sek avaruus. Joululahjaksi olenkin toivonut muutamaa myyteist ja eri maailmankolkkien taruista kertovaa kirjaa. :)

Luonnettani voisin kuvailla lyhyesti, sanomalla olevani melko hiljainen, agressiivinen ja ainakin perheenjsenten mukaan hyvin kylmkiskoinen. Tottakai olen mys, ainakin hyvll pll ollessani hyvin energinen, osaan olla neks ja saan joskus aivan jrjettmi naurukohtauksia, varsinkin silloin kun on stressi. :) Rakastan jnnityst, sit tosin on harvoin mistn lytyy. Kauhuleffahyllyj olen yrittnyt haravoida lytkseni jotain kunnollista svhdyttv pellootusta, mutta eip helpolla lydy. Minulla on yleens vahvat mielipiteet asioista, mutta joidenkin asioiden suhteen omat ajatukseni ovat ristiriidassa.

Niin ja sitten thn loppuun onkin hyv mainita menneen itsenisyyspivn johdosta, ett olen yli-isnmaallinen hntti! ;)

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #11 : 19.01.08 - klo:16:10 »
Olen 14-vuotias tytt Keski-Pohjanmaalta. Tnne eksyin laitettuani googlessa hakusanaksi "bermudan kolmio". Sitten lysin kirjoitusta vampyyreista ja lopulta pdyin tnne foorumiin.

Olen kiinnostunut kaikenlaisesta paranormaalista, tosin sitten kun jotain vhnkn pelottavaa tapahtuu niin se muuttuu pelottavaksi aiheeksi, josta pit pysy erossa. Aiheesta kiinnostuin, kun kuulin spiritismist ja aloin seurata Buffy vampyyrintappajaa (tai pikemminkin katselin jaksoja tv-linksist). Pitkn ajattelin kokeilevani spiritismi, kunnes luin pari kirjaa ja huokaisin helpotuksesta, etten ollut kokeillut. Siin sitten kersin muuta tietoa paranormaaleista jutuista.

Harrastan partiota, ratsastusta ja juoksemista, koiran kanssa nyttelyit, agilitya ja tokoa. Eli omistan siis koiran, ja kaksi kania. Koiran rotu on whippet, sen nimi on Donna ja ik on 1,5 vuotta. Kanit ovat Riina ja Bansku. Ennen oli mys Spiidi ja Viksu, mutta ne on nyt sitten jo kuolleet. Riina on ollut mulla jo 9 vuotta. Bansku on vasta puolivuotias, joka hankittiin Riinan kaveriksi Spiidin kuoltua. Ennen meill oli mys toinen koira karkeakarvainen saksanseisoja, Jannu. Jannun kuolemasta on nyt yli 5 vuotta ja kuollessaan se oli 13 vuotias. Haaveilen saksanpaimenkoirasta tai toisesta whippetist. iti on kuitenkin ajatusta vastaan.

Perheen ihmisjsenet ovat kaksi veljeni, sek vanhemmat. Ja tietysti min. Jostain syyst en kovinkaan paljon pid perheestni... paitsi tietysti Donnasta ja kaneista pidn.

Rakastan susia ja hiippailemista vaarallisissa paikoissa. Kun kesisin menemme mkille, karkaan yll ulos koiran kanssa ja menen useimmiten metsn juoksemaan. Se on vain niin ihana tunne, ja ardealiini virtaa. Talvisin, kun en viitsi pilkkopimen metsn menn, hiipparoin useimmiten yisin ern koulun pihassa. Siell on usein epmrist porukkaa, joilta kannattaa pysy piilossa. Viimeksi eilenkin jouduin psemn ern henkiln ohi, hnen huomaamattaan. Ja nyt on kotimme lhell sitten nhty susi. Voitte uskoa, ett koetin etsi sit/niit (susihan on laumaelin, ei yksinelj) koko vime viikon metsst. Ei lytynyt, mutta eip lannistuta :)

Se edesmennyt koiramme, Jannu, puri minua kerran pahasti. Toooooosi pahasti ja sairaalareissuhan siit tuli. Olin ihan kakara, varmaan 3-vuotias. Muut perheestmme olivat ylkerrassa, min ja koira alakerran olohuoneessa. En tied mit tein, kaiketi revin Jannua turkista ja korvista tmn nukkuessa. Muistan murinaa, sitten Jannu hykksi hampaat irvess kimppuuni ja puri pahan haavan phni. Silloin olin puolet pienempi kuin koira. Koko perhe (iti is ja isoveljeni, pikkuvelje ei silloin ollutkaan) olivat sekunnissa paikalla ja Jannu lukittiin rangaistukseksi kellariin. Nyt ajattelen sen olleen liian vrin. Omahan oli vikani, koira oli muutoin tosi kiltti ja rauhallinen. Jouduin sairaalaan ja sain tikit phni. Onneksi en alkanut pelkmn koiria ja pysyin kaverina Jannun kanssa. Se koira tuli minulle vain trkemmksi ja rakkaammaksi.

En osaa kunnolla kuvailla luonnettani. Perheenjsenten (paitsi lemmikkien) silmiss olen vihainen ja hiljainen. Kaverit ja ulkopuoliset nkevt minut energisen ja joskus jopa hyperaktiivisena tyyppin. Kytn mustia paitoja... ja farkkuja. Nykyisin en voi laittaa mitn vrikst paitaa. Sen on oltava musta, valkoinen tai ruskea, eik se saa olla mikn skki. Kaulakoruja on kertynyt aikas paljon, mutta kytn niist vain yht; hopeaa, ohutta kaulaketjua, jossa on pronssinen risti ja hopeasydn. Korviksiakin vaihdan vain harvoin, ne ovat shknsiniset pallot. Olisin halunnut mustat, mutta niit ei ollut, joten tummansininen oli sitten toisiksi paras vaihtoehto. Ja sehn kvikin hyvin, luin nimittin jokin aika sitten, ett horoskooppini mukaan kaikki sinisen svyt ovat minulle oikea vri. Joo, uskon horoskooppeihin. Ne pitvt lhes tydellisesti paikkansa minun kohdallani. Onnennumeroni on 6, koska olen syntynyt 15. piv (1 + 5 = 6). Samoin olisi, jos olisin syntynyt 6. tai 24. piv.

Lempiaineeni koulussa ovat liikunta, englanti, biologia ja maantieto. Kaikista niist mulla on 9 ja yritn kaverini kanssa nostaa kymppiin. Liikunta on noista aineista kaikkein paras, rakastan kuntoilua sun muuta.

Jos ja kun alan kirjoittaa jotain pitk kirjoitusta, kuten nyt vaikka tm esittelyjuttu, alkaa kirjoitus olla sekavaa ja oudon kuuloista. Anteeksi nyt siit.
Eikhn se ollut siin.
« Viimeksi muokattu: 28.01.08 - klo:11:58 kirjoittanut Loather »
No ly sit turpaan!

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Esittelyni
« Vastaus #12 : 21.01.08 - klo:03:08 »
Hmm hmm. Kyll kait minkin uskallan jotain kertoa itsestni, en viel ollut. o.o Elikks elikks asustelen Oulun lniss tll pahassa paikassa Teilt piilossa. Ikni vaihtelenee viisivuotiaasta pikkulapsesta aina sinne vhn alla kahteenkymmeneentuhanteen. Niin, Opettajani on 20 000 ja risat. Hn ei ole ollut maisemissa, mutta olen kyennyt oppimaan Maailmaa ja Itseni ilman hntkin. Tietysti minulla on sitten tutkiva Opettajani, joka on todella mukava ja jolta opin mys asioita. Toivottavasti hnkin minulta. Miksi jotkut inhoavat Opettajia?

Asustelen siis tll ja vietn aikaani nukkuen (ja unia katsellen), syden, kvellen, lukien, tyskennellen (Opettamisen ja Kasvattamisen parissa. Olen miettinyt jopa ihan kouluopettajan opintoja), koneillen (vlill huomaa olleensa liikaakin) ja tietysti olemalla Oppilas. Minua kiinnostavat ihan liian monet asiat eik aika riit milln. Suurin osa kuluu varmaan jo pelkstn siin ett suunnittelen, mietin ja alustan. Pidn suunnittelusta, mutta en oleta ett monikaan toteutuisi. Joskus - nykyn liiankin usein - mietin asioita, murehdin ja stressaan. Ei saisi, mutta...

Ihmissuhteista sen verran, ett on perhe ja ystvi. Paljon sitten viel kavereita ja tuttujakin. Nyt olen ottanut elmntehtvkseni alkaa jrjestelemn kotiani selkemmksi ja paremmaksi. Samalla jrjestn itsenikin. Parantumiseni vaatii kaikenlaisien asioiden ksittely ja vlill huomaa ett on ihan kamalan herkk tunteille, mietteille, ajatuksille ja toisten kyttytymisille ja teoille.

Juplin.nettiin tutustuin jo muutamia aikoja sitten myytit-osaston kautta Googlen avulla. Siell sitten kerta toisensa jlkeen kvin ja lueskelin juttuja, sitten jossain vaiheessa uskaltauduin foorumillekin. Pari silloista kyttj jnyt Jupen lisksi mieleen aika hyvin. Nykyisetkn ei ole hullumpia. :)
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo:17:49 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

SuiSeli

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 36
    • Profiili
« Vastaus #13 : 18.05.08 - klo:16:06 »
Joo oon SuiSeli 15 vuotias poeeka keuruulta ja oon aina ollu kauheen kiinnostunu nist paranormaaleista asioista.
Harrastuksia mulla ei varsinaisesti oo jos ei satunnaista juomassa hyppmist ja koneella istumista lasketa. Perheeseen kuuluu is, iti ja sisko. Koulua oon aina vihannu ja tuun varmaa aina vihaamaanki. Sit ei vaa jaksa oikeesti=P
Ja luonteesta sen verran ett oon tmmne neks ylipirtee ja aina tekemss jtn pahaa:D

susi-ihminen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 14
    • Profiili
« Vastaus #14 : 24.07.08 - klo:13:17 »
Viisainta lienee esitell itseni, sill aion pesiyty tnne. :'D

Olen susi-ihminen (nukkemestari, rustonleikkaaja tai terve sairas ihminen), 19-vuotias tyttlaps jostain pin Suomea - tarkemmin sanottuna Pirkanmaan seudulta. Jupliniin eksyin eilen illalla, kun etsin innoitusta ihmissusi aiheiseen tarinaani.

Harrastuksiini lasken piirtmisen, kirjoittamisen, roolipelaamisen (kirjoituspohjaiset foorumiroolipelit, eik mitn tietokonepelej), yleisen hrmisen, musiikin liiallisen kulutuksen (sydmeni sykkii Stam1nalle), sek tietysti koneella roikkumisen. "Oikeita" harrastuksia minulla ei ole, eik tule.

Perheeseeni kuuluu is (joka siin vaiheessa kun aloin osoittaa kyky omatoimiseen, muiden mielipiteist riippumattomaan ajatteluun epili, ett kytn huumeita), iti (joka ei minua aina ehk ihan tydellisesti ymmrr, mutta hyvksyy kuitenkin tllaisena kuin olen) ja kaksi kissaa; Viivi ja Pekko. Olen ainoa lapsi ja joutunut mielestni krsimn siit.

Luonteestani voisin kertoa sen verran, ett ole ujo ja vaikutan siksi kylmlt ja vlinpitmttmlt. Viihdyn paljon yksin, minun on saatava olla yksin itseni ja ajatuksieni kanssa aina vlill - usein, totta puhuen. Muut sanovat minua kytnnn jrkevksi, rauhalliseksi ja huomaavaiseksi. Itse taas kuvaisin itseni mieluummin mukavuuden haluiseksi rsykkeeksi, tyhjn toimittajaksi, joka pilailee omalla ja muiden kustannuksella ihan omaksi ja joskus muidenkin iloksi. lk siis ottako minua turhan vakavasti, saatan joskus vaikuttaa silt, ett inhoan itseni ja pidn elmni pelkkn p*skana, mutta oikeasti olen ihan tyytyvinen siihen, mit olen. Suhtaudun asioihin yleens negatiivisesti ja joskus maailma tosiaan nyttkin niin huonolta paikalta, ett omaan taipumuksen tupakkaan ja alkoholiin ihan vain lievittkseni nin tt nkemisen ja kuulemisen tuskaa. X) Eihn se mitn ratkaise, mutta se on minun tapani ottaa joskus etisyytt itseeni (kyll, vietn itseni kanssa aivan liian paljon aikaa). Thn voisi olla viisas lopettaa ennen kuin paljastan itsestni lis ikvi ominaisuuksia.
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:10:51 kirjoittanut susi-ihminen »
Kauneusko makuasia?

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.