Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Ooh ihanaa. :)
Pahoittelut omasta hiljaisuudesta, intouduin kokoamaan palapeliä ja sitä oon tehny eilen ja tänään. Nyt pitäs mennä tekemään lihapullia. :)
Mut sitä ennen voisin loihtia Syyttömään lisää jatkoa. :)

Mitähän jännää mahtanet keksiä Kassandraan ja jos intoa ja inspistä piisaa, niin naputtele muihinkin jatkiksiin jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi Neffi, siekin olit saanut näköjään jatkoiltua tuonne. Kyllä me ollaan oltu ahkeria tänään  ;D Vaikka no, keskeytyshän se sitten tuli kun yritin saada tekstiä tehtyä valmiiksi jo päivällä.. ja sit pitikin laittaa jo ruokaa, sitten liikkua ja siivota ja taas laittaa ruokaa yms. Joten tarinan viimeistely jäikin sit tälleen iltaan asti. Nyt sen kuitenkin tänne laitan, vaikka en oo oikein varma, että liekö liian siirappista tällä kertaa =3 Kun pitihän niitten unirakkaitten viimeinkin päästä toisensa tapaamaan..

Pahoittelen rakkausromaanityylistä kohtausta tuolla loppupuolella.. yritin pitää sitä mahdollisimman pelkistettynä ja jätin pois hirween paljon sellaista, mitä mielessäni oikeesti näin ihan vaan siksi, ettei tuosta tulis täysin sellasta harlekiinityyppistä sopotusta :DDD

Mut, joo.. pahoitteluni kun en oo täällä paljon jaksanut kirjoitella ja pulinoida minäkään. Onneksi jäi tänään vähän aikaa ja rauhaa kun sain aamupäivän itsekseni kotona olla. Nyt pitää mennä päivittämään vielä blogitekstiä, jonka työstin valmiiksi jo aamulla ja sit suihkuun ja sit sellanen tuhma fifty shades-tyyppinen kirja kainaloon ennen unimaailmaan siirtymistä.

Jään mielenkiinnolla oottamaan, saako Kassandran tarina jatkoa milloin seuraavan kerran ja mitä mahtaakaan tapahtua..

Palaillaan  ;D
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Höpö höpö, ei se nyt niin pahasti harlekiinipokkarimainen ollut... itseasiassa, en oo varmaan ikuna ko. pokkareita edes lukenut, jotenkin vaan jo stoppaa siinä vaiheessa kun näkee sen imelän kansikuvan.  ;D

Mutta olitpa vain saanut hienon jatkopätkän aikaiseksi. Nyt täytyykin miettiä, kuinka tuo tuosta vielä jatkuupi ja alkavatko the pahikset sotkeä asioita ja kuinka paljon. Oletan, ettei eräs sydämetön hallitsija ole kovinkaan ilahtunut siitä, että Tarkan ja Kassandra ovat jo kohdanneet.

Täytyy katsoa, jos työpäivän jälkeen sais tarinaan jotain aikaiseksi. Sikäli mikäli en ole niin väsähtänyt, ettei ajatus toimi. Ja by to way, lihapullat tais onnistua, miehelle ainakin kelpas ja kehaisi hyviksi, vaikka oli sillä knorrin ohjeella tehty, joskin korvasin veden kermaviilillä. Tämä kuului ainakin vielä silloin knorrsipulikeittopussissa olleeseen ohjeeseen, kun sen sieltä ekaa kertaa muinoin bongasin. Nyttemmin ovat näemmä muuttaneet ohjetta "terveellisemmäksi".

Mutta vielä kerran täytyy sanoa, että ihana osa ja jotenkin mulle tuli Kassandran kuvailuista osittain mieleen Disneyn Alladin ja siitä prinsessä Jasmin. :)
Meidän pahiksella lienee sitten Jafarin ominaisuuksia, tosin ilman sitä papukaijaa(Jago?), vaikka voihan keksimäni ns. oikea käsi ottaa sen paikan.  ;D

Ai joo yritti se mies häiriköidä, kun mä tota pätkää kirjoittelin Syyttömään. Miehet, ne sit joskus osaa olla melkoisia häiriköitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tuli sitten ideaa taas tuohon syyttömään. Jatkakaahan te vuorostanne, kun jäikin niin jännään paikkaan...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Taisin saada jonkinlaisen idean Kassandraan, mutta se ei vain sovi käsillä olevaan kohtaukseen. Toki sinä Nuubialainen Prinsessa saat itse päättää tuleeko se tarinaan ollenkaan. Mutta nyt voisin esitelläkin ideani, jotta sitä voisi käyttää, jos niikseen tulee.

Eli tuossa säädin simsin kanssa, lähinnä bodyshopin, ja tulin tehneeksi tummanpuhuvan asun. Siinä sortteeratessani, mieleeni tuli kohtaus, jossa Kassandra seisoo parvekeella (tms vastaava, mutta turvattu alue), tarinan pääpahiksen vieressä.

Alhaalla ihmisjoukon seassa on naamioituneena tietenkin, Tarkan,  Alejandro, Anakal ja Malakus näkevät parin. He huomaavat heti, ettei jokin ole kohdallaan, sillä Kassandra seisoo paikallaan kuin patsas, katse tyhjänä ja poissaolevana. Tarkan alkaa tietenkin kutsua Kassandraa, mutta tämä ei tunnu reagoivan ääneen mitenkään.

Sitten kun Tarkan ei keksi mitään muuta, hän alkaa laulaa, sillä hän on siinä yhtä taitava kuin runoilussa tai miekan käyttelyssä. Tarkanin laulaessa koko se alue, missä he ovat hiljenee kuuntelemaan nuorukaisen tunteentäyteistä ääntä, jossa tuntuu olevan jonkinlaista taikaa/lumovoimaa/voimaa, joka saa joka ikisen ihmisen (pahista lukuunottamatta) liikuttumaan ja viimein saa Kassandran havahtumaan omasta lumouksestaan.

Mutta Kassandra ei tietenkään voi tehdä mitään, koska on vankina ja koska ei halua the ultimate pahiksen tekevän pahaa rakkailleen.

Tuon enempää en keksinytkään, mutta ajattelin sen tähän laittaa, jos se innostaisi ketään kirjoittamaan edes yhteen jatkikseen jatkoa. Ja tosiaan kuten sanottua, ei ole pakko käyttää tuota kohtausta yhtään missään, jos se ei tarinaan sovi ja sikälimikäli Kassandra ikinä kiinni jääkään.

Ja mä näemmä jaksan olla täällä äänessä, vaikka täällä aikas hiljaista näyttäisi olevan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei, hieno idea Neffi  ;D Käytetään toki, jos se johonkin kohtaan tarinaa sopii ja sinne suljahtaa luontevasti. Tulikin jo muutama mielikuva tuosta siun ideasta päähän ja tekisi ruveta mieli kirjoittamaan, mutta nyt tällä hetkellä se ei onnistu. Lupasin tytöille katsoa uusimman vampyyrinpäiväkirjat tuotantokauden läpi tällä viikolla tooosi pikaisesti, jotta päästään niistä yhdessä sitten nauttimaan, äiti-tyttäret-laatuaikaa siis tiedossa  :P

Aikaa on muutenkin aina niin vähän (oon koneella nyt pitkästä aikaa - useamman päivän nettikaloritkin on jäänyt kirjaamatta ja sain tehdä sen sitten yhtenä putkena tuonne keventäjiin, kun Iphonella en sinne oo jaksanut mennä särheltämään).. mut mut .. tarina taatusti jatkuu vielä I promise..

.. ja voithan siekin sitä jatkaa, kun saat tuollaisia hienoja ideoita ja kirjoitusvimma iskee päälle  8)

Kirjoittelemisiin :)))))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooh, ihana nähdä suakin täällä, vaikkakin vain pikaisesti. Toivottavasti saat vielä itselleskin aikaa, että pääset vähän paremmin netin puolelle pyörimään.

Itsellä kyllä on aikaa, vähän liiankin kanssa nyt, mut ideat loistaa silti poissaolollaan. Toikin nyt tuli ihan yks kaks mieleen ja olin vieläpä ihan muuta touhuamassa, kuin itse aihetta miettimässä. No nyt idea ainakin on tallessa. Pitänee katsoa miten nuo tuohon loksahtelee.

Ai niin, milläs nimellä me tota pääpahista nyt sit kutsutaan, kun mä en enää ollutkaan siitä varma, joten annan sun päättää, että mikä se viimeinkin on.

Kai toi Lothar niminen pahis kelpaa, se olis niin ku vaan pikkukätyri, joka saa tehdä ne likaiset työt, joihin herra the pääpahis ei halua sotkea pitkiä sormiaan ja pedonkynsiään.  ;D
Entä mitä mieltä oo pahiksen ihanasta lemmikistä? ;D

Mut nyt kun sain tuonne sims missikisaan kuvat vihdoin ja viimein otettua ja lähetettyä, ni vois keskittyä vaikka kattomaan telkkua miehen ja hoitokissojen kanssa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heips, ajattelin tulla tänne kertomaan, että luin läpi tuon uusimman aikaansaannoksen Kassandran tarinaan. Umgs, Kassandra on siis jäänyt kiikkiin =O Saa nähdä, miten tarina jatkuupi... kunhan saan kirjoitusfiiliksen tarinaisen suhteen taas päälle, niin räpellän jatkoa.. nyt on kuitenkin mentävä siivoamaan yms. pakollista puuhaa touhuamaan...

PS. hienoa kerrontaa jälleen kerran Neffi, kyllä sie osaat :B



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooo, ihanaa suakin näkee taas. :)
Kiva, että pätkänen miellytti. Tosiaan vieläkin jäin miettmään, että miten tuota the pahista oikein nimittäis, kun se nimi loppujen lopuks jäi johonkin unholaan. Ja joo Kassandra jäi kiikkiin, katsotaan nyt mitä käy. Hänet pitäis viedä the pahiksen luo, mutta vielä voi tulla mutkia matkahan.
Sen päättävät vaikka sitten se, joka siihen uskaltautuu jatkoa kirjoittaaan seuraavaksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kiperässä paikassa tuo Kassandra.. :B Hienoa tarinointia Neffi!

Olen yrittänyt lukea tuota tarinaa loppupuolelta läpi, mutta kone on jo kaatunut vartin sisällä parikin kertaa, eikä tästä meinaa tulla lasta tahi suttakaan :DD Mut, jos satun onnistumaan, niin tarinaisen pätkä ois tuloillaan..

Saa nähdä vaan, että meneekö hermot ennen kuin saan sen pätkäsen ees kirjoitettua...



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooooh, eihän tässä ees malta oottaa, kun tietää miten hyvää tekstiä sä aina suollat.  :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Höpsis  ;D Kohan jotain nopeesti näytölle suhaisin, kun tuo konekaan ei oikein suostu tekemään yhteistyötä.. kaatui tässä kirjoitusaikana ainakin puolenkymmentä kertaa ja pidin sitä kiinnikin vartin verran, jotta tunteet jäähtyisi - sekä minun että koneen ;DD Ei näköjään voi kuunnella samalla "pepun hetkutus musaa" ja kirjoittaa yhtä-aikaa...

Mut, joo.. nyt se ois viimein siellä luettavissa. Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa :))

Ps. mie tiedän, etten vaan osaa pitää Kassandraa kovin pitkään kiipelissä, sorry..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heh, lukaisinkin jo kirjoittamasi pätkäsen ja on hienoa tekstiä jälleen kerran. Mä en taida ihan tänään jatkaa sitä, vaan jätän hautumaan, mutta jos joku muu ehtii ennen mua, niin sana on vapaa, en estä. :)

Mä jo aattelin että meinaiskohan Lothar tai jompikumpi lohikäärmeenratsastajista yrittää jotain typerää.  ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 26.12.13 - klo:22:50

Mä jo aattelin että meinaiskohan Lothar tai jompikumpi lohikäärmeenratsastajista yrittää jotain typerää.  ;D

No, kerkeehän ne vielä hölmöilemään montakin kertaa  ;D ;D
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 26.12.13 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 26.12.13 - klo:22:50

Mä jo aattelin että meinaiskohan Lothar tai jompikumpi lohikäärmeenratsastajista yrittää jotain typerää.  ;D

No, kerkeehän ne vielä hölmöilemään montakin kertaa  ;D ;D

Niin no tietty. Täytyy katsoa, että millasia käänteitä tässä vielä sais aikaiseksi.   ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.