Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mustang

Hah. :) Kiitosta. Kyllä minä uskoisin, eetä se tulee järkiinsä. Ellei kuole sitä ennen. Hmmh. En ole vielä kauhean pitkälle miettinyt.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#16
Toivottavasti elää mieluummin onnellisen elämän Jackin kanssa tai sit tulee Jackille raskaaksi ja Jack pelastaa sen pulasta loukkaantuen tai kuollen itse. Ja se ällö Harry vai mikä olikaan kokisi surkean lopun tai joutuis lopuksi ikäänsä kiven sisään. Vaikkapa sitten Jackin surmasta.
Mut voisko siinä olla ideaa et eli päähenkilö sitten loppuelämänsä Jackin kanssa tai ei, niin hän kummiskin sais tälle lapsen?
Nää nyt on taas näitä miun ideoita, joita saa vapaasti käyttää, jos haluat tai sit ignoorata. :)

Niin ja saihan tuohon Enidalan taruun kirjoittaa jatkoa?
Muutama idea sattui siihenkin tulemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kyllä te osaatte :)

Tekisi mieleni melkein itsekin kirjoittaa jotain eroottista ja salaperäistä, vaikka ihan tuonne K18 osastolle, mutta kello on taas aika paljon..

Mustang: tuo Harry ei tunnu yhtään kelvolliselta rakkaalta Danille, pelkkä humalainen luuserin retku. Itseasiassa jostain syystä tapa, jolla kuvaat Jackia tuo mielikuvan siitä, että Danin ja Jackin välinen suhde on lämpimämpi kuin naisen suhde Harryyn. Olet kyllä onnistunut luomaan aikakauteen sopivaa tunnelmaa hienosti :)

Niin, ja eihän tuossa mitään kauhean hävytöntä ole, ihan sellaista rakkausromaani matskua tai no, itse asiassa joskus niissä tietyissä rakkausromaaneissa on paljon yksityiskohtaisempaakin kuvausta;D Lueskelin nimittäin yhteen aikaan niitä Harleqin historiallisia r-romaaneja, joita julkaistaan aina aika ajoin pari kappaletta kerrallaan, ja jonkun verran on tullut luettua myös Nora Robertsin kirjoja. Nyt on ollut tauko noissa romaaneissa jo jonkin aikaa, varmaan siksi kun olen enemmän keskittynyt kaikkeen muuhun.

Tarinasta tulisi kinkkisempi, jos tuo luuseri Harry selvittäisi päänsä ja saisi Danin pään pyörälle kaikenlaisilla tempauksilla niin, että Jackilla olisi täysi työ pitää Danin huomio itsessään. Vielä niin, että Dani olisi jo lupautunut Jackille ja se vauva olisi tekemässä tuloaan, hyi kamala mikä soppa siitä syntyisi. Vähemmästäkin sellainen pistäsi naisen itsetuhon partaalle..

No, joo. Tällaisia ajatuksia vaan jostain syystä heräsi. Hienoa tekstiä joka tapauksessa. Jännä olisi kuulla kuinka sinun tarinasi jatkuu oikeasti :)





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Kiitoksia kummallekin, hienoja ideoita oli teillä ja ajattelin tosissaan hämmentää soppaa vielä, ei tämä näin nätisti mene. Itse pidän hahmona Jackista enemmän ja olenkin yrittänyt luoda kaipuun Jackin kainaloon, vaikka Harry onkin miasemissa. Tekstin kirjoittaminen on hidasta, sillä tahdon tehdä tarinasta kaikessa mielikuvituksellisuudessaan mahdollisimman realistisen. Mutta ehkä jaksan taas yrittää eteenpäin, jotenkin alkoi puuduttaa koko juttu, kun ei oikein tiennyt, kenelle luetuttaisi tekstiään ja omille tuotoksille on välillä jotenkin niin sokea. Jatkoa tulee, jahka saan sitä aikaiseksi.

Nefertiti, jatka ihmeessä Enidalan tarua. Se on mun eka isompi projekti ikinä, aloitin sen kolmetoista vuotiaana. :) Se kuitenkin tyssäsi aika alkutekijöihinsä. Hauska nähdä, miten muiden ajatukset eroaa omista, itsellä on siihen  tallessa pätkiä, jotka ei sovi siihen vielä toviin, mutta kamalan pitkälle en ole tarinaa miettinyt, vaikka siihenkin aika huolella pohjatyötä rakentelin joskus muinoin.
Jokatapauksessa varmaankin kahta versiota pyöritän koneella, jatkisversiota ja omaa versiota. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#19
No mä jatkoin sitä jo. Mitä pidit pätkästä?

Ja mitä tuohon toiseen tulee, niin kiva että pidit ideoista. Heh, mä tykkään aina ängetä tarinaan jotain kohtalokasta ja siksi kai mun päähenkilöt on vähän väliä vaarassa delata. :D Mut kun mä tykkään niistä henki hiuskarvanvarassa jutuista ja siitä et toinen päähenkilö pelastaa toisen/rakkaansa/perheensä tms oman henkensä kustannuksella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ai. :D oon vähän sekaisin vielä siivousurakan jäljiltä. Menen oitis lukemaan. -> :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Kiva pätkänen! :) Jännitystäkin saatiin jo hieman mukaan. Täytyykin mietiskellä tätä. Onpa mukavaa saada hieman oman pään ulkopuolista näkökulmaa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#22
Kiva kun tykkäsit. :)
Heh mä oonkin nyt lähiaikoina ollu aika ahkera noiden jakiksien kanssa. Eilen kahteen kirjottelin uutta ja myös tuonne Radolan puolelle pariin jatkikseen (sellasia vähän parodiamaisia inside juttuja) jatkoa ja kirjotinhan mie jatkoa yhteen jatkikseen jo viimeviikolla kun kotiuduin sairaalasta.
Ja tänään naputtelin siun tarinaasi jatkoa. :)
Odotan suurella mielenkiinnolla, että mitähän noissa kaikissa juplinin jatketuissa jatkiksissa mahtanee tapahtua seuraavaksi. :)

Vielä ideoihin palatakseni, näemmä tykkään myös olla aika brutaali ja ilkeä päähahmoille. Vois joskus yrittää olla kiltimpi. Tosin mä jo meinasin, että josko Tuhon Enteissä joko syöttäs pahiksen zombeille tai sitten kärventäis sen omaan labraansa tai ampuis sille kuulan kalloon tai tekis kompsromissin ja yhdistäis noi kaikki. :D
Joo olen kamala ihminen. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#23
No niin, kirjottelin sitten tuohon Vaaralliseen Näytelmään jatkoa. Lukekaatten omalla vastuulla.
Itse ainakin liikutuin tuota kirjoittaessani, kenties ehkä siksi kun eläydyin siihen aika voimakkaasti. :)

Jotenkin mä nään tuon koko tarinan lopun(ei tarina tietty vielä loppu ole, mutta mulla on sille jonkisortin loppu vamiina, mut katotaan, miten toi tuosta vielä etenee, että sopiiko se aikomani loppu siihen ollenkaan) sillein elokuvamaisena ja että siinä taustalla soi kaunis musiikki/laulu, sellainen surullinen, joka varmasti sais herkimmät kyyneliin.
Mulla on mielessäni jo jotain ja joo, erittäin kliseinen juttu, joka on varmaa joka draamaleffassa, kuten mm Tulimyrskyn lopussa. Mut katsotaan nyt että miten tarina tuosta etenee, koska kuten jo sanoin, ei se ole vielä lopussa. :)
Tosin tuo on nyt aikas surullinen ja myönnän, että olen ilkeä ihminen kun kohtelen päähenkilöäni niin ilkeesti.
Toivottavasti tuo mun tyyli kirjoittaa tuolla tavalla osissa tuota tarinaa, ei häiritse lukunautintoa. Mä kun ajattelin, et tuo on teatterimaailmaa (joo en väitä et kaikkea tietäisin ja osa on varmaan päin prinkkalaakin tuosta teatteriosuudesta) niin et se menis tuollein kohtauksittain ja viimeinen kohtaus kun tulee, niin ei liene yllätyksenä, et se on sit Esirippu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#24
Mustang. Aivan uskomattoman upeaa tekstiä. Siis wau. Ihanaa. Täytyypä naputella tuohon jotain jatkoksi.
Aivan mahtavaa... Äääh. Meinaa ihan kyyneleet tulla silmiin kun oli niin upeeta tekstiä. :)

Ja joo, Joanna on vähän epätasapainoinen yksilö ja niin sanotusti pari inkkaria puuttuu kanootista. :D
Mutta joo oli niin hyvää tekstiä, että ihan liikutuin. Kyllä sie vaan osaat, ihan niin kuin Nuubialainen Prinsessakin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hih, kiitos. :) Täytyy odotella mitä tuleman pitää.

Mulla tuntuis olevan joku nyyhkyruuvi päässä vähän tiukalla, en osaa enään kirjoittaa mitään muuta. -_- Hah, ehkä se tästä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 05.11.10 - klo:15:31
Hih, kiitos. :) Täytyy odotella mitä tuleman pitää.

Mulla tuntuis olevan joku nyyhkyruuvi päässä vähän tiukalla, en osaa enään kirjoittaa mitään muuta. -_- Hah, ehkä se tästä.

Joskus on hyvä vähän lukea nyyhkyjuttuja päästää sitä kautta höyryjä ulos. Ei vahingoita ketään, vaikka sit kuluttaakin pinkan nessuja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ihan totta. Jotenkin on niin pimee koko ajan, että väkisinkin vähän masistaa. Onneksi voi luea tai kirjoittaa ihmisistä, joilla menee vielä huonommin. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niinpä. Menenpäs tästä jatkamaan kirjoittamista. Täytyypä katsoa mitä kieroiluja se Joanna voisikaan harrastaa vielä. :D On se niin tuota noin sekopäinen nainen. :D
Mietin tässä kun se Rachelin sininen pieni Toyota jäi Milesin talon pihamaalle, jotta jos joku olisi käynyt sitä käpälöimässä. En kylläkään suunnitellut tappavani Rachelia, se nyt olis jo ihan liian iso isku Rachelin perheelle ja Milesille. Ehkäpä täpärä läheltä piti tilanne.
Tosin Rachelin ja Joannan ensitapaaminen voisi olla aika mielenkiintoinen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#29
Ai että kun olit jatkanut Dani Sparklea ihanasti. Kunpa Dani vain tajuaisi, että hänellä on se tosirakkaus ihan siinä vierellä. Mies joka suojelee ja rakastaa koko sydämellään, vaikkei koskaan sanokaan sitä ääneen. :)

Ai juu ja jatkoinpas tuota Vaarallista Näytelmääkin, kun inspistä sattui olemaan. :) Tuli vähän laimeahko jatko, mutta ainakin tuo Rachelin ja Joannan kohtaaminen on mielenkiintoinen, samoin Davidin pieni puhuttelutuokio Crookille. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.