Luki/kuulohäröjä

Aloittaja Nefertiti, 13.08.07 - klo:00:52

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

No niin tänne voipii laitella väärin lukemiaan tahi kuulemiaan juttuja, sillä joskus silmät ja korvat tekee hassuja juttuja ja tulee väliin nähtyä tai kuultua jotakin väärin, mikä sitten jälkeenpäin kyllä naurattaa.

Tuossa jatkopalaa kirjoittaessani, mun piti kirjoittaa, että punastuu, mutta jostain kumman syystä siihen tulikin munastuu...
Yritä siinä nyt kirjottaa jotain vakavaa kun naurattaa. :D Onneksi kyllä korjasin virheeni.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

jänkkis

ku me mennää sukuloimaan pohjoseen nii matkan varrella on vierumäki nii mie luen sen aina pierumäki. silloin kun opin lukemaan nii kysyin isiltä että mikä on pierumäki siitä olen saannut kuulla monesti ja muistakin noloista kysymyksistä mitä olen joskus vaippa iäss kysynyt. onneksi selitykseksi on riittänyt pekkä se että olen jousimies : ]

Floora

Heheh!

Tänään on ollut mahdoton päivä ja olen kauhistellut mitä omituisempia lehtiotsikoita mutten niiden sisällön takia vaan koska olen aluksi lukenut ne väärin! Tänään m.m. on otsikoissa vilistänyt (omissa silmissä) Dildo julkaisee uuden levyn (Dido julkaisee uuden levyn), vanhus irrallaan (Vanhus kadonnut Imatralla), Äiti kertoi työpaikallaan isän syömä-aikeista (surma-aikeista, Oulun surmat kyseessä), megaluokan pussyn ostoa (pussy-osastoa)!

Olisiko kenties aika vaihtaa perjantai-vapaalle! :) Viikonloppuja!
Strange but not twisted

Nefertiti

Ei hemmetti. Tää täällä repeilee kympillä noille luki häröille. No joo antaa mennä vaan perjantain kunniaks. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Nytton maanantai.. :D Joopa joo.. Mut aina kun jossain on lapset ni luen sen lapaset.. En tiiä mikä, mut aina sama juttu :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

:D hahhah en tiedä onko tämä sitten luki- tai kuulovirhe, pikemmin sanavirhe! Kattelin tuossa että viimeksi kirjoitus löytyy "mikä täänän soi?"-aiheesta ja ajattelin samalla että "no mulla nyt ei muuta ku jumputa lauantait vaan vieläki päässä" kun puhelin soi samalla :D vastasin sitten tietenkin et "'asiakkaan puhelimessa' Hyvää päässä! eiku päivää!" naurahti miekkonen toisessa päässä hieman ja varmaan kuulu se minun virnekin siihen päähän.. päätöntä!
Strange but not twisted

Killahead

Jostain syystä aina ku jossaki lukee "Saksikäsi Edward" ni mä luen sen et "Seksikäs Edward". Ja sit mä oon kuulu mm. nämä laulujen sanat väärin:

Oikein: Olkoon myrsky sekä viima ja tuvassa lämmin kamiina
Väärin: Olkoon myrsky sekä viima ja tuvassa lämmintä viinaa
(Teräsbetoni, Missä miehet ratsastaa)

Oikein: Trapped in an eclipse of sense
Väärin: Trapped in an eclipse of sex
(Sturm und Drang, Talking To Silence)

Oikein: Brothers and sisters keep strong in the faith
Väärin: Mothers and sisters keep strong in the faith
(Lordi, Hard Rock Hallelujah)

Oikein: O.K. boy now here's your deal Will you gamble your life
Väärin: O.K. boy now whos your king Will you gamble your life
(W.A.S.P., Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue))
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.