Keskustelu peleistä

Aloittaja Mustang, 13.01.10 - klo:20:08

« edellinen - seuraava »

Mustang

Idea on simmpeli. Täällä voi sydämmensä kyllyydestä keskustella kaikenlaista peleistä ja kertoilla, mitä itse pelaatte. Tällaista en täältä vielä löytänyt, joten eiköhän tälle ole sijaa.

Itse voisin kertoa, että olen himan tuuliajolla tuon pelaamisen kanssa, vaikka aika-ajoin olenkin hyvin aktiivinen. Pelaan sekä koneella, että pleikkarilla (PS2). Omia suosikkeja ovat erilaiset fantasia- ja roolipelit, niistä mainitakseni muutamia: Final Fantasy 7-9, Never Winter Nights, Icewind Dale 2 ja netissä yhteen aikaan pelaisin korealaista Kal onlineä.
Sitten olen jonkin verran hurahtanut ajoittain tuonne räiskintäpelien maailmaan ja hakkasin aika paljonkin poikaporukalla Day of Defeatia. Muuta räiskintää en juurikaan olekkaan pelaillut, Metal Gear Solidia joskus veljen innoittamana kokeilin, mutta se loppui siihen, kun sain ensimmäisen hälytyksen aikaan ja jouduin paniikkiin. :D
Myös tasohyppelyt ovat lähellä sydäntä. Omistan Super Nindendon, jolla pelailen Super Mariota, Donkey Kongia ja Kaunotar ja Hirviö -peliä lähinnä. Playstationilla Raymanit on olleet Crash Bandicootien ohella lemppareita. myös joku Aku Ankka -peli koukutti kovasti.
Game Boylla on tullut pelattua kanssa kaikennäköistä, Pokemonia varsinkin.
Lämmöllä muistelen myös tavallista Nindendoa ja enojeni Segaa. :) Niillekin oli monia loistavia pelejä.

Konsolipeleistä ihan muualle, Magic-korteilla innostuin yhdessä välissä pelaamaan, mutta sitten se kaveri, joka sitä peliä minulle opetti, muutti pois. Joku aloittelijapakka minulta edelleen löytyy. Tiedän myös monia kivoja lautapelejä, mutta harvoin tulee niitä pelattua.

Siinä ei varmasti ollut kaikki. Lisää laittelen sitä mukaa, kun mieleen muistuu.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

theevilone

Pleikkari(t), PC, Nintsikka (nykyään 64), GameBoy, ... Ainakin seuraavia on tullu pelailtua. Lisäilen kans myöhemmin ja tarkennan.

- Silent Hill
- Tekken
- Metal Gear Solid

- Driver
- GTA(t)
- Carmageddon

- Kid Icarus
- Pokemonit
- FF (muutama löytyy omasta takaa)

- Sims (jos sitä pelaamiseksi on voinu laskia :P)
- Super Mariot & Yoshipelit

- CS (Counter Strike - joo joskus tullu pelattua... :P)
- BF & DC (Battlefield ja siihen Desert Combat)
- CoD (Call of Duty, ensimmäinen osa)

- NWN
- SRO (kamalahko korealainen? mmorpg)
- WoW (en koskaan innostunu kuiteskaan, ihan lame)
- Settlerssit
- AoE & AoM Age of empires & mythology
- HoMM (Heroes of Might and Magic)

- C64:lla tullu pelailtua joskus, mutta en nyt jaksa miettiä mitä kaikkia siinä oli. Ainaski Othello, Arcanoid ja Derby Day. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mustang

Oh, tuon Heroesin unohdin tyystin! Tuossa oli muutenkin muutama, jota itse olen pelaillut. Minulla on Supernindendolle sellainen Super Mario, missä on 5 eri peliä. Yksi niistä on Yoshi's island, Yoshi on kyllä aivan symppis otus! :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Maranwel

Onhan tuota tullut pelattua elämänsä aikana muutamakin tunti erilaisia pelejä.
Kaikki alkoi 8-bittisestä Nintendosta ja sen peleistä (mm. Super Mario Bros. 3, Metroid). Seuraavaksi tuli Nintendo 64 ja Mario löytyi sieltäkin.
Välillä kyllästyin Nintendoon ja piti sitten hankkia ensin PS1 ja myöhemmin PS2. Pleikkarille sydäntä lähinnä FF 9, 10, 10-2. Löytyy multa myös FF 12, mutta siinä olen vasta melko alussa. SSX-sarjan pelejä tykätään Neffin kanssa tahkota aina välillä tuntikaupalla.
PC:lle mulla on oikeastaan vaan yksi lemppari, tai no kaksi jos tarkkoja ollaan (Sims2 ja Sims3).
Suht uudehko Wiimme on ollut myös ahkerassa käytössä ja New Super Mario Bros. löytyy sillekin samoin kuin Nintendo DS:llekin.
Mutta tuossa nuo mitä on tullut eniten pelailtua. Löytyy pelitaustaltani muitakin pelejä, mutta niin harvoin niitä olen aikoinaan pelaillut, etten nimiä ainakaan muista.

Mustang

Itse sain pari viikkoa sitten myös ensikosketuksen Wiihin. Keilailua pelailtiin, sitä Super Mariota ja jotain random autopeliä. Ihan hauskaa oli kyllä. Sain jokin aika sitten mös kuulla, että veljeni on omistanut wiin jo vuoden päivät, mikä on mennyt minulta täysin ohi. hänellä on myös ps3, Game Cube, pari Gameboyta, ja kaikkea muuta. X-Box on ainoa, johon hän ei ole innostunut. Paljon on kaikenlaista noillakin tullut kokeiltua.

Lempipleikkaripeleistäni olen näjemmä unohtanut mainita Devil may cry 3:n ja Kingdomheartsit. Lisäksi ostimme poikaystävän kanssa kimppaan Rock Bandin, joka koukutti aluksi paljon. Kitaralle en ole vielä lämmennyt, rumpuja tuli paukuteltua kiitettävästi. Mikki täytyisi vielä kokeilla, jahka rummuilla on paukutellut tarpeeksi hyvät tulokset.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Aloin eilen pelaamaan Final Fantasyja pitkästä aikaa, ovat kyllä mainioita! Nyt työn alla FF8, joka on minulle se numero yksi, koska sitä kokeilin ensimmäisenä ja sitä olen pelannut pisimmälle (loppupomoa ja paria vaikeeta kohtaa lukuunottamatta kokonaan itse joskus yläasteella). Saan kyllä sontaa niskaan aika monilta muilta FF faneilta, kun seiska ja ysi (jotka myös omistan) ei ole mielestäni parhaita. -_-
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.