Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Päärynä

#240
No vittu haistakaa paska. En mä enää jaksa. Antakaa vaan sitten varoituksia.

On se vittu niin ihmeellistä, kun mulla ei oo muita harrastuksia kuin ihmisten stalkkaaminen. Haistakaa paska, raatolaiset. Jos tää paska jatkuu enää sen yhden moden takia, mä en ilmesty enää paikalle. Vannottu juttu.

// Vittu, laitan sitten saman tien kaiken muunkin tähän esille, kun en avautumistopaa mene hyväksikäyttämään. Mun elämässä on ollut jo parin vuoden ajan raatola todella tärkeenä, mutta nyt viimeaikoina on alkanut pänniä vähän nää kaikki ihmiset siellä (et sä, Nef). Musta tuntuu, että yli puolilla on jotain mua vastaan siellä ja sitten mm omakuvatopissa ei kommentoida mitenkään näitä pienempejä aktiiveja ja muutenkin kukaan ei kommentoi muita. Mä laitoin kommenttia aina varmaan kymmenelle ihmiselle ja kaikille niille, jotka oli mun postauksieni välillä, mutta arvatkaapa vaan, kuinka monta kommenttia mun kuvistani on tullut?

Yks ainoa, tästä uudemmasta. Lisäksi mua vaan vituttaa niin perkeleesti aina nää insidelut ja kaikki muut salaliitot. Joo, haukkukaa vaan skitsoksi. Ei olis mitään uutta. Mä luulin, että mun kesälomastani tulisi oikein mukava, kun ei tarttisi sietää koulukiusaamista, mutta katsos vaan. Ei mitään toivoa senkään suhteen. Mua nettikiusataan.

Sai olla viimeinen kerta, kun matkustan yhteenkään miittiin. Tuntuu täysin turhalta, kun menin tossa sitten Turkuun asti morjestamaan tämän foorumin asukkeja ja nyt sitten tulee todettua, että mä en halua olla enää missään tekemisissä niiden kanssa. Muutan jupliniin ja Despair Factioniin niin ettei tartte sitten kattella muiden naamoja tai mitään vastaavia.

[/turhake]

Nefertiti

Kieltämättä mullekin tulee toisinaan sellainen fiilis, ettei ole oikein päässyt mukaan koko hommaan ja ainakin pari tyyppiä on toisinaan poksissa jorisseet jotain omia juttuja, jotka mun mielestä olis hyvin voinut hölistä vaikka mesessä.
Tuli vähän sellainen ingoorattu olo, kun yritti itse jotain välissä pälissä ja nämä kaks jatkoivat omia pälinöitään.
Sen myös olen huomannut, että jos asian ottaa puheeksi, se kielletään heti. Ei täällä mitään insideilyjä ole. Syrjimistä en ole huomannut ja kyllähän nyt moden pitäisi olla jo sen verran aikuinen (ei välttämäti ikänsä puolesta, vaikka sekin olis toki hyvä) ja ymmärtää, ettei ketään voi ottaa silmätikuksi, koska siinä on se raja että helposti voi mennä sitten jo sinne kiusaamiseen.

Monesti mä kyllä annan joidenkin juttujen mennä tavallaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ellei sit mene sellaiseksi  että mut saa suuttumaan, niin että todellakin ärähdän ja rumasti.

Mä kun luuliin, et se miitti meni hyvin. Bogiisikin olit niin nättejä valokuvia laittanu. Kun vielä itsekin sais aikaiseksi, mut koko kesä menee valitettavasti kokonaan töissä ja tulevalla viikolla on loppuviikosta sitten meillä se meidän häämatkaristeily, ni ei oikein pääse ja viikonloput haluan monesti viettää laiskasti.

Sen kun käyt täällä Juplinissa enemmän, täällä kun tuppaa olemaan välillä aivan kuollutta, välillä tuntuu et hautausmaallakin olis hilpeämpi meininki, kun täällä niin vähän loppujen lopuksi käy porukkaa. En nyt tiedä, et onko täällä nyt mitään insideilyä, kun mä kumminkin pyrin ottamaan kaikki huomioon ja jutustelemaan kaikkien kanssa ja toivotan kaikki tervetulleiksi, en vain jotain tiettyjä. Tietty sitä tulee toisten kans paremmin juttuun, kuin toisten.
Enkä todellakaan ala sorsimaan ketään mistään, kun täällä nyt on se politiikka, et jos ei osaa alkuunkaan käyttäytyä, lentää pois kuin lepäänkäpy.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Jep, poksissa on aina silloin tällöin sellaista insideilyä että huh huh. Mä en jaksa asua siellä enää, kun porukka ei koskaan vaivaudu sinne juttelemaan tai sanomaan mitään kommenttia ja muuta mukavaa. Ja kyllä, siellä kielletään insideily erittäin tehokkaasti. Joku modekin meni mainitsemaan, ettei insideilyä ole pahemmin, mutta itse olen toista mieltä. Yks ainoa pien kommentti sai mut parinkin moden silmätikuksi, mutta kattoo nyt, miten sitten menee tän tauon jälkeen. Jos sitä vaikka sitten synttäreinä viittis vaivautua sietämään niitä ihmisiä siellä...

Kyllähän se miitti meni ihan suhteellisen hyvin. Ne, joita siellä tapailin, oli ihan mukavia, mutta nyt vaan tuntuu etten mä halua olla enää kuin muutamien tiettyjen kanssa tekemisissä. Jotenkin tuntuu, että ne tietyt, jotka oon tavannut nyt näiden viiden miitin aikana, on ihan kivoja kavereita, paitsi tietysti ne kaks jotka suunnittelee mun uhraamistani saatanalle. Tuntuu vaan, että on vaan niin paljon porukkaa tuolla foorumilla, ettei siellä enää ole kunnolla sitä hyvää ilmapiiriä. On olemassa tietyt henkilöt, jotka aina on sellaisia mukavia kaikille ja joiden kanssa saa heittää kivaa läppää, mutta jos vaikka tämä silmätikkumode huomaa meidän keskustelut poksissa ja sitten lähdetään siihen sarkastisiksi, niin heti tulee huomautusta...

Täällä en oo törmäillyt pahempiin inseideilyihin, ja kyllä niistäkin saa sitten kiinni. Mua vaan vituttaa taas niin suunnattomasti tää tilanne, mitä joutuu sietämään muutamien takia.



Onneks on olemassa AFI. Jotenkin en vaan selviäis näistä tilanteista ilman sitä, että vois laskea taas kaikki oh:t ja muutenkin huutaa kappaleiden mukana.

Nefertiti

Mä sanoin muuten näille kahdelle, ketkä keskenään lätisivät, että mitäs insideilyä tää on, niin johan tuli, ettei tää mitään insideilyä ole.
Meinasin sanoa, että tuon jorinan olis voinut mesessä tai vastaavassa hoitaa, mut päätin pitää pääni kiinni, kun en halunnut rähinää päälle, vaikkei nuo kaks nyt niin riitaisia olekaan.
Pitäisiköhän heittäytyä sen verta v-mäiseksi, että ymppäis ne mukaan PR(siihen tuli muuten toissa päivänä tuore osa :D):n johonkin ei niin mukavaan roolin. :D

Ja voi perkele millainen laiska paska olen, kun en tästä saa itseäni liikkeelle, et kävisin siellä kaupassa ruokaostoksilla. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Nuo netti-inside-jutut ovat tosiaan aika ikäviä. Foorumikeskustelut ovat yleensäkin minusta hyvin masentavia, koska minun kohdallani ne jäävät suorastaan olemattomiksi. Joskus tuntuu, että kaikki pitävät niin outona, etteivät halua keskustella kanssani yhtään, mutta sitten järki käskee vilkaista muita keskusteluja, joilloin huomaan, että monella muullakin on sama juttu, keskustelut tyrehtyvät helposti, ainakin tällaisilla hiljaisemmilla foorumeilla.

Mutta se ei selitä sitä, miksi yritykseni keskustella eivät ole ottaneet tulta alle toisaalla, paikassa, jossa tuntuu olevan juuri se inside-porukka ja outside-luuserit. Sen jälkeen olen tuntenut itseni todella tyhmäksi :( Niin ja ne harvat ihmiset, joihin saa oikean yhteyden, katoavat..

Niinpä tämä roikkuu toisinaan täällä, pölisee yksin ja häiriköi jutuillaan mm. Nefertitiä, Mustangia ja Päärynää yms. ;D Ja purkaa mielensä ja luovuutensa blogiin toisaalla..

Joskin se bloginkin pitäminen alkaa pikku hiljaa epäilyttämään paristakin syystä..yksi syy on tämänpäiväiset kommentit joltain lukijalta, pelottavaa. Sitä toisinaan pysähtyy miettimään, voiko joku lukija jäljittää ja tehdä jotain kamalaa :((

Mut hei, jos joskus joku tuntee itsensä syrjityksi tai kaltoinkohdelluksi jostain syystä, pitää siitä puhua suunsa heti puhtaaksi, ettei kenellekään jää pahaa mieltä. Minä en ainakaan tietoisesti halua ketään syrjiä yms, mutta koskaan ei voi tietää, miten joku toinen kokee keskustelut, netissä kun ei voi tosiaankaan nähdä toisen elekieltä, vain sanat, joista voi tulla väärinkäsityksiä..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Nuubi, mä komppaan tota bloggaamista. Aina välillä on tehnyt mieli laittaa Walhalla jäähylle, mutta pikkuhiljaa sitä muistaakaan, miks edes aloitti bloggaamisen. Pari(kymmentä) kertaa oon saanut laittaa banaania menemään ihmisille, mutta kai se siitä hiljalleen rauhoittuu ajan myötä. Nykyään mä vasta laitan banaania, jos tulee jatkuvasti häiritsevää kommenttia.

Eikä mua haittaa yhtään tuo häiriköiminen täällä :) Nuo viestit on vaan mukavia lukea, kunhan vaan on hyvällä tuulella. Ja mäkin olen toisinaan valloittanut muutamankin foorumin ja chatin ja viettänyt itsekseni laatuaikaa :D

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 19.06.11 - klo:23:49
Eikä mua haittaa yhtään tuo häiriköiminen täällä :) Nuo viestit on vaan mukavia lukea, kunhan vaan on hyvällä tuulella. Ja mäkin olen toisinaan valloittanut muutamankin foorumin ja chatin ja viettänyt itsekseni laatuaikaa :D

Jepjep, pakkohan se on jonkun uhrautua, jos muut ei pölise :DD

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Välillä mäkin lätisen täällä yksikseni. Ja useimmiten kirjoittelen tarinoitani yksikseni.
Siittä vaan sekaan soppaa sotkemaan. Tosin musta tuntuu, että ainakin Rakkauden tähden ja Tuhon enteet on melkoisessa solmussa. Etenkin kun tein aika häijyn tempun Georgelle ja Alicialle. :)
Oli vain sellainen fiili, mutta ainahan mie sen voin muuttaa, jos se itteenikin alkaa häirihtemään. :)

Itteeni ärsyttää tällä haavaa se, ettei tunnu löytyvän ittelle aikaa. Siis päivät töissä ja sit kotiin tullessa pitäs ruokaa laittaa ja töllästä tulee tietty ohjelmia ja kaikkea, ni tulee vähän sellaine fiilis et yritetään repiä sinne ja tänne.
Patistaisin kyllä tuo rakkaan aviomieheni laittamaan ruokaa, jos se vain osais ja jos sitä kiinnostaisi. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

^ Piti muuten jossakin vaiheessa mainta, että Vuoriputoukset ei "oikein" edisty (=lue: loputtomalla tauolla). Lisäksi mun kolme nykyistä projektiani saa aikaan sen, että bloginkin ylläpitäminen on välillä "vähän" haastava homma. Tän takia mä en saa aikaiseksi kirjoitettua mitään jatkotarinoihin. Vituttavaa.

Puolioffi?

Nuubialainen Prinsessa


Neffi, täälläkin tuntuu tuo aika olevan aina vähissä, kun tulee töistä kotiin kello lähenee viittä tahi kuutta ja sitten on nälkäisiä suita ruokittavina, tassuja pestävinä yms: Duuni on aika- ja energiasyöppö :9 Ja joskus tuo kirjoittaminen tuntuu tosiaan aika haastavalta, joten ymmärrän tunteen Päärynä. Täälläkin jokusen kymmentä keskeneräistä raakiletta.

Tänään oli taas jotenkin ikävä piipahtaa blogilla, kun löytyi kommenteista saatanan ämmää yms., olen joutunut jonkun häiriintyneen mielenpurkauksen kohteeksi. Minulla on omat aavistukseni asiasta, ja toivon, että en ole oikeassa. Ehkä kyseessä on vain joku sivulle äskettäin eksynyt satunainen häirikkö :S No, onneksi kaikki kommentoijat eivät ole yhtä kamalia, vaan yleensä suurinosa viesteistä on pelkästään ilahduttavia..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jos ne uhkaukset ja nimittelyt alkaa mennä jo todella törkeälle tasolle, siis ämmittelyn lisäksi, niin voit mainita, että siitäkin voi saada tuomion. Käy vaikka poliisin sivuilla katsomassa, mitä siellä sanotaan nettihäiriköinnistä ja ylipäätään netin kautta tapahtuvista uhkailuista.
Monesti kyseessä voi olla vain joku satunnainen ääliö, jolla ei oo muuta tekemistä kuin pahoittaa toisten mieli, mut aina välillä löytyy tosi pahasti häiriintyneitä yksilöitä, jotka voi olla valmiita menemään sanoista tekoihin.
En kyllä ymmärrä, et kenellä vois olla mitään sua vastaan, kun sie olet niin mahtava ja ihana persoona. Lahjakas, taiteellinen, ystävällinen, lämmin. Hmm... löytyisköhän vielä lisää positiisvisiä adjektiivejä. :)

Mä kyllä tietäisin muutaman negatiivisen nimityksen ko. tyypille joka sua kiusaa, mut taidan jättää sanomatta, kun täällä kumminkin käy vähän nuorempaa porukkaa.
Tosiaan sun ei tarvitse minkäänlaista netinvälitykselläkään tapahtuvaa kiusaamista/uhkailua tms toimintaa sietää, vaan suosittelen tosiaan poliisin puheille, jos jutut alkaa mennä siihen pisteeseen et on syytä pelätä et jotain ikävää vois tapahtua oikeastikin tämän aivottoman,  henkisesti ameeban tasolla olevan, psykopaattimulkeron taholta.
Hups, eihän mun pitänyt sanoa niitä nimityksiä... lipsahti.. sori. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

#251
Nef, ihan kuin mä en tietäisi yli sataa kirosanaa/kirousta/"lempinimeä" kaikille "ihanille" ihmisille maailmassa.

On kyllä inhottavaa, kun sellaisia pallinaamoja alkaa vuotaa esiin vähän suunnilleen jokaisesta persaukosta mitä voi olla. Jos muistais cBoxin tunnukset niin vois jopa mennä tyhjäämään sieltä taas turhia viestejä pois... Ääh, pitikin Mozillan alkaa temppuilla. En kyllä valita. Chrome toimii paremmin & varmemmin.

Jihuu. iTunes meni hajottamaan "muutaman" kipaleen jälleen kerran. Kai sitä pitää vaivautua taas päivittämään koko roska...

// Fuuuck yeah. Onnistuinpas sitten viimeinkin. Mitkä lienee kirjoitushäröt ja kummalliset salasanat, joita keksin...

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 21.06.11 - klo:19:19
Nef, ihan kuin mä en tietäisi yli sataa kirosanaa/kirousta/"lempinimeä" kaikille "ihanille" ihmisille maailmassa.

Tiedä vielä pahempiakin, mutta kun tällä nyt kumminkin Mode olen, niin mun on syytä olla esimerkillinen ja pitää suuremmat mölyt mahassani, vaikka kovasti tekisi mieli, pistää vielä litania muita vähemmän kauniita nimityksiä tuosta alkulimaakin tyhmemmästä räkäklimpistä, joka kiusaa Nuubialaista Prinsessaa. :D
Joskus muuten tekee hyvää vähän tuulettaa, mut joskus on vaan mietittävä, et missä sen tekee. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#253
Sie oot aina niin ihana ja kiltti Nefertiti, tosi kauniisti sanottu :)
Kyllä kieltämättä hieman masentaa avata sivusto ja lukea outoja ja hieman pelottaviakin viestejä, joissa puhutaan tappamisesta ja nimitellään :( No, en kyllä ihan vähästä säikähdä ja seuraan tilannetta jonkin aikaa.

Nyt kun tein pientä tutkimustyötä, sain selville, että kyseessä taitaa olla netissä yleisesti riehuva häiriintynyt henkilö. Toivottavasti joku tuttava/läheinen huomaisi toimittaa hoitoon tämän tapauksen..

Nuo nimitykset on ihanan kuvaavia, tulin heti paremmalle tuulelle. Toivotaan, että ko. "psykopaattimulkero pallinaama" luikertelee takaisin sinne, mistä on syntynytkin :DD

Pientä edithiä, kun en kehdannut tuplapostata..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Vituttaako? Ei suinkaan.

Faijalla on nyt sitten uus salasana ja mä en voi poistaa työpöydältä Mozillan kuvaketta >.< Mä vihaan turhia kuvakkeita. Työpöydällä saa olla aina vaan kolme kuvaketta tai muuten mä häiritsen Daveyn tasapainoa ja omaa henkistä hyvinvointiani.

Ai joo. Konekin hajos tänään. Ei yhtään ketuttanut sekään.