Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

theevilone

On kyllä törkeää tuo kauppajuttu! Perkele, Anteeksi. Alkoi kyllä riipimään itseänikin. Toivottavasti jaksat tehdä kirjelmiä johonkin jotta asia voitaisi kääntää vielä oikein. Jos voi... :/ Jos pidät tanssimisesta niin minunkin mielestä sinun kannattaisi kyllä mennä mukaan. Keskity itseesi ja hoida itseäsi. Laita joku aamu eripari sukat jalkaan ja lähde kävelylle, anna itsellesi lupa käydä nukkumaan keskellä päivää (tai mihin aikaan et ole ollenkaan tottunut nukkumaan) ja sen jälkeen syö jäätelöä ja kuuntele musiikkia/katso joku hyvä leffa. Muista myös että asioita saa surrakin. Joku koskettava elokuva ehkä aukaisee itseä jos ei muuten voi pillittää. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Floora

ITKETTÄÄÄ!!!!

Ptäiskö tähän maailmaan nyt sit synnyttää lisää pentuja häh?! Kaikki potuttaa ja turhautuneisuus on melkein isompi ku tuo kyrpä otsassa. Ketään ei kiinnosta mikään! Ei anteeks nyt valehtelin, mikään muu kuin MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ!!!!!!!!!

Ehkä jaksan kirjottaa koko päivän tapahtumat joku päivä mut nyt on vaan pakko kiroilla..
Strange but not twisted

Haltijanainen

Juplinille vielä. Hyvä, jos pääsit pois noin kamalasta työpaikasta. Kannattaa tehdä jollekin ammattiliitolle kantelu paikasta ja antaa sitten asian olla. Näin olet ainakin omalta osaltasi tehnyt voitavasi sille, ettei seuraajasi joudu kokemaan samanlaista kohtelua. Minulla on tuosta asiakastilanteesta pieni aavistus, että puhut hieman monikansallisemmasta sakista. Muutamalle samalla alalla työskentelevälle tutulle on tullut samantapaisia ongelmia valtaväestöstä poikkeavan asiakaskunnan kanssa. Ei se ihan  helpoin keissi ole työnantajallekaan. Mutta voimia tuon kanssa!

Jos muuten tykkäät alasta ja viihdyt ammatissasi, eikö kannattaisi jatkokouluttautua sillä saralla lisää? Siis sitten, kun jaksaa taas ajatella seuraavaa tuntia pitemmälle. Omasta puolestani toivoisin, ettet eristäydy vaan hankit ympärillesi ihmisiä, ystäviä, perheenjäseniä tai muita, joiden kanssa voit olla oma itsesi eikä tarvitse esittää pirteämpää tai iloisempa kuin on. Ja kuten tuossa jo sanottiinkin, saa surra ja olla vihainen. Kunhan ei liian pitkään :).

Jaksamista.

Juplin

Kiitoksia kaikille tuesta ja kauniista sanoista. Kyllähän tää mieltä masentaa, ollut masentunut jo pitemmän aikaa. Kyllähän sen tietää, että aika parantaa ja sen sellaista. Eikä itselleni tuo sureminenkaan vaikeaa ole, itken kyllä jos itkettää, joskus ehkä jopa liian helposti... :)

Hankalaa tässä vaan on että löytyisi niitä paikkoja mihin mennä (harrastuksia, töitä yms.), se kun ei tunnu olevan ainakaan itselleni niin helppoa. Aika eristäytynyt olo tässä on jo tovin ollutkin, vaikka kavereiden ja sukulaisten kanssa ollutkin tekemisissä, kun jotenkin ei vaan mikään huvita, ja sitä jää helposti märehtimään asioitaan kotiin.

Alaan liittyen, en pidä siitä erityisemmin. Olen työskennellyt turvallisuusalalla vartijana ja järjestyksenvalvojana. En kuitenkaan koe työn olevan minulle ominaista, sillä olen huomannut piireihin liittyvän liikaa katkeruutta, vihaa, suuttumusta, umpimielisyyttä ja epäreilua meininkiä. Töitä alalla olen vain tehnyt siksi, että ei ole parempaakan löytynyt.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Ärh... Omalla koneella ei voi pelata simsisä ja saan odottaa vielä kauan, ennen kuin aviokkini laittaa koko käyttiksen uusiksi, sillä ilman sitä en saa peliäkään toimimaan. Avokin koneella sentään pääsen pelailemaan, mutta joko hänen koneessaan on tilat vähissä tai sitten näyttis vetelee viimeisiään, kun peli tilttailee. Tosin voisin taas joku kerta poistella lladattuja hieman enemmän tuolta pelistä, että pyörisi paremmin.
Avokin oma konekin toimisi paremmin jos hän vain suvaitsisi joskus lisäämään tilaa C asemalle(on siis yhdella kovolla joka on osioitu), mutta kun ei muka ole aikaa tehdä sitä.
Miehet....*Mutinaajupinaa*
Okei osaan mäkin olla mahdoton, mutta jos osaisin enemmän näitä atk-juttuja, kuin mitä osaa nyt tekisin itse kaiken tarvittavan, mutten valitettavasti osaa kaikkea joten tuo mun kotinörttini sais kyllä hoitaa näää meidän koneet, niin se vois pelailla simsiä tai sporea omalla koneellaan ja mä omallani ja molemmat olis sitten tyytyväisiä.

Aah... Jopas helpotti kun pääsi vähän purkamaan mieltä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Nefertiti kipittelee kauppaan, ostaa Maxtorin (tai muun tunnetun merkin) 500 GB ulkosen kovon, iskee sen kiinni koneeseensa (vasara ja naulat tässä hyvä, myöskin erikeepperi toimii.. hätätapauksissa, ei ole jesseteipin voittanutta), latailee simsin ja kaikki sen härpäkkeet sinne ja eikun pelaamaan ;) Eipä nuo tuon kokoset kovotkaan enää maksa paljon mitään, itse sain tuollasen kovon 69€ Pelasti minun musiikit kun koneen kovo kosahti..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Itseasiassa meillä on yks teratavunen ulkoinen kovo ja kovassa käytössä jo. :) Mutta siis se kovo jossa se C:asema on on osioitu muistaakseni kahteen tai kolmeen osaan ja nyt sen C aseman tilat alkaa olla lopussa ja avokki kyllä tietää miten laittaa sinne lisää tilaa, kunhan nyt vaan vitkuttaa sitä, vaikka olen sanonut että laita hyvä mies sitä tilaa, sinne ennen kun kosahtaa koko levy ja menee windows nurin. Meinaan on tuo xp ängetty just tuonne C:lle ja se taitaa olla täynnä niitä päivityksiä sun muita, ettei saa edes kunnolla eheytettyä koko asemaa. Tosin se operaatio on hidas ja saattaa kestää useita tunteja tai peräti vuorokausia riippuen siitä miten paljon ja minne siirretään. Ilmeisesti sen takia hän ei ole ihan valmis sitä tekemään, kun joutus olemaan sitten ilman konetta vähän aikaa. Pitäsköhän houkutella se silleen, että sais pelata Sporea mun koneella sen aikaa ja mä voisin joko lukea tai kattoa dvd:ltä leffoja tai yrittää tehdä molempia ja onhan meillä viel toi rämä läppis jolla pääsee nettiin voi pelata pasianssia.
Mun oman koneen ongelma on lähinnä se että pitäs ottaa varmuuskopsu tästä vistasta ja laittaa kone sitten uusiksi, samoin tuo uusin office, joka saatiin kamulta köh köh epävirallisena, kun mullakin on itseasassa selllanen kokeiluversio vain ja siinä on sitten rajallinen käyttöaika.
Sitten kun josku tuo rakas avokkini saa koneeni ja omansa laitettua, niin taidanpa ettiä netistä tai kysellä meidän kamulta oliskos sillä uudempaa versiota PhotoShopista, niin pääsee taas leikkimään  noilla simsin ladattavilla(=tekemään lähinnä omia uudelleen värjäyksiä), pitäs joskus kokeilla säätää simpen kanssa ja tehdä jotain niitä meshejä ihan itse, mutten vaan oo jaksanu koskaan perehtyä tuon simpen käyttöön, on se vaan niin monimutkainen ja tartteis lisäks muutaman muun ohjelman, että siitä sais kaiken hyödyn irti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

DhTier

Ihan randomia valitusta tulossa tältä suunnalta. Valmistautukaa.

Mua ärsyttää, kun yks kaveri ei voi koskaan, mitenkään, ikinä milloinkaan, hyvästellä lähtiessään. En tiedä miksi otan tän näin henkilökohtaisesti, mutta kun se ei oikeasti sano mitään, se vaan häipyy. Ja minua ärsyttää oikeasti.
Ehkä mulla on vähän turhat ärsytyksen aiheet, mutta sittenpä on.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.11.08 - klo:16:24
Itseasiassa meillä on yks teratavunen ulkoinen kovo ja kovassa käytössä jo. :) Mutta siis se kovo jossa se C:asema on on osioitu muistaakseni kahteen tai kolmeen osaan ja nyt sen C aseman tilat alkaa olla lopussa ja avokki kyllä tietää miten laittaa sinne lisää tilaa, kunhan nyt vaan vitkuttaa sitä, vaikka olen sanonut että laita hyvä mies sitä tilaa, sinne ennen kun kosahtaa koko levy ja menee windows nurin. Meinaan on tuo xp ängetty just tuonne C:lle ja se taitaa olla täynnä niitä päivityksiä sun muita, ettei saa edes kunnolla eheytettyä koko asemaa. Tosin se operaatio on hidas ja saattaa kestää useita tunteja tai peräti vuorokausia riippuen siitä miten paljon ja minne siirretään. Ilmeisesti sen takia hän ei ole ihan valmis sitä tekemään, kun joutus olemaan sitten ilman konetta vähän aikaa.

Juu, mutta jos laitat simsin tonne teraselle kovolle ja sen kautta käytät, niin sulla on enemmän tilaa.. Samoin jotain tiedostoja C:ltä voi siirtää jollekin muulle asemalle tms. niin tulee lisää tilaa.. Itsellä oli yhdessä vaiheessa vitsit vähissä kun molemmilta kovoilta alko tilat loppumaan :D Siis yhdeltä osioidulta kovolta molemmat asemat olivat täynnänsä tavaraa..

DhTier, ei mun mielestä turha valitusaihe ollenkaan ole, tänne saa tulla valittamaan ihan mitä vain, mikä mieltä painaa :) Ei ole mitenkään rajattu että täytyy olla elämääkin vakavampaa valittamista.

Sitte.. PRKLEEN KISSALIITTO!! (Anteeksi kielenkäyttö ja capsin raiskaaminen). Juu, en saa kissojani rekisteröityä Suomen Kissaliittoon, koska kissojen isä, Fjaschos Friz of Polarheim's on rekisteröity TICAan, eli siis ei ollenkaan Suomeen rekisteröity, joten sen jälkeläisiä ei voida rekisteröidä Kissaliittoon. Että ottaa päähän, voi *piip*!!! Oli näyttelymaksukin ens sunnuntain näyttelystä maksettu ja kaikki ja sitten käy näin. Ja kaikki sen takia, kun Polarheim's kasvattaa puhdasta norjalaista linjaa, eli välissä ei saa olla mitään muuta kissarotua, missään kohtaa, ja Kissaliitto haluaa tehdä norjalaisesta omien mieltymystensä mukaisen rodun, eikä antaa sen olla sellainen kun alunperinkin se oli. Nyt ärsyttää ja pahasti.. **ttu..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Äh... vihaan menkkoja vihaan vihaan vihaan.... Nytkin alavatsa niin p**leen kipee... ärh...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 20.11.08 - klo:18:51
Äh... vihaan menkkoja vihaan vihaan vihaan.... Nytkin alavatsa niin p**leen kipee... ärh...

Olen kuullut, että joskus vauvan tekeminen auttaisi kuukautiskipuihin, jos on kovat kivut normaalista;)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

Ärsyttää kun koulussa on jonkinlainen homevaurio ja kauhea remontti menossa. Remontin takia on ainakin neljä luokkahuonetta pois käytöstä, joten luokkatiloista on pulaa... sen lisäksi tästä remontista koituu ihan hirveä meteli, mikä häiritsee niin oppilaita kuin opettajiakin, joten koitapa siinä sitten keskittyä ja oikeasti tajuta jotakin opetuksesta. Kemian opettajan desibelimittaukset osoitti että kovasti menee melutaso sen haitallisen rajan yli, joten kuulovaurioitahan siellä meille kehitellään. Alkaa jo vissiin vaikuttaa, itselläni on koko päivän korvat soinut ja ollut pää kipeä. Koeviikko edessä ja pitäisi lukea ja oppia kaikenlaista, mutta keskittymiskyky on lähtenyt lätkimään ja tilalla on kauhea yliääni korvien sisällä!! ARGH! Tämän lisäksi tämä rakas lukiomme lakkautetaan ensi vuonna, joten meikäläinen ja ikätoverit joudutaan sitten viimeiseksi vuodeksemme siirtymään toiseen kouluun... alkaa välissä tuntua siltä ettei meille anneta minkäänlaista arvoa tuolla koulumaailmassa... kiukuttaa ja ärsyttää ja jotain haluaisin tehdä, mutta mitään en voi. Muuta kuin kärsiä. No juu, valitus ohi. Tuntuu jo paremmalta. :)

Killahead

Vitutta ku taksikuski ajo tahaallaa mun parhaan kaverin (eli mun tädin 9kk vanhan kisun) yli toissa jouluna. Samana päivänä ku vuotta aikasemmi edelline kissa piti lopettaa ku sen jalka murtu nii pahasti ku naapurin mielisairas muija (mitä kunta ei ota hoitoon, koska se kattoo et sen mies voi hoitaa sitä kotona) ku se akkas potkas sitä.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 23.11.08 - klo:15:34
Vitutta ku taksikuski ajo tahaallaa mun parhaan kaverin (eli mun tädin 9kk vanhan kisun) yli toissa jouluna. Samana päivänä ku vuotta aikasemmi edelline kissa piti lopettaa ku sen jalka murtu nii pahasti ku naapurin mielisairas muija (mitä kunta ei ota hoitoon, koska se kattoo et sen mies voi hoitaa sitä kotona) ku se akkas potkas sitä.
Toi on ikävää, tosi ikävää, ja mun myötätuntoni on kokonaan sun puolella. Itsekin jouduin viemään mun pitkäaikaisen kaverini, lähes 14-vuotiaan Tiko-kissan, lopetettavaksi 2006, kun sille tuli parantumaton syöpä munuaisiin. Aika parantaa ja auttaa, mutta ikävä on kollia vieläkin aina välillä.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.11.08 - klo:16:24
Itseasiassa meillä on yks teratavunen ulkoinen kovo ja kovassa käytössä jo. :) Mutta siis se kovo jossa se C:asema on on osioitu muistaakseni kahteen tai kolmeen osaan ja nyt sen C aseman tilat alkaa olla lopussa ja avokki kyllä tietää miten laittaa sinne lisää tilaa, kunhan nyt vaan vitkuttaa sitä, vaikka olen sanonut että laita hyvä mies sitä tilaa, sinne ennen kun kosahtaa koko levy ja menee windows nurin. Meinaan on tuo xp ängetty just tuonne C:lle ja se taitaa olla täynnä niitä päivityksiä sun muita, ettei saa edes kunnolla eheytettyä koko asemaa. Tosin se operaatio on hidas ja saattaa kestää useita tunteja tai peräti vuorokausia riippuen siitä miten paljon ja minne siirretään. Ilmeisesti sen takia hän ei ole ihan valmis sitä tekemään, kun joutus olemaan sitten ilman konetta vähän aikaa. Pitäsköhän houkutella se silleen, että sais pelata Sporea mun koneella sen aikaa ja mä voisin joko lukea tai kattoa dvd:ltä leffoja tai yrittää tehdä molempia ja onhan meillä viel toi rämä läppis jolla pääsee nettiin voi pelata pasianssia.
Mun oman koneen ongelma on lähinnä se että pitäs ottaa varmuuskopsu tästä vistasta ja laittaa kone sitten uusiksi, samoin tuo uusin office, joka saatiin kamulta köh köh epävirallisena, kun mullakin on itseasassa selllanen kokeiluversio vain ja siinä on sitten rajallinen käyttöaika.
Sitten kun josku tuo rakas avokkini saa koneeni ja omansa laitettua, niin taidanpa ettiä netistä tai kysellä meidän kamulta oliskos sillä uudempaa versiota PhotoShopista, niin pääsee taas leikkimään  noilla simsin ladattavilla(=tekemään lähinnä omia uudelleen värjäyksiä), pitäs joskus kokeilla säätää simpen kanssa ja tehdä jotain niitä meshejä ihan itse, mutten vaan oo jaksanu koskaan perehtyä tuon simpen käyttöön, on se vaan niin monimutkainen ja tartteis lisäks muutaman muun ohjelman, että siitä sais kaiken hyödyn irti.

Kannattaa poistella niitä tavaroita, kuitenkin nekin vie tilaa. Eheyttämistä kannattaa aina silloin tällöin harrastaa, joskaan se ei aina sitten enää riitä. Käyttiksen uudelleenlaittaminen kuitenkin vaatii hetken aikaa ja tilaa jos haluaa säästää jo-olevaa dataa. Lisää tilaa saa osioimalla kovalevyn uudestaan, eli sieltä toiselta osioltakin tavarat talteen. :) Nykyään käyttisten mukana ei vissiin tule ollenkaan sitä CD:tä mukana? Hankaloittaa kovasti uudelleenasennusta. Tyhmää...
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."