Joo no, noi golffit on meillä vain kesäisin, muuten on ympäri vuoden kotisiivousta. Aika raskasta sekin, vaikkei ihmisten kodit nyt missään kaaoksessa olekaan. Mut jännittää ja stressaa siinäkin, kun pitää varoa, ettei vahingossa tuhoa asiakkaan omaisuutta ja että koti tulee huolellisesti siivottua ja ettei tule sanomista mistään.
Jotkut asiakkaatkin ikävä kyllä osaa olla ihan hemmetin pikkumaisia ja nillittää yhdestäkin pölyhiukkasesta, jos vähän liioitellaan. Golffit on muuten kivaa siivottavaa, mutta ärsyttää, kun yrittää vessoja siivota ja etenkin sitä miesten puolta, kun sillä siunaaman hetkellä kun ehtii itse aloittaa, niin jo sinne änkee miehiä kuselle. Joo kiitti enhän mä haluakaan tätä vessaa siivotuks.
Lisäks ärsyttää kun ne perhanan äijät ei osaa vetää niitä pisuaareja ja pyttyjä. Ällöttää oikein, kun kuset lillii, joskus kauankin siellä pytyn/pisuaarin pohjalla ja haisee, etenkin tällasella helteellä se on ällöä. :p
Mut joo muuten antoisaa hommaa ja sen lomassa pystyy mukavasti laittaa ajatuksetkin vapaalle ja vaikka miettiä tarinoiden kulkua/tapahtumia.
Tän toisen kaverin kanssa onkin sit kiva tehdä töitä, kun se sentäs auttaa, jos vaan ehtii, kun se ottaa imuroi (kokolattiamattoa golffeissa siis) huolellisemmin lattiat kuin tää edellinen ja lisäks ei inise, jos mä pidän taukoa edes pikkasen. Ainoa huonopuoli oikeastaan on se, kun se ei mene ajoissa nukkumaan, ni sit se nuokkuu ratissa. Prkl. No mä pidän sen hereillä.

Ja kyllä tästä niitä hyviäkin puolia löytyy. Mulla on itseasiassa tuossa elo-syyskuussa kesäloma. 15.8-11.9 välisellä ajalla. Olen mä sitä lomaa kyllä odottanu. Jos sit sais tän kämpänkin jälleen siivottua, kun tää alkaa hiljalleen näyttää kaatopaikalta. :p
Joo ei enää duunin jälkeen paljoa houkuta enää kotona siivoilla.