Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Mina

Käyttisten mukana? Meinaat koneiden mukana käyttiksen levyä, kun yleensähän nuihin on asennettu käyttis valmiiks :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

#106
Voi VITTU!!! SAATANAN PERKEELEEN HEVETIN VITUN KELA!!! Anteeksi kirosanojen ja capsin liikakäyttö, mutta tuo helvetin lafka alkaa käydä hermoille... Miksi niitä saakeli tyyppejä siellä keöassa saa aina suunnilleen potkia perseelle, ennen kuin mitään tapahtua.... Kiitti vitusti ihanasta joululahjasta vitun kela!
Hemmetti kun eivät ole voineet saada aikaisemmin sitä keleen puuttuvaa lausuntoa saada aikaiseksi, ennen kuin nyt kun soitin. On tässä jo yli kuukausi odoteltu että sais rahaa, mutta ei on vaan ollu käsittelyssä koko perkeleen ajan.. Ärrinmurrin...
No nyt pitäs rahojen tulla vissiin viikon päästä... toivottavasti tai sitten en enää vastaa teoistani, kun vituttaa jo muutenkin.

Huh... jo alkaa helpottaa, kun saa purkaa vitutuksen jonnekin... :(
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Heheh... Sori että nauran, Kela on perseestä, mutta Don´t Worry, Be Happy... :)

Mulla on tilillä noin 25 euroa rahaa, Kelan päätös tuli toissa päivänä ja mulla on karenssi joulukuun loppuun, koska otin ensin lopputilin töistä ja sen jälkeen työvoimakoulutuksesta. Ei vaan yksinkertaisesti huvittanut, mutta se siitä. Prosessi kestänyt jo parisen kuukautta. Tällä hetkellä virallinen tuloni on noin 300 euroa kuussa, vuokran sain maksuun eilen. Sen määrä on hieman vajaa 500 euroa. Sossusta tässä odottelen rahaa, töitä en ole löytänyt vaikka olen etsinyt. Sossukin juoksuttanut minua ympäriinsä, eri toimipisteissä, ja kelaan olen toimittanut samoja parereita pariin otteeseen, kun ovat ne hukanneet. Väittävät että en olisi niitä toimittanut tosin. Ei siitä kannata ottaa pulttia, muista viisaat sanat Let It Be... =)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nuubialainen Prinsessa



Joo, kela on takapuolesta kauniisti sanottuna.



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Jep jep.. :/ muistan omat sossu ja kela-aikani enkä kauhean hyvillä muistele palvelua vaikka kiitollinen avusta olenkin. Olenhan nytkin vakioasiakas kun saan keliakiakorvausta kuukausittain.

Itseäni ärsyttää koiran ulkoiluttajat jotka eivät pidä mitään ruotua koiraansa. Kun sen on pieni niin eihän se vedä.. eihän? Yhdellä puolella tietää kävelee täti ja sen liki näkymättömän liean päässä, toisella puolella tietä pusikossa on se terrieri. Meinasi käydä pahasti tässä yksi aamu kun en heti huomannut ohutta narua keskellä tietä. Onni oli etten ollut pyörällä! Kerran kyllä on käynyt niin että kävi chihulle köpelösti kun ei huomattu että tytöllä oli narun päässä pieni koira - toisella puolella tietä. Ei sille tosi pahasti käynyt, pelästyi vähän äkkinäistä riuhtaisua kun käveltiin hihnaa päin.. Tyttö ei sanonut sanaakaan kun kysyimme miten kävi :/ Koiran hyvinvointi kun on ensisijaisesti omistajan vastuulla.
Strange but not twisted

Nefertiti

Ääh... Ärsyttää... Avokilla on migreenikohtaus ja nyt saan sitten koko päivän kuunnella tota inhottavaa kröhimistä...:p  No mutta eipä tuo sille mitään voi ja saa kyllä huomenna ensitöikseen hommata itselleen lisää migreenilääkkeitä, kerran ovat lopussa.
Ei tuossa mitään, mutta kun kone on samassa huoneessa kuin sänky, niin alkaa itellekin tulla kamala oli, tuon oksentelua ja yskimistä kuunnellessa. Yrgh :p
No ei kai tässä auta kuin mennä kattomaan jotain dvd:ltä, niin saa tuo mies nukkua rauhassa, eikä mun tartte haistella oksuämpäriä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Migreeni on kirous, ei sairaus.. :/ itselläni myös ja kun se on pahimmillaan tulee niitä hetkiä jolloin tekisi mieli ottaa ja ampua koko pää pois.
Strange but not twisted

wolfgod

mua ärsyttää koulu ja kaikki muutkin kouluun liityvät, siten tiettyt ihmiset. Varsinkin minun veljeni on niin ärsyttävä, että en kestä sitä hetkeäkää siten on toinen samanlainen pässi kuka vaa tulee tänne meille laiskotelee. Ja muutenkin minun elämäni on niin syvältä, siten yksi pauliina pilasi kaikki minun asiat. Sen takia mulla on keksivaikea masennus sekä mielenterveys ongelma :(( vihaan iteäni ja etenkin sitä pauliinaa!! Tahtoisin että minulla menisi hyvin, osaako kukaa auttaa mua?

ella soininen

Nefertiti

#113
Lainaus käyttäjältä: wolfgod - 05.01.09 - klo:15:02
mua ärsyttää koulu ja kaikki muutkin kouluun liityvät, siten tiettyt ihmiset. Varsinkin minun veljeni on niin ärsyttävä, että en kestä sitä hetkeäkää siten on toinen samanlainen pässi kuka vaa tulee tänne meille laiskotelee. Ja muutenkin minun elämäni on niin syvältä, siten yksi pauliina pilasi kaikki minun asiat. Sen takia mulla on keksivaikea masennus sekä mielenterveys ongelma :(( vihaan iteäni ja etenkin sitä pauliinaa!! Tahtoisin että minulla menisi hyvin, osaako kukaa auttaa mua?

No voisit kokeilla katsoa josko, esim Tukinetistä saisit apua ja lisäksi snellusta voisi saada apua ja muutamasta muusta paikasta. Tiedän tämän, koska itse olen tässä yrittänyt hakea apua omaan ongelmaani, joka tosin ei ole masennus, vaan esiintymiskammo(pelko?), joka tietyiltä osin vaikeuttaa elämääni ja siksi se jo ottaa lievästi sanoen pattiin.
Myös täältä voit yrittää hakea apua ja vaikka se onkin kirkon yhteydessä, niin eivät taida jeesustella, vaan keskittyvät ennemminkin löytämään ongelmaan ratkaisun.
Laittelen lisää linkkejä, kun niitä löydän/muistan.

Toinen mikä voisi helpottaa oloasi, on se että kirjoittelet tunteitasi, vaikka novellien, tai runojen muotoon, joko tänne tai sitten vain omaksi iloksesi. Tai sitten keksit jotakin muuta luovaa, johon voit purkaa mieltäsi ja luovalla en todellakaan tarkoita itsesi satuttamista, vaan lähinnä taiteita, piirtämistä, musiikkia tms, missä voi luoda uutta, toteuttaa itseään.
Niin ja puhuminen auttaa myös, eli mene, vaikka tuonne tukinettiin, sillä sieltä pitäisi löytyä sullekin sopiva nurkka ja samoista ongelmista kärsiviä immeisiä, joidenka kanssa vaihtaa ajatuksia. Lisäksi, mä olen lähestulkoon aina täällä, joten mulle voi jutella jos ja kun siltä tuntuu ja on täällä muitakin, jotka kuuntelee varmasti ja höpöttelee sitten takasin.
Vaikutat aika nuorelta, joten ehkäpä sä vielä ehdit päästä ongelmasi yli ja nähdä valoa siellä tunnelin päässä.

Niin jä mä opettelen uudestaan tuon kirjoittamis taidon, kun sain vaihteeksi korjata melkein tusinan kirjotusvirheitä...*nolo*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Suomeks sanottuna vituttaa kun mulle valehdellaan kokoajan. Anteeks ruma kielenkäyttöni
If only I had a heart it would break - Oh sure

Juplin

Valehtelu on perseestä, varsinkin jos se tulee läheiseltä ihmiseltä, ja tiedät tämän valehtelevan. Se loukkaa ihan perkeleesti. Kuka sulle valehtelee?
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Kaks ennen hyvää kaveria.. Ja tuo avokkikin nyt jostain kumman syystä, ainaki tällä kertaa sain sen kiinnikin siitä valehtelusta.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa



Auh, päätä särkee..ja silmiäkin hieman aristaa. Olen taas tuijottanut koko päivän numeroita ja nyt saan kokea sen jälkiseuraukset, koska en osaa käyttää niitä perhanan laseja jotka minulle määrättiin muutama vuosi sitten. Mie en vaan kykene niitä käyttämään..ennemmin tuijotan silmät sameina tiliöintipapereita..hitsi :(

Sinänsä hassua että pää ei tule kipeäksi joka päivä, vain toisinaan..johtuukohan tuo särky edes silmistä, vai onkohan se jotain lihasjännitystä..

ps. Mina, otan osaa. Valehteleminen on todella ärsyttävää. Se vie pohjan luottamukselta totaalisesti.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joko sun rillis on sopimattomat tai sitten se vaan on hankala tottua niihin. Sillon joskus kun sain ekat rillini, niin olihan niihin totuttelua ja sitten uudestaan, kun tuli hieman vahvemmat rillit. Nykyisin en edes osaa lukea ilman rillejä, kun teksti menee heti sotkuksi ja silmiin tekee häijyä. Ja siis miinus linssit mulla, sekä hajataittoisuutta vai onkos nuo nyt sitten sama asia eri termein vain. Mutta siis ilman rillejä nykyisin hankala olla ja lisäksi teksit näyttää jotenkin suttuisilta, heiluvilta ja joskus kahtena.
Suosittelen lämpimästi, että käyty joko optikolla tai ihan silmälääkärillä juttelemassa tuosta sun ongelmasta, sillä eihän tuo pitkän päälle kivaa oo, että pää tulee kipeäksi numeroita/tekstiä tihrustaessa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Jos on miinuslasit niin se on silloin kaukonäön korjausta, ei lähinäön. Eli Nefertitillä pitäis olla plussaa jos kirjaimet selkeytyy lasit päässä. Mulla on miinukset (eli en näe kunnolla kauas) ja hajataiton korjaus kun nyt eilen sain käyttöön nämä lasit. Pirun kalliiks tuli, 400€ yhteensä. Mie en ainakaan huomaa mitään eroa lukea tekstiä lasit päässä tai pois, mutta selkee ero kun tarttis kauemmas nähdä. Ihan pimeetä käyttää laseja kyllä.. :D
If only I had a heart it would break - Oh sure