Kauhupelit netissä

Aloittaja Julle, 16.08.09 - klo:17:16

« edellinen - seuraava »

Julle

Itse pelaan paljon kaikenlaisia kauhupelejä netissä ja miten ja millä milloinkin, mutta alkaa olla hankalaa löytää uusia ja oikeasti hyviä kauhupelejä! Niinpä ajattelin, että jos täälä on muita samanlaisia tapauksia, niin olisi mahtavaa, jos linkitätte tänne mielestänne parhaita kauhupelejä, joita voi pelata selaimella netissä.

Itse voisin aloittaa, ja heittää ensimmäisen ilmoille. Tämä peli on Hotel626, ja sitä pystyy pelata vain ilta kuudesta aamu kuuteen. :) http://www.hotel626.com/
Kari Tapio on Äijä!

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Julle

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 16.08.09 - klo:17:57
En tiiä muita ku tän:
http://www.riemurasia.net/peliapaja/play.php?id=473

Juu, nuo exmortisit on kyllä pelottavia! Tuon ykkösen ja kakkosen oon pelannu läpi, ja niisä on kyllä välillä saanu oikeen kunnolla miettiä mitä pitää tehdä, joka on vain plussaa, omasta mielestäni. :) En tiiä onko nuista tullu vielä kolmatta osaa, mutta toivottavasti ainakin tulee, jos ei oo vielä tullutkaan. :)
Kari Tapio on Äijä!

Killahead

Mä yritin eilen pelata Hotel626:tta mut netti kaatu 3 kertaa peräkkäin sen pelin takii.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa


Huh, vilkaisin nuo teidän linkit ja aikasta pelottavan oloisia olivat.
Kun tuollaisia pelejä seuraa vierestä tai pelaa, niin tuntuu ihan kuin katsoisi kauhuleffaa,
paitsi että pelissä kaikki tapahtumat on pelaajan omissa käsissä..

Miten työ uskallatte pelata todentuntuisia pelejä, varsinkin yö aikaan?
Mie varmaan hyppisin seinille säikkynä, jos yrittäisin :D
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 22.08.09 - klo:14:56

Huh, vilkaisin nuo teidän linkit ja aikasta pelottavan oloisia olivat.
Kun tuollaisia pelejä seuraa vierestä tai pelaa, niin tuntuu ihan kuin katsoisi kauhuleffaa,
paitsi että pelissä kaikki tapahtumat on pelaajan omissa käsissä..

Miten työ uskallatte pelata todentuntuisia pelejä, varsinkin yö aikaan?
Mie varmaan hyppisin seinille säikkynä, jos yrittäisin :D


Iha hyvin nuita uskaltaa pelata. Ja mä en voi oikee pelata yöllä ku tää meiän tietsikka on äitin ja iskän huonees (kyllä, meillä on vain yksi tietokone)
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa



No, pitänee kokeilla tuotakin sitten kun saan sen nettiyhteyden kotiin,
kun kerran sanot ettei se ole pelottava. Yritän uskaltaa ja pysyä paikallaan hyppimättä, sitten :D
Näin joskus naapurissa yhden zombie-tyyppisen tavallisen tietsikkapelin, ja se oli miusta pelottavan todentuntuinen.
En pelannut itse, vaan katselin vierestä. Ihan kuin olisi katsonut kauhuelokuvaa..(En muista pelin nimeä, kun siitä on vuosia aikaa)




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"