Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Hitsi kun aina käy niin, että kirjoitan viestin ja sitten istunto kuluu umpeen..
Noh, ei onneksi hävinnyt mitään tärkeää..

Täytyy käydä tosiaankin vilkaisemassa noita mainitsemiasi Waltarin haastatteluja ylen arkistosta. Uteliaisuuteni heräsi. Itse huomasin lukiessani sinuhea, että uskonto tulee esiin monella tapaa tuosta romaanista.. :)
Nyt kuitenkin taidan mennä nukkumaan, että jaksas nousta aamusta ylöskin.

Kauniita unia Juplinilaiset!

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#166
Njoo, innostuin sitten kirjoittamaan jatkoa ja nyt se on tuolla luettavissa. Mutta joo nyt meikäläinen suunnistaa omaan bunkkaan ja höyhensaarille. Öitä...
Hauskaa yönjatkoa kaikille kukkujille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta, itse kullekin.
Näin alkaa uusi päivä ja uus roikkuminen linjoilla. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, uusi päivä ja uudet kujeet:)

Laitan jatkoa illalla, kunhan ennätän rauhassa tarinaan perehtyä..

Näkyillään linjoilla..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#169
Hm... voisinkin tässä vaikkapa pelailla simsiä ajankulukseni, saisi sitä jatkoa tehtyä kahteen legacyyn ja yhteen tarinaan. :)

No en mä sit kauaa loppujen lopuksi pelaillu.
Kohta taidan mennä nukkumaan, vätystää niin, mutta kun tahtois nähdä jatkopalan ennen sitä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Noniin,
viimeinkin sain tuon jatkopalan valmiiksi..taisi tulla hieman hmm, noh jatko kuin jatko..

Mie jään mielenkiinnolla odottamaan mitä sie siihen seuraavaksi keksit, kun sitten joskus ennätät sitä väsäämään :)

Kirjoittelemisiin..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin alan tässä suunnitella jatkopalasta.
Ehkäpä jokaisessa tarinassa pitää olla ripaus hömppää ja ripaus rakkautta, että sais jotakin jännitettä hahmojen välille. :)
Pitäs varmaan nyt sinne nukkumaankin mennä, että jaksaa aamulla nousta ylös.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep,

Kauniita unia. Miekii painun sänkyyn..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Nonni nyt sain siiten aikaiseksi sen jatkonkin rustata ja jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa, tuohon tarinaiseen. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei nefertiti,

mie nyt viimeinkin jatkoin tuota tarinaa. Nyt ois koulu käyty tältä syksyltä, tänään oli viimeinen äikänkurssikoe :)

Suunnittelin jo seuraavan kirjani aihetta ja mietin, miten entisiä voisi parantaa..ja parannettavaa niissä vielä on kummasti, varsinkin eka on jotenkin vajavainen..
Oletko koskaan tuntenut, että ideoita olis liikaa, ja että ois vaikea keskittyä yhteen tekstiin kerrallaan? Miusta tuntuu tällä hetkellä siltä..noh täytyy luottaa vaistoon ja kirjoittaa aina sitä miltä tuntuu, ei kait siinä muu auta..

Pahoittelen tuota harlekiinibuumia, mutta jostain syytä mie tuotan tuommosta hömppää (outoa)..


Jään uteliaana odottamaan mitä Susanne ja Robinsson tekevät majassa #virnistää#

Hauskaa illanjatkoa kaikille kukkujille!!



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#175
Ei haittaa, itsekin lisäsin siirappia kehiin. :D
Mutta mutta, luulen että lisään tarinaan muutakin toimintaa kuin S:n ja R:n pussaaamiset. ;D
Mie tässä vielä kirjoitan ja kuuntelen aiheeseen sopivaa musaa, kuten Can you feel the love tonight... ym ihanaa afrikka tyylistä musaa.
Muuten kun kirjoitin sitä aamu kohtaa, niin mieleeni nousi Leijonakuninkaan alku, jossa aurinko nousee suurena hehekuvana pallona ja se upea musa alkaa soimaan taustalla(Circle of life). Siis valtavan upeasti saatu piirreetynä pala kauneinta Afrikkaa mukaan. Sellaisena minä haluaisin sen nähdä ja Egyptissäkin olisi kiva käydä joskus.

Illanjatkot minunkin puolestani jokaiselle foorumilla kävijälle.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin jatkopalanen siellä, mie jäänkin odottamaan suurella mielenkiinnolla jatkoa. Ja oi kyllä mulla on tämän kanssa taas vaikka kuinka monta hyvää ideaa, etenkin mitä sitten tapahtuu, kun he pääsevät lähtemään pois kylästä.
Mutta siihen asti katsotaan miten suhteet kehittyvät kylässä.
Ai juu ja nyt Robinsonillakin on etunimi. :D
Mutt nyt öitä kaikille ja yön jatkoja kaikille täällä vielä oleileville vieraille ja jäsenille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Iltoja taas,
taitaa olla niin, ettei tuosta siirapista päästä ihan vielä:)
mitenkähän tuo jatkotarina seuraavaksi jatkuu.. millaiset illan juhlista mahtaakaan muodostua??

Miulla oli muuten joitakin vuosia sitten kissa nimeltä Arthur..:)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Pistitpä hankalan, mutta enköhän mä jotain keksi ja jos en keksi niin sä saat sitten jatkaa, jollei joku muu ehdi ensin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Mie odotan mielenkiinnolla..kyllä sie varmaan loihdit taas jotain mykistävää ;)
Käyn taas huomenna vilkaisemassa, oletko saanut tarinasuonen virtaamaan,
mutta nyt lähden katsomaan telkkuu..

Kauniita unia minun puolestani kukkujille!

Kirjoittelemisiin

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"