Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa




Ajattelin laittaa tänne tällaisen aiheen kun nefertiti aloitti samaisen silloin edellisessä foorumissa.
Tässä saa höpötellä ajatuksiaan kun ei uni tule silmään ja keskustella muuten vaan mukavia.



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#1
Iltoja. Miekii vielä kukun täällä. Mutta kyllä sitä kohtapuokkiin pitäis painua nukkumaan, että jaksaisi aamulla nousta ylös. Tässä samalla luokesin wordilla omia tekeleitäni ja mietin josko jaksais jatkaa, mutta luulen, että alan olla sen verran väsy, että jatkan vaikka sitten aamulla tai iltapäivällä duunin jälkeen. :)

Edith... typoja
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Niin, ei oikein aina osais nukkua kun mielessä pyörii niin paljon juttuja..mut pitäs kuitenkin nukkuakin, että jaksas olla virkeänä aamulla puuhailla kotiaskareita. Aamulla neljä virkeätä jalkaa tömistää taas ja pitää olla ajoissa hereillä. Alkaa olla pimeitä nää yöt muuten,taitaa jo syksy lähentyä. Jospa sais paremmin nukuttua kun on pimeää..taidanpa mennä yrittämään unta..

Kauniita unia sinulle.





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Njoo, vois laittaa koneen kiinni ja kiskoa johdot irti, kun täällä tuntui ainakin vähän aikaa sitten ukkostavan ja ukkostaa edelleen, ainakin salamoi.
Mutta öitä sullekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Täällä taas myöhään kukun, mutta taidanpa tästä alkaa painua nukkumaan. On tullu univelkaa, kun ei osaa ajoissa laittaa konetta kiinni ja mennä nukkumaan.
Öitä kaikille ja Illan(yön)jatkot Nuubialaiselle Prinsessalle, mikäli vielä aiot kukkua Juplinissa tänäyönä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Jep, univelka taisi itseänikin painaa..nukahdin illalla sohvalle##virnistää##. Kirjoittelen tässä joku yö jatkoa tuonne jatkis puolelle, joko tänään tai ehkä huomenna, riippuu mennäänkö mökille yöksi.


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Ei tää kyllä vielä yö oo, mutta enivei! Mukava tulla rentoutumaan tänne aina työpäivän jälkeen, varsinki ku tulee iltavuorosta. :)
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Nyt ei kyllä oo vielä yö, mutta kukunpahan silti täällä. Ihmettelen vaan, että johtuukohan perjantaista, kun porukkaa on niin vähän linjoilla.
Joo kyllä se varmaan johtuu siitä että on perjantai ja aurinko paistaa ja porukka haahuilee jossain ulkona tai kököttää terassilla kylmä siideri tai olut pöydällä.
No jospa sitte vaikka spelailis jottain ja kävis sitten myöhemmin kattomassa, että onkos vaikkapa kirjoitus osastoon tullunna mitään uutta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

En sitte jaksanutkaa simeillä, kun jatkotarinat alkoi houkuttaa liikaa, mutta eipä näy jatkoa tulleen mun räpellyksien jälkeen.
Mutta nyt mie meen nukkumaan, kun on taas muutaman tunnin edestä ainakin univelkaa, joten öitä sekä illan/yön jatkoja teille jotka vielä yön mittaan foorumille eksytte pyörimään.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Huomenta nefertiti, kirjotan tänne vaikkei ole yö. Oltiin siellä mökillä, joten nyt viimein ennätän lueskelemaan nuo jatkikset ja kirjoitan jatkoja kun saan siihen tilaisuuden eli mahdollisimman pian, jotta pääset jatkamaan niitä.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Huomenia vaan sullekin. :)
Miepä sitten oottelen nitä jatkoja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hmm... Olenkohan liikaa koukussa nettiin, tai ehkä tähän foorumiin, kun tuossa katselen x-filesia ja aina välillä tulen kurkkimaan onko täällä ketään paikalla tai uusia viestejä saapunut.
No mutta jatkan taas vaihteeksi x-fileiden tuijottelua ja käyn välissä kurkkimassa täällä, meinaan toivon koko ajan, että kirjoituspuolelle muutamiin jatkiksiin olisi tullut jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, toisinaan tuntuu olevan itsessänikin samaa vikaa.. kirjoitin yhden jatkon tuossa ja seuraavaksi luen tuon uusimman kirjoituksesi..onhan tässä aikaa, eikä nyt nukuta..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



No nyt taidan viimein luovuttaa ja yrittää sitä unta. Jään odottamaan mielenkiinnolla jatkoja..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie meen kattomaan X-fileiden jakson loppuun ja sitte vasta meen nukkumaan. Aamulla tuun taas kurkkimaan, että onkos tullut uusia viestejä ja jatkoa tarinoihin. :)
Öitä kaikille ja illan/yön jatkoja niille ketkä vielä pyöruvät täällä yöaikaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.