Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

#105
Onneksi olkoon vain. :)

Mutta, mutta, nyt mie taidan häipyä nukkumaan, ettei sit aamulla oo nakit silmillä.
Illan ja yön jatkoja kaikille vilä täällä kukkuville. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei taas.

Laitoin tuonne jatkon ja pitänee kohta taas painua kotihommiin ja niinpoispäin..ärsyttää kun tuntuu ettei tunnit vuorokaudessa riitä..ääh..

Jään taas uteliaana odottamaan mitä keksit seuraavaksi Nefertiti..

Kirjoittelemisiin!

Onneksi olkoon vaan Julle minunkin puolestani.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#107
Tatotaan nyt millaseen kiipeliin hahmot taas järjestän. Odotan myös suurella mielenkiinnolla jatkoa muihinkin jatkiksiin. :)
Jos nyt käy aika vähiin niin viikonloppuna taas on paremmin aikaa. Mut odotan tietty jatkoa tarinaan silti.
Tosin mä saatan viikonloppuna olla kiireinen, kun pitää kaveria auttaa leipomusten kanssa, kun se pitää lauantaina tuparit.
Mutta kirjoittelemisiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



hei nefertiti,

sinäkin täällä jo pyöriskelet..jatkosta tuli tuommonen kun ei oikein ajatus juokse tuon juonen suhteen..
mie jään taas oottamaan mitä seuraavaksi keksit..
ja nyt mie taas painun muihin hommiin..

Hauskaa illan jatkoa kaikille tasapuolisesti.

Kirjoittelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Siitähän tuli oikein hyvä. :)
Nyt mun pitää vähän miettiä, että miten jatkan sitä ja muutenkin on pientä idean tynkää.
Mutta, kirjoittelemisin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Iltoja nefertiti.

Kävin laittamassa taas tuota tarinaa pätkän verran..nyt lähden kahtomaan hieman telkkuu ja rentoutumaan..
Saatan vielä illemmalla pistäytyä miettimässä tuota toista tarinaa, ellei väsy iske..

Kirjoittelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#111
No niin nyt sitten pääsin kotiutumaan. Yritän saada aikaiseksi jatkoa tarinaan.
Illan jatkoja. :)
No niin sain sitten jatkoakin aikaiseksi, joskin ajatus oli vähän hukassa, mutta sainpahan silti jotakin aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



No niih nefertiti,,

sainpas laitettua tuota tekstiä hiukan tuonne toiseenkin, vaikka lyhykäinen tulikin. Siul oli ihan kiva pätkä, mut miun ajatus ei kyllä juokse nyt yhtään kun väsyttää niin kauheesti..
..taitaa peti kutsua puoleensa kun huomenissa oottaa enkun kuuntelutehtävät ja se saakelin php-htm-mysgl-harjoitustyö, jonka pelkkä ajatteleminen saa masentumaan..

Hauskat yön jatkot täällä kukkuville.

Kirjoittelemisiin,,

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#113
Mieki tästä suunnittelen jo nukkumaan menoa ja ehdin jo laittaa jatkopalankin toiseen tarinaan. Ihan hyvinhän se sinun pätkäsi sopi siihe väliin, niin että anna palaa vaan jatkossakin. :)
Eipä tässä muuta kuin öitä ja hyvät illan/yön jatkot niille ketkä jäävät vielä foorumille kukkumaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipä hei nefertiti.

Ei noilla jatkoilla oo hätä, jos ei ajatukset juokse..lepäile vaan jos nukuttaa. Aikaahan meillä on kirjotella vaikka kuinka, vai mitä?

Miusta tuntuu, et viikonloppuna miulla on enemmän voimia kuin viikolla, joten olen sen takia nyt tavallista aktiivisempi. Noh, laitoin tuonne sen jatkon ja nyt mie taijan lähtee nukkumaan.

Kirjoittelemisiin kunhan taas jaksat..

Hauskaa illlan jatkoa Juplinilaisille..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#115
En nyt tiedä mistä piristyin, mutta sain valtavan hyvän idean tuonne jatkoon ja sen toteutin myös, mutta eri asia sitten toimiiko se. Itse kun katson tekstiä uudemman kerran, niin mieleen nousi romantiikka pokkareiden imelät kansikuvat ja se mikä tekee tästä hullunkurista, on se etten mä edes lue romantiikkapokkareita tai muitakaan romantiikkakirjoja (Victoria Holtia, Catherine Cookia ja yms, joita siis löytyy muden hyllystä läjäpäin).
Ainoa mitä uteliaana innostuin lukemaan, on Jääkansan tarina, jossa on tuota romantiikkaakin, mutta myös muutakin. Itse kiinnostuin Jääkansan tarinasta luettuani simsillä tehtyä versiota siitä. Tuossa ossa, jos joku tahtoopi tarinaa lukaista. (Tuo ei siis ole omani, vaan yhden simpsakkalaisen tekemä ja hän on pakertanut jo kauan tuon projektin kanssa) -> http://terhenjkansa.livejournal.com/
Mutta mie jään suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoja tarinoihin, mihin sitten päätätkin kirjoittaa, ku oot sie vaa niin hyvä kirjottaja. :)
Mutta eipä tässä muuta, kun illan- ja yönjatkot kaikille ketkä, vaan sattuu vielä olemaan täällä liikkeellä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei..

Illan jatko on taas tuolla..
Kävin vilkasemassa niitä simsejä ja hahmot vaikuttivat kivoilta. Pitäs varmaan lukasta joskus sitä tarinaa, ihan uteliaisuudesta.

Ne vanhat suomalaiset nimet kuulostaa mielenkiintoiselta, joten ehkä joskus saan käsiini sen nimihistoriakirjan, josta tuolla tuulentytön tarinassa mainitset.
Sie se tässä hyvä kirjottaja oot. Ihan nousee välillä väreitä iholle kun luen noita niin eläviä kuvauksia, joita olet tarinaan loihtinut..

Harmittaa vaan, kun täällä on niin hiljaista.  Ois kyllä kiva lukee muittenkin kirjotuksii täällä enemmänkin. Vai ollaanko myö yliaktiivisii Nefertiti??

Hauskaa iltaa kaikille täällä seikkaileville..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#117
Kai me sit ollaan, vai pelkääköhän porukka kirjoittaa, kun me kaks modee täällä pyöritään vähintään kerran vuorokaudessa.

No jaa, kunhan kirjotan ja joskus vaan tulee niitä Tosi-Mahtavia-Ideoita (jotka ei jälkeenpäin välttämättä ookkaan niin hyviä), jotka on pakko toteuttaa, tai ne kiusaa koko päivän tai sitten unohdan ne ja harmittaa.

Ei siinä Suomen Lasten Historiassa nimistä oo mitään, mutta siinä on Suomen historiaa noin niin kuin yleisesti ja kerrottu tarinoiden avulla, joten kirja sopii perheen muksuillekin. Tuo löytynee varmasti kirjatostakin, mulle se tuli kuukauden kirjana, kun vielä olin kirja kerhon jäsenenä.

Mie täällä odotan mielenkiinnolla jatkoa tuohon Tuulen tyttöön, että pääsisi taas kirjoittamaan. Mietin vain, että jätiköhän minä nyt sen vähän turhankin kiperään kohtaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hei taas nefertiti.
Jatkoin nyt kuitenkin, vaikka pitäisi jo olla nukkumassa. Lyhyt tuli, mut ei enää jouda enempää..

Kauniita unia kaikille..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Sainpa minäkin sitten kirjoitettua tänään, kun se illalla jäi. Me katsottiin Pearl Harbour ja se kesti melkein kolme tuntia. Mutta joo kyllähän sen katsoo, mutta en sanois että olis kauheen hyvä.
Nyt sitten innolla ja suurella mielenkiinnolla odottelen jatkoa tarinoihin. :)
Illan jatkot teille kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.