Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

#330
Lainaus käyttäjältä: theevilone - 27.04.08 - klo:22:44
Ohhoh kerrankin yhtäaikaa modet. :P Hmm toivottavasti Prinsessa saat(te) netin, eihän sitä ilmankaan voi olla. ;)

Nefertiti, mistä olet hakenut nuita eri pukuja ja nuita Simssiin, mietin josko se pitäisi asentaa ja pelata. :D Googlella löytyy hieman liikaa, varsinkin jos haluaa löytää nuita samoja. ;p

Mä olen lataillut tavaraa ja kaikkea muuta kivaa simsiin vähän sieltä sun täältä, mutta suurimmat paikat on:
Mod The Sims (Ilmainen mutta vaatii rekkautumisen)
Radosims (Kannattaa myös vilkaista foorumia, löytyy kattava linkkilista sims 2 latauspaikoista)
The Sims Resource (Osin maksullinen osin ilmainen, vaatii rekkautumisen)
Parsimonious (ilmainen, ei vaadi rekkautumista)
Peggyzone (Osin maksullinen osin ilmainen, vaatii nykyisin rekkautumisen)
Rosesims (osin maksullinen osin ilmainen ei tartte rekkautua)
Noukiesims (Ilmainen, upeat ladattavat ja recolorit)
SAU( Sims Artist Union, ilmainen, upeita ladattavia)
All About Style (Ilmainen todella upeat historiallinen vaatelajitelma, ilmainen)
Tarox (Upeita kalusteita, ilmainen)
Caravan Shop Sims 2 (Osin maksullinen osin ilmainen ei vaadi rekkautumista)
Insimenator (Täältä löytyy kivoja hackeja, sekä muuta kivaa, vaatii rekkautumisen, ilmainen)
Sims<Sussin upeitä töitä on myös mod the simsissä ladattavana)
Wicked Sims(Vaarii rekkautumisen, mutta täältä löytyy pitkiä hiuksia miehille, sekä muutaa gootahtavaa tavaraa)
SimderZ Lisää gootahtavia vaatteita ja meikkejä, ei vaadirekkautumista ja on ilmainen.
Esse Ti Sims Royale
Simspsakat (Foorumi, jossa myös kattava lista ladatauslinkeistä ja muutakin kivaa.)
Artemisha Lisää gootti aihetta, en ole vielä tutustunut sivuun lähemmin, mutta tuo saattaa vaatia rekkautumisen.


Paysites Must Be Destroyed (googleta tämä ja saat maksulliset sims jutut ilmaiseksi, mm rosen, peggyn ja tsr: tavaroita löytyy runsaasti, kuten muitakin)
The Sims 2 Graveyard (Paikka josta löytyy kuolleet ja kuopatut sivut, kuten Sussi's So Good
Mutta täällä  radolan lista latauspaikoista ja nuo mainitsemani paikatkin löytyvät sieltä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

TRex

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 27.04.08 - klo:23:03

Niin luulisin, ettei vedä vertoja kiinteälle netille, mutta täytyy sitä pikaisesti harkita..paikkahan on tietenkin sopivan syrjässä itärajalla joten epäilyksiä on :)

Kiitos kannustuksesta Nefertiti, yritetään täällä sinnitellä ja selvitä kesästä vaaleina mustalaisina, hih..todellinen paluu juurilleen kun asetumme väliaikaisesti lapsuuden kotiini. Saa nähdä miten hermot kestää kun isovanhemmathan tietty hemmottelee muksut pilalle*virnistys*
Lueskelin tuon uusimman tarinan alun ja todella hienolta vaikuttaa.. on jotenkin tutun oloinen, oliko se vanhan foorumin aikaan täällä myös?

Hei  P-Golev, tervetuloa sekalaiseen joukkoomme :)


Kiitos, ainoo vaa ku tunnen itseni iha alastomaksi ku tyttöjen ympärillä. >: (

Ja älä huoli, mä oon ollu koko elämäni koneella ja oon kestäny jopa 2vk ilman konetta ilman että veri lensi.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 27.04.08 - klo:23:03Lueskelin tuon uusimman tarinan alun ja todella hienolta vaikuttaa.. on jotenkin tutun oloinen, oliko se vanhan foorumin aikaan täällä myös?

Oli se, mutta jäi jotenkin jumiin, tai en ainakaan keksinyt jatkoa sillä kertaa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Huih kun niitä on paljo. Nuoko pitää selata kaikki läpi. Totta puhu tyttö ku väitti että niitä on vaikka kuinka. Voisi melkein sinnitellä ihan ilman. :P
Niin ja tuola kerpeleen puolella mietin tässä hetki sitten samaa, että miten mummosi voi. Toivottavasti jo paremmin.

Hmmh oonko naisellinen, vai miehellinen? Haahaa, väsyttää. *yawn* pitäisikin tästä venyä kissan kans nukkumaan että jaksaa huomenna taas. Nukkukaahan tekin välillä. Ja P-Golev antaa itsensä olla oma itsensä, eiköhän vielä tyttö löydy, ei kannata pitää kiirettä, osa on kovin ... turhia jos näin sallitaan sanottavan. Siis, en dissaa naisia en en, mutta jotkut on hiukka kanamaisia ja pöhlöjä. Ei vaan ota selvää. Nyt suunnata sen kissan kans makkariin, öitä.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

TRex

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 27.04.08 - klo:23:13
Huih kun niitä on paljo. Nuoko pitää selata kaikki läpi. Totta puhu tyttö ku väitti että niitä on vaikka kuinka. Voisi melkein sinnitellä ihan ilman. :P
Niin ja tuola kerpeleen puolella mietin tässä hetki sitten samaa, että miten mummosi voi. Toivottavasti jo paremmin.

Hmmh oonko naisellinen, vai miehellinen? Haahaa, väsyttää. *yawn* pitäisikin tästä venyä kissan kans nukkumaan että jaksaa huomenna taas. Nukkukaahan tekin välillä. Ja P-Golev antaa itsensä olla oma itsensä, eiköhän vielä tyttö löydy, ei kannata pitää kiirettä, osa on kovin ... turhia jos näin sallitaan sanottavan. Siis, en dissaa naisia en en, mutta jotkut on hiukka kanamaisia ja pöhlöjä. Ei vaan ota selvää. Nyt suunnata sen kissan kans makkariin, öitä.

Öitää!!!

Nuubialainen Prinsessa


Toivottavasti tällä kertaa saat jonkin mahti idean tuon tarinan suhteen. Noita siun tuotoksia on kiva lukea..siis jos pääsee lukemaan :)

Kyllä me naiset loppujen lopuksi ollaan aika samanlaisia kuin miehetkin, P-Golev. Turhaan aristelet ;)

Nyt tämä tyttö lähtee nukkumaan, hyvää yötä..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#336
Lainaus käyttäjältä: theevilone - 27.04.08 - klo:23:13
Huih kun niitä on paljo. Nuoko pitää selata kaikki läpi. Totta puhu tyttö ku väitti että niitä on vaikka kuinka. Voisi melkein sinnitellä ihan ilman. :P
Niin ja tuola kerpeleen puolella mietin tässä hetki sitten samaa, että miten mummosi voi. Toivottavasti jo paremmin.

No johan parantu tää skrivailu kun vaiho läppäristä pöytäkoneeseen. Mutta joo asiaan.
Mummi voipi jo hyvin ainakin toistaiseksi. Tuntuu itsestäkin hyvältä, kun oli sille avuksi pyykkien pesussa ja myöhemmin pikkuaskareissa. :)

Ei niitä kaikkia paikkoja ole pakko käydä läpi, selaa sen minkä jaksaa ja kiinnostaa ja jättää vähemmän kiinnostavat käymättä läpi. Nyt kun oon omalla koneellani, niin voisin melkein linkitellä sulle nuo modit sun muut ja "muutaman" lisää. :D
Tai ehkä vastaa aamulla. Menen avokki tuolla kaipailee huomiotani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin alan miekin tästä suunnistamaan sänkyä kohden.
Hyvät yöt siis itse kullekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Heipä hei Nuubialainen Prinsessa, näkee suakin täällä pitkästä aikaa. Alkoi olla jo ikävä. :)
Mie tässä vielä jonkun aikaa kukun, kun aamulla saan nukkua vähän pidempään kuin normaalisti, asia erikseen pysynkö hereillä niin kauan kuin tahtoisin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipä hei, kiva olla taas täällä:)

Testailen tässä uutta kannettavaa ja wlan yhteyttä..näkyy toimivan, vaikkei tämä kirjoittaminen yhtä helppoa ole kuin pöytäkoneella.
Täytyisi lueskella tuolta noita kirjoituksia ja foorumilla käytyjä keskustelu, mutta taitaa olla niin paljon, ettei kaikkea jaksa kerralla lukea.
Tänään oli kamala päivä töissä..miksi ihmiset jotkut ihmiset on niin kamalan ilkeitä #huokaa#
Huomenna on muutenkin surupäivä kun mummi kuoli ja sen hautajaiset pidetään täällä kotipaikallani. Tupa on täynnä serkkuja ja serkun lapsia, joten vilinää riittää..

Kiva on nähdä sinuakin ja yritän nyt aina täällä pyörähdellä niin usein kuin mahdollista kun tuo yhteys pelaa:) Ehkä saan jossain välissä sopivan rauhallisen hetken kirjoittamiseen, täytyy vain ensin lueskella noita siun tarinoita ajatuksen kanssa..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Osanottoni mummisi puolesta. Voimia sulle, että jaksat. *Lähettää voimahalin*

No mitä nyt olen lukenut keskusteluaja asiakaspalvelujutuista, niin tuntuu, että noita ääliöitä tuntuu riittävän jokalähtöön ja joku taisi sanoa että kaikkein v-mäisin asiakas taitaa olla keski-ikäinen nainen. Vanhempia akkoja kai v*tuttaa niin vietävästi se että ovat jo vanhoja ja ryppyisiä, kun taas se nuori kaunis/komea kassa neiti/herra ei ole.
Ja jotkut vaan on niin törppöjä että purkaa pahan olonsa ja muum v*tutuksensa siihen asiakaspalvelijaa.
Älä sie oo niistä moksiskaan, yritä vaan ottaa sellanen asenne, ettei mokomat pääse enää sulle rutisemaan ja v*tuilemaan.

Kiva että oot saanu nettiyhteyden ja odotankin suurella mielenkiinnolla jatkoa ainakin Karhuun ja Enkeliin, jollet mihinkään muuhun ehdi kirjoitella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#341
Kiitos, voimia kyllä tarvitaankin:)

Täytyy sanoa, että se kyseinen asiakas oli kyllä aivan kamala. En yleensä järkyty kovin helpolla, mutta tämä sai minut itkemään kun puhelu päättyi. En ymmärrä saiko hän oman päivänsä paremmaksi ilkeilemällä toiselle, viattomalle osapuolelle. Keskustelu olisi voitu käydä hänen puoleltaan paljon asiallisemmin, menemättä henkilökohtaisuuksiin. Noh, onneksi on pitkä viikonloppu ja kesäkin tekee tuloaan:)
Lueskelen tässä viikonlopunaikana tuota karhua ja enkeliä, josko saisin tarinan juonesta taas kiinni..nyt täytyy lopetella ja ruveta nukkumaan, että jaksaa nousta ajoissa järjestelemään asioita.

Kauniita unia:)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Öitä vain ja pärjäile. :)

Mie täällä jännitän nyt että millasta jatkoa mahtaa tulla, sie pääset vihdoin ja viimein omaan rauhaan naputtelemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


En malttanut sitten olla tekemättä lyhyttä pätkää tuonne karhuun ja enkeliin vaikka väsyttääkin kamalasti. Ei siitä kummonen tullut, mutta pääsetpähän ainakin jatkamaan. Tää läppäri tekee kyllä miun sormista lopun, ei tällä voi kirjoittaa paljoa kerrallaan kun ei ole tarpeeksi sormille tilaa, auh.

Hieman kammottaa täällä kotipaikalla yksinään valvoa ja kirjoittaa, kun muistuu lapsuusajan kummallisuudet mieleen..hmm.. taidan mennä nukkumaan, etten säiky ihan kuoliaaksi:)

Hyvää yön jatkoa kaikille, jotka tänne eksyy aikaansa kuluttamaan..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#344
No niin laitoin jo aamupäivällä jatkoa tuonne, mutta nyt vasta muistin kommentoida tännekin. Tai siis no joo jatkoa, mutta samalla se oli päätös tuolle tarinalle, enkä nyt tiiä onnistuiko, se kun mielessä oli tarinaan liittyen monta asiaa, jotka olisin halunnut toteuttaa, mutta jotenkin se ei vain onnistunut.
Nyt vain odottelen suurella mielenkiinnolla, että mitä tarinaa tahdot seuraavaksi jatkaa, vai laitatko oman tarinan pätkän tuonne. :)

Kyllä sä siihen läppäriin totut tai no melkein. Meilläkin on täällä yks läppäri jota toisinaan käytän, mutta mieluummin oon tässä omalla koneella, kun läppärissämme on sellainen yliherkkä kosketuksella toimiva hiiri, joka lukee kaikki huitasutkin, joten kursori hyppii kesken kirjoittamisen väärälle riville. Rasittavaa.
Mutta muutoin se näppäimistö tuntuu ihan hyvältä sormissa.

Nyt tässä roikun foorumilla, mutta ajattelin jossakin välissä alkaa vetäytyä nukkumaan, sen verran kumminkin väsyttää.
Ei vitsit, meinaan nukahtaa istualleni, joten alan tästä mennä nukkumaan. Öitä teille, jotka satutte täällä vielä kukkumaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.