Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Jei, sain viimeinkin tuon jatkopalan kirjoiteltua, kun tuo avokki viimein heitti häirimästä ja painu nukkumaan. No sielläpä se odottaa nyt jatkopalasta ja mielestäni varsin tiukkaan paikkaan sen jätin.
Mutta nyt mun on syytä painua koisailemaan, kun tuo kellokin on jo noin paljon.
Lokoisia pääsiäilomia itse kullekin ja hyvät yöt ja huomenet saman tien teille, ketkä vielä kukutte täällä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Sainpas viimeinkin jatkoa aikaan tuonne tarinaan, en tiedä kuinka sitä nyt voi jatkaa..hmm..mutta olen varma, että kyllä sinä jotain varmasti keksit.. :) Hienoa tekstiä olit taas saanut aikaan.
Onko Juhana nyt varmasti kuollut? Mitä tapahtuu kaksosille?

Eilinen ilta meni, koska päässäni alkoi itää uusi kirjan aihe.. kirjoitin sitä, enkä malttanut lopettaa vasta kuin aamuyöllä.. ärsyttää kun tiedän, etten pääse sitä jatkamaan kun alkaa työt..
Hyvä kun en ole viimeistellyt entisiäkään tekstejä kun jo uutta ideaa työntyy :)

Hyvää pääsiästä sinullekin nefertiti ja myös kaikille Juplinilaisille :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin räpistelin tuonne tarinaan lopun ja täytyy sanoa, että... tai no lukekaa itse. Tuli vain idea, joka piti sitten toteuttaa.

Nyt tarttee käydä suihkussa, ennen kuin mennään avokin muden luona käymään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa. Mä täällä kukun pitkästä aikaa. :)
Tekee vaihteeksi mieli kirjoittaa ja voisi katsoa jos sais tuohon Karhuun ja Enkeliin jatkopätkäsen, vaikka mähän se taisin sinne viimeksi kirjoittaa.
Ei muuten, mutta on muutama hyvä idea taas tullut, jotka mielelläni kirjaisin ylös ennen kuin unohtuvat. Toisaalta taas tieteysti odottelisin jatkoa siihen, ennen kuin kirjoittaisin. No voisin nuo ideani ainakin kirjuutella itselleni ylös, jos en vielä tänne laita.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Mui!
Mie nyt laitoin tuonne jatkoa..toivottavasti ei mennyt siun suunnitelmat sekaisin..
Muistelin, että Estelle olisi tuon Annan täti. Odotan mielenkiinnolla, mitä jännää tarinalle sie oot keksinyt seuraavaksi :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#320
Ääh, mulla on hyvä pätkä myöhempää käyttöä varten, mutta nyt tuntuu, ettei päässä ole mitään. Siis kun muistan kyllä että tuohon väliin tulisi muistaakseni, se kun Pacilli yritti vallata Annan ja sitten tämän välityksellä tappaa Estellen ja sitten oli se kun joko Isabellan tai Annan äiti käy antamassa ohjeet taikaan, jolla päästään Pacillista ja sitten oli vielä se kun tuo puuttuva ainesosa, Ruusu käytiin hakemassa. Muistan nuo kohdat ja mulla on vahva muistikuva siitä, että nuo tekstit olis mulla tallessa, jos ei muuta niin mielessäni ne ainakin on.
Mutta ehkä oon vaan sen verran väsynyt, ettei ajatus taida kulkea kunnolla. Ehkä aamulla pirteempänä saan jotain aikaiseksi. :)
Nyt joko pelaan tai menen koisimaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#321
Tuplapostia taas kerran, anteeksi.
Mutta löysin yhden ihanan kappaleen, joka sopii niin hemmetin hyvin tuohon Unohdetun Kaupungin loppuun.
Esittäjä on Blackmore's Night ja kappale on Wish You Were Here. Löysinpä siihen sanatkin, jotka liitän tähän ja tietty linkin, josta ne löysin.Wish You Were Here

Wish You Were Here

Wish You Were Here...
Me, oh, my country man,
Wish You Were Here...
I Wish You Were Here...
Don't you know, the snow is getting colder,
And I miss you like hell,
And I'm feeling blue...

I've got feelings for you,
Do you still feel the same?
From the first time I laid my eyes on you,
I felt joy of living,
I saw heaven in your eyes...
In your eyes...

Wish you were here...
Me, oh, my country man,
Wish You Were Here...
I Wish You Were Here...
Don't you know the snow is getting colder,
And I miss you like hell...
And I'm feeling blue...

I miss your laugh, I miss your smile,
I miss everything about you...
Every second's like a minute,
Every minute's like a day
When you're far away...

The snow is getting colder, baby,
I Wish You Were Here...
A battlefield of love and fear,
And I Wish You Were Here...
I've got feelings for you,
From the first time I laid my eyes on you...


Tuolta voitte kuunnella sen.
Edith... mie tein vähän kappalejakoa tuonhon, kun tuo oli ihan yhtä pötkyä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#322

Tuo kappale kuuluu suosikkeihini. Olen kuullut sen Rednexiltä, tai miten se nyt kirjoitetaan. Ensimmäisen kerran jo joskus amisaikoina, jos nyt ihan oikein muistan..eli tosi pitkä aika sitten..

Tuossa musavideolla on muutama merikohtaus, joka muuten sopii uuteen rakkaustarinaani :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oho, kaikki modet paikalla, kun vielä olis niitä jäseniäkin. :)
Jospas tässä alkais hiljalleen suunnistella nukkumaan, kun on aikainen ylösnousukin, mutta ehkäpä mä tässä roikun vielä hetken. *haukotus*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Hei,
pahoittelen, etten ole ennättänyt jatkamaan noita jatkotarinoita Nefertiti. Olen tämän viikonlopun jynssännyt ja hinkannut paikkoja, kantanut selkävääränä muuttolaatikoita (aargh..) ja tyhjentänyt kaappeja. Me muutetaan ja kämppä pitää olla tyhjä kuunlopussa.

Tällä hetkellä kämppä näyttää aivan kuin se olisi räjähtänyt käsiin :) Kaikkialla on jätesäkkejä ja muuttolaatikoita..huomenna on vielä töihin lähtö ja ahistaa jättää kaikki tällä tavoin sekaisin.

Ajattelin varoitella, että minusta ei ehkä kuulu pitkiin aikoihin mitään, koska nykyistä laaja-kaistaani ei voi siirtää suoraan toiseen osoitteseen vaikka niin toivoinkin. Ilmaannun kyllä tänne viimeistään syksyllä, mutta tarkoitus olisi päästä tänne pyörimään mahdollisimman pian, jos vain saisin internet-yhteyden toimimaan. Meinasin kokeilla mobiililaajakaistaa, mutta en ole oikein varma toimiiko se siellä minne me muutamme väliaikaisesti asumaan. Mahtaako kenelläkään olla kokemusta kyseisestä systeemistä, onko mobiililaajakaista yhteys vielä kovinkin huono kaikkialla?

Ongelmana on myös erään toisen paikallisen laaja-kaistan tarjoajan määräaikainen sopimus. Meidän ei kannata sitoutua pitemmäksi aikaa uuteen kiinteään liittymään kun muutamme uuteen kotiin väliaikaisesta majapaikastamme todennäköisesti syksyllä.

Ajattelin nyt ilmoitella kaikille varuilta, jos nyt en saakaan tuota internet-yhteyttä toimimaan. Toivottavasti ei Jupea ja teitä muita valvojia haittaa, jos olen poissa täältä jonkin aikaa.. palaan heti kun voin :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Ohhoh kerrankin yhtäaikaa modet. :P Hmm toivottavasti Prinsessa saat(te) netin, eihän sitä ilmankaan voi olla. ;)

Nefertiti, mistä olet hakenut nuita eri pukuja ja nuita Simssiin, mietin josko se pitäisi asentaa ja pelata. :D Googlella löytyy hieman liikaa, varsinkin jos haluaa löytää nuita samoja. ;p
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Ei haittaa, toki sun oma elämäs ja teidän muutto menee etusijalle ja sitten tulee vasta ne muut jutut.
Toisaalta tylsäähän täällä on, kun mä roiku täällä pääasiassa melkein itsekseni ja muutama harva immeinen käy kirjoittelemassa ja Jupe, sekä Theevilone toisinaan. Huon kun tapahtuis se ihme, että muutkin immeiset tohtisivat kirjoittaa useemmin ja enemmän.

Tosta mobiilikaistasta en ossaa sanoa mitään. Kysyin avokiltanikin, joka siis on mun kotinörttini, eikä hänkään tiennyt sanoa mitään tuosta mobiilista, joten joku fiksumpi valaiskoon asiaa.

On mullakin tuota muuttokokemusta ja voisin sanoa ettei oo mitään kauhian kivaa, etekin sitten, kun purkaa niitä kamoja ja etsii niille kaikille paikkoja ja huomaa sitten vielä, että joku roina on kadonnut ja toinen hajonnut. No mutta tsemppiä sulle sen muuton kanssa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

TRex

Heei heei, mä oon täälä 24/7 vaikka uus jäsen oonkin.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 27.04.08 - klo:22:34
Meinasin kokeilla mobiililaajakaistaa, mutta en ole oikein varma toimiiko se siellä minne me muutamme väliaikaisesti asumaan. Mahtaako kenelläkään olla kokemusta kyseisestä systeemistä, onko mobiililaajakaista yhteys vielä kovinkin huono kaikkialla?
Riippunee paikasta? :p Kyllähän se tieten on huonompi kuin lankalaajakaistat, mutta kyllä kai niilläkin jotain tekee, ainakin @450/3G:n luulisi kuitenkin toimivan ihan ok:sti, ainakin mitä itsellä ollut joskus matkakäytössä ja pitänyt tarkastella jotain karttoja/matkoja.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa


Niin luulisin, ettei vedä vertoja kiinteälle netille, mutta täytyy sitä pikaisesti harkita..paikkahan on tietenkin sopivan syrjässä itärajalla joten epäilyksiä on :)

Kiitos kannustuksesta Nefertiti, yritetään täällä sinnitellä ja selvitä kesästä vaaleina mustalaisina, hih..todellinen paluu juurilleen kun asetumme väliaikaisesti lapsuuden kotiini. Saa nähdä miten hermot kestää kun isovanhemmathan tietty hemmottelee muksut pilalle*virnistys*
Lueskelin tuon uusimman tarinan alun ja todella hienolta vaikuttaa.. on jotenkin tutun oloinen, oliko se vanhan foorumin aikaan täällä myös?

Hei  P-Golev, tervetuloa sekalaiseen joukkoomme :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"