Tunnustuksia :D

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 25.04.09 - klo:23:37

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Noniin hyvät juplinilaiset. Avaan yhden töpön ihan vaan tunnustuksille :D

Tänne siis saa tulla tunnustamaan kaikenlaisia juttuja. Ihan mitä vaan ja miten paljon vaan..kaikenlaista hyvän maun rajoissa tietenkin ;)



Ja aloitan itse..
Lähden nyt polttamaan tupakan. Yhden ainoan ja ensimmäisen todella piitkään aikaan :D Hyi minua..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Latasin netistä Pain'in uusimman levyn ja aattelin ettiä yhen Samaelin levyn jonka näin Cittarissa..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Ihailen, okei fanitan ihan kunnolla, paria näyttelijää, jotka ovat reilusti mua vanhempia, eli kyseessä on nämä herrat > Christopher Lee ja Jonathan Hyde
Lisäksi odotan vesikielellä, että pääsen kattomaan Wolverinen. Hugh Jackman on hyvännäköinen ilman paitaa ja tuossa Wolverine lookissa. :)
Joo olen outo, myönnetään... :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

En oo ikinä käyny parturissa. Äiti leikkaa aina mun hiukset.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 28.04.09 - klo:17:52
En oo ikinä käyny parturissa. Äiti leikkaa aina mun hiukset.

Niinhän äidit tykkäävät tehdä ;D
Meilläkin tytöt parturoidaan kotikonstein ja kävin oman äitini keittiösaksilla aika pitkään, silloin kun asuin vielä kotona.
Itseasiassa, käyn joskus vieläkin jos en ennätä parturiin ja täytyy saada hiukset kuntoon...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Tunnustan, että sain tänään kirjoitettua erittäin hyvän pätkän yhtä allergoriaa novellikokoelmaani.
Tunnustan tämän siksi, että sain hienon idean eräältä, kiitoksia pieni päästäisen poikanen:D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Oli tylsää, joten päätin kirjottaa nenällä (omallani). Ny on nenä kipee
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Voi Killaheadia.. :D Lataan suurimman osan leffoista netistä, Rööperinkin ostin vain koska sitä ei saa ladattua mistään.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

1. ensimmäinen toiveammattini oli James Bond (en ollut silloin edes päiväkodissa, muttaq olin kuitenkin katsonut ne leffat)
2. kun olin päiväkodissa, mulle kerrottiin, että kenenkään ammatti ei voi olla James Bond, joten päätin, että minusta tulee sitten Bond-tyttö
3. pudotin kerraqn kamman vessanpönttöön
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Juplin

Olen vakavissani harkinnut "uraa" Drag Queenina... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Killahead

Katon YouTubesta Gravitationia.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Julle

Sitte kun pääsen eläkkeelle, aattelin ottaa prinssi albertin. :)
Kari Tapio on Äijä!

Killahead

Mä meinasin, et teen mindfuck-kuvia (tiiätte kai mitä ne o?) käsittelevät sivut mut sit alko pelottaa niitte kuvie kattomine ni emmä pysty tekee niit sivut....
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Mulla ei ole aavistustakaan mitä on mindfuck-kuvat. :D

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 01.04.10 - klo:23:52
Mulla ei ole aavistustakaan mitä on mindfuck-kuvat. :D

Ne on näitä tämmösiä: http://ares.shitbrix.com/content/73/resized/looks-like-a-basement-oh-wait-omg--19246.jpg?1267008234

Niissä on joku (pelottava) juttu, mutta kuvaa pitää yleensä kattoa jonkun aikaa, ennen kuin huomaa, että mikä siinä on pielessä. Kesti vähän aikaa löytää joku hyvä ja siveellinen kuva esimerkiks.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.