Mieluisimmat sarjat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 19.04.09 - klo:01:27

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Katselin tuossa illanviirukassa Madventuresia pitkästä aikaa ja ajattelin sitten laittaa tänne oman töpön sarjoille.

Elikkäs tänne vain niitä mieluisimpia sarjoja, joita olette seuranneet:D


Nuo Madventuresin pojat saavat kyllä miut aivan varmasti reakoimaan, joko herättelemällä nauruhermot pintaan tai inhoreaktion puistelemaan ihokarvoja :D
Muita kivoja sarjoja: Lost, Heroes, sinkkuelämää, Shokkihoitoa, Serranon perhe ja Frasier. On varmasti muitakin, mutta ei nyt muistu mieleen. On nimittäin viimeisen vuoden aikana nuo ohjelmat ja elokuvat jääneet hieman huonommalle kun on ollut monenlaista puuhaa..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#1
Mulla mieluisimpia ovat:

NCIS
CSI - Las Vegas
CSI New York
CSI Miami
Life
Bones
Myytinmurtajat
Criminal Mids
House

Joskus muinoin oli X-Files ja Millenium ja Pimeyden Sydän
Samoin Teho-Osaston alkupään tuotantokaudet oli ihania.

Sitten Britti sarjoista:

Sherloc Holmes (se sarja jossa oli Jeremy Brett)
Midsommer Murders
Peak Practice (Elämä käsissä)
Frost
Oi Ihana Toukokuu
Mr Bean
Hercule Poirot
Neiti Marple
Ruth Rendel Mysteries (En muista suomenkielistä nimeä, mutta tässä seikkaili Komiario Wexford)
Komisario Morse
Näkemiin vaan Muru
Lovejoy
Jeeves

No niin tuossa nyt muutamia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Mun lemppariohjelmia on mm. House, Simpsonit, Futurama, Lost, Serranon perhe, Elämäni eläimet, Me hirviöt, Hauskat kotivideot, Uskomattomat videot, Hurjat poliisivideot, Avara luonto, Eläinkunnan ennätykset, Leijonamies, Käärmemies, Krokotiilimies. Yli synkän virran oli kans hyvä mut se loppu.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Floora

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 19.04.09 - klo:01:42
Joskus muinoin oli X-Files ja Millenium ja Pimeyden Sydän

Samoja sarjoja seurasin itsekin silloin joskus ja Millenium ilmeisesti alkaa taas. Uusintana tietenkin.

Itselläni kun ei ole telkkaria niin ei mikään sarja ole sillai koukuttanut mutta miekkosen kanssa on ollut tapana katsoa viikolla nauhoitettuja sarjoja joista Genesis, Madventures, Kill Arman ja Ultimate Fighter josta (todella suurena yllätyksenä itselleni) tuli varmaan odotetuin sarja viikossa :D ihan koukussa! Kun Supernatural alkaa niin sitäkin voisi taas jatkaa.. en ole tainnut missata kuin yhden jakson.
Strange but not twisted

Killahead

Nii ja sit Pushing Daisies ja Terminator: Sarah Connorin aikakirjat ja Eläintenpelastustiimi on kans ihan parhaita.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Ai niin ja joskus muinoin(1980-1990(95?)), kun vielä olin kersa, suosikkeja olivat:

Ihmemies MacGyver
Murhasta tuli totta
Matlok
Koira haudattuna
Loveboat
Ritari Ässä

Ja sitten jotakin sarjoja, joista en muista juuri mitään, mutta joita tuli kyllä seurattua. Eivät sitten kai menestyneet, kun ei niistä enempää tullu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 20.04.09 - klo:15:47
Ai niin ja joskus muinoin(1980-1990(95?)), kun vielä olin kersa, suosikkeja olivat:

Ihmemies MacGyver
Murhasta tuli totta
Matlok
Koira haudattuna
Loveboat
Ritari Ässä

Ja sitten jotakin sarjoja, joista en muista juuri mitään, mutta joita tuli kyllä seurattua. Eivät sitten kai menestyneet, kun ei niistä enempää tullu.

Nuo on miullekin tuttuja, yllätys yllätys :D
MacGyver, koira haudattuna ja ritari ässä olivat myös miun suosikkeja pienenä.
Leikin pikkutyttönä parhaimman ystäväni kanssa aina ritari ässä leikkejä, vaikkakin Michael Night oli meidän leikeissä aina pahis :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Hoho, jee..

Dr. Phil
Ihmemies MacGyver
Murhasta tuli totta
Hercule Poirot
NCIS
CSI't
House
Pako
SmackDown!
RAW
ECW
Bones
Myytinmurtajat
Elämä käsissä (en oo ihan varma onko tuonniminen, ykköseltä tuleva sairaalasarja, arkiaamusin se vissiin tulee ja sit uusinnat iltapäivällä)

Tässäpä nämä, lisäilen sitten taas kun muistuu mieleen ^^
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

#8
Lainaus käyttäjältä: Mina - 05.06.09 - klo:11:32
Elämä käsissä (en oo ihan varma onko tuonniminen, ykköseltä tuleva sairaalasarja, arkiaamusin se vissiin tulee ja sit uusinnat iltapäivällä)

Tässäpä nämä, lisäilen sitten taas kun muistuu mieleen ^^

Joo Elämä käsissä - Peak Practice, on hyvä, tai yksi jakso oli hyvä ja otin sen talteen, että saan tuijotella useamminkin. Talteen sen otin, koska juuri siinä jaksossa Prave Face, oli mukana yksi näyttelijä, josta pidän älyttömästi. Nimittäin Jonathan Hyde.
Joo fani olen.
Aika monet sun laittamista sarjoista kuuluu suosikkeihin, kuten toi myytin murtajat. :D Siinä onkin sitten kaksi varsinaista aikuista kakaraa. :D
AI niin ja Midsommerin murhat on hyvä.
Samoin aikoinaan tulleet:

Hercule Poirot
Miss Marple
Sherlock Holmes
Matlok
Murder She Wrote(Murhasta tuli totta)
Koira Haudattuna (Se Säkki(suomalainen lempinimi väännös nimestä Jack arvelisin) ja sen buldogi oli niin toistensa näköisiä ja sitten se etsivä oli sillon aikoinaan tosi söpön näköinen ja se sen yksi pari varsinainen hölmöilijä. )

Sakasalaisia sarjoja:

Derric
Kettu
Kahden Keikka
Vuoristo lääkäri(?) (ei siis vuoristosairaala, jota tuskin katsoin)
Poliisikoira Rex (Ihana hauva ja vieläkin tulen surulliseksi kun ajattelen sitä tuplajaksoa missä Moser (Rexin eka isäntä) kuolee(näyttelijä halusi pois sarjasta kun koki jäävänsä koiran varjoon) Ai niin ja ne iänikuiset makkarasämpylät. :)

Huoh... Noissa oli sitä jotakin tunnelmaa ja jänniäkin olivat silloin, mutta se kai johtui siitä että olin silloin jotai 8-11 vuotias. :) Saksalaisten leffojen aikana taisin olla jotakuinkin 8-18 vuotias, meinaan kkun tuo Rex ainakin tuli 90 luvun puolivälissä tai loppupuolella.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Nykyään tulee katseltua Criminal Minds, CSI NY, Two and a half men, Battlestar Galactica, hmmm... en taidakaan muuta uutta sitten katellakaan nyt. Vähän jäljessä muutenkin nuiden sarjojen kanssa kun ei ole muka ollut aikaa. Kunhan saa kodin kuntoon niin on aikaa, riippuen tietysti siitä kauanko järjestyksen luomisessa menee. ;) Vanhoja sarjoja mitä jaksaa katsella uudestaan on ainakin Pretender. En kyllä ole vanhojakaan katsellut viime aikoina... Enpähän ainaakaan ole teeveen orja! :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Killahead

True Blood on hyvä sarja (pakko yrittää saada jotain eloa tännekkin...)
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Mun melkein kaikki lempisarjat on loppuneet, enkä nykyään katso telkkaria juuri ollenkaan, mitä nyt porukoiden luona. Tuoreempia lemppareita on House, Gossip Girl, Pushing Daisies, Mad Men, Mentalist... Joitakin realityohjelmia tulee kyyläiltyä, vaikkei oikeastaan kiinnosta edes. Simpsonit ja Frendit ja muut hömppäkomediat tulee aina katottua, kun sattuu telkkarista tulemaan kanavalla ollessani. McLeodin tyttäret, Amyn lailla. Kyllä näitä olisi varmaan pitkäksikin listaksi, enemmän lemppareita tosiaan löytyy tuolta hieman vanhempien joukosta. Mitään en kyllä silti oikeastaan seuraa, noita tiettyjä katselen, jos sattuu olemaan telkkarin ääressä. Kaikki hyvät ysin sarjat menee ohi treenien ja muiden aktiviteettien vuoksi yleensä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mina

Lisäilenpä..

Mentalist
Top Gear
Yhdestoista Tunti
Paljastavat Valheet
Lain Kourat
Kelmien Kerho
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa


Terra nova :)

Katsooko kukaan..?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mun mies katsoo. Mä vaan en jotenkin ole innostunut, vaikka Spielbergin leffoista tykkäänkin. Pitänee varmaankin joskus kurkistaa tätäkin sarjaa.

Mut nykyisin katselulistalla on:

NCIS
NCIS Los Angeles
Criminal Minds
C.S.I
C.S.I New York (C.S.I Miami ei oikein oo iskenyt samalla tavalla kuin nää kaks muuta)
Myytin Murtajat
Poliisit

Muutama sarja josta tykkään yhä ja joita tuli muinoin katsottua:

X-Files (mulla on omana neljä tuotantokautta ja toivon tässä että sais loput viis hankittua joskus, leffat ei oikein toimineet)
Millenium
Pimeyden sydän

Hmm... mä näköjään tykkään näistä synkemmistä sarjoista. :D
Olis kiva taas pitkästä aikaa nähdä noita sarjoja. :)

Ai niin unohdin ihan Twin Peaksin, vaikken mä sitä kyllä kauhean tiiviisti oo koskaan seurannu. Jotenkin sen jutut meni mulla yli. Ehkä saattaisin nyt jotain ymmärtää, mut voi olla että aika on ajanu siitäkin ohitse.

Mies taas tykkää katella:

Simsonit
Pulmuset
Taisteluplaneetta Galactica (on tullu välillä vilkuiltua, mut mä en vieläkään oo päässy siihen kärryille)
Stargate
Stargate Atlantis
Ja muitakin Stargate sarjoja ja muutaman leffan.
Mä tykkään siitä Stargate leffasta, jossa pääosissa on Kurt Russel ja James Spader.
4400
Ja mitäs noita nyt olikaan, joita en itse niin tiiviisti seuraa, mutta ohimennen saatan vilkaista.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.