Kirjoita kun saat jotain kivaa!

Aloittaja Mina, 20.02.09 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Mina

#45
Eikä mitään söpöjä kissanpentujen kuvia tänne, iskee vauvvakuume.. Tosin joskus vielä ostan sen Thai'n niinkuin olen jo viime kesästä haaveillut :P

Itse asiaan, sain itselle aivan ihanat talvinilkkurit, kyllä näillä kelpaa tassutella :)

Edit: Ainiinjoo ja sen vakavaa nestehukkaa kuolauksen muodossa aiheuttaneen iPhone 3G S'n 32 gigasena versiona ^^
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Sain eile Don Rosan nimmerin yhtee Ankka-julisteesee ja tänää tuli postis yks numero Shiroi Senshi Yamaton ykköspainosta
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Sain takaisin innostukseni kirjoittaa ja halun kehittyä myös treeneissä. Ollut parikolme vuotta hiljaisempaa kummankin suhteen. JEI! Kesän ja syksyn mittaan olen myös saanut vanhoja ystäviä takaisin ja jopa tutustunut uusiin. :) Voittajafiilis, kaikesta huolimatta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Joskos joulun saldoa kertoilisin hieman. Rahaa tuli paljon (jee!), sain ihanan itämaalaistyylisen, valtavan ison kultaisen sisustusviuhkan, jossa on kotka, kirjoitusmerkkejä ja Kiinan muuri. Sain myös viisi ensimmäistä (ei hajuakaan montako näitä on julkaistu) Nemi Arktinen banaani-sarjakuvakirjaa, jotka oli aivan nappilahja minulle, vaikka albumeita olen aika kauan keräillyt, niin neljässä ensimmäisessä oli todella paljon sellaista, mihin en ole vielä törmännyt. Vähän tosin harmitti, kun niissä on eri suomentaja, kuin albumeissa. Uusissa stripeissä se ei haitannut, mutta ne vanhat tutut, moneen kertaan kulutetut ei tuntunut yhtään niin ihanilta eri sanamuodolla, kuin mihin itse on tottunut. Lisäksi sain hauskan Kiroileva siili-yöpaidan, paljonpaljon suklaata ja kaikenlaisia saippuajuttuja. Lahjarahoilla käynyt myös ostelemassa itse kaikenlaista mukavaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Sain kivan hermoromahdusraivariyhdistelmän
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Tämä on viimeaikoina hurahtanut kosmetiikkaan ja ilpoinnut joka ikisestä ostamastaan tuotteesta. Nyt kuitenkin on jotakin muuta loistavaa raportoitavaa: Tämä pitelee käsissään Nefertitin kovasti kehumaa Stephen Kingin Kalpeaa aavistusta. Voi jeesus, en malta odottaa, että pääsen sen kahlailemaan!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Toivottavasti pidät kirjasta.
Ihmiset kun on erilaisia niin yksi tykkää jostakin kirjasta ja joku toinen taas ei. Mutta mukavia lukuhetkiä sulle opuksen kanssa ja tosiaan alku saattaa olla vähän tylsähkö ja vauhtiin voi olla hankala päästä, mutta loppua kohden alkaakin sitten tapahtua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Jee, "sain" vyötärökorsetin ^^ Ehanaaaa :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Jeejee, sain eilen Rolandin microcuben, ja uuden tatuoinnin! Aivan päälikkö tason lauantai siis oli. :)
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Ostin uudet kengät.. Pennangalanin platformit, makso uutena päälle 200€ postien kanssa, mut sain ne nyt pari kertaa käytettynä ja ihan uudenveroisena 95€ ^^
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Sain laitettua Firefoxiin House-teeman.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Sain vihdoista viimein tänään pari viikkoa sitten ostamani Lord of the Rings Collector's DVD gift setit, joihin kuuluu kaikki se sälä, joita Tolkien-fani voi itselleen vain toivoa. Patsaat, pakkaukset, lippuset ja lappuset olivat kaikki ihastuttavia, en malta odottaa leffojen ja lisämateriaalien katselua!!!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Onneksi olkoon Mustang. :)
Pidä hauskaa niiden dvd:n extramateriaalien kans. Ne on todella mielenkiintoisia. Ykkös leffassa ainakin hauskoja ja kolmannessa koskettavia. Kakkosessa taas on mielenkiintoista juttua Klonkusta. :)
Kumpa mullakin olis sitä sälää. No onneks on noi kaikki kolme poksia pidennettyine versioineen ja extroineen. Kun vielä sais ne puuttuvat patsaat.
Ai muuten onko sulla LOTR keräilykortteja? Mulla olis niiden tuplia kokonainen kansiollinen. :D Lisäks kuninkaan paluun setistä puuttuis enää muutama kortti ja voisin vaihdella mielelläni noita kortteja.
Eli siis mulla on kaikki kolmen leffan keräilukortti sarjat, paitsi että kolmannen leffan sarjasta puuttu se pari korttia ja nää oli niitä mitä sillon sai ärrältä ostettua. Lisäks mulla on jokunen kukunorista ostettu keräilykortti ja mukana yksi erikoisempi, jossa on mukana pala Merryn tai Pippinin matkaviittaa. :D
Eli täällä toinen LOTR-fani. o/ :D

Pitäsköhän tehdä aiheelle oma keskustelu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Enpäs ole noihin keräilykortteihin törmäillyt. :) Mielenkiintoista, kyllähän sitä löytäisi kaikenlaista keräiltävää, olisipa rahaa enemmän. :) Kirjoista minulla on kaikki LOTR:it (sekä suomeksi, että englanniksi), Silmarillion, Hurinin lasten taru ja Keskeneräisten tarujen kirja. Havittelisin kyllä kaikki loputkin Tolkienit itselleni. Hmm, tälle kyllä pitäis saada oma aihe. Toisaalta olisi kamalan kiva, jos se koskisi kaikkea fantasiaa, niistä on niin mukavaa jutella. Ja kun moni muukin, kuin LOTR kiinnostaa. Minne sellaisen aiheen sijoittaisi? kun siihen liittyy elokuvat ja kirjallisuus kumpainenkin ja lisäksi tietysti on ihan kivoja fantasiabändejä, tapahtumia ja muuta mukavaa. Pelejä, etc. etc. Itse ostin nuo boksit vielä aika sopuhintaan, ainakin omasta mielestäni. Kaikki pakkauksia myöten on huippukunnossa ja kaikki kolme boksia patsaineen päivineen maksoi 120 e.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.