Kirjoita kun saat jotain kivaa!

Aloittaja Mina, 20.02.09 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Kristen

Sain tänään viettää ihanan leffaillan avopuolisoni kanssa. Tuntui mukavalta päästä pitkästä aikaa elokuvateatteriin katsomaan elokuvaa ja istua siinä vierekkäin ja katsoa toimintapläjäystä. Sitten vielä hieno koti-ilta hyvän kanasalaatin (avokki teki) ja toisen elokuvan kera!
- Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 29.05.09 - klo:17:00
Lapsilta saatu palaute: "Minun tulee sinua ikävä" ja "Jupe on maailman paras täti" sekä hymyt ja iloiset katseet jo itsessään olivat niin kivoja asioita, että jo pelkästään niiden saaminen tuntui mahtavalta.

Kun viimeinenkin lapsi oli sitten haettu, oli kotiin vietäväksi kertynyt kaksi erillistä ruusua, punainen ja valkoinen, punainen ruusukimppu, kukkapuska, mitä en kyllä tunnista, mutta tuoksuu hyvältä, pullo punaviiniä, servettejä ja ihania kortteja lasten kirjoittamina.

Kuulostaa tosi kivalta. :) Ja haikealtakin varmaan. Aika hienoa, että ihmiset sitten myös ilmaisevat mielipiteensä (vanhemmatkin lahjoista päätellen). ^^
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Julle

Sain ajettavan ruohonleikkurin isältä! Jeejeejee! Se on hieno! Eli musta. :) Ja melkee uus! Nam... Ja siinä on pullonpaikkaki valmiina! :D Uujee... :)
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Jeiii! Löysin tänään halvalla Maa aikojen alussa piirretyn(dvd) ja katsoinkin sen jo. Vähän oli aika mennyt ohi, mutta muuten oli kyllä yhtä ihana kuin silloin muinoin ja arvatkaapa vaan kuka leikki suihkukaivoa, kun pikkutassun emo kuoli. :) Huoakaus...:)
Nyt kun vielä löytäs Fievel Matkalla Amerikkaan leffan)dvd), niin olisin tosi tosi onnellinen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

susi-ihminen

[Pieni alustus tähän alkuun; kaksi vuotta sitten hain graafisen suunnittelun linjalle, mutta minua ei valittu ja päädyin opiskelemaan muotoilua ja mallintamista. Kaksi vuotta kitkuttelin, vaikka motivaatio oli pohjamudissa ja vitutti aivan suunnattomasti ja tänä keväänä päätin, että miun on tehtävä elämälleni jotain radikaalia ja ei muuta kuin hakupaperit menemään.]

Sain opiskelupaikan ja pääsen opiskelemaan vihdoin alaa, joka minua oikeasti kiinnostaa. *hurrei*
Kauneusko makuasia?

Nefertiti

Onneksi olkoon susi-ihminen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Pääsin sinne lukioon minne halusin!
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Onneksi olkoon lukioon pääsystä. :)

Minä sain tänään uusimman Nemisarjiksen, jota olinkin jo odottanut kauan. Ihanaa ja nyt se on jo luettu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Sain tehtyä valmiiksi tämmöisen kuvan (käytän yleensä muilla sivuilla toista nimimerkkiä):
http://i383.photobucket.com/albums/oo277/Evilyn92/cheetahcom.jpg
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Sain kissoille toisen kantokopan! Ilmeisesti kantokoppien kahvat ei oo suunniteltu kahelle n. 5 kiloselle kissalapselle.. :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa



Oli ihan pakko tulla hehkuttamaan..
Meille tuli perheenlisäystä :DDD

Saanko esitellä uusimmat perheenjäsenet:





Ja akkavalta taloudessamme vahvistuu...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oi että kun ihanat kisuliinit. :)
Mä rakastan kissoja ja nuo on niin söpön näköset otukset, että haluis vaan ottaa syliin ja lelliä piloille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Onnea Prinsessa! Ihania kissoja. =) On ne vaan aina niin sulosia ja viattomia. ;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa


Juu, ovat tosi suloisia..ja leikkisiä..
Meijän muksut on ihan täpinöissään niiden kanssa :)
Annettiin niille eilen nimiksi Minttu ja Minni.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Hitsi ku iskä on allerginen ni ei voida ottaa kissaa.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.