Tänään on sunnuntai 23. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Enni, Eine, Eini ja Enna

Kirjoittaja Aihe: Kirjoita kun saat jotain kivaa!  (Luettu 43581 kertaa)

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: Kirjoita kun saat jotain kivaa!
« Vastaus #45 : 17.11.09 - klo:15:35 »
Eik mitn spj kissanpentujen kuvia tnne, iskee vauvvakuume.. Tosin joskus viel ostan sen Thai'n niinkuin olen jo viime kesst haaveillut :P

Itse asiaan, sain itselle aivan ihanat talvinilkkurit, kyll nill kelpaa tassutella :)

Edit: Ainiinjoo ja sen vakavaa nestehukkaa kuolauksen muodossa aiheuttaneen iPhone 3G S'n 32 gigasena versiona ^^
« Viimeksi muokattu: 17.11.09 - klo:15:37 kirjoittanut Mina »
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #46 : 10.12.09 - klo:19:18 »
Sain eile Don Rosan nimmerin yhtee Ankka-julisteesee ja tn tuli postis yks numero Shiroi Senshi Yamaton ykkspainosta
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #47 : 11.12.09 - klo:04:28 »
Sain takaisin innostukseni kirjoittaa ja halun kehitty mys treeneiss. Ollut parikolme vuotta hiljaisempaa kummankin suhteen. JEI! Kesn ja syksyn mittaan olen mys saanut vanhoja ystvi takaisin ja jopa tutustunut uusiin. :) Voittajafiilis, kaikesta huolimatta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #48 : 15.12.09 - klo:19:44 »
Meillon uus tietsikka

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #49 : 30.12.09 - klo:02:28 »
Joskos joulun saldoa kertoilisin hieman. Rahaa tuli paljon (jee!), sain ihanan itmaalaistyylisen, valtavan ison kultaisen sisustusviuhkan, jossa on kotka, kirjoitusmerkkej ja Kiinan muuri. Sain mys viisi ensimmist (ei hajuakaan montako nit on julkaistu) Nemi Arktinen banaani-sarjakuvakirjaa, jotka oli aivan nappilahja minulle, vaikka albumeita olen aika kauan kerillyt, niin neljss ensimmisess oli todella paljon sellaista, mihin en ole viel trmnnyt. Vhn tosin harmitti, kun niiss on eri suomentaja, kuin albumeissa. Uusissa stripeiss se ei haitannut, mutta ne vanhat tutut, moneen kertaan kulutetut ei tuntunut yhtn niin ihanilta eri sanamuodolla, kuin mihin itse on tottunut. Lisksi sain hauskan Kiroileva siili-ypaidan, paljonpaljon suklaata ja kaikenlaisia saippuajuttuja. Lahjarahoilla kynyt mys ostelemassa itse kaikenlaista mukavaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #50 : 30.12.09 - klo:20:46 »
Sain kivan hermoromahdusraivariyhdistelmn

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #51 : 11.02.10 - klo:17:00 »
Tm on viimeaikoina hurahtanut kosmetiikkaan ja ilpoinnut joka ikisest ostamastaan tuotteesta. Nyt kuitenkin on jotakin muuta loistavaa raportoitavaa: Tm pitelee ksissn Nefertitin kovasti kehumaa Stephen Kingin Kalpeaa aavistusta. Voi jeesus, en malta odottaa, ett psen sen kahlailemaan!

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #52 : 11.02.10 - klo:18:38 »
Toivottavasti pidt kirjasta.
Ihmiset kun on erilaisia niin yksi tykk jostakin kirjasta ja joku toinen taas ei. Mutta mukavia lukuhetki sulle opuksen kanssa ja tosiaan alku saattaa olla vhn tylshk ja vauhtiin voi olla hankala pst, mutta loppua kohden alkaakin sitten tapahtua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #53 : 20.02.10 - klo:21:11 »
Jee, "sain" vytrkorsetin ^^ Ehanaaaa :)

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #54 : 21.02.10 - klo:16:10 »
Jeejee, sain eilen Rolandin microcuben, ja uuden tatuoinnin! Aivan plikk tason lauantai siis oli. :)
Kari Tapio on ij!

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #55 : 15.03.10 - klo:23:44 »
Ostin uudet kengt.. Pennangalanin platformit, makso uutena plle 200 postien kanssa, mut sain ne nyt pari kertaa kytettyn ja ihan uudenveroisena 95 ^^

Killahead

• Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #56 : 16.03.10 - klo:20:18 »
Sain laitettua Firefoxiin House-teeman.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #57 : 09.06.10 - klo:20:40 »
Sain vihdoista viimein tnn pari viikkoa sitten ostamani Lord of the Rings Collector's DVD gift setit, joihin kuuluu kaikki se sl, joita Tolkien-fani voi itselleen vain toivoa. Patsaat, pakkaukset, lippuset ja lappuset olivat kaikki ihastuttavia, en malta odottaa leffojen ja lismateriaalien katselua!!!

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #58 : 10.06.10 - klo:06:32 »
Onneksi olkoon Mustang. :)
Pid hauskaa niiden dvd:n extramateriaalien kans. Ne on todella mielenkiintoisia. Ykks leffassa ainakin hauskoja ja kolmannessa koskettavia. Kakkosessa taas on mielenkiintoista juttua Klonkusta. :)
Kumpa mullakin olis sit sl. No onneks on noi kaikki kolme poksia pidennettyine versioineen ja extroineen. Kun viel sais ne puuttuvat patsaat.
Ai muuten onko sulla LOTR kerilykortteja? Mulla olis niiden tuplia kokonainen kansiollinen. :D Lisks kuninkaan paluun setist puuttuis en muutama kortti ja voisin vaihdella mielellni noita kortteja.
Eli siis mulla on kaikki kolmen leffan kerilukortti sarjat, paitsi ett kolmannen leffan sarjasta puuttu se pari korttia ja n oli niit mit sillon sai rrlt ostettua. Lisks mulla on jokunen kukunorista ostettu kerilykortti ja mukana yksi erikoisempi, jossa on mukana pala Merryn tai Pippinin matkaviittaa. :D
Eli tll toinen LOTR-fani. o/ :D

Pitskhn tehd aiheelle oma keskustelu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #59 : 10.06.10 - klo:21:10 »
Enps ole noihin kerilykortteihin trmillyt. :) Mielenkiintoista, kyllhn sit lytisi kaikenlaista keriltv, olisipa rahaa enemmn. :) Kirjoista minulla on kaikki LOTR:it (sek suomeksi, ett englanniksi), Silmarillion, Hurinin lasten taru ja Keskeneristen tarujen kirja. Havittelisin kyll kaikki loputkin Tolkienit itselleni. Hmm, tlle kyll pitis saada oma aihe. Toisaalta olisi kamalan kiva, jos se koskisi kaikkea fantasiaa, niist on niin mukavaa jutella. Ja kun moni muukin, kuin LOTR kiinnostaa. Minne sellaisen aiheen sijoittaisi? kun siihen liittyy elokuvat ja kirjallisuus kumpainenkin ja lisksi tietysti on ihan kivoja fantasiabndej, tapahtumia ja muuta mukavaa. Pelej, etc. etc. Itse ostin nuo boksit viel aika sopuhintaan, ainakin omasta mielestni. Kaikki pakkauksia myten on huippukunnossa ja kaikki kolme boksia patsaineen pivineen maksoi 120 e.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.