Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Wow!! Ilmankos tää temppuili. Sä pistit tän uusiksi. Nice :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ja oikein hyyvää, joskin lähes myöhäistä Halloweenia. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 30.10.22 - klo:16:57Wow!! Ilmankos tää temppuili. Sä pistit tän uusiksi. Nice :)

Päivitykset oli jäänyt vähän retuperälle ja tämän uusimman myötä ei enää vanha teema toiminut. Mennään nyt siis tällä vakiolla 🙂
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Ei se mitään. Mietin vain, että onko täällä enää kauheasti kävijöitä, kun tuntuu et mä oon ainoa joka on linjoilla lähes jatkuvasti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 31.10.22 - klo:08:16Ei se mitään. Mietin vain, että onko täällä enää kauheasti kävijöitä, kun tuntuu et mä oon ainoa joka on linjoilla lähes jatkuvasti. :)
Eihän täällä enää vuosiin ole ollut. Aika ajanut vahvasti jo ehkä ohi tämän kaltaisten kanavien. Juplin.netin historia kuitenkin alkanut jo yli kaksikymmentä vuotta sitten ja paljon ovat some-kanavat tämän aikana muuttuneet ja kehittyneet. Eipä tämäkään sivusto ole enää ollenkaan sellainen, mitä se joskus oli "kulta-aikoinaan". Mutta aika aikaansa kutakin. Olen monesti pohtinut tämänkin keskustelufoorumin lakkauttamista, mutta olen nyt vain antanut sen toistaiseksi olla. Onhan täällä paljon myös sellaista sisältöä, jotka varmasti ovat tärkeitä myös teille kirjoittajille.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 08.11.22 - klo:11:41
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 31.10.22 - klo:08:16Ei se mitään. Mietin vain, että onko täällä enää kauheasti kävijöitä, kun tuntuu et mä oon ainoa joka on linjoilla lähes jatkuvasti. :)
Eihän täällä enää vuosiin ole ollut. Aika ajanut vahvasti jo ehkä ohi tämän kaltaisten kanavien. Juplin.netin historia kuitenkin alkanut jo yli kaksikymmentä vuotta sitten ja paljon ovat some-kanavat tämän aikana muuttuneet ja kehittyneet. Eipä tämäkään sivusto ole enää ollenkaan sellainen, mitä se joskus oli "kulta-aikoinaan". Mutta aika aikaansa kutakin. Olen monesti pohtinut tämänkin keskustelufoorumin lakkauttamista, mutta olen nyt vain antanut sen toistaiseksi olla. Onhan täällä paljon myös sellaista sisältöä, jotka varmasti ovat tärkeitä myös teille kirjoittajille.

Onhan tää ollu ihan erilaista ennen, keskustelu&keskustelukulttuuri mitä nykyään. Foorumeita huomaa monesti olevan ikävä, vaikka sen tajusin vasta vähä aikaa sitte. Ja IRCciä. Idea kuitenkin oli, että keskustelu on, pysyy ja jatkuu kun ihmiset on paikalla, kukaan ei oottanu että vastataan heti, etes samana päivänä välttämättä. Nyt on kaikellaiset somet ja pikaviestimet joitten kans sitte parraillaan suututaan ku "se oli paikalla, mutta ei lukenu mun viestiä (ja jos lukiki, nii ei vastannu!!), oon möks". Koita sitte ite olla sillee että niii, aina ei ehi!

Juplin.nettiä muistellaan monesti, vaikka oonki huono käymään täällä. ^^
Työt ja kaikellainen muu elämä on kyllä vielä intternetskistäki pois, tai ainaki eri paikkoihin, niin valtava kuin se onkin. Syytän silti eniten töitä. :P

Hauskaa kesän jatkoa, vielä on lämmintä! ^^
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Hyvää Joulua Kaikille!! :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.