Tänään on keskiviikko 13. joulukuuta 2017
Nimipäivää viettää Seija

Kirjoittaja Aihe: Yleistä hölinää  (Luettu 201584 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittäin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yleistä hölinää
« Vastaus #1020 : 24.12.16 - klo:22:38 »
Oikein ihanaa ja rauhaisaa Joulua kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #1021 : 30.12.16 - klo:22:45 »
Kyllähä sitä haluais vaikka ja mitä keretä tekemään, mutta ku.. kaikellaiset selitykset on tuttua kauraa nykyään.. Pitäs vaan ottaa ja tehä mitä tahtoo - ja ehtii. :P Jospa täällä vähä vipinää alakas, sitä toivomma vuojelle 2017 ^^

Samoin Sinulle Nefer kaikkea nuita menneitä, mutta vuojenvaihteita ehin vielä toivottaa tulevana. :D
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittäin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #1022 : 31.12.16 - klo:13:55 »
Oikein ihanaa uutta vuotta sullekin Theevilone. :)

Teille muille myös oikein ihanaa uutta vuotta ja toivottavasti tulevasta vuodesta 2017 tulisi parempi kuin tästä menneestä vuodesta joka oli monelta osin aika paska. Varsinkin siltä osin, että niin monta hienoa tähteäkin lähti sinne taivaallisille lavoille esiintymään. Mutta ehkä toi Trump oli tän vuoden paskin juttu.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittäin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #1023 : 30.04.17 - klo:10:16 »
Oikein mukavaa ja hauskaa Vappua kaikille. Pitäkää lippu korkealla, vaikka toi sää nyt on kaikkea muuta kuin ihanan aurinkoinen ja keväinen.  :D
Njoo, täällä hesassakin tuli alkuillasta ja pitkälle yöhön asti räntää vaakasuorassa. Nyt tuo näyttää että ehkä jopa sulais pois, mutta noin muuten on ankean harmaa ja pilvinen päivä täällä päin ja jos säätiedotuksia on uskominen, niin saattaapa viskoa vähän lisääkin vettä, räntää ja rakeita.

Julleprkl

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1024 : 09.09.17 - klo:16:53 »
Terve! Piti tulla parin vuoden tauon jälkeen kattelemaan, et vieläkö täälä on foorumit hengissä, ja onhan täälä viel satunnaista eloakin! :) Mukava huomata, et ei aivan täysin oo kuivunu pystyyn, jospa sitä itekki koittas ryhdistäytyä ja alkaa kirjotteleen tänne jotain sekavaa sillointällöin! :D Nii ja valvojille tiedoksi, että tuo Julle on miu wanha käyttäjä, mut enhän minä muistanu sen salasanoja tai sähköposteja enää, nii sen saap vaik poistaa. :)

Julleprkl

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1025 : 09.09.17 - klo:17:03 »
Tulipa mielee kysymys, ettäjotta kuunteletteko te musiikkia vinyyliltä, vai cd:ltä vai jotenki aivan muute? Ite oon täsä joku vuosi sitte alkanu taas keräilee vinyylejä kirppareilta, ja paljo niitä tulee kuunneltuakin, ku sain rouvalta soittimen lahjaks! Ite en osaa mennä väittään et kumpi saundaa paremmalle, vinyyli vai bittibiisit, vai ceedeet vai muut, mut kai se on makuasia...? :D

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.