Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Heippa!

Tässä onkin vierähtänyt pitkä aika viimekertaisesta visiitistä täällä. Jotenkin on tää aika mennyt ihan uskomattoman nopeasti. Tuntuu, että vastahan se kesä oli ja nyt lähestytään jo talvea. Aika hiljaista täällä edelleen ja tarinaisetkin jääneet tauolle, kun kukaan ei ole jaksanut niitä kirjoitella. Taidankin pölistä täällä hetken verran kun kerrankin on vähän aikaa...  :P

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Äläs nyt, kyllä mä yritän jotain raapustaa. Nyt vaan on työt painanu päälle ja iltasin oon ollut sen verran väsynyt, ettei ajatus oo oikein kulkenut, mutta nyt oon vähän askarrellut taas tuon Merkityn miehen kanssa, johon saatan laittaa jossain välissä jatkoa. Ensin haluan vain ihmetellä siitä yhden (ai useammakin) kohdan uusiksi, kun uudelleen lukiessani huomasin, että eipäs se toiminutkaan niin.
No oma moka, kun nopeasti naputtelee vaan menemään, eikä yhtään pysähty ajattelemaan, ennen kuin jälkikäteen. Mutta yritän jossain välissä saada jotain aikaiseksi johonkin jatkikseen. Sillä välin, yritelkääs te herätellä niitä henkiin, jos vaan ispistä sattuupi olemaan.

Jouluksi olisi taas kiva saada jotain jouluista stooria tuonne tai jotain. Ihan vain tunnelmaa luomaan.
Ai mut, onhan tuossaa tuo, no aika jouluinen jatkis, mitä oon tehny. Ja muuten, ei ole pakko kirjottaa enkuksi reploja, jos se enkunkielen vääntäminen tuntuu kovinkin hankalalta, että keksii sitten jotain muuta siihen tilalle. :)

Ja muuten ihana nähdä suakin pitkästä aikaa foorumilla Nuubialainen Prinsessa. Täällä onkin ollut melkeinpä hiljaisempaa kuin kalmistossa.

Jaa mutta, jospa tässä alkais hiljalleen laittautua sinne töihin, että sais ne ripeästi tehtyä alta ja sit illalla firman pikkujouluihin. Katsoo nyt, että millaiset mahtavat olla, kun en sellaisissa olekaan ennen ollut. Tosin rauhallisesti taidan silti ottaa ja alkoholijuomat jätän suosiolla rauhaan, kun ei vain oikein tee mieli juoda(varoittavia esimerkkejä kotikotona) ja ton epilepsialääkityksenkin takia pidän juomiset minimissä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi Neffi, kiva nähdä siutakin täällä :)

Olit näköjään tänään ahkeroinut tuolla kirjoituspuolella, kiva että oot innostunut täällä vähän jatkoilemaan. Jouluisia tarinoita vois olla tosiaan kiva kirjoitella, jos jossain välissä ois aikaa.. pitää katsoa innostuisko sitä tekemään ihan uuden jouluisia tarinoita -ketjun, johon vois sitten halukkaat kirjoitella jotain pieniä lastuja ja laittaa kuvia yms. Mitä tuumaat?

Pidempää tarinaa en uskalla luvata ruveta rustaamaan, kun on tuo aika tosiaan kortilla ja kiirettä pitää kun pitää tasapainotella työn, kodin, tyttöjen ja Etelä-Suomen kyläilyreissujen kanssa. Mutta lyhytnovellit, runot, kuvat ja tunnelmapalat yms. ois kivoja, ikään kuin sen joulukalenterin korvikkeeksi mutta ilman sellaista "pakko tehdä joka päivä jokin tarina" -stressiä. Eli vois koko joulukuun tai ennenkin jo kirjotella jouluiloa Juplinilaisille, jos kuka sattuu joutamaan ja jaksamaan, mutta ei ois pakko, jos ei kerkee :)

Miulla ei oo tiedossa pikkujouluja kun meidän työpaikalla on säästökuurit meneillään ja osaston pikkujouluihin ei ole tänäkään vuonna tullut kutsua... Mutta, voihan sitä glögiä lämmitellä kotosallakin ja leipoa omenapiirakkaa ja poltella kynttilöitä yms. kivaa pientä jouluista  :)




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heipä hei kaikille ja hieman myöhäistä ystävänpäivää.  :)
Kylläpäs täällä onkin hiljaista. Missäs porukka oikein luuraa? Mä nyt en tällä tabletilla kovin pitkiä juttuja satuile kun tällä on niin hankala kirjottaa ja lisäks työt on painanu vähän päälle ja sit oon vaihteeksi pelannu simsiä. Kohta pitäs yrittää saada tuo koneen vaihto-operatiokin tehtyä, mutta laiskana en oo saanu aikaiseksi.
Toivottavasti tänne silti tulis elämää.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta kaikille, vaikka täällä ei taida paikalla juuri muita ollakaan kuin minä ja pari vierasta. Huokaus, tää alkaa olla aika kuollut paikka.
Jopa hautausmaallakin taitais olla hilpeämpi meininki.
Hei ihmiset, ihan oikeasti, piipahtakaas tännekin välillä, ennen kuin koko foorumi kuukahtaa kokonaan.

Mä voisin yrittää räpeltää jossain välissä jatkoa johonkin jatkikseen, kunhan saisin ensin miehen kanssa tietokoneen vaihto-operaation tehtyä, kun pitäs ensin tästä vanhasta ottaa kaikki tiedostot yms tärkeät jutut talteen ja siirtää tohon uuteen, minkä mun mies työpaikallaan mulle kokos.
Mietin vaan, että mitenkähän mä saan kaikki mun nettiin liittyvät tiedot siirrettyä tonne uuteen koneeseen, kun ei jaksais kaikkia tärkeitä tietoja alkaa tuolta kaivelemaan ja käsin kirjottelemaan.

No mutta sen näkee sitten.
Sitä ennen olis kiva, jos täälläkin näkyis vähän enemmän elämää.
Mutta jos ketään ei käy niin pääsiäisen toivotukset etukäteen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Piti ihan tulla sanomaan moi, kun on tullut vaan jo pitemmän aikaa pelkästään rekkautumattomana nopeasti piipahdeltua täällä kaikenlaisten touhujen lomassa. Sie Neffi oot näköjään tuonne jaksanut jotain tarinoidakin <3 hyvä että joku on jaksanut jotain tänne kirjoitella, kun täällä on ollut tosi hiljaista... itsellä tarinointi on jäänyt aika vähälle viime aikoina, kun on ollut niin paljon kaikenlaista puuhaa. Nytkin oon nukkunut kahden vuorokauden aikana yöunia yhteensä 8 tuntia ja unenpuute alkaa tälleen loppuviikosta pikku hiljaa jo näkyä  :o

Muutin vähän aikaa sitten vanhempieni luokse asumaan, kun sain siitä möksäilystä tarpeekseni ja nyt ei ole kotona ainakaan yksinäistä hetkeä eikä tarvitse säikkyä jokaista ulkoa kuuluvaa risahdusta :D Kohta alkaa viikon talvi-pääsiäisloma ja tää muuttuu perjantaista lähtien totaaliseksi laiskiaiseksi  ;D Tarinoiden kirjoittamisesta taitaa olla turha nyt miun edes haaveilla, mutta lupaan piipahdella täälläkin välillä vaihtamassa kuulumisia..

Kiva kun päivät muuttuu valoisemmiksi ja ilmat lämpimiksi.. pian se on taas kesä ja kärpäset, ihanaa!!! Ai niin, ja hyvää pääsiäistä kaikille  :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihanaa, hei Nuubialainen. Kiva nähdä suakin.  :D
Itsekin tässä välillä niin väsähtänyt, ettei pää toimi ollenkaan. Työt ja se kun pitää niin aikaisin nousta. Mutta enköhän mä jotain jossain välissä saa aikaiseksi taas noihin jatkiksiinkin. Jotain idean tynkääkin ollut, mutta tahtoo häipyä aina jonnekin kun väsähtää ja kun muutenkin työasiat pyörii päässä.
Harkitsen, että josko kohta lähtisin menemään tosta työpaikastani, ennen kuin pääni poksahtaa. Muuten on kiva paikka, mutta muutama asia tökkii ja pistää vituttamaan.

No ehkäpä tämä tästä.
Näkyillään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Käykö täällä enää ketään?
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Kyllä mä täällä roikun koko ajan, mutta koska täällä ei juuri ketään muita ole, niin eipä tule paljoa höpistyä täällä.   :-\
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin. Sainpa hieman inspiraationtapaista ja naputtelin jatkoa Kassandra ja Prinssi Puolikuuhun. Toivottavasti edes se herättelis vähän tätä uinuvaa foorumia.
Alkaa nimittäin olla aika tylsää roikkua täällä, kun kukaan ei keskustele mitää ja mistään.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Oikein hyvää ja ihanaa joulua kaikille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heippa vaan Neffi ja muut Juplinilaiset :)

Pahoittelen, että olen loistanut poissaolollani täällä. On ollut ja on edelleen niin paljon kaikenlaista jännää elämässä, etten oikein ennätä tarinoita kirjoittelemaan, mutta toisinaan olen kyllä kuitenkin piipahtanut nopeasti rekkautumatta, vaikken olekaan malttanut kirjautua sisään kirjoittelemaan..

Jotain kuulumisia voisin kuitenkin itsestäni nopeasti kertoilla, nyt kun on uusi vuosikin vaihtunut, vaikken pitkään joudakaan koneella viipyillä.. miulla kun on nykyään kädet täynnä touhua.. vauvatouhua :o

Sain pienen poikasen kolme viikkoa sitten. Pikkuinen syntyi etuajassa.. hänellä oli kai kiire viettämään joulua ja uutta vuotta meidän kanssa, kun laskettu aika oli vuoden ensimmäinen päivä eli eilen :3 Nyt on sitten kädet kirjaimellisesti täynnä työtä kun pitää tiheästi pikkuruista syötellä, vaihtaa vaippoja, pumpata maitoa, pestä ja keittää pullotiskejä yms.

Laitan pikkuiselle omistetun runon tuonne runoketjuun, kun en nyt ennätä mitään muutakaan pitkään aikaan kirjoittelemaan.. kiva Neffi, että olet jaksanut täällä käydä edelleen jotain tarinoimassa kirjoituspuolella, kun muuten tämä paikka on kieltämättä tooosi hiljainen.. olet näköjään innostunut jatkoilemaan "Salaisuus erämämaassa" - tarinaakin :)

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille, ketkä täällä käyvät pyörimässä :)





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No ei se mitään Nuubialainen ja onnea uudesta perheenjäsenestä.  :)
Mä oon vähän miettiny, että lapset ei taida ihan olla mun juttu. En oo ihan äitiainesta ja muutenkin tää elämäntilanne on sellainen ettei sovi ja lisäksi olen miettinyt sitäkin, että voisin siirtää mahdolliselle lapselle geeneissä ei toivottuja sukurasitteita, joten ehkä parempi, että pysyn lapsettomana. Tuo iso, mieheksikin kutsuttu lapsi riittäköön, kuin myös rakas veljeni poika.  ;D

Ja joo, tuli tehtyä jatko-osa tuolle Salaisuus Erämaassa-jatkikselle. Ensiksi, koska iski idea ja toiseksi, koska halusin ilahduttaa sua ja vähän houkutella takaisin forkalle.
Oliko jatkis sun mieleesi vaiko ei?

Tosin nyt kun aattelen, niin vois saada idean tynkää vähän Artefix Mundin peleistä, jossa on vain yksi päähenkilö, sekä muutamia muita hahmoja, mutta vain yhdellä pelataan. Yleensä tutkitaan jotain ja tehtäviä suorittamalla pääsee aina eteenpäin. On muuten mukavaa vaihtelua kaikenmaailman räiskintä pelien keskellä.
Ja ne tehtävät on tyyliin, etsi hemmetinmoisesta tavaraläjästä listanmukaiset tavarat tai sit on jotain muita ajatteluelimiä vaativia tehtäviä, että sentään mitään the pahis otuksia tms ei tarvi räiskiä. Lähinnä ratkoa kaikenlaisia palapelejä, labyrinttejä yms vastaavanlaisia tehtäviä.
Noissa on tosin onneksi se, että voi skipata, jos tuntuu liian vaativalta/hankalalta. Myös löytyy vihje nappula, joka on hyöhdyksi, paitsi jos pelaa muulla kuin aloittelija moodilla niin ei kannata sitä vihjettä ja skippailua kovin ahkerasti käyttää. Lähtee muuten pisteitä. Mutta aloittelija moodi on hyvä tutustumisvaiheessa.

Itse tykästyin mm Enigmatis, The Ghost of Maple Creek, Enigmatis 2, The Mist of Rawenwood peleihin, sekä Nightmares from the Deep peleihin(merirosvojuttuja, mm Davy Jones mukana), jotka mies hommas mulle steamin kautta.

Ai joo ja samalta porukalta on myös Abyss: The Whraits of Eden, jonka kans tuossa pelailin. Sen miljööstä, joka on muuten tosi hyvin tehty, saa kans paljon ideoita. Mm Tuhon enteisiin, joskin pysyn ko. tarinan kanssa pelkästään pöpöjen riivaamissa ihmisraadoissa ja jätän demonit veks.

Mut noin muuten, vois jotain vastaavaa stoorin tynkää kehitellä tuonne, jos ei muuten jaksa noita jo olemassa olevia jatkiksia naputella.

Mutta hyvää mennyttä joulua ja oikein ihanaa tätä vuotta sinulle Nuubialainen Prinsessa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Whii whii I'm back! Vähänkö siistiä että ootte vielä täälä!
Piti vaan tulla pikamoikkaan, piti olla jo nukkumassa. ^^ 
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Oi, hei Theevilone, ihana nähdä sinuakin ja ihana nähdä kun tännekin tulee välillä viestejä. Yleensä täällä on aika kuollutta ja yksinäistä. Oikein mukavaa mennyttä itsenäisyyspäivää ja Lucian päivää sinulle, kuin myös tulevaa joulua ja uutta vuotta. :)

Toivottavasti täällä alkais tulla taas vähän enemmä elämää. Ehkä tyyliin pulinaboksi vois auttaa ja ehkä jotain muutakin pikku muutosta, vois auttaa immeisiä uskaltamaan pulputtamaan täällä. Se on kun nykyisin on kännyt, mobiilosovellukset, tumblr, tweet, fb jne missä ihmiset tykkää lusmuta enemmän kuin foorumeilla.

Nyt oon tahkonnut TS4:sta kun mies mut siihen kesällä houkutti ja hommas ekan lisärin. Sen jälkeen oon hommannu kaikki kamasetit ja lisärit ja täytyy sanoa, että ihan kiva peli. Ai joo ihan tuoreinta Vintage Luxus kamasettia tässä toivon saavani pian, kun siinä tulis mukana hovimestari ja muutamia tosi kivoja esineitä, asuja ja kampauksia simeille.
Hmmm... olikohan mulla tuolla simsille pyhitetty keskustelu. Tosin taisin olla vähemmistössä täällä Sims peli-innostukseni kanssa.

Ai niin en tainnut mainita, että Maple Creek ja Rawenwood saivat jatkoa, joka tosin päättää koko trilogian, nimittäin Shadow of Kharkala. Tosi kiva peli ja siinä on kyllä enemmän kaikkea tekemistä kuin aiemmissa, plus toki niitä perusjuttujakin, mutta itse olen sitä mieltä, että se loppu on enemmän tai vähemmän läts. Mut kyllähän sen silti pelaa ja preatcher on yhä the ultimate bad ass, vaikka se kolmipäinen örkki (sori, siis Demoni, Asmodai) on kyllä enemmän huvittava kuin pelottava. :D
Oma inspiraationikin alkoi heräillä, kun tänne on tullut edes pikkuisen elämää ja toivoa siitä, että joku ehkä jatkais noita jatkiksia mun kans. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.