Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

#975
Oikein lämpöistä ystispäivää vaan kaikille!!  :-*


Ps. Neffi, mie kävin muuten moikkaamassa ja vilkuilemassa siun uusimmat aikaansaannokset, josta vinkkasit tuolla miun kirjoitusblogissa.. :))
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heh, kiva. Sieki olit putkahtanu tänne. Mä en eilen kauhiasti jaksanu netissä roikkua ja menin aikaseen nukkumaan, kun oli ollu jo aikasin aamulla ylhäällä töiden takia ja sit töiden jälkeen olin vielä miehen kanssa asioilla ja kaupoilla, niin oli tosiaan puhti poissa kotiin päästyä.

Vähän myöhästynyttä ystävänpäivää siis kaikille.

P.s. Thanks Nuubis. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Holaaaaa!

Hengissä ollaan! Tää mun elämä ei taida tästä koskaan tasoittua. :D Viime näkemän jälkeen takana jäätävä työputki, firman vaihto, väliaikainen muutto ja ties mitä. Taas ollaan töiden kanssa niin jännän äärellä, 2 kk tuli täyteen ja kaikki tarjotut vuorot haalin sopimukseni laadusta johtuen ja myös sen vuoksi että taas tarvii uudestaan todistaa olevani korvaamaton. Huhhuh. Koneen sain takaisin, elin tuossa nimittäin viimeisen vuoden ilman. Jos laittaisin tänkin vaikka välilehteen, niin muistaisin välillä piipahtaa.

Luin tätä ketjua vähän taakse päin ja täytyy todeta, että ah, nostalgiaa, Juplinin myytit osio. Mullakin on jotain materiaalia vielä tallessa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Huomenta Mustang, mukava että suakin näkee vaihteeksi paikalla. :)
Itse tässä kökin tällä hetkellä koneella, kunnes tarvitsee lähteä töihin. Huomenna saa sit olla, jos nyt mitään extepmore kohdetta ei tule sen yhden vakkarin lisäks, mikä kaveri tekee. Se tarttee mut aina, kun on enemmän kuin yks siivouskohde, mikä on ihan ymmärrettävää.
Tonne on kuitenkin kiva lähteä, kun ekassa kohteessa on yleensä yks kiva kultainennoutaja aina ovella vastaanottamassa ja on joka kerta niin iloinen, kun joku huomaa sen ja vähän rapsuttaa.

Täytyykin katsoa, jos huomenna tai viikonlopun aikana löytäis taas sen kadonneen inspiraation ja yrittäis naputella jatkoa johonkin tai sitten sähellän Sims 2:sen kanssa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei, Nef!

Ite oottelen nukkumattia, olin yön töissä. On tainnut eksyä matkalla. -__- Kivaa työpäivää sulle, toivottavasti on niin aurinkoista, kuin miltä nyt näyttää. :) Itsellä myös häämöttää vapaat yhden iltavuoron päässä, jee!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No tuli sitten tuossa pari päivää sitten naputeltua vähän tylsähkö jatkopalanen tuonne Tuhon enteisiin. Mutta siitä vaan jatkamaan, jos inspistä, intoa ja ideaa vaan sattuu olemaan.

Ja muuten päiviä Mustang, kun satuin hoksaamaan, että oot linjoilla. Kiva nähdä suakin täällä välillä. :)
Itse pyörin muuten vaan taas netissä, kun ei oo parempaakaan tekemistä. Tai olis, mutta kun kämpän siivoaminen ei just nyt kiinnosta. Ehkä viikolla kun saa paremmin omaa rauhaa, kun mies on taas siellä työpajalla sen muutaman tunnin. Jos ei muuta, niin jos potkis itsensä tiskaamaan ton tiskivuoren tuolta.

Jos tästä vielä tän päivän aikana sais itteensä irroteltua netin mielenkiintoisesta maailmasta ja pelais vähän simsillä, kun se kerran tossa taustalla on auki. Mutta hetken taidan vielä tässä pyörähellä, ennen kuin painun simejäni häiriköimään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Terve, Nefertiti!

Kanssa päämäärättömästi surffailen. Oli vähän vauhdikas viikonloppu, tämmönen koneella tylsäily tekee ihan hyvää. Siivoaminen olisi aiheellista täälläkin, mutta onks pakko jos ei taho? :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nemesis

Heipä heipä hei, pitkästä aikaa äännähdän täällä jotakin! Melkein hävettää myöntää että kurkin täällä kyllä edelleen vähintään kerran viikossa niinkun joku pahainen stalkkeri katselemassa mitäs hippuja te jotkut autuaat jaksatte käydä kirjottelemassa. Enkä itse osallistu sanallakaan. Anteeksi! En vaan keksi jutun juurta juuri koskaan ellen ole kännissä tai puolikuollut väsymyksestä.

Tällä hetkellä on tuo jälkimmäinen tila päällä. Oon tässä koko yön vedellyt kandin runkoa kasaan ja nyt alkaa tuntua siltä ettei energiaa riitä enää muuhun kuin pään hitaaseen pöytään taontaan. Tai kai näitä sormiakin jaksaa vähän aikaa vielä liikuttaa. Kokemus on opettanut, että parhaat akateemiset hevonsonnat sepitetään juuri tässä puoliaivotoiminnallisessa tilassa, joten koitan sinnitellä vielä parin sivun verran. Tästä tulee kyllä oikee masterpiece.

En tiiä liikkuuko täällä yhtään sen ikäistä porukkaa, jolle tästä varoituksesta olis minkäänlaista hyötyä, mutta älkää hyvät ihmiset menkö yliopistoon. Pilaatte elämänne.
Tai no joo, kai se joillekin sopii. Mulle vaan ei. Kun tästä pääsen niin lähden ja lujaa enkä koskaan tule takaisin! Ääh, mutta nyt taas niskasta kiinni ja jatkamaan. I can do it!

Nuubialainen Prinsessa


Heippa Nemesis :)

Itsekkin pyörin täällä yleensä nykyään rekkautumatta ja kirjoittelematta kun ei jaksa oikein mitään kirjoittaa, joten et ole ainoa stalkkeri täällä :B

Ei kait tuo yliopisto niin kauhea paikka ole ;) Itse olisin halunnut hakea myös sinne, mutta kun ei ole vara perheellisen opiskella vuosikausia valitettavasti. Onneksi on tällä hetkellä työ, joka pitää mielen vireänä, joten ei tarvitse nyt mistään koulutuksista edes haaveillakaan. Hienoa, että jaksat kuitenkin ahertaa, vaikka välillä ahdistaisikin. Toivottavasti tulee oikeesti sellainen masterpiece.

*pitää peukkuja ylhäällä*

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nemesis

Kiitoksia tsempeistä, Nuubialainen! Huomenna häämöttää edessä deadline ja taitaa taas tämä ilta luisua koko yön kirjoitusurakaksi. Mutta sittenpähän on ohi!

Ja okei myönnetään, ei yliopisto ihan läpeensä paha paikka ole. Tuntuu vaan siltä tämmösissä hetkissä! :D Ja sekin on ainakin osittain vaan oma vika, niin paljon kyllä vaikuttaa asenne. Yliopistossa pitäis aina vaan jaksaa olla niin mahdottoman kiinnostunut kaikesta ja tutkia ja tutkia ja tutkia lisää. Ja kirjoittaa sivukaupalla tyhjää akateemisia ajatuksenvirtaa. Pyyh. Toisaalta voishan kaikki tää tutkiminen ja pilkunviilaus olla ihan hohdokastakin, jos ois oikeesti mieluisa pääaine. Kadun niin syvästi omaa valintaani. Alan olla niiiiin kypsä tämän linjan aihepiirien suhteen, yyh.

No, pitää vaan ajatella, että pianhan niistä pääsen! Nyt takaisin kandin pariin.

Nefertiti

Hmm... Ompas täällä nyt harvinaisen hiljaista. Olis kiva, jos porukka uskaltautuis kirjautumaan sisälle ja pulisemaan. Tulee vaan sellainen fiilis, että pysyyköhän tää forkka kohta kovin pitkää enää hengissä tällä menolla.
Onhan se kiva, että porukka lukemassa käy, mutta uskaltakaa myös kirjottaa ja keskustella. Sitä vartenhan tämä forkka täällä on. *Yrittää epätoivoisesti innostaa ihmisiä*

Pahoittelen omaakin hiljaisuuttani täällä, mutta lähtee into pulista oikein missään ketjussa, kun vastauksen saamiseen kuluu kauan aikaa, jos nyt sitä vastausta ylipäätään edes tulee.

No omaksi ja muiden iloksi yrittelen naputella jatkoa, edes noihin jatkiksiin, milloin inspistä vain sattuu tulemaan. Siis silloin kun en ole töissä tai pelaa simsiä. :)

Mutta oikein mukavaa ja aurinkoista pääsiäistä kaikille, jotka tänne nyt sattuukin eksymään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää ja munarikasta pääsiäistä minunkin puolestani, jos ken sattuukin täällä pyöriskelemään  ;D

Ps. Neffi, hieno jatko Kassandraan! Toivoa siis vielä on, että prinsessamme voikin pelastua :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiva että tykkäsit. Tuli vain tuollainen idea, kun huvikseni lukaisin alusta asti sen, mitä ollaan Kassandraan kirjoteltu ja mietin, että kun kerran sanoit Aslanin olevan leijonamainen, niin miksei myös muodonmuuttaja ja omaisi myös muitakin voimia ja taitoja, kuten olemme jo tarinan aikana huomanneet.
Kai se kävi sulle? Ai  joo ja myönnän, tuli vähän vaisuhko pätkänen, mutta pitkä ja raskas työviikko takana, joten ei ajatus oikein kulkenut ja lisäksi tuo otus jota aviomieheksikin kutsutaan suvaitsi häiritä pyytelemällä tekemään milloin mitäkin, kun ei millään jaksa nostaa persausta tuolta sohvalta ylös.

Auttaisikohan, jos laittais piikkimaton tai nastoja sohvalle.  ;D Tai no, ehkei sittenkään, muuten mies sitten mököttäs mulle ja pitkään.
Mutta odotan toki innolla, miten sä jatkat tarinaa, sillä kiinnostaa tietää mitä seuraavaksi tapahtuu ja miten Aslanin käy. Arvelen, ettei ainakaan kovin vähällä pääse, kun on sattunut astumaan itseään voimallisen miehen varpaille, joka kaiken lisäksi on tunteeton psykopaatti... ei kun siis pahis.  ;D

Mutta joo, kirjottelet, kun jaksat ja inspistä iskee ja muuten ihana nähdä sut pitkästä aikaa forkalla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Ihan kiva idea tuo Leijona.. ja miusta tuntuu, että saattaapi jäädä vielä luu käteen tuolla psykop.. eiku siis pahiksella kun onhan se Aslan kuitenkin Aslan - ovela veitikka ;)

Kiva ois tosiaan kun sais itsensä taas kirjoitusterään. On vaan jotenkin koko ajan ollut ikään kuin pallo hukassa henk. kohtaisten juttujen vuoksi. Tiiätkö, viime aikoina on ruvennut pikku hiljaa tuntumaan siltä, että mitä hemmettiä miehillä edes tekee? Niistä ei seuraa mitään muuta kuin murhetta ja päänvaivaa.. :-X

Mutta ei siitä sen enempää. Toivottavasti se sinun miehesi hoksaa, että et sinäkään kaikkea jaksa yksin touhuta. <3 Ps. se piikkimatto saattaisi olla ihan hyvä idea, kyllä ne mökötykset aina jossain välissä unohtuu varmasti. Teet kato sille sitten vaikka jotain sen herkkuruokaa. Eikös se ole sellainen sanontakin olemassa, että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta  ;D







Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No katsotaan nyt, kumpi lopulta kirjoittelee tuohon taas jatkoa. Mä saatan olla hieman ilkeämpi, joten Aslanillakin voi olla edessä kovat ajat, vaikka muuten onkin hyvä selviämään tilanteesta, kuin tilanteesta.  ;D

No kyllä se siitä ja itse olen huomannut kirjoittamisen eräänlaiseksi henkireiäksi, jolloin voi jättää kaikki muut murheet taakseen ja keskittyä sotkemaan tarinan hahmojen elämää ja joskus sitä tulee tehneeksi niin, että meinaa jo umpikuja häämöttää.  ;D

Nytkin intouduin lukemaan ihan tuon Moulin Rougen Roxannen innoittamana Sonyaa, tai lähinnä sitä kohtaa, kun Sonya ja Daggar tapaavat toisensa vuosien erossa olon jälkeen.
Mutta pitäis tässä alkaa mennä kohta unille, kun pitäs saada vähän kämppää järjestykseen, kun äiti olis tulossa käymään. Ei se nyt onneksi kauheesti pahastu tästä sekasotuksta, mut jos nyt ei kuitenkaan jättäs ihan infernaalista kaaosta sen nähtäville.

Hmm... pitäisköhän joskus ottaa ja katsoa toi Mouling Rouge, ainakin noiden pätkien perusteella vaikuttaa upealta leffalta, joskin tiedän, että leffan loppu ei ole se happily ever after, mutta kuitenkin hyvin kaunis.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.