Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Huoh, kylläpä täällä onkin jälleen kerran hiljaista.
Ilahdutin itseäni ostamalla itselleni kaks huulipunaa ja kaks kynsilakkaa, kun ei just sitä sävyä sattunut olemaan. Jos tuossa Halloweenina tällääntyis ihan teeman mukaisesti. :)

Sitä ennen jatka varmaan täällä roikkumista ja toivon, että tarinoihin tulee jatkoa. Toki kirjoitan itsekin, jos inspis sattuu iskemään....
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#961
Hei vaan!

Piti tulla piipahtamaan täällä, kun viime kertaisesta on taas hurahtanut aikaa. Ja joo, hiljaisuus on tehty rikottavaksi, joten kirjoitan muutaman rivin ihan vaan sen vuoksi  ;D

Halloween on hyvä syy ilahduttaa itseään, tai niin kuin itseni tapauksessa, omia lapsiaan. Meillä tytöt hoitivat sen asustepuolen, mie olin vaan oma kauhistuttava itseni - ilman meikkiä, hiukset takkuisella nutturalla yms. :DD  Käytiin hiippailemassa ulkona pimeässä lamppujen kanssa ja katsottiin monta kauhuleffaa peräjälkeen.. näyttää muuten siltä, että äippä pelkää kauhuleffoja enemmän kuin lapset, otin näet yhden jos toisenkin tanssihyppypyrähdysaskelluksen sohvalta ylös ponkaisten leffojen aikana, siinä missä neitit istuivat kylmän rauhallisena katselemassa ilman paniikkia  :o Ihmeellistä! Toisilla vaan on erilainen kyky eläytyä näkemäänsä ja toiset sen sijaan kykenevät ottamaan iisimmin, I think so  ;D

Jatkotarinointi taitaa edelleen pysyä miun puolelta odotus-tilassa.. ois ollut nyt pari päivää aikaa jatkaa tarinaa, mutta jotenkin vaan sitä ei saanut mitään jatkoa aikaiseksi. Mutta kyllä se tarina tuonne jatkuu varmasti taas jossain välissä, sitten kun saan siihen sopivan kirjoitusfiiliksen ja aikaa ja kirjoitusrauhan...

Palaillaan  8) Ps. hienon jatkonpalan olit tehnyt tuonne Kassandraan. ^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oih, ihanaa nähdä suakin pitkästä aikaa Nuubialainen Prinsessa. :)

Eilen sitten vähäksi aikaa tälläänyin, mikä onnistui suht hyvin, vaikka kaverin kissatkin pyöri jaloissa ja vaati huomiota palvelijaltaan. Mies kyllä katto aikas pitkään mua, kun kotiutui. Oli kaverinsa kanssa kattomassa Monsteriautoja, ku kaverilla oli liput ja sen toinen kaveri oli joutunut perumaan, niin mies sit meni avustajaks. Tää kaveri, jonka kanssa mun mies nyt sit meni niitä Monsteriautoja katsomaan, on pyörätuolilainen, niin tarvitseekin sitä avustajaa aina välillä ja mies tietty auttaa, bestiksiä kun ovat. :)

Mä sit olin himassa, kun mua ei niin paljoa isot autot ja autojen romuttamiset tai duutsonit kiinnosta ja roikuin netissä ja sit tosiaan kävin suihkussa ja kiskasin uuden puvun päälle ja meikkasin itseni.

Mä tosiaan rakastan kissoja ja onhan noita kaverin kissoja ihan kiva hoitaa, kun ovat kiltisti, eivätkä oo pahojaan tekemässä tai toisiaan kurmottamassa, mutta kun tää vitun allergia.... anteeksi kielenkäyttöni. Kyllä mä allergia lääkkeitä otan, mutta silti välillä silmät kutisee siihen malliin, että tekee mieli kynsiä silmät päästä. Argh!!

Kaveriakaan en kyllä ymmärrä kun valittaa että kissat tekee sitä ja tätä ja pissii luvattomiin paikkoihin, mutta täällä ovat toistaiseksi *koputtaa puuta* olleet tekemättä tarpeitaan luvattomiin paikkoihin. Toinen tosin oksensi lattialle, mutta nyt sekin on toistaiseksi jäänyt, kun annan välillä niitä anti hairball nameja noille.

Mut kai ne kissat käyttäytyy huonosti, jos arvoisa pariskunta on koko ajan muuttamassa (siis noin parin kolmen vuoden välein), eivätkä kunnolla huomioi kissoja ja kaverin mies koko ajan on komentamassa ja rähisemässä kissoille ja tuntuu olevan sitä mieltä, ettei ne sais tehdä yhtään mitään, paitsi olla paikallaan kuin patsaat.

Meillä nää saa olla suht vapaasti, ollaan vaan estetty pääsy niihin huoneisiin mihin me ei niitä haluta pyörimään. Esimekiksi tää makkari on kissoilta kielletty, kun toisella tosiaan on välillä paha tapa merkkailla luvattomiin paikkoihin niin estetään se sitten näin. Plus että haluan itselleni kissavapaan vyöhykkeen jo allergiani takia.

Olkkariin pääsevät jos toinen meistä tai me molemmat ollaan siellä, niin pysytään samalla vahtaamaan niiden tekemisiä ja yleensä riippuen siitä oonko sohvalla vai kiikkustuolissa, niin toinen kissoista (nuorempi, vanhempi on vähän arempi eikä oikein tykkää olla sylissä toisin kuin tää nuorempi) tulee välillä syliin hakemaan huomiota, kehrää, leipoo tassuilla ja tunkee päänsä mun kainaloon ja hännän ja karvasen ahterinsa melkein mun naamaani.

Mä en edes yritä ottaa sitä vanhempaa kissaa väkisin syliin. Korkeinaan sitten nappaan sen käsiini, jos se pitää ottaa jostain luvattomasta paikasta kiinni, mutta muuten saa olla ja tassutella vapaasti. Parempi niin kissan kannalta, niin ei sekään sit hermoile liikoja. Se antaa kyllä silittää itseään ja tulee aika ajoin puskemaan mun jalkoja ja siksipä housut on ihan kissankarvoissa.

Mutta joo, jospa tää riittäis kissojen osalta. Kiva että pätkä miellytti, mutta mulla oli vähän ajatukset ja ideat hukassa ja kun en tiennyt mitä sulla oli mielessä, ni tuli vähän lyhyt pätkänen. Odotan toki innolla, että mitä siihen vielä keksit jatkoksi ja millaiseksi kiusankappaleeksi pahiksemme ja hänen kätyrinsä ynnä ihana lemmikkinsä muotoutuvat. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

*pientä mainostusta*

Huomasin tänään, että yksi suomenkielinen kauhuleffafoorumi on poistettu, joten...

Jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan, niin tein kauhuelokuva-aiheisen foorumin, löytyy osoitteesta http://kauhuleffat.palstani.com/
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

#964
Vaikutti sen verran kiinnostavalta paikalta tuo sun kauhuleffaforkkas, joten rekkauduin sinne. :)
Haittaako muuten, että aloitin sinne yhden uuden pulinan? Voit poistaa tai siirtää sen minne haluat, jos se ei sovi sinne alueelle, jonne sen aloitin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ompas täällä taas hiljaista. Taitaa kaikilla pitää kiirettä jouluvalmisteluiden kanssa, kun ei ehdi täällä käydä ja turista.
Olis se kiva, jos jonkinlaisen elämäntuikahduksen täällä näkis, vaikka näin joulun kunniaksi.

No sitä odotellessani, voisin katsoa, josko sais jatkotarinoihin mitään aikaiseksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Joulunalusaika on tullut mentyä mahanalus täynnä jalkoja, vaan nyt sen verran hetkinen aikaa ennen kuin pitää lähteä viemään joulukukkaa äidille ja isukille, että ennätän piipahtaa täällä pienen hetkisen :))

Oikein lämmintä ja nauruntäyteistä joulua <3 <3


http://www.youtube.com/watch?v=jvLYAW3V2qs


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oikein mukavaa ja riemullista joulua kaikille!  :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hyvää ja railakasta uutta vuotta kaikille!  :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Täällä on taas ollut varsin hiljaista, paitsi että nyt kirjoittelin jatkoa kahteenkin jatkikseen. Tietty toivon, että niihin ilmaantuisi jatkoa ja että ne miellyttävät teitä... :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hmm... alkaa vähitellen tuntua siltä, että kalmistossakin on enemmän elämää kuin tällä foorumilla. 

Millähän tänne sais vähän elämää? 
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 14.01.14 - klo:13:40
Millähän tänne sais vähän elämää? 

Varmaan laittamalla Myytit takaisin toimintaan... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 28.01.14 - klo:15:42
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 14.01.14 - klo:13:40
Millähän tänne sais vähän elämää? 

Varmaan laittamalla Myytit takaisin toimintaan... :)

Se vaan, että ne pitää sit olla omakätisesti kirjotettuja, ei suoraan kopsittuja ja jos tässä nyt inspistä sais ja aineistoa, niin vois sitä vampyyriosastoa yrittää värkkäillä. Vaikka myös kummitukset, noituus ja ihmissudet, esp yms paranormaali ja selittämätön kiinnostaa myös.
Ufot/alienit kans jollain tasolla, joskaan en kauheesti jaksa sitä salaliittoteoriointia, kun joillakuilla se menee välillä aika pahastikin yli.

Vai pitäiskös jäsenistä pyytää kirjoitusapua, koska muuten menee vähintäänkin seuraavat 5 vuotta, ennen kuin tänne mitään ilmaantuu. Niin ja tekstiin tartteis sopivia kuviakin, että porukka jaksaa vilkuillakin niitä. Tosin meillä on aika vahva kilpailija, nimittäin paranormaaliblogi, jossa on aika laajasti kaikkea, joskin siellä on hienoinen vivahde hörhöilyä mukana, jos sallit ilmaisun. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Myytit oli enemmän ehkä sellainen teinivuosieni harrastus, joka eteen silloin tuli tehtyä paljon työtä valitettavasti vähemmillä tietotaidoilla juuri noihin tekijänoikeuksiin liittyen. Vanhat matskut ovat toki pääasiallisesti itselläni yhä tallessa. Uskoisin, että hienosäätöä vaativa työ on kuitenkin sen verran voimakasta, että ei taida ihan nopeasti toteutua. Ehkäpä Myytit-sivuston aika oli ja meni. Valitettavasti... :/
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

No sinähän sen päätät ja sen mukaan sitten mennään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.