Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Heis Nuubialainen Prinsessa. Mukava nähdä suakin vaihteeksi forkalla.

No joo, mä olenkin no life, tosin on mulla tänään yks työkohde ja ensviikolla kaks, sit sen jälkeen alkaakin työt taas normaalisti kollegan kanssa ja golffit palaa kuvioihin, joten voin itsekin hiljetä jonkin verran, kun sitä sen verran kuitenkin väsyy. Mutta odotan kuitenkin innolla, että millaisia jatkopätkiä tarinoihin tulee. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.08.13 - klo:07:35
No joo, mä olenkin no life, tosin on mulla tänään yks työkohde ja ensviikolla kaks, sit sen jälkeen alkaakin työt taas normaalisti kollegan kanssa ja golffit palaa kuvioihin, joten voin itsekin hiljetä jonkin verran, kun sitä sen verran kuitenkin väsyy. Mutta odotan kuitenkin innolla, että millaisia jatkopätkiä tarinoihin tulee. :)

Jos asuisit lähempänä, niin mie raahaisin siut mukaan vattumetsään seuraks, siellä piristyy väkisellä :B Vaikka onkin viikon jäljiltä ihan väsy, niin oon huomannut, että luonnossa liikkuminen tekee hyvää ja piristää jotenkin ihmeellisesti mieltä ja kehoakin. Luonnosta saa virikkeitä mielikuvitukseenkin, kun seikkailee tuolla salaperäisissä viidakkometsissä itseään korkeampien vattupensaiden ja horsmikkojen kätköissä, kuulostellen, että mikähän eläin siellä puskissa milloinkin rapistelee. Oon kuullu sellaistakin tarinaa, että joku tuttu on joskus ollut samoissa marjapuskissa hirven kanssa melkein takapuolet vastakkain. Elämä on tarua ihmeellisempää ;DD

Mut joo, mie jatkoilen kun saan taas jossain vaiheessa tarinan päästä kiinni. Nyt pitää lähteä iltakävelylle kun on niin ihana kesäilta :))



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 02.08.13 - klo:22:08
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.08.13 - klo:07:35
No joo, mä olenkin no life, tosin on mulla tänään yks työkohde ja ensviikolla kaks, sit sen jälkeen alkaakin työt taas normaalisti kollegan kanssa ja golffit palaa kuvioihin, joten voin itsekin hiljetä jonkin verran, kun sitä sen verran kuitenkin väsyy. Mutta odotan kuitenkin innolla, että millaisia jatkopätkiä tarinoihin tulee. :)

Jos asuisit lähempänä, niin mie raahaisin siut mukaan vattumetsään seuraks, siellä piristyy väkisellä :B Vaikka onkin viikon jäljiltä ihan väsy, niin oon huomannut, että luonnossa liikkuminen tekee hyvää ja piristää jotenkin ihmeellisesti mieltä ja kehoakin. Luonnosta saa virikkeitä mielikuvitukseenkin, kun seikkailee tuolla salaperäisissä viidakkometsissä itseään korkeampien vattupensaiden ja horsmikkojen kätköissä, kuulostellen, että mikähän eläin siellä puskissa milloinkin rapistelee. Oon kuullu sellaistakin tarinaa, että joku tuttu on joskus ollut samoissa marjapuskissa hirven kanssa melkein takapuolet vastakkain. Elämä on tarua ihmeellisempää ;DD

Mut joo, mie jatkoilen kun saan taas jossain vaiheessa tarinan päästä kiinni. Nyt pitää lähteä iltakävelylle kun on niin ihana kesäilta :))

Olishan se kivaa, mutta tosiaan tuota välimatkaa taitaa olla vähän turhan paljon. Syksyn tullen (siis sitten kun alkaa enemmän viiletä ja puut kellastua) olisi kiva päästä sienimetsään, mutta valitettavasti mies ei syö sieniä, enkä minäkään niitä yksin viitsi syödä, ainakaan isoja määriä, niin jää sienetkin poimimatta.
Mutta jos sitä saisi aikaiseksi lähteä edes kävelylle ja kiskoisi miehenkin mukaan, varsinkin jos on hyvä sää. Enemmän kai se kinnaa siitä, että meikäläinen ei niin helpolla innostu lähtemään mihinkään, kun sitä vaan haluaa olla ja öllöttää.

Toisaalta, jos lähtis kävelylle, vois ottaa kamerankin mukaan ja räpsiä muutamia kivoja kuviakin.  :)

Mutta nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, että millaista jatkoa mahtaa jatkiksiin ilmaantua.... ellen sitten itse innostu. Tänä iltana tuskin, mutta huomenna ehkä. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#948
Hmm... täällä tuntuu olevan näitä hiljaisia hetkiä näemmä. Kaverillakin kesis loppui ja ensviikosta eteenpäin tehdään taas töitä yhdessä ja niitähän riittää kun niihin riivatun golffeihinkin pitää aamusta mennä ja niiden päälle hoitaa vielä vakkarikohteetkin. Voi olla, että hiljaiseloa vietän minäkin, vähintään sinne lokakuun puolelle asti(riippuen siis siitä milloin golffit menee kiinni). Sitten kun golffit jää talviteloille, on hiljasempaa, kun kollegani tekee suurimman osan kohteista, vain muutamaan tarttee mut mukaan ja sit tietty, jos jotain extempore juttuja tulee tai muita isompia siivouksia, kuten esim, joulun alla tuppaa tulemaan, kun porukka haluaa kämppänsä siistiksi, mutteivät ehdi, kun ovat töissä.

Mietin vain, että kukas sitten siivoaisi siivoojan kämpän, kun ei sitä enää sellaisen rupeaman jälkeen ehdi, saati halua enää siivota, kun kotiin pääsee.  :P

No mutta nyt ainakin viikonlopun otan rennosti (jos se siis vaan onnistuu), että jaksan sitten maanantaina lähteä töihin. Katson, jos vaikka saisin jotain taas naputeltua johonkin jatkikseen taikka sitten tuohon uusimpaan, jonka aloitin.

p.s

Tässä linkki muutamiin mukaviin kuviin. Jospa ne antavat inspistä täällä pyörimiseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipparallaa!

Ahdistavaa, miten kaikki vapaa-aika valuu käsistä niin nopeasti. Pahoitteluni Neffi, etten ole ennättänyt edelleenkään tuonne tarinapuolelle jatkoilla. Aloitin näet painon kanssa taistelemisen kovemmin ottein viimeinkin ja se on nyt vienyt kaiken vähäisenkin vapaa-ajan. Saattaa mennä jokin tovi, ennen kuin saan tuon homman luistamaan siihen malliin, ettei minun tarvitse enää tehdä aivotyötä niin paljon aterioiden suhteen, vaikkakin yksittäisten ruoka-annosten tekeminen vie joka tapauksessa paljon aikaani niin kauan, kuin haluan painoni kanssa taistella. Joudun nimittäin tekemään nykyään paljon enemmän ruokaa itselleni kun on pakko - ennen pystyin luostamaan päivällä syömisistäni, mikä helpotti iltatouhuja, mutta nyt on pakko tehdä iltaisin erikseen tuplasti enemmän kasviruokaa ja muulle perheelle muuta ruokaa. Ja oma ruokani pitää mitata grammojen tarkkkuudella =O Tämän lisäksi aikaa pitää iltaisin varata paljon enemmän liikkumiseen, entinen jojo-tyyli ei riitä pudottamaan painoa...

Saa nähdä miten kauan mie jaksan moista touhua :DD Mut joo, siinä siis syy miksi en ole oikein ennättänyt/jaksanut nyt lähiaikoina täällä paljon pulista ja kirjoittaa. En kuitenkaan katoa - I promise that, vilkuilen täällä toisinaan ja sitten kun saan aikaa (esim. tämän kuun viimeinen viikko on onneksi kesälomaa), niin sitten rustaan tuonne Kasandraankin jatkoa.

Kirjoittelemisiin :)

Ps. Sie oot näköjään aloittanut uuden tarinaisen tuonne.. nopeasti vilkuiltuna vaikuttaa kivalta tarinan alulta :))



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#950
Hei, kiva nähdä suakin täällä vaihteeksi.

No nyt mullakin jää toi kirjoittelu vähemmälle, kun on viikolla joka päivä töitä ja ylösnousu klo 2:00 ja lähtö siinä kolmen, neljän maissa, että ehditään golffit siivoilla ajoissa, ennen kuin sinne alkaa asiakkaita tulemaan. Nyt oli heti alkuun tosi rankka viikko, kun oli joka päivä golffien lisäks muitakin kohteita. Ensviikolla myös, joskin muutamana päivänä taitas olla pelkät golffit vain.

Painosta puheenollen, pitäis kai sitä itsekin vähän katsoa, mitä suuhunsa lykkää, kun on tota elopainoa päässyt kertymään vähän liikaa. Eli joo, olen lyhyt ja paksu, tosin en vaan jaksa kovin paljoa stressata laihduttamisen kanssa, vaan vähän kerrallaan ja yritän muistaa kattoa, että teen suht terveellistä ruokaa ja yritän jättää noi herkut (siis roskaruuan(hampparit/pizzat) ja karkit) vähemmälle, vaikka helppoa se ei ole tokikaan.

Huomasinkin juuri, että näemmä väsyksissä kirjoitellut tänne viimeksi. Sori.  :-[

Ai muuten, kiva kun tykkäsit uudestakin tarinan alusta. Sellainen tuli vain jostain mieleeni, kun tosiaan kuuntelin sitä biisiä, jonka sinne  linkittelin. Jotenkin vain aloin taas kehitellä tarinaa, joskin nyt töiden aiheuttaman väsymyksen vuoksi aivotkaan ei tunnu kovin hyvin toimivan. Mutta ehkä tämä tästä, jahka pääsee tuohon rytmiin taas mukaan ja kunhan nuo tuosta taas alkaa harveta, mitä pidemmälle syksy menee.

Täytyy katsoa, että jos tässä joku päivä naputtelisi jatkoa, siis jos inspiraatiota/ideaa sattuisi tulemaan, jos ei muuten niin viikonloppuna ehkä.

Apropoo, nyt tässä muistin alla voisin tämänkin asian ottaa esille. Eli vaikka jouluun onkin vielä kuukausia aikaan, niin ajattelin, että jos saisimme tänä jouluna valmiiksi tämän jouluisan tarinan.
Kun ajattelin, ettei tuo tosiaan kovin synkkä stoori olisi ja siihen saisi sen perinteisen the happy endin, vaikka se onkin vähän jänskään kohtaan jäänytkin. Tällä kerralla myönnän, että käytin muuatta englantilaista (tai no enemmän kai aussi) suosikkinäyttelijääni (ei varmaan ole vaikea arvata  ;D ) Nathanin esikuvana.

Mutta toki minä mielelläni haluan nähdä, miten sinä jatkat, noita tarinoita ja varsinkin Kassandraa, joka sekin on näemmä jämähtänyt tällä hetkellä paikalleen. Itsellä ei sen suhteen valitettavasti juuri nyt ole ideoita, vaikka mistäpä sitä tietää, milloin se idea sattuu iskemään. :)

Törmäillään.  :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hmm... Kylläpä täällä tuntuukin olevan noita pitkiä hiljaisia jaksoja. Tosin itselläkin ollut viikolla sellaista haipakkaa, ettei enää kotiintultua pää ole väsymyksen takia oikein toiminut, niin on pulinatkin täällä jääneet vähäisiksi, samoin tarinoiden jatkamiset.
Pitänee tässä viikonlopun aikana sitten yrittää ryhdistäytyä.... tai ens viikonloppuna ehkä ennemmin, tämähän alkaa olla jo lopuillaan ja huomenna taas jatkuu arki ja aherrus, plah. Ei huvittaisi sitten millään.

Piristäisi kyllä, jos tällekin forkalle sais vähän eloa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Pahoittelen hiljaisuutta. Työpyörityksestä ja hulinasta karkasin ensin lomille ja nyt sitten takaisin töissä. Välissä tuli myöskin ero ukon kanssa ja vapaa-ajalla käytössäni ei ole tällä hetkellä tietokonetta. Muuttoa ja kaikkea hulinaa näin heti syksyn alkuun. Jahka jostakin itselleni koneen saan, lupaan ryhdistäytyä. En tosin tiedä, paljonko menee aikaa, takuuvuokriin ja vastaaviin meni kohtuullisesti rahaa. Kuin myös siihen lomailuun.

Neffille jaksuja töihin ja Nuubialaiselle elämäntaparemonttiin!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mukava nähdä suakin linjoilla. Itse tässä oon säätänyt kaikenlaista. Työtkin helpottuu nyt kun tuo golffit siirtyi 3xviikossa malliin, sen sijaan, et olis joka päivä, miinus viikonloput.
Se miks muakin ehkä on näkynyt vähemmän linjoilla, johtuu, siitä, että intouduin väkertelemään simsillä vaihteemmaksi. Tällä haavaa intouduin pelailemaan barokki/rokokoo naapurustolla, ja tulin väkerrelleeksi noita Rakkauden Tähden tarinan hahmoja.

Tässä malliksi Kuningas Richard ja hänen puolisonsa. :)



Mä voin räpsiä kuvia muistakin, jos vaan muistan ja ehdin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Onpa huikeita pukuja, Hyvä kuva! :) Taitaa olla foorumilla sellainen syysmasennus. :P Kaikilla jotain muuta mielenpäällä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

En tuosta masennuksesta tiedä, mutta kaipa tässä itse kullakin on sellainen hetki menossa, että on muuta mielessä.
Itsehän yritin jotain väkerrellä tännekin ja iskin sitten tuon muinaisen fantasiastoorini (Ardanean amuletti) alun tuonne.
No toivottavasti kaikille jotain löytyisi vielä aikaa ja intoa vaikka näpytellä noita jatkiksia. :)

Täytyy katsoa, jos löytäis inspiraationsa jostain ja koettas jotain raapustaa kokoon. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Neffi, sie oot näemmä täällä taas ahkeroinut. Hienot asut kuninkaallisilla :B Ps. anteeks kun en oo täällä käynyt itsestäni mitään ilmoittelemassa, on ollut jotenkin niin paljon kaikkee ja into poissa. Sie oot tainnut tehdä uuden jatkopalan tuonne Kassandraankin :) Pitääkin kurkkia, miten tarina etenee..

Mustang, kiitos kyllä tää tästä vielä iloks muuttuu. Nyt onkin jo tippunut painoa 7.5 kg kun kävin vilkaisemassa tänään vaakaa. Tällä vauhdilla mie oon ensi kevättalvella Meksikossa biitsikunnossa :)) Voi harmi, nuo erojutut - ne on kyllä aina jotenkin niin riipaisevia ja voimia vieviä. Jaksuja siulle sinne muuttotouhuissa ja muutenkin :)

Tulin tänne vaan taas vähän ilmoittelemaan itsestäni, jottette aattele, että oon hävinnyt täältä kokonaan. Tuo paino-elämäntaparemontti onkin yks suurimpia syitä, miksi en oo täällä nyt ennättänyt/jaksanut kirjoittelemaan vilkuillut jossain välissä kyllä pikkuisen oon edelleenkin, mutta vilkuiluun se on sitten jäänytkin.

Menin nyt vielä mukaan yhteen uuteen harrastukseenkin ja aika haasteelliseksi tää ajankäyttö taitaa mennä kun tänä talvena tullaankin sitten tasapainoilemaan työn, tyttöjen lisääntyneiden harrastusten ja oman harrastuksen sekä painonpudotuksen kanssa.

En kuitenkaan luovu siitä ajatuksesta, ettenkö jossain välissä taas tuonne tarinapuolelle jatkoilisi. Kohan tässä jossain välissä saan aikaiseksi :B Viime yön uhrasin blogin päivittämiseen ja kuvien selailuun ja laulusysteemeihin, joten nyt pikku hiljaa alkaa väsymys taas voittaa. Pitää varmaan luovuttaa pian ja painua nukkumaan, jotta jaksaa taas kirjoitusvuorossa ensi viikolla ahertaa.

Taidan vilkaista tuon Neffin kirjoittaman jatkon vielä, ennen kuin painun iltapalan kautta unten maille. Kauniita unosia <3
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooh. Ihana nähdä suakin vaihteeksi. Täällä onkin ollut todella hiljaista ja muuten, siellä on pari uudempaa stooria ja tänään kirjoittelin kahteen vanhempaa, joista toinen on sinun ihana Kassandra-jatkis, jatkoa, kun sattui tulemaan idean tapaista. :)

Itselläkin työt vieneet aikaa, mutta varmaan enskuun aikana menee nuo golffitkin talviteloille ja mun duunit vähenee. On sitten ainakin enemmän vapaa-aikaa, joskin rahantulokin vähenee.
Meikäläinen sensijaan ei ole pudottanut painoa. Joo, pitäs varmasti liikkua enemmän ja katsoa mitä syö, mutta työpäivän jälkeen sitä kiinnostaa enemmän levätä, kuin miettiä lenkille lähtöä tai muuta liikuntaa, saati tehdä mitään kovin monimutkaista ruokaa.

Kun edes tuo ukko viitsisi tehdä osansa kotitöistä, olisin iloinen. Mutta no, miehet on miehiä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Pitipä sitten piipahtaa täällä tuon jauhelihan paistelun lomassa, olen tekemässä kaalilaatikkoa lihalla ja ilman lihaa. Katsottiin tyttöjen kanssa yksi sivistävä dokkari tässä illanviirukassa ja selittelin sitten vanhemman intoa täynnä kaikenlaista kummaa, jotta jälkikasvusta tulis ees vähän vanhempaa sukupolvea viisaampia :3

Hieman harmittaa, että nää viikonloput menee niin kauheen nopeesti ja sit kun ois aikaa kirjoittamiseen, niin on sen verran väsy, ettei jaksa kirjoittaa ja avata konetta. Tänäänkin ajattelin päivitellä ensin blogin ja sitten sen jälkeen jatkaa täällä tuota jatkotarinaa, mutta jostain syystä eksyin katsomaan dokkaria koneella ja sitten kello olikin jo niin paljon, että oli aika lähteä liikkumaan :/ No, tulipahan tään viikonloppuna ees paistettuu jättikasa piirakoita anopin synttäreitä varten, joten ei aivan harakoille mennyt tälläkään kertaa vapaahetket.

On tosi kiva, että sie Neffi (ja Mustangkin) jaksatte täällä pientä eloa tarinoinnilla ja juttelemalla puhaltaa forkalle, ettei ihan vaikene pulina täältä :))

Tuosta liikunnasta muuten tulee tosi hyvä mieli, kun vaan ensin saa itsensä liikkeelle, vaikka aina välillä kehtuuttaskin. BTW, tuosta Neffin kotityöongelmasta tuli mieleeni, että joskus on oltava ovela, jos haluaa saada tahtonsa läpi.  ::) Pitää ensin miettiä mikä miehen heikkous on, ja sitten käyttää sitä hyväkseen. Neuvolassa sanotaan lapsen kasvatukseen niin, että kaikkein parhaita tapoja kasvattaa lapsi on kiristys, uhkailu ja lahjonta.. ja sitä varmaan voisi harkita myös murjottaviin avokkeihin, jotka ei suostu tekemään kotitöitä ;DD

Nyt pitää lopettaa tää jauhelihan ja koneen välillä juoksu ja ruveta pistämään aineita sekaisin ja uuniin muhimaan. Näkyilemisiin :)





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hei vain Nuubialainen Prinsessa. Mukava nähdä suakin täällä vaihteeksi. Itsellä tuota aikaa alkaa taas olla kun golffit on enää kolmasti viikossa välissä ei sillä tavalla oo töitä, kun kollega tekee sit osan kotikohteista yksin. Lokakuu sinne melkist loppupuolelle vielä on golffeja ja sit menee putiikki taas talveksi kiinni, kun alkaa olla vähän turhan kylmä enää kenenkään golffailla, saati että se kenttä kestäisi, kun alkaa yöpakkasia tulemaan.
Mutta kaipa kaikkein innokkaimmat golffarit golffais vaikka umpihangessa, jos niikseen tulee.  :D

No joo itsekin tosiaan yritän vähän kirjotella ja toivon koko ajan, että ees joku jaksaisi/innostuis/mitä vaan, kirjottamaan jatkoa noihin jatkiksiin. Näin kun aikaisin joutuu heräämään (ja kun vielä heräsin tuntia ennen kellon soittoa), niin ei sitten työpäivän jälkeen enää ajatus luista ihan niin lennokkaasti kuin viikonloppuisin, kun on saanut nukkua kunnolla ja viikolla nyt unirytmi on mitä on, kun välissä on tosiaan vapaita, kun noi golffit on kolmasti viikossa. Joka toinen viikko tosin on enemmän tekemistä, kun sattuu pari kotikohdettakin ns välipäiville tai lähinnä torstaille.

Ei tuossa kuitenkaan kovin rauhallista ehdi välttämättä lokakuun jälkeenkään olla, varsinkaan, kun marraskuussa on isänpäivä ja joulukuussa, kun porukka haluaa saada kämpän siistiksi aatoksi. Voi kun joku kävis täälläkin siivoamassa. Itse ei enää siinä vaiheessa oikein jaksa innostua siivouksesta, jos on töissä siivonnut, varsinkin jos on vähänkin rankempi viikko takana ja joo pitäis tämä läävä silti siivota, että tänne kehtaa ketään päästää.

Mutta joo, roikun täällä Juplinissa muutenkin melkein 24/7... :-[ Jep mulla ei oo elämää netin ulkopuolella. Mutta tässä on parit kerrat tullu kumminkin käytyä Ikeassa ja kivaa oli. Kummallakin kerralla tarttu muutama hyödyllinen kapistuskin mukaan. :)
Jospa sitä vaan joskus rikastus ja heittäs köyhtymästä, niin sais hommattua uuden sängyn. Tällä hetkellä varat ei oikein riitä siihen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.