Joo, no eihän se nätti ole, mutta takuulla repeän nauramaan, jos sen nimeät tyyliin fifiksi. XD
No katsotaan millainen heppulis pahiksesta lopulta tulee. Se mielikuva mikä mulle tuli, kun siminä tein, voi varmaankin muuttua, riippuen siitä mitä kukakin hänestä sattuu kirjoittamaan.
Joo, no, eihän tässä muuta voikkaan tehdä kuin levätä. Vituttaa (pahoittelut voimakkaasta kielenkäytöstä) vaan tuo kurkkukipu, kun se haittaa nielemistä ja tuntuu korvissa. Täytyy katsoa, jos tuo kurkkukipu tuosta äityy ilkeämmäksi, että pitääkö peräti mennä terkkarille valittamaan. En viitsis kovin pitkiä aikoja sairastaa vaan siksi, että sattuu olemaan kesäflunssa. Kuumetta ei tänään ole onneksi ollu *koputtaa puuta*, ei mitään kivaa, kun se eilen ja toissapäivänä keikku välillä 38-37. :p
Eli joo, rennosti otan ja kiusaan tuota miestä. Sen vuoro tehdä jotain ja passata, kun mä sitä niin monet kerrat oon passaillu. Tosin sillä oli tänään pientä mikreeninpoikasta, mut sekin saatto johtua siitä, että ollaan kumpikin oltu pari päivää ilman kahvia. Joo kofeiiniriippuvuus.

Mutta mä otan rennosti ja oottelen, että millaista jatkoa sä tohon jatkikseen saat aikaiseksi.