Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Hei Mustang, ihana nähdä suakin vaihteeksi täällä forkalla. 
Tänne kuuluu ihan hyvää ja joko oot tuolla tarinointi osastolla käynyt kurkkimassa. Siellä olis uusi tarinakin käynnissä ja osallistua saa, ole hyvä, jos intoa inspistä ja mitä vaan piisaa.  ;D
Toki muihinkin saa halutessaan raapustella jatkoa, en estä. Ihana kun forkka alkaa näemmä heräilemään henkiin, alkoi jo olla niin kovin yksinäistä ja tylsää täällä pyöriä kuin ainokainen herne purkissa. Mut nyt mä kyllä painelen unille, väsyttää siihen malliin, kun oon jo puol neljästä lähtien ollu hereillä. Oli vähän menoja aamusta, niin piti sit noustakin aikaisin ylös.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kirjoituspuolelle en vielä ole joutanut, töiden ohesta välillä vilkuilen ja tänäänkin tulee 11 tuntia hommia. Ehkä loppuviikosta, ei oo enää pitkiä päiviä tälle viikolle. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No, mulla ei mitään muuta olekaan kuin aikaa, osa-aikaisen työn takia. Alkuviikostahan maanatai oli muutenkin pyhäpäivä eikä töitä, eikä meillä muutenkaan mitään kohteita ollu tälle viikolle. Tulevalla viikolla on sit taas kaks vakkarikohdetta, mitkä pitää kaverin kans tehdä, jos nyt mitään ylläri kohteita ei tuu. Meidän pomo kun osaa aina niin ajoissa ilmottaa.... not.
Mutta jos nyt innostutkin lukemisen ohessa kirjoittelemaan jatkoa jatkiksiin, niin siitä vain ja mä odotan innolla miten sä pääset mutkistamaan tarinoiden kulkua, sillä sä oot kyllä ihan loistava kirjoittaja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitoksia. :) Osa-aikaisena tässä itsekin. Tuntuu tuo kuukausipalkkaisen sopimuksen saaminen olevan vähän kiven alla turvallisuusalalla. Alkuvuodesta lopetin yökerhohommat, koska ei jaksa enää. Hemmetti, 8 tuntia viikossa yöhommia ja liksa huonompi, kuin päivällä vartijan hommissa. Ei todellakaan mikään rahasampo. Työkokemustakin alkoi olla se melkein kolmevuotta, että eipä se mitään uusia haasteitakaan enää tarjonnut. Saa nähdä, jos jossain kohtaa hakeutuu takasin alalle jonkun muun firman kautta, nyt oon ollut kyllä tosi mielissäni siitä, että osa viikonlopuista on vapaata.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Aika pitkiä päiviä teet Mustang, jos 11 tuntia työpäivän pituus  ::) Itselläni on normaalipituiset päivätyötunnit työajan lyhennyksineen, mutta työmatkat vie päivässä varmaan jotain 1½ h yhteen suuntaan eli parhaimmillaan päivä venyy noin kolmella tunnilla normi päivän päälle ja silloin tulee oltua kotoa pois parhaimmillaan sen 11-12 tuntiakin, riippuen työviikosta ja ylitöistä.

Pitää nyt vähän nurista tänne noista töistä, kun tänään tein ihan höpelönä töitä ja tuntui vaan, ettei päivälle tuu koskaan loppua. Jouduin jäämään tunniksi ylitöihinkin ja kello oli ilta seitsemän kun olin viimein kotona. Alkoi iltapäivästä tosiaan tuntumaan käsissä, että kohta tulee jännetupin tulehdus kun purettujen saneluiden määrä lähenteli jo 40 sanelua (+ kaikki muu työ siihen päälle siinä sivussa). Tällasten päivien jälkeen sitä tulee aina mietittyä, että onko sitä ihan hullu kun puurtaa töissä päivästä toiseen ja ei ole mitään muuta elämää kuin koti ja työ??

Ois aika houkuttelevaa hypätä pois oravanpyörästä ja lähteä reppuselässä maailmalle :B Huoks...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Omalla alalla 10-14 tunnin vuorot on ihan mahdollisia. Yhdessä välissä tein päiväduunin lisäksi yökerhossa hommia ja aika usein perjantaisin tuli yhteistyömääräksi 17 tuntia. Ne alkoi olla jo rankkoja, hyvässä lykyssä oli vielä lauantainakin heti aamusta töitä ja lauantaiyöksikin vielä takaisin yökerholle. Mutta kaikkeen tottuu. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Jeiiiiii!!! Juplin toimii taas!
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kiva nähdä, että täällä on taas sivusto auki ja se tarkoittaa sitä, että tarinainen saa mahdollisuuden jatkua, ken sitä jatkaa ennättää ;D

Hei Neffi, mie muuten piipahdin juuri siellä matkablogillani ja vastailin viestiisi siellä :B


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Oon monena päivänä käynyt täällä ihan orpona ihmettelemässä, notta joko nyt???? No nyt toimii ja aurinko paistaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Juplin

Ajoin tietokannan uudelle palvelimelle jo viime sunnuntaina ja laitoin huoltotilan päälle alustavan oletuksen perusteella siihen, että nimipalvelimien siirto suoritettaisiin heti alkuviikosta. Valitettavasti palveluntarjoajalla kesti ja siirto suoritettiinkin vasta torstaina. No nyt toiminee taas ja homma pyörii... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nuubialainen Prinsessa



Hyvä, että toimii  ;D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Kovasti hiljaiselta näyttää foorumi vaihteeksi. Harmin paikka, nyt olisi luppoaikaa täälläkin jutskailla, kiitos vapun. Itsellä ei ole kummoisia suunitelmia, ei ole mitään traditioita tai muita, kun viimeiset kolme vuotta olen ollut töissä kiinni hoivaamassa humalaisten omaisuutta yökerhon narikassa. Nyt olen siitä pestistä jäänyt pois, mitä nyt välillä harvoin käyn seuraajaani tuurailemassa. Viikonloppuna tuli oltua sen verran antaumuksella juhlimassa ystävättären kanssa, että vietän aikaa raittiisti. Lisäksi inhoan olla ihmisten ilmoilla minään perinteisenä ryyppyjuhlana. Saa nähdä, mitä tuleman pitää.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Pahoittelut, että möngin tänne näin myöhään, mutta intouduin sitten ihan tosissani pelailemaan simsiä.
Tuloksia, voitte ihailla täällä.

Ai joo ja tää on sulle Nuubialainen Prinsessa.  :)

Lisäksi haluan toivottaan ihan koko Juplinin porukalle oikein ihanaa, aurinkoista ja hauskaa Wappua!  :D

Täytyy katsoa, jos mä tässä joku päivä löytäisin mun kadonneen kirjoitusinspiksen ja yrittäsin taas naputella johonkin jatkikseen jatkoa. :)
Toki te muutkin olette vapaat kirjoittamaan jatkoa, jos inspistä vaan sattuu olemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Joo, Vappu tuli ja meni. Oli ihan kivaa kerrankin, kun yläpihan naapurit pistäytyivät etelästä ja tuli istuttua vappua heidän kanssaan kera viinipullon nuotion ääressä läpi yön :) Ainoa haittapuoli oli se, että tuli poltettua yksi iso toppa tupakkaa (eli kuin korsteeni) ja kaikki ulkovaatteet haisivat ihan pahalle sen vuoksi. Meni päivä niitä tuuletellessa raikkaiksi ja keuhkoistahan ne eivät niin helposti pois tuuletu..

Kirjoitusinspis on karkuteillä, vaan jossain välissä otan sit itseäni taas niskasta kiinni. Muutaman viikon kuluttua alkaa kesäloma, joten ehkä sitten silloin viimeistään. Kävin kurkkaa linkittämäsi kiitoksesi hieman nolona ja simit uteliaana (siis kuvat, enkkua en jaksanut sen tarkemmin ruveta lukemaan kun on laiska fiilis :B). Tarinamme "laulava ilolintu" -kohtaus on hienoa työtä Neffi, kuten kaikki muukin :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oi ihana nähdä suakin vaihteeksi täällä Nuubialainen Prinsessa.
Ja tuonne on tullut paljon lisää kuvia, sen kuin käyt katsomassa. Mä olen tehnyt mm jokikohtauksen, jossa Jill kuolee ja sitten tein kohtauksen, missä Patrick oli saamassa tehtävän Yökiitäjältä. :)
En tiedä, ehditkö niitä laitoskohtauksia kurkistella. :)
Mutta linkki sama edelleen.
Toivottavasti tykkäsit ja muuten olen pitänyt huolen, että sun tekstien kohtalla oon ainkin yrittänyt muistaa mainita kiitokset sulle. En todellakaan tahdo toisen tekstejä omia, vaan kiitos sille kenelle se kuuluukin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.