Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Joo vähän venähti, kun jäin vielä nettiin seikkailemaan, ennen kuin sain nostetuksi ahterini ja mentyä unille. No ei sit menty tänään mun porukoille. Ehkä huomenissa sitten. Jos sitä laittas kellon möykkäämään edes yhdeksäks aamulla, ni pääsis vähän paremmin liikkeelle. Tosin mutsi taitaa huomenna olla töissä, et ehkä mieluummin iltapäivällä sinne sit, jos mennään.
Mä sain vihdoin ja viimein järjesteltyä noi vaatteet mitkä eilen ja toissa päivänä latailin, niin että nyt vois kokeilla, että mitä toi pirun peli nyt sanoo. Tosin tein muutakin siistimistä, joten toivottavasti auttaa ja jos ei, niin vika ei sitten ole siellä. :p
Vois pelin latailuaikana painua laittamaan evästä. Olis nälkä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Miekii oon nyt vaan syöny ja elpyny, pikkusen on morkkis kun en oo zumbannu koko viikkona ja kun oli tarkoitus, että tään viikonloppuna otan takasin sen etten oo viikolla kotiin käveltyäni jaksanu enää enempää liikkua :o Pitää suosiolla lipittää loppuilta vaan teetä, ettei ihan repsahda tuo ruokapuoli käsistä  ;D

Huomenna kännykkä soi klo. 4.45, joten arjen järkyttävä aikataulu ois taas eessä.. onneks tulevalla viikolla on se lyhyempi työpäivä kun oon respassa, joten saatan jossain välissä tosiaan päästä tuota tarinaa jatkamaan.. Nyt pitää virittäytyä selviytyjiä katsomaan tuonne sohvalle  8)

Ja nyt meen kyllä pois koneelta, kun silmät on ihan sirrillään.. en malttanut nimittäin aiemmin käydessäni poistua, vaan kävin sitten vähän muokkaamassa sitä matkapäiväkirjan ulkoasua. Saithan miun yskärin siihen liittyen?

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

En sitten kirjottanutkaan jatkoa, niin kuin suunnittelin. Intouduin nimittäin kääntämään MacBearin (Merkitty mies) tarinaa englanniksi google kääntäjän avulla.  ::)
No sulla on vapaat tassut naputella jatkoa jos haluat.
Ja muuten pitää tännekin sanoa, että oli hieno matkakertomus, joka tosin meinasi unohtua lukea, kun jäin ihailemaan upeita kuviasi. Ja tosiaan kuvista tuli jonkinlaista inspistä, mut se valitettavasti katos. Kuvat on silti aivan uskomattoman upeita ja kauniita ja ja ja... upeita!  :D
Nyt jos sais tänään aikaiseksi muutakin kuin istua koneella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kiva, jos pidit. Vaikka aika pitkän oloinen jaarittelu se miun reissutarina onkin  ;D Mie jo kävinkin tuolla reissublogilla aiemmin ja löysin siun viestin. Sie jaksat aina piristää ja tsempata, kiitos siitä <3

Mie en tajuu mikä väsy minnuun on iskenyt taas kun tänään ois ollut hyvää aikaa kirjoittaa töiden jälkeen, mutta en vaan jaksanut, enkä jaksanut ees tanssia, vaikka viimeistään nyt ois pitänyt.. No, ehkä huomenna ois parempi päivä :))

Mut mie kyllä jatkan tarinaa, kunhan saan virtapiikin - I promise!

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No jo on taas ollu hiljasta täällä foorumilla, tai no Juplin näemmä on ahkeroinut ja laitellut tämän foorumin uuteen kuosiin tai siis johan tämä uusittiin noin kuukausi sitten, mutta siis värit uusiksi. Mä kyllä tykkäsin siitä vähän värikkäämmästä, mut menee tämä näinkin. Ihan kiva.
Tämä kun vaikuttaa nyt aika uudelta ja näin, niin pystyisiköhän tähän sitten ymppäämään chatboxin? Siis kun mulla on sellanen blogissani, eikä sen ymppääminen sinne ainakaan kovin kummosia vaatinut ja olen muillakin forkilla nähnyt samasta paikasta hankittuja cboxeja käytössä. Eli täältä löytyisi.
Mut noh, Juplin päättäköön mitä tekee ja ihan hyvinhän täällä forkalla ilmankin on pärjätty, mutta ajattelin, että olis tuo nyt pieni piristävä lisä, joka saattaisi houkuttaa uusia immeisiä (ja toki varmasti spämmibotteja ja trollipeikkoja) tänne turisemaan.
Tokihan sen cboxin voi asetuksista varmaan laittaa niin, ettei siihen pääse pölisemään tai ettei se näy, jos ei oo kirjautunu foorumille sisälle, ni voi sit välttää jonkin verran niitä trolleja ja spämmäreitä pesiytymästä tänne ja cboxiin.

Eilen oli kiva päivä, olin mutsin kanssa ja käytiin shoppailemassa. Tai no se vähän avusti mua ja sit samalla osti mulle kivan paidan ja uuden verkkarit ja sukkia. :) Että kyllä se on kiva viettää aika välillä äipänkin kanssa, tosin mulla ja mutsilla onkin hyvät välit muutenkin. :)

Nyt kun vielä toi peli viitsis olla yhteistyökykyinen. Olis kiva pelata ja vaihdella pikseliukoille vaatteitakin ilman tilttailua. Sims 2 pelistä siis murisen, kun sitä tykkään pelailla. On meillä tätänykyä se kolmonenkin, mutta itse en ihan vielä oo innostunut sillä pelailemaan. Jotenkin vain en tykkää, vaikka siinä toki jotain kivoja ominaisuuksia onkin ja tossa TS3 Supernatural osassa onkin kiinnostavia juttuja mukana.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Iltaa/yötä vaan Neffi :)

Pitihän se pyörähtää täällä nyt ennen nukkumaan menoa, vaikka en oo saanutkaan aikaiseksi vielä jatkoa tuohon Kassandran tarinaan. Juutuin kiinni tänään toisaalle kuuntelemaan musiikkia ja piti tehdä pientä etsivän työtä, jotta löytyisi tänne tuolle musiikkipuolelle aikaisemmin linkittämälleni rakkauslaululle nimikin. Löytyihän se lopulta kun aikansa kaivoi :B Eli on tullut sitten kuunneltua paljon vähän erilaista musiikkia tälle iltaa..

Siellä surffaillessa löysin kasvot tuolle Prinssi Puolikuulle :O Jostain syystä tämä herra kyllä on miusta täydellinen prinssi surusilmä tarinallemme...

http://www.youtube.com/watch?v=t0_WCFmey_U   

Musiikki on hieman tosiaan toisenlaista, mutta ei haittaa kun katsoo tuollaisia kasvoja ;DD


Ps. Siulla taisi olla tosi kiva päivä sitten äitisi kanssa :B Meillä tuo äiti-tytär shoppailu on niin päin, että minä joudun ostelemaan tytöille uusia vaatteita kun ne kasvavat niin nopeasti ulos vanhoista vaatteista yms. Oman äitini kanssa shoppailu tais jäädä Ellos-kuvasto-ostoksiksi silloin kun olin lapsi ja aikuisiällä olenkin ostanut kaiken omalla rahalla, jos ei lasketa mukaan jotain joululahjaksi saatuja kalsareita tahi lämpöhanskoja tms. Miullakin on hyvät välit kumpaankin sekä isään että äitiin, mutta he ovat sen verran vanhanaikaisia, että tuskin heidän kanssaan voisi shoppailla, saati että haluaisinkaan edes shoppailla :DD



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tuo Tarkan näyttää kyllä aika söpöltä. Piti ihan googlettaa ja mielestäni hän näyttää paremmalta hieman pidemmillä hiuksilla, kuin tuossa Youtube pätkässä. Ja joo vähän erikoisempaa musaa, mutta ei kuitenkaan pahan kuuloista. Jotenkin tuossa on yhdistetty sekä nykyaikainen musiikki, että perinteisempi turkkilainen musiikki. Oletan että turkkilainen, en sen enempää tietoja herrasta tullut etsineeksi.
Hän voisi olla hyvinkin Prinssi Puolikuumme, joskin katsoin, että hänen silmänsä olivat sinisen harmahtavat, mutta ei se haittaa. Kuvitellaan hänet sitten vihreä silmäisenä.

Itsellä taas on nämä kaksi herraa mielessäni, kun hmm... loin Naavaparran ja Tammisen. :D
Itseasiassa olen huomannut, että melko usein taidan ympätä heidän kaltaisensa hahmot tarinaan kuin tarinaan mukaan. Joo, kyllä olen toivoton tapaus.  ::) :-[ ;D

Mutta jotenkin kuvittelin tuon puukaksikon heidänlaisikseen ja ehkä tuo Tolkienin upeat teoksetkin vaikuttanevat hieman, mutta kun ne on upeita kirjoina ja ihania elokuvina.  :D

Mulla tosiaan on hyvät välit mutsiini ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteitakin, nimittäin elokuvat ja lukeminen ja joskus on mukava viettää aikaa mutsin kanssa. Faijan kanssa ei ihan niin onnistu. Toki mulla on faijaankin ihan ok välit, mutta se pihi tietyissä asioissa, mutta sitten taas juomisen suhteen ei mitään rajaa. En yleensäkään välitä mennä kylään sillon kun ne molemmat juovat, joten sillon en mee vaikka pyytäisivätkin kylään ja sen oon tehny heillekin selväks. Eli meille ei oo asiaa kännissä, eikä me mennä sinne kylään, kun pullo on korkattu.
Mutsikin joskus innostuu juomaan ja sillon en jaksa sitä, se muuttuu sillon rasittavaksi takiaiseksi, muuten ihan ok. Faija taas muuttuu välillä ihan ääliöksi ja pari kertaa on mennyt tappeluksi, joten parempi, että en mee visiitille kun se päättää juoda. Tuokin tappelunhaluisuuskin riippuu monesti siitä, että onko juotu vain kaljaa vaiko kirkkaita tai viskiä. Nuo kaks mainittua ei sille sovi, mutte ei se niistä osaa erossakaan pysyä. :p

Mut joo ihan hyvät välit kumminkin niihin molempiin, kunhan malttavat olla selvinpäin. Mä en juo käytännöllisesti katsoen juuri lainkaan tai jos niin hyvin vähän, kun ei tosiaan huvita kokeilla tota perseet olalle meinikiä sitten tippaakaan. Jos jotain tosissaan haluan niin se on sitten Kopparbergin Päärynä Siideriä, jota muuten saa alkoholittomanakin tai sitten Baileysta, josta tykkään, mutta en mä sitäkään naukkaile juurikaan.
Tai jos baarissa käydään(mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin, kun ei siihen kauheasti oo varaa) niin tykkään ottaa jonkun makeahkon drinkin tai sit sen siiderin. En muuta, kun en halua.
Olen todennut jo niin monen monituista kertaa, että jos itsestään välttämättä haluaa tehdä typerän juntin, niin onnistuu se selvinpäinkin.

Mut joo oli tosi kiva olla mutsin kanssa toissa päivänä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 09.03.13 - klo:16:37
Mä kyllä tykkäsin siitä vähän värikkäämmästä, mut menee tämä näinkin. Ihan kiva...

Tämä kun vaikuttaa nyt aika uudelta ja näin, niin pystyisiköhän tähän sitten ymppäämään chatboxin?

Tosiaan tätä Juplin.net-teemaa ei ole käyttäjän pakko käyttää. Profiilikseen voi valita myös sen "värikkäämmän" perusteeman. Ohjeet muuttamiseen näkyy tuossa uutisissa, mutta tässä vielä uudestaan:

Avaa profiilisi --> Keskustelualueen asetukset --> Nykyinen teema: --> Juplin.net (muuta) --> Valitse SMF Default Theme - Curve ja klikkaa "[Käytä tätä teemaa]".

Perehdyn tuohon Catboxiin. Katsotaan mitä saan aikaiseksi.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 10.03.13 - klo:14:39
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 09.03.13 - klo:16:37
Mä kyllä tykkäsin siitä vähän värikkäämmästä, mut menee tämä näinkin. Ihan kiva...

Tämä kun vaikuttaa nyt aika uudelta ja näin, niin pystyisiköhän tähän sitten ymppäämään chatboxin?

Tosiaan tätä Juplin.net-teemaa ei ole käyttäjän pakko käyttää. Profiilikseen voi valita myös sen "värikkäämmän" perusteeman. Ohjeet muuttamiseen näkyy tuossa uutisissa, mutta tässä vielä uudestaan:

Avaa profiilisi --> Keskustelualueen asetukset --> Nykyinen teema: --> Juplin.net (muuta) --> Valitse SMF Default Theme - Curve ja klikkaa "[Käytä tätä teemaa]".

Perehdyn tuohon Catboxiin. Katsotaan mitä saan aikaiseksi.

Mä jo yöllä muutin sen mieleisekseni. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Huomenna olis taas koulupäivä... 6:30 pitäisi jaksaa nousta ylös ja alkaa olla sellainen olo, että opiskelen aivan väärää alaa. Muutaman viime kuukauden aikana ei ole ollut minkäänlaista motivaatiota tehdä mitään opiskeluihin liittyvää ja opiskelen kuitenkin sellaista alaa, että siellä ei ole oikeastaan ollenkaan teoriatunteja, joiden aikana voisi vain istua hiljaa ja piirrellä vihkoon, vaan kaikki opetellaan itse tekemällä. Periaatteessa luovuudesta on hyötyä, mutta kaikki luovuus ja ideat tuntuu imeytyvän pois heti kun menee työtilojen ovesta sisään. Ihan kuin menisin kouluun vain kotiin pääsyä odottamaan.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 17.03.13 - klo:18:52
Huomenna olis taas koulupäivä... 6:30 pitäisi jaksaa nousta ylös ja alkaa olla sellainen olo, että opiskelen aivan väärää alaa. Muutaman viime kuukauden aikana ei ole ollut minkäänlaista motivaatiota tehdä mitään opiskeluihin liittyvää ja opiskelen kuitenkin sellaista alaa, että siellä ei ole oikeastaan ollenkaan teoriatunteja, joiden aikana voisi vain istua hiljaa ja piirrellä vihkoon, vaan kaikki opetellaan itse tekemällä. Periaatteessa luovuudesta on hyötyä, mutta kaikki luovuus ja ideat tuntuu imeytyvän pois heti kun menee työtilojen ovesta sisään. Ihan kuin menisin kouluun vain kotiin pääsyä odottamaan.

Ei kuulosta kivalta. Mulla tuntuu olevan päinvastanen mutta silti vähän sama tilanne. Kokoajan pitäis jaksaa tunkea lisää teoriaa päähän, mitään ei koskaan tehdä muuta kuin kirjotetaan muistiinpanoja ja esseitä ja lisää muistiinpanoja, niin ja välissä luetaan tiiliskiviä. Siinä sitten ehtii hienosti keskittyminen herpaantua ja alkaa kyseenalaistaa kaikki omat valinnat ja onkohan tää nyt ees lainkaan kivaa enää ja pitäiskö tehdä jotain muuta. Oon kuitenki ny näiden opintojen kanssa junnanu jo sen verran kauan, että pakko tästä kai joku tutkinto on repiä kasaan ennenku kehtaa vaihtaa alaa, vaikka kuinka tekis välissä mieli lähtee vaikka lapioimaan paskaa jonnekin jumalan selän taa että pääsis ees hetkeks pois ja eroon tästä tolkuttomasta teoriasta. Tänäänkin pitäis saada yks essee valmiiks, oon jo henkisesti valmistautunu valvomaan sen kanssa koko yön. Ei vaan millään jaksais kiinnostaa.

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 17.03.13 - klo:19:55
Lainaus käyttäjältä: Killahead - 17.03.13 - klo:18:52
Huomenna olis taas koulupäivä... 6:30 pitäisi jaksaa nousta ylös ja alkaa olla sellainen olo, että opiskelen aivan väärää alaa. Muutaman viime kuukauden aikana ei ole ollut minkäänlaista motivaatiota tehdä mitään opiskeluihin liittyvää ja opiskelen kuitenkin sellaista alaa, että siellä ei ole oikeastaan ollenkaan teoriatunteja, joiden aikana voisi vain istua hiljaa ja piirrellä vihkoon, vaan kaikki opetellaan itse tekemällä. Periaatteessa luovuudesta on hyötyä, mutta kaikki luovuus ja ideat tuntuu imeytyvän pois heti kun menee työtilojen ovesta sisään. Ihan kuin menisin kouluun vain kotiin pääsyä odottamaan.

Ei kuulosta kivalta. Mulla tuntuu olevan päinvastanen mutta silti vähän sama tilanne. Kokoajan pitäis jaksaa tunkea lisää teoriaa päähän, mitään ei koskaan tehdä muuta kuin kirjotetaan muistiinpanoja ja esseitä ja lisää muistiinpanoja, niin ja välissä luetaan tiiliskiviä. Siinä sitten ehtii hienosti keskittyminen herpaantua ja alkaa kyseenalaistaa kaikki omat valinnat ja onkohan tää nyt ees lainkaan kivaa enää ja pitäiskö tehdä jotain muuta. Oon kuitenki ny näiden opintojen kanssa junnanu jo sen verran kauan, että pakko tästä kai joku tutkinto on repiä kasaan ennenku kehtaa vaihtaa alaa, vaikka kuinka tekis välissä mieli lähtee vaikka lapioimaan paskaa jonnekin jumalan selän taa että pääsis ees hetkeks pois ja eroon tästä tolkuttomasta teoriasta. Tänäänkin pitäis saada yks essee valmiiks, oon jo henkisesti valmistautunu valvomaan sen kanssa koko yön. Ei vaan millään jaksais kiinnostaa.

Mä alotin noi opiskelut viime syksynä ja jo ennen joululomaa alkoi tuntua siltä, että  valokuvaaminen on enempi mun juttu. Aattelin kuitenkin, että käyn tän koulutuksen läpi kun se ei kestä kuin 2 vuotta (yo-linja) mutta nytkin tuntuu siltä, että mielummin vaikka siivoaisin paikallisen jääkiekkojoukkueen vessoja ja saisin siitä vähän rahaa kuin menisin opiskelemaan sellaista alaa, jonka hommia en kuitenkaan halua työkseni tehdä. ihan liian tiukat aikataulut ja aivan liian stressaavaa.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa


Moi Neffi  8)

Mie kulutan tässä aikaa tutkiskellen omia vanhoja ajatuksiani. Itsensä tutkiskelu on hyvästä toisinaan, palaa maanpinnalle nopeasti kun huomaa mitä kaikkea hölmöä sitä onkaan tullut kirjoiteltua :B

Yritän patistaa tässä samalla noita kauhusiskoksia pesemään hampaansa kunnolla ja nimenomaan pesemään niitä, eikä vain juoksentelemaan ympäri tupaa harjat suussa, jotta kerettäs vielä katsomaan vampyyrinpäiväkirjaa hetkisen ennen nukkumaan menoa :)) Ja sitten vielä kissatkin villiintyy noista typyköistä ja hyppivät pöytilöillä..aargh  :o

Lapset osaavat olla sitten välillä NIIIIIN rasittavia ja ei niitä kyllä vaihtaisi poiskaan, joten kestettävä on :DD

Mut, joo.. nyt pitää mennä virittelemään telkkua tulille... hauskaa iltaa siulle <3


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 20.03.13 - klo:21:26

Moi Neffi  8)

Mie kulutan tässä aikaa tutkiskellen omia vanhoja ajatuksiani. Itsensä tutkiskelu on hyvästä toisinaan, palaa maanpinnalle nopeasti kun huomaa mitä kaikkea hölmöä sitä onkaan tullut kirjoiteltua :B

Yritän patistaa tässä samalla noita kauhusiskoksia pesemään hampaansa kunnolla ja nimenomaan pesemään niitä, eikä vain juoksentelemaan ympäri tupaa harjat suussa, jotta kerettäs vielä katsomaan vampyyrinpäiväkirjaa hetkisen ennen nukkumaan menoa :)) Ja sitten vielä kissatkin villiintyy noista typyköistä ja hyppivät pöytilöillä..aargh  :o

Lapset osaavat olla sitten välillä NIIIIIN rasittavia ja ei niitä kyllä vaihtaisi poiskaan, joten kestettävä on :DD

Mut, joo.. nyt pitää mennä virittelemään telkkua tulille... hauskaa iltaa siulle <3

Vai sellasta hyörinää siellä. Itsellä ei vieläkään ole mukuloita, mutta kyllä tuo mies osaa joskus olla rasittava ja käyttäytyä kuin mikäkin kakara, mutta en mä silti vois sitä poiskaan potkia. On siinä onneksi niin paljon hyviäkin puolia, vaikka joskus hermot meinaakin mennä. :)
Ostinpa tässä nyt veljen pojalle lahjan, toivottavasti on mieleinen, kun kuulemma traktorit on nyt in tuolla kohta kaksvuotta täyttävällä rasavillillä. :)
Jos tässä jossain välissä jaksais kortikin värkkäillä, kun ostin tarvikkeet tiimarista, samalla kun käytiin prismassa miehen kanssa. Vois vaikka ny muistin aikana paketoida tuon lahjan, ettei unohdu.
Toivottavasti saat tyttökaksikkosi rauhoittumaan ja siirtymään sovulla untenmaille.
Mä vaan vilkuilin joutessani noita tarinoita, mutta en kyllä ainakaan tänä iltana taida jatkaa mitään niistä. Muutaman kirjotus kämmin kävin vaan korjailemassa, kun huomasin niitä sinne jääneen.

Mutta illanjatkoja ja öitä sulle. Rapsutukset kisuille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hohhoi.

Se olis muutto numero 2 näin lyhyen ajan sisään plakkarissa ja koneella istuminen maistuu taas. Työtilanne on sen verran hiljainen tällä hetkellä, että semmonen miltei 600 euron kaksio alkoi käymään vähän turhan kalliiksi lämpimäksi varastoksi, kun kaiken aikani kuitenkin olen poikaystävän luona majaillut. Tehtiin sellaiset ratkaisut, että roudasin osan kamoistani sen luokse ja osan isän hallille säilytykseen.
Nopeet liikkeet on kuulemma näyttäviä.  8)

Ihana aurinkoinen päivä, lyhyt työvuoro, niin pääsee siitä myöskin nauttimaan. Viimeaikoina olen löytänyt uuden jutun, ollaan poikaystävän kanssa oltu autoo laittamassa ja oon kohta ihan pro. :D

Mitäpä kuuluu muille foorumilaisille? :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.