Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Mulla on viimeiset puolivuotta ollut inspis enemmän ton musisoinnin ja piirrustuksen puolella, jännä sinänsä. Ehkä se on yksi syy, miksi tämäkin foorumi on jäänyt vähän unohduksiin. Piirustus on ollut jännää nyt, esimmäistä kertaa kuuden vuoden tauon jälkeen tarttunut kunnolla kynään ja paperiin ja työnjälki on ollut vanhaan tasooni nähden aivan uskomatonta. :D Missähän välissä se taito on kehittynyt, kun en ole edes tehnyt sitä?
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No sie oot luova ihminen ja taitava jo luonnostaan, ainakin kirjoittamisen suhteen. :)
Mulla itsellä taas jää näin kesällä vapaa-aika aikas vähille, kun golffit on taas kuvioissa ja kohta varmaan taas joka päivä, niin ei sitten jaksa kykkiä koneellakaan välttämättä enää töiden jälkeen. Tai ainakaan en väsyneenä saa mitään järkevää aikaiseksi.
Mut yritän väkerrellä noita mun simsjuttujani teidän iloksenne, jos muuta en sitten saakaan aikaiseksi. Ja simsiäkin vain, mikäli koneeni suvaitsee olla yhteistyökykyinen, eikä levähdä ja jos mä en onnistu räjäyttämään mun downloads kansiotani atomeiksi kaikilla niillä ladatuilla, joita en malta olla lataamatta. :D

Mut kiva nähdä sua täällä pitkästä aikaa, ehkäpä se kirjoitusintokin vielä heräilee itse kullakin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Toivotaan, että heräilee. Hinku olis kirjoittaa, ei vaan oikein tiedä, että mitä. Sparklekin on kesken ja ajatukset eilen sen kanssa askarteli. Sei jatku enää ptkään, mutta oon parin eri vaihtoehdon kanssa miettinyt, miten sen päättäisin.

Täytyy harkita, josko noita piirustuksia uppisi johonkin ja laittaisi linkkiä. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No kirjoitat sitten kun löydät kadonneen inspiraation jostakin, vaikka mä tuskin maltan odottaa jatkoa Sparkleen ja toisaalta aika mielenkiintoisia kuvioitahan sulla siinä on, eli jutun juurta olisi varmasti pidemmänkin tarinan verran, kun ne sotkut mitä Dani Sparklella jo on, ovat melkoisessa solmussa, vaikka toisaalta saahan tuohon joko sen dramaattisen ja surullisen lopun tai the happy endingin, jos niin haluat. :)

Niin ja sun piirustuksia toki olisi kiva nähdä, omani nyt ovat, mitä ovat. Ai joo ja pahoittelut, että vaikenin hetkeksi, mutta katosin pelin pariin. Kun huomenna sitä taas on työn jäljiltä niin puhki, ettei pelata jaksa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

#784
Mun piirustuskuvat on vaan tosi huonoja. Hukkasin kamerani ulkomaanmatkalla, eikä ole ollut varaa ostaa uutta. Noi on kaikki kuvat otettu porukoiden ikivanhalla 3.6 megapikselin kameralla keinovalossa, kun talvella olin aina pois kotoa luonnonvalon aikaan. :D Skanneriin eivät mahdu, kun piirrän niin isolle paperille. Ohessa esimerkki:

Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Wow! Siehän oot loistava piirtäjä. Tuo on hienosti piirretty. :)
Omat töherrykseni kyllä kalpenee tuon rinnalla.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hah, tattista. :) Itse olen ylipäänsä mielissäni, kun oon saanut ekaa kertaa vuosiin jotakin aikaiseksi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nemesis

Pitää tänkin mykän hiipparin tulla nyt vähän kehumaan tota Mustangin piirustusta. Ei hitto on hieno! Järjettömän upeet varjostukset ja kaikki. Tulee tässä ihan kateelliseks. :D

Nefertiti

#788
Kas huomenta Mustang. Sieki oot näin aikaisin hereillä. :)
Hmm.... pitäisiköhän sitä yrittää jossain välissä naputella jatkoa johonkin jatkikseen. Ehkei tänään kuitenkaan, olen takuulla työpäivän päätteeksi niin kuitti, ettei ajatus juokse.

Edith:// Mph... Inspiksellä on paha tapa iskeä aina väärään aikaan. Tekisi mieli jäädä vain kirjoittamaan, muttei voi, kun pitää mennä töihin. No täytyy katsoa, jos jotain saisi vielä aikaiseksi töiden jälkeen, vaikka aivot ei väsyneenä toimikaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Aina välillä tosiaan on aikainen herätys, kun työt alkaa joskus kuudelta. :) Toi on kyllä kinkkinen asia, toi inspis. :D Itellä kans iskee sillon, ku sitä ei pääse toteuttamaan. Nemesikselle vielä kaunis kiitos kehuista! :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa



Tosi hieno piirrustus totta tosiaan Mustang! Toisilla se on vaan sellainen lahja tehdä käsillään maailmaa kauniiksi, tai laulullaan tai ajatuksillaan tms. Tää maailma tarvitsee kauneutta ja on hyvä, että on sellaisia, jotka sen osaa tehdä :)) Ja Neffi, kyllä siunkin piirrustukset hienoja ovat, usko pois :))

Me oltiin reissussa pari viikkoo ja sitten aika on vaan jotenkin vierähtänyt sen jälkeen etsiessä kissoja yms, joten pahoittelen, etten ole pitkään aikaan taaskaan edes näyttäytynyt. Olen toki aina täällä taustalla kuikkimassa välillä, vaikken kirjaudukaan sisään.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mihis sun kissas on kadonneet? Kai löysit kissat.
Meilkoinen loma sulla sitten ollut. Ei se mitään, vaikket olekaan täällä näkynyt. Hiljaista täällä jokatapauksessa on ollut. Plah. Huomenna töihin. Onneksi vaan yksi kohde, mutta kun joudun olemaan siellä yksin. :p
No onneksi tää on sentään helppo kohde ja eikä kovin pitkällä täältä, missä asun. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Joskus on kyllä kiva tehdäkin töitä yksin, saa tehdä ihan omaan tahtiin ja omassa rauhassa :))
Itselläni vaihteeksi taas respa viikko ja vilinää riittää..

Kissat luulivat varmaan, että me hylättiin ne, kun jätettiin äidin ja isän hoiviin loman ajaksi. Lähtivät sitten karkuteille toisella lomaviikolla ja nyt niitä sitten etsittiin ympäriinsä kävellen, pyöräillen, skootterilla ja autolla. Teippailtiin kadonnut ilmoituksia ja soitettiin löytöeläintarhaan yms.

Onneksi kisumirrit löytyivät kumpainenkin. Toinen oli kateissa viikon ja toinen kaksi viikkoa. On niillä tainnut olla aikamoiset seikkailut tuolla jossain metsissä ja peltojen perillä..onneksi eivät törmänneet kettuihin tahi ilveksiin, joita kumpaakin lajia on nähty täällä meillä päin - vastikään muutama päivä sitten näin juuri yhden ketun menevän tien yli muutaman kilometrin päässä meidän kotoa...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Kovasti kiitosta Nuubialaiselle! Kiva, kun kissat löytyivät. Ystävättären kissa katosi, eikä ollut yhtään kiva tilanne. :(
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Vähän myöhässä, mutta ihanaa, että on kissat taas takas. :)
Joo taas pieni yritys herätellä tätäkin foorumia, vaikka tuskinpa tää tämän pirteemmäksi tulee. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.