Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Kysy ihmeessä spiraalipermistä, jos aiot ottaa. Paljon nätimpi kihara ja jos tosissaan leikautat sen polkaksi, niin toimii sitäkin silmälläpitäen paljon paremmin. Anteeksi, ammattitauti tämä neuvominen, vaikkei mitään olisi kysyttykkään. :D Joo, näillä keleillä on kyllä kuuma, vaikkei mitään tekisikään ja minä hullu ajattelin kohtapuoliin lähteä pururadalle hakemaan vähän kuntopohjaa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#136
Juu saa vapaasti neuvoa. Tosin tää kuontalo on kyllä niin ohutta hapsua, että ei siinä kovin laimea permis pysy. Muutenkin menee välillä hermot kun tämä kuontalo on vähän liiankin helposti takussa, minkä vuoksi en oo juurikaan käytelly kiharrinta. Muuten saisin repiä hiuksiani irti siitä kynsin ja hampain. :D
Joskus sitä toivoo että tuo huitula olis ollu paksumpi, mut no johan tähän on tottunu, vaikka harjaaminen onkin välillä työn ja tuskan takana ainakin joskus suihkun jälkeen.
Lisäks tää on ollu semmonen joku perus vaalee, mut nyt on tummentunu sellaseks hiukka punertavaksi, kun oon peittäny hiukset huivilla. Töissä kun mielelläni pidän kuontaloni kiinni ja huivilla peitettynä, niin ei sit roiku silmillä tai ui esimerkiksi vessanpytyssä, jos niitä siivoan.
Siivoojan ammatti kun on niiiiin iiiihana ja mielenkiintoista..... NOT. :p
Siis muuten tykkään pitää pitkät hiukset, mut näin kesäaikaan niska paahtuu. Nyt sit vaan päätin et haluan sellasen polkkatukka tyylin permiksellä, mikä mulla oli joskus about 15 vuotta sitten kun pääsin ripille. Se nimittäin omasta mielestä sopi itelleni kohtuu hyvin. Saa  nähdä et sopii ko enää, kun aikaa on kulunut ja ylikilojakin on kerääntynyt.
Toivottavasti en ala näyttämään miltään mummolta. Tosin mä menisin vieläkin viistoista kesäsestä, lyhyt kun olen ja mulla on babyface. :D Johtuen kai siitä, etten meikkaa oikeastaan muulloin kuin tärkeisiin tilaisuuksiin.
Siivotessa ei oikein viitti meikata. Olis tosi söpö the Crow lookki työpäivän jälkeen, kun hikoilen kuiteski sen verta ja meikit pääsis upeesti leviämään. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Se on meidän suomalaisten ongelma, se ohut tukka. Jotenkin luulisi, että evoluutio olisi kehittänyt näinkin ankaratalvisen seudun asukkaille nimenomaan sen paksun tukan, mutta ei. Se kyllä rajoittaa aika paljon noita tukkamalleja.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niinpä.
Anteeksi katoaminen. Kävin nokosilla, kun meinasin tähän koneelle sammua. :)

Lääh, mikä painostava ilma tuolla. On täälläpäin tänään vähän sadellu ja mutsi sanoi että olis tuossa ehkä kolmen kieppeillä vähän ukkostanutkin. Mut mä taisin siinä vaiheessa vedellä unta pallooni. Niin ja näin omituista ja tosi realistista unta ja herätessä oli melkoinen WTF-fiilis.
Ensinnäkin mun uni oli kuin jonkun tyyliin Yksinkotoa tms tapainen, muttei kovin paljoa. Sit näen unta et oon jossakin pizzeriassa, nimeä en huomannu. Siellä oli muuten myös joku kakarajengi ja yhdellä likalla oli Shirley Temple kiharat ja kauheesti rusetteja(viissiin seuraus noista hiuskeskusteluista :D).
Ite etin itelle pöydän, kun meitä piti olla porukka. No ne muut on jossain ja mä istun yksin, kunnes siinä vastapäätä istuun vanha mies, joka mun unen mukaan liitty jotenkin postiin. Sit paikalle ilmestyy mun mummi (äidin äiti , joka on ollu jo ainakin muutamia kuukausia kuolleena) ja selittää kovasti jotakin, en vaan kuolemaksenikaan muista mitä. Mummi oli tosi eläväisen ja terveen ja tosi elinvoimaisen oloinen, kuin sillä olis ollu hyvä olla ja sit se lätkäsi mun eteen pöydälle hemmetinmoisen kasan kinkku-ananas pizzapaloja ja käskee syömään.
Siinä mä istun hetken, kunnes paikalle tulee joku pariskunta, joka haluaa istua just siinä paikalla. No mä sit häivyn pizzoineni ja löydän mun kamut ja kerron itkien niille, mitä mulle oli tapahtunu. Jännintä oli se, ettei kukaan muu nähny sitä miestä ja mummia, kuin mä.
Seuraavaks mun unessa olin äkkiä isossa puisessa rakennuksessa ja roikuin isossa ikkunassa ja mun äiti toisessa ja selostin sille mitä mulle oli tapahtunu. No mutsi taas selosti nähneensä unta, jossa mummi oli käyny sen luona ja sanonu: "Mene takaisin lempeen".
Sen jälkeen uni oli sekavaa ja mä näin että mummin sisko ja äidin sisko kuhki jotakin siellä talon pihassa, kun äiti juoksi kauheeta kyytiä vessaan.
Sit mutsi oli menossa tallinnanristelylle yksin ja mä yritin estää sitä kun tiedän ettei se pärjää yksin. Etenkään jos vetää ittensä änkyrään. Sillon se on liian helppo kohde millasille hiippareille tahansa. Sit oli taas jotakin sekavaa ja mä heräsin kellon soittoon, jonka mä olin laittanu, etten liikaa nukkus.

Mut toi mene takaisin lempeen, jäi tosi voimakkaasti mieleen, enkä kyllä tajua, et mitä se meinas. Siis on mullakin unet, ei ainakaan ole mielikuvituksesta puutetta. o.O
Piti ihan mudelle soittaa ja kertoa toi, kun niin jäi vaivaamaan.

Toivottavasti sulla oli kivaa lenkillä, vaikka ulkona onkin kuuma ja painostava sää. Nyt kyl on sellanen ilma, ettei tahdo inspiroitua edes kirjoittamaan. Tai no toisaalta johonkin sooriin vois vaihteeksi pistää kunnon ukkosmyrskyn. :D Mut en tiedä jaksanko tänään kirjoittaa. Lukea saatan noita, ihan vain että saisin mietittyä.
Apropoo mietinkin Sonyaan, noiden lohikäärmeiden ensimmäisten/vanhimpien (tai miten niitä nyt haluaa kutsua) visiittiä. Lisäks ajattelin, et ne olis ihan valkoisia, mut että niissä olis kullan tai kullankeltaisen sävyiset kuvioinnit selässä ja kupeilla ja kuonossa ja silmät, ne ei olis sellaiset valkoiset kuin Fokasilla, vaan toisenlaista valkeaa sävyä, pehmeämpää sävyä ja ystävälliset. Lisäks nuo olis isompia kuin Sonya, mutta ystvällisiä kaikille muille paitsi Fokasille ja syystäkin.
Mut, mut ehkäpä mä annan sun itsesi mietiskellä miten sie itse haluat tuota jatkaa. Mä voin sitten jossakin välissä ympätä noi Lohikäärmeiden ensimmäiset/vanhimmat mukaan, jos se sattuu sopimaan tai jollen saa jotain muuta idistä siihen tai sit kirjoittas johonkin muuhun jatkoa.
Hih, nyt mulle tuli äkkiä mieleen Galadriel ja Celeborn, sormusten herrasta ne keskimaan vanhimmat haltiat, jotka viimein seilasivat meren taakse, valkeille rannoille, josta he olivat muinoin tulleet. :)

Hmm... Jopas intouduin kirjoittamaa pitkän vastauksen. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hmm. Erikoinen uni kyllä. :) Mun unet kans on hyvin omituisia, mielikuvituksellisia ja lähes poikkeuksetta niin eläväisiä, että herättyänikin saatan miettiä jollain kohtaa päivää, että ainiin, se ja se juttu piti tehdä ja sit musitankin, että se oli unta.

Tuo kuulostaa ihan mielenkiintoiselta, tuo sun idea Sonyaan. Itsellä oli kanssa ideaa, muttei ihan vielä pätkään saakka. Huomenna olisi kyllä hyvä miettiä ja kirjoitella, itse olen vapaalla ja mies menee töihin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Menin tänää laivalla Lahesta Heinolaa ja ajoin pyöräällä takasin.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Huomenta Mustang. :)
Suakin näkee vaihteeksi. Mä tässä yritän saada tuon mun avipuoliskoni ylös, että päästäs joskus lähtee rantsuunki. Kerrankin. Napataan vielä mun mutsi mukaan.
Hmm.. Täytyy muistaa laittaa aurinkorasvaa tai muistutan pian grillimakkaraa, kiitos herkästi kärähtävän nahkani. :)

Ja mitä Sonyan jatkopalaan tulee, niin myönnän, et siitä tuli vähän tylsä, mutta kun ajatus ei kulkenut, enkä muutenkaan pystynyt keskittymään kunnolla. No mut toivottavasti tuota pystyy kumminkin jotenkin jatkamaan. Ja jos et sie niin mä sit jossakin välissä, jos jonkinlaista inspiraatiota sattusin saamaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mulla onkin kiirus viikonloppu. Kävin suihkussa ja alan kohta laittautua 50-vuotispäiviä varten. Huomenna on rippijuhlat ja 18-vuotispäivät. Saa nähdä, miten aikaa riittää Sonyaan. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Vietäpä sitten hauska viikonloppu. :) Mä tästä alan lähtee sinne rantsuun. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Olipa viikonloppu! Perjantai töissä ja lepäillessä. Lauantaina lähdin Orivedelle tuttavan 50-vuotispäiville. Täältä on sinne 70 km. Viideltä iltapäivällä tuli soitto, että Orivedellä tarvittaisiin narikkaa yhdessä baarissa. Jännä sattuma, mutta jouduin viemään avokin ja sen veljen kotiin ja hakemaan työvaatteet kotoa ja taas se 70 km ajelua ja töihin. Viideltä aamuyöllä pääsin nukkumaan. Tänään heräilin, laittauduin kuntoon ja lähdin rippijuhliin, joissa myös soitin pianoa. Rippiäisten jälkeen oli vielä naapurin pojan 18-vuotiskahvit. Nyt jos sitä ei tekisi tänään mitään järkevää, vähän olis sellainen fiilis. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Rantsulla oli kivaa, mut mä taisin sittenkin käräyttää nahkani ainakin käsivarsista ja naamastani. Mut oli se sen arvoista. :)
Tänään taas meni simsiä pelaillessa. :D
Nyt sit kipasen käymään pikasesti kaupassa, syön jotain ja meen nukkumaan ku aamulla taas aikanen ylösnousu. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päiviä Mustang. Suakin näkee.
Tosin on mullakin rankka viikko takana. Kollega oli suurimman osan viikkoo sairaana ja sillä on nytkin keskiviikkoon asti saikkua. Mä tiedän ettei se oo ollu oikeasti kipee, vaikka selitti jotakin myrkytyksestä, mitä suvaitsen epäillä. Se nyt vaan ei halunnu siivota perjantain toista kotikohdetta.
No onneks nyt tulevalla viikolla pitäs olla vähän kevyempää. Toivottavasti. Lisäks mulla on mutsin kissa hoidossa koko viikon ja mahdollisesti pidempäänkin. Ei mulla mitään kissaa vastaan olekaan, mut kun mä oon allerginen ja nyt alkaa noi oireet viedä hermot. :p
Lähinnä tukkonen nenä, kutisevat silmät, aivastelua ja muuten vaa flunssanen olo. :p
Mut kissa on silti ihana ja on ollut toistaiseksi kiltisti, eikä ainakaan vielä oo pissiny/paskonu edes mihinkään luvattomaan paikkaan. :)
Myös viikolla ollu helle vei kiitettävästi mehut, niin etten oo pahemmin jaksanu kirjotella mitään mihinkään. Saati sitten pelailla. Jos tuo sää nyt muuttus hiukan viileemmäksi, ni vois jaksaakin paremmin kirjotella jatkiksiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Joka päivä oon katsellut tänne, mutten oo jaksanut hirveemmin kirjoitella. Kaksi työtä, sosiaalinen elämä ja alkava treenikausi verottaa. Kohta musta kyllä tulee epäsosiaalinen, kun en jaksa lähteä mihinkään, kun treenit alkaa. :D 4-5 päivää kampaamolla töissä, viikonloppuisin 0-2 työpäivää yökerholla, 5 krt treenit ja kerran viikkoon ratsastua. Maanantai on ainoa päivä, kun ei ole illasta mitään.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No ni ny on lasagne uunissa, pääsee tuo avopuolisko herkuttelemaan.
Kissa herkuttelee tuolla jo ankkaa&porkkanaa, mikä on sen suurin herkku. Jos se itse saisi päättää, niin se ei muuta söiskään. :D
Tässä juur kattelen, että josko sais jotakin aikaiseksi johonkin. :)
Siis nyt olis periaatteessa fiilistä kirjottaa jotakin, mut päässä on vaa tyhjää. Ehkäpä pian keksin jotakin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas hei Neffi ja Mustang:)

Lasagnea mm.. miekii kahtelin tässä yksi päivä kuiva-ainekaapissa jököttävää valmislasagnepakettia, ja mietin, josko tekisi kasvislasagnea kun se maistuu niin hyvältä. Valitettavasti miun pitänee ruveta talvenmittaiselle ruuan seurantakuurille, mikä tarkoittaa, että kaikki rasva ja sokeri saa jäädä miltei olemattomiin lautaselta :S On nimittäin niin, että minun aineenvaihduntani on nyt niin vi..rallaan, ettei näköjään auta mikään muu:S

Olen kyllä minäkin täällä aina pyörähdellyt tarkastamassa keskusteluja, mutta en aina kehtaa kirjautua sisään saakka. On ollut tässä hieman huono omatunto, kun en ole saanut mitään jatkoja kirjoiteltua. Oon miettinyt johtuuko se vain tästä netti-tilanteesta, vai onko miulla jokin jatkis-tauko meneillään, ja luulen syyn olevan sekä että. Minusta tuntuu, että kirjoitteluintoni on jo pitemmän aikaa painottunut siihen blogiini mm. sen vuoksi, kun sitä voi kirjoittaa valmiiksi kotona etukäteen, mutta saattaa syynä olla myös se, että sinne voi kirjoitella kaikenlaisista asioista, jotka minua tällä hetkellä kiinnostaa ja koskettaa. No, ehkä miulle jää vielä jossain vaiheessa aikaa kirjoitella tännekin kunhan nyt saisi edes sen netin kotiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"