Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Joo, sä olet ollut oikein ahkerana. Oikein tulee huono omatunto, kun käy katseleen ja sä täällä yksinäs pakerrat ja oma luovuus tuntuu olevan haudattuna takapihalle. Ja nyt vielä hommailen viikonlopuillekin töitä, saas nähdä, mitä elämästä sitten tulee. Ensi viikko on vkl lukuunottamatta lomaa, niin täytyy katsella, olisko aikaa lukea ja ideoida noita jatkiksia. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No mitä mieltä oot, ainakin Sonyan jatkopaloista?
Myönnetään, että tein aika häijyn tempun, mut noin muuten. Tai siis toivoisin ainakin jonkilaista kommenttia/palautetta ja saa sitä muistakin jatkopaloista antaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En ole edelleenkään saanut aikaiseksi lukea niitä vielä. :( Suunnitelmat muuttuu ihan sormia napsauttamalla. Kommentoin heti, kun kerkiän lukemaan, mulla on perjantaina vapaata aikaa iltaan saakka, silloin luen ja aivan totaalisesti kommentoin ja korvaukseksi runsassanaisemmin, kuin "hieno pätkä taas". Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No sit mä odotan sinne perjantaihin. Saa nähdöä intoudunko naputtelemaan taas jatkoa johonkin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Lisää lukemista mulle, siis. ^^ Hih, enpäs käy kieltämään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihan mitenkä vain. Nyt taas aika rätti olo, mut osittain omaa syytä, kun en menny eilen ajoissa nukkumaan ja tuli sit nukuttua suunnilleen kolmisen tuntia ja herätys oli klo 4:00 aamulla. Nyt sit on vähän naatti ja saatankin hetkeksi kadota päiväunille. :)
Ja onhan tässä sulla aikaa lukea jos haluat. En mä niiden jatkojen kanssa kiirehdi, jollei nyt todella-hyvää-ja-mahtavaa-ideaa/inspiraatiota satu iskemään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tässä itse olen viiteen töissä, tosin silloin, kun ei ole asiakkaita, on kone käytössä ajantappovälineenä. Saatanpa alustavasti vilkuilla, mutta tänään tulee vielä pari vähän isompaa työtä, joten varmaan kunnon lukemiset jää toiseen kertaan. :) Koitahan levätä, väsyneenä ei ole sitten yhtään kivaa. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltaa Mustang.
Kiva nähdä sua taas. :)
Itse tässä oon kahdenvaiheilla, että menenkö nukkumaan, vai roikunko tässä vielä hetken, kun päätä särkee pikkusen. Ehkä oon tässä hetken ja meen sitten nukkumaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei vain, Nefertiti. Anteeksi, kun en ole saanut täällä mitään aikaiseksi. Oli ensimmäinen työviikonloppu yökerholla ja sen vuoksi siis hyvin hektinen myös, kun on opeteltu siihen hommaan sopivia unirytmejä, jännittänyt ja pyöriskellyt ympäriinsä. Lopun aikaa (jota oli aika vähän) olenkin puhtaasti laiskotellut. Huomenna alkaa lomaviikko, pitäisi hivenen helpottaa. Ajatukset on kyllä Sonyan parissa hieman askarrellut, vaikken vielä lööytänytkään aikaa kirjoittamiselle. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#129
No kirjoitat kun ehdit ja jaksat. :)
Täytyykin tänään mennä ajoissa unille, kun arki alkaa ja aikaiset ylösnousut myös. No onpahan sentään suht lyhyet työpäivät, paitsi sillon kun tulee muita työkohteita golffien lisäksi. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hehei, päiviä Mustang. :)
Itse kotiuduin juuri töistä ja aion vähän levähtää ennen kuin painun raivaamaan vihdoin ja viimein tuon meidän keittiön. Avopuolisko saa kyllä avittaa, mikäli mielii ansaita karkkipussinsa. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Oikea asenne. :) Ei saa päästää miehiä liian helpolla. Itse menen kohtapuoliin laitattamaan tukkaani.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Toivottavasti tulee hieno(t) kampaus/hiukset. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kyllähän tämä tukka ihan kiva on. Vähän kasvatusvaihe rassaa, itse kun olen jo 6-7 vuotta ihan lyhyessä tukassa viihtynyt. Nyt olisi tarkoitus kasvatella pitkät ja kauniit kutrit. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mulla taas on pitkät hiukset ja suunnittelin jossakin välissä ottavani permiksen ja sit vetää polkaks, siis niin et olis niskasta lyhyt, kun nytkin vaikka hiukset on, kii ni tuntuu et niska paistuu.
Tosin mulla on kuuma muutenkin, kun vastikään pääsin kotiutumaan. :P
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.